ady_zzr Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Ba baieti..unde gasesc si eu un cablu de kilometraj? M-ar coafa si unu second...nu neaparat nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anduryl Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Ba baieti..unde gasesc si eu un cablu de kilometraj? M-ar coafa si unu second...nu neaparat nou! incearca la tomina.ro .... doru0745.062.324 apropo mai ai semnalele alea? Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 incearca la tomina.ro .... doru0745.062.324 apropo mai ai semnalele alea? Asfalt Uscat! Sunt coane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 pentru cei din bucuresti Ne mobilizam si noi azi la brifcor? Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 pentru cei din bucuresti Ne mobilizam si noi azi la brifcor? Asfalt Uscat! Prezent!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Nu incarca bateria....releul stiu ca este bun...si am intrebat mai multi daca este normal ca bobinele din stator dau la masa...unii au zis ca e normal, altii au zis ca nu e bine, ca e in scurt! Acum nu stiu...daca sa cumpar stator nou sau...Stie careva ceva sigur? Eu am avut problema asta,era statorul ars la un capat de-ala.....am cautat sa cumpar,nu am gasit pe nicaieri de zzr400.Pana la urma mi l-am reparat singur.Am masurat curentul frumos cu un multimetru,am gasit o lita cam la fel de groasa,si am schimbat infasurarea de pe piciorul respectiv.Am masurat iar,incarca chiar 15V si nu am mai avut probleme.Cost total:0.A,si am uitat sa spun ca am lacuit apoi infasurarea pentru o izolare mai buna,pt ca ala sta in ulei.Ai grija daca desfaci capacul moto sa stea in deal,sau intr-o pozitie care sa coboare nivelul uleiului,daca nu vrei sa te chinui sa il scoti,apoi sa il pui iar la loc. Daca ai nevoie de ajutor,poti sa vii la mine,stau in Titan.Mai am si lita de-aia:D.Asta daca iti plac compromisurile,pt ca daca se gasesc greu piesele pt modelul asta.....ce sa faci? improvizezi Asfalt uscat.. Poate stiti pe cineva cu un zzr 400 95 care vinde motorul de pe ea(functional).A mea sta de 10 luni fara motor,si astept sa imi aduca Doru....poate am noroc sa scap mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzmoto Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 ce dracu se intampla frate...??? au dat dracii in incarcarea lor? si a mea a inceput sa faca fitze, dar nu stiu inca daca e din regulator sau din alternator... posibil sa fie bateria praf, si atunci scap ieftin, daca nu...... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Eu am avut problema asta,era statorul ars la un capat de-ala.....am cautat sa cumpar,nu am gasit pe nicaieri de zzr400.Pana la urma mi Inca nu ai reusit sa il pui la loc? :| A mea am reusit sa o pun la punct cu piesele de la tine...apropo multam muuult de tot ca daca nu si eu stateam acum dupa piese...si merge brici..mai trebuie cauciucuri schimbate si cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) Asta daca iti plac compromisurile,pt ca daca se gasesc greu piesele pt modelul asta.....ce sa faci? improvizezi Asfalt uscat.. Poate stiti pe cineva cu un zzr 400 95 care vinde motorul de pe ea(functional).A mea sta de 10 luni fara motor,si astept sa imi aduca Doru....poate am noroc sa scap mai repede Se potriveste fara nici un fel de problema statorul de ZZR600 din acelasi an. De asemenea se potriveste motorul de 600 pe cadru de 400. Totul in afara de pistoane, segmenti, cilindrii (posibil si vibrochen) se potriveste de pe 400 pe 600. Chiar si lantul de distributie este acelasi. ce dracu se intampla frate...???au dat dracii in incarcarea lor? si a mea a inceput sa faca fitze, dar nu stiu inca daca e din regulator sau din alternator... posibil sa fie bateria praf, si atunci scap ieftin, daca nu...... numai bine Verifica si curata mufa regulatorului de tensiune inainte de toate. Editat Aprilie 6, 2009 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anduryl Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 la ce ora? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 poate e cineva interesat.. "Diverse pentru Kawasaki zzr 600 sau zx6 ani 1990 - 2000 (scarite stanga/dreapta cu pedala schimbator si frana, pompa frana spate cu furtun, lant regina folosit mai putin de 100km, tije ghidon stanga/dreapta, maneta frana, maneta ambreiaj, pompa frana fata cu furtune, juguri , oglinzi, bobine , bujii, cutie sigurante, releu )" link! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntIs0cI@L Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Salutare, Unde gasesc si eu de cumparat un carenaj complet pt un zzr de 400 din 96?sau pe cineva care sa imi faca un carenaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anduryl Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Salutare, Unde gasesc si eu de cumparat un carenaj complet pt un zzr de 400 din 96?sau pe cineva care sa imi faca un carenaj ? codita completa o am eu......daca te intereseaza.....nu are defecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anduryl Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Salutare, Unde gasesc si eu de cumparat un carenaj complet pt un zzr de 400 din 96?sau pe cineva care sa imi faca un carenaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Se potriveste fara nici un fel de problema statorul de ZZR600 din acelasi an.De asemenea se potriveste motorul de 600 pe cadru de 400. Totul in afara de pistoane, segmenti, cilindrii (posibil si vibrochen) se potriveste de pe 400 pe 600. Chiar si lantul de distributie este acelasi. Verifica si curata mufa regulatorului de tensiune inainte de toate. M-am gandit si la varianta asta sa pun motor de 600 pe ea,dar Doru mi-a spus ca trebuie schimbata si partea electrica daca fac asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 cine ma ajuta si pe mine cu un sait de unde pot comanda online un set de semeringuri !!! ms. ASFALT USCAT TUTUROR !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anduryl Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) cine ma ajuta si pe mine cu un sait de unde pot comanda online un set de semeringuri !!! ms. ASFALT USCAT TUTUROR !!! http://www.kronaumoto.ro/ Editat Aprilie 13, 2009 de Anduryl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 http://www.kronaumoto.ro/ ms. mult , am si facut comanda !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) donez motor zzr 600 din '91 momentan se afla in 4 pungi si 7 saci! chiuloasa este planata si supapele sant grinduite.nu are capac alternator si nici bobina aferenta. Editat Aprilie 15, 2009 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 donez motor zzr 600 din '91momentan se afla in 4 pungi si 7 saci! chiuloasa este planata si supapele sant grinduite.nu are capac alternator si nici bobina aferenta. este vb. doar de motorul motocicletei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Salutare. Schimbul de ulei pentru ZZR 600, an 2000: necesar 3,7 litri. Intrebare: 3,7 litri cu tot ce intra in filtru, sau 3,7 litri fara filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Salutare. Schimbul de ulei pentru ZZR 600, an 2000: necesar 3,7 litri. Intrebare: 3,7 litri cu tot ce intra in filtru, sau 3,7 litri fara filtru? 3,7 cu tot cu filtru(asa scrie in manualul pt modelul meu) oricum cu moto tinuta pe roti pe o suprafata orizontala sa verifici la "joja"nivelul. pui la minim ,o lasi sa mearga 1 minut,opresti astepti 2...3 minute o "pui" cu rotile pe sol si vezi cat si daca mai trebuie ulei. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 donez motor zzr 600 din '91momentan se afla in 4 pungi si 7 saci! chiuloasa este planata si supapele sant grinduite.nu are capac alternator si nici bobina aferenta. ai cumva capacul de la ambreiaj si tija ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 ai cumva capacul de la ambreiaj si tija ? da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 @Black_wolf coane magnetoul il ai in motorul ala de zzr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.