rechinulalb Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 cand e rece ii trebuie aport mai mare de benzina (asta face socul). cand e cald insa nu mai e ok. si totusi de ce porneste foarte usor cand e motorul rece ( reglajul carburatoarelor fiind acelas ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Salut. Sunt un proaspat posesor de Kawasaki zzr400. Ma poate ajuta cineva cu un manual de intretinere? (recomandari: uleiuri, bujii, antigel, lichid frana, ungere lant, tipuri de placute de frana?) da te putem ajuta ... PM me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator rock46hunt Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 ca sa le iau intr-o ordine de la cea mai simpla la ce mai complex nu vreau sa te te stresez dar de pe loc nu intra in viteze superioare- decat in a I-a (invarte un pic de roata sa vezi daca cupleaza) ar mai fi o varianta (seby iti poate da mai multe detalii) - sa ai probeleme cu harta de la cutia de viteze - stiu eu ceva care sa blocheze accesul catre treapta superioara fie uzura hartii ( desi ar trebui sa intre si eventual sa iti sara din treapta II ) - mai putin probabil discurile de ambreiaj sa ne zici si noua buba - daca e sa mai aibe cineva aceeasi problema - macar sa gaseasca ceva Insanatosi grabnica - fetei ! Asfalt Uscat! Salut! azi am reusit sa-mi fac timp sa desfac sa vad ce s-a intamplat...rulmentul de la transmisia finala a cedat,colierul care tinea bilele s-a rupt si probabil o bucata de colier este prin cutia de vieze si nu da voie sa cupleze in vitezele superioare. mentionez ca acel rulment nu a fost schimbat niciodata,motorul are aprox 90000km. am sa vin cu noutati saptamana viitoare...plec ptr o saptamana din tara. cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) Salut!azi am reusit sa-mi fac timp sa desfac sa vad ce s-a intamplat...rulmentul de la transmisia finala a cedat,colierul care tinea bilele s-a rupt si probabil o bucata de colier este prin cutia de vieze si nu da voie sa cupleze in vitezele superioare. mentionez ca acel rulment nu a fost schimbat niciodata,motorul are aprox 90000km. am sa vin cu noutati saptamana viitoare...plec ptr o saptamana din tara. cu bine! daca ai nevoie de o mana de ajutor poate reusim sa te ajutam - macar suport moral! poate vine si mihai el e si teoria si cu practica - si cu trusa de scule! asfalt uscat! Editat Iulie 1, 2009 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) La consumabile o mie de oameni o mie de pareri.Parerea mea: - ulei ceva gen Motul 5100 10W40 semisintetic sau 7100 full sintetic daca esti dispus sa dai mai multi bani pe el. In principiu ambele isi fac treaba foarte ok - bujii (uita-te in manual, e postat pe topicul asta mai in urma) parca NGK-CR9E, sau echivalentul Iridium (daca ai bani multi si vrei sa iti porneasca usor si iarna) - antigel fara nitrati si alte dracii, eu bag o chestie roz pe sticla careia scrie G12 (amestecata juma juma cu apa distilata binenteles ca pe sticla scrie ca e concentrat) - lichid frana, scrie pe capacul rezervorului de pe ghidon ce lichid asteapta, ori DOT 3 ori DOT 4. Dupa an, as zice DOT4, gasesti la orice benzinarie. Mai exista DOT 5.1 care e miscibil si cu 3 si cu 4 (atentie, NU DOT 5 ca ala e alta dracie) - lant e mai important sa-l ungi decat cu ce, spray-urile procycle de la Louis sunt mari si ieftine par egzample - placute de frana... mie imi plac Lucas organice, imi pare ca protejeaza discul bine si tin si la o franare de urgenta bine. Daca esti mai "tare-n gaz" poate mai bine pui placute sintered (mai mamanca din disc dar tin si mai bine). asa cum ti-a zis si rechinulalb ce mai adaug eu e ... la ulei daca esti incepator si o folosesti prin oras - baga un (Motul/Repsol) 15W-50 o vei tura ca incepator mai mult decat trebuie - sau daca vrei chiar 20W dar nu ai sa vezi nivelul la ulei -( si e posibil sa il pui cu lingura in baia de ulei - vb lui ady) Bujiile sunt intradevar NGK-C9E ( nu baga alte prostii care le-ai scos din ea) - sau iridiu presiune in pneuri - 2.8 spate si 2.5 fata (asa tin eu minte) Lichid de frana este recomandat sa bagi de care scrie pe capac (DOT4) - nu e recomandat sa bagi DOT3 la DOT4 ( dar se poate sa bagi DOT5.1 - nu e diferenta extraodinara (doar punctul de fierbere difera) placute de frana - NU FOLOSESC - pretul lor incep de la 80 de lei faza lunga scurta un H4 6-7 sigurante de 10 si una de 30 ( la modelel dupa '96) dar daca te bagi sa schimbi bujiile iti recomand sa iti faci carburatia (depinde cum arata cele scoase) altceva ce vrei sa ma stii ? dai un PM sa iti trimit manualul Editat Iulie 1, 2009 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 daca ai nevoie de o mana de ajutor poate reusim sa te ajutam - macar suport moral! poate vine si mihai el e si teoria si cu practica - si cu trusa de scule! asfalt uscat! Vin si eu, cu suport moral fireste, ca de cand cu Bivolaru RATB-ul ma mananca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anduryl Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Vin si eu, cu suport moral fireste, ca de cand cu Bivolaru RATB-ul ma mananca ) Unde trebuie sa mergem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioidrace Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) salut, am si eu un ZZR 600 de anu trecut ..abia acum vad topicul ... sa zic si eu ceva ..din experienta mica care o am, m-am dat si cu alte motoare: - africa twin - aprilia pegaso - gpz 500 - yamaha diversion - SV 600 - cbr 600 f3 si pot sa zic ca ma bucur ca mi-am luat zzr 600 - imi place mult mai mult decat cele enumerate mai sus . am o problema la ea, sare din treapta a 4 pe decelerare intre treptele 3-4 .. trebuie sa o bag in viteza 3 sau 4 si ma duc mai departe ..dar daca aveti idee ce trebuie sa fac sa imi ziceti . in rest sunt foarte multumit de ea si se aude intr-un mare fel. bafta si drum uscat. Editat Iulie 1, 2009 de ioidrace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) stie careva daca se poate repara o termocupla ,sau cat costa una noua , sau daca capul cu filet se potriveste de la un model la altul !!! ms si asfalt uscat!!! Editat Iulie 6, 2009 de vioxxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Eu am cautat o gramada si n-am gasit ceva care sa se potriveasca. Pana la urma tot originala am pus. pret de noua gasesti pe cmsnl.com. Vezi si semnatura mea daca te coafeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Eu am cautat o gramada si n-am gasit ceva care sa se potriveasca. Pana la urma tot originala am pus. pret de noua gasesti pe cmsnl.com. Vezi si semnatura mea daca te coafeaza. pe asta o ai???? am murit cautand-o!!! poti sa o trimiti ramburs ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator rock46hunt Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 daca ai nevoie de o mana de ajutor poate reusim sa te ajutam - macar suport moral! poate vine si mihai el e si teoria si cu practica - si cu trusa de scule! asfalt uscat! Salutare! Azi am reusit sa desfac motorul in doua...am avut noroc ca nu a trebuit sa demontez chiuloasa si cilindri ptr a putea schimba rulmentul care a cedat din cutia de viteze. Oricum,a fost suficient de munca dar am reusit sa-l inlocuiesc. Maine il pornesc si daca ma supar poate ajung si la Predeal in weekend...(poate)... Ma bucur ca nu a fost ceva mai grav si am reusit sa remediez defectiunea,in concluzie o bucata din colivia care tinea bilele rulmentului, a cazut in cutia de viteze,intre pinioane si sa blocat acolo fara a mai da posibilitatea pinioanelor de a se mai cupla...asta a fost buba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 ai avut de surubarit ca la balamuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Prin asta am trecut si eu..nu doresc nimanui...mai ales ca pt mine era prima data cand desfaceam un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 pe asta o ai???? am murit cautand-o!!! poti sa o trimiti ramburs ??? aia e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 aia e MS MULT CA M-AM SATURAT CU VENTILATORUL PE DIRECT . VEZI CA AI PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawarom Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Salut tuturor! Sunt din Bacau si sunt de curand posesorul unei motociclete Kawasaki ZZR 600.De mult mi-am dorit o astfel de motocicleta si in sfarsit o am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator rock46hunt Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Salut tuturor!Sunt din Bacau si sunt de curand posesorul unei motociclete Kawasaki ZZR 600.De mult mi-am dorit o astfel de motocicleta si in sfarsit o am. Salut...sa o stapinesti sanatos...si sa ai mare grija de ea...merita tot respectul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator rock46hunt Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Azi am reusit sa scot motocicleta la plimbare,dupa 2 zile de chin...dupa cum stiti am avut o probema la cutia de viteze,care am remediat-o.Dupa aceasta am montat totul la locul lui si am plecat in probe...surpriza...cutia de viteze functiona perfect dar motorul nu mai tragea. Ca sa ma pot deplasa trebuia sa folosesc acceleratia foarte putin deschisa,imi arata ca nu este alimentata,daca acceleram mult,se oprea motorul...dupa care am verificat : pompa de benzina si filtrul de benzina,carburatoarele,filtrul de aer...si nimic,la fel mergea...ciudat...m-am gindit si la esapement,dar am zis,ce naiba doar e motor in 4 timpi...probleme de acest gen gasesti la motoarele in 2 timpi si la cele in 4 timpi cu catalizator...a mea nu era in acesta lista...dar problema a fost esapamentul. Am observat ca la relanti motorul functiona normal si evacua gazele normal,dar in momentul in care incercam sa accelerez,arata ca moare motorul si nu mai evacua gaze...2 zile mi-au trebuit sa descopar si aceasta problema. Asa ca din fericire mai aveam un sistem de evacuare sport,care a fost montat si acum sint multumit de motocicleta,functioneaza perfect! Sistemul de evacuare care a provocat problema,este cel original din 1991,probabil a cedat...stiu ca in interiorul lui are un material gen (calti) sau un par metalic,probabil acela a fost cauza care optura evacuarea gazelor. Asa ca daca intimpinati probleme de genul asta verificati si sistemul de evacuare... Cu bine domnilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Salut tuturor!Sunt din Bacau si sunt de curand posesorul unei motociclete Kawasaki ZZR 600.De mult mi-am dorit o astfel de motocicleta si in sfarsit o am. inca un moldovean cu zzr !!!! bine ai venit printre noi si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 inca un moldovean cu zzr !!!! bine ai venit printre noi si asfalt uscat @kawarom - bine ai venit - sa o stapanesti sanatos vezi ca si seby e din bacau el ar eun ZZR de 400 @vioxxx cum adica inca un moldovean? pentru ca maine e ziua mea ... si sunt la munca voi da de sambata cine vrea sa vina la padure iarba verde mic si bere fara alcool PM me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 @kawarom - bine ai venit - sa o stapanesti sanatos vezi ca si seby e din bacau el ar eun ZZR de 400 @vioxxx cum adica inca un moldovean? pentru ca maine e ziua mea ... si sunt la munca voi da de sambata cine vrea sa vina la padure iarba verde mic si bere fara alcool PM me dar tu ce esti !!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 (editat) Azi am reusit sa scot motocicleta la plimbare,dupa 2 zile de chin...dupa cum stiti am avut o probema la cutia de viteze,care am remediat-o.Dupa aceasta am montat totul la locul lui si am plecat in probe...surpriza...cutia de viteze functiona perfect dar motorul nu mai tragea.Ca sa ma pot deplasa trebuia sa folosesc acceleratia foarte putin deschisa,imi arata ca nu este alimentata,daca acceleram mult,se oprea motorul...dupa care am verificat : pompa de benzina si filtrul de benzina,carburatoarele,filtrul de aer...si nimic,la fel mergea...ciudat...m-am gindit si la esapement,dar am zis,ce naiba doar e motor in 4 timpi...probleme de acest gen gasesti la motoarele in 2 timpi si la cele in 4 timpi cu catalizator...a mea nu era in acesta lista...dar problema a fost esapamentul. Am observat ca la relanti motorul functiona normal si evacua gazele normal,dar in momentul in care incercam sa accelerez,arata ca moare motorul si nu mai evacua gaze...2 zile mi-au trebuit sa descopar si aceasta problema. Asa ca din fericire mai aveam un sistem de evacuare sport,care a fost montat si acum sint multumit de motocicleta,functioneaza perfect! Sistemul de evacuare care a provocat problema,este cel original din 1991,probabil a cedat...stiu ca in interiorul lui are un material gen (calti) sau un par metalic,probabil acela a fost cauza care optura evacuarea gazelor. Asa ca daca intimpinati probleme de genul asta verificati si sistemul de evacuare... Cu bine domnilor! aveai o singura toba? chestia asta am mai auzit-o a pus o singura toba - dar nu a modificat galeriile - astfel a obturat evacuarea si avea cam aceeasi chgesti ca si la tine ... ii dadea gaz... morea motorul - cred ca incepea sa ii bage inapoi gazele arse ... gazul deschis putin sa nu sugure evacuarea - cei care au o singura toba va pot spune ca au trebuit sa taie din pinten ca sa intre galeria modificata oricum bine ca ai rezolvat-o asfalt uscat! Editat Iulie 13, 2009 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 (editat) dar tu ce esti !!!!!!!!!!!!!!!! ) am zis eu ceva? nascut si crescut in moldavia mea draga ajuns pe pietre printre straini si intr-un oras plin de gunoaie - care este - capitala @ rock46hunt - dai inca un exemplu bun a fiabilitatii motoretelor facute de Kawa - iar ZZR-ul e una dintre cele mai reusit Editat Iulie 13, 2009 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawarom Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 LA MULTI ANI ! pt Delu. Multumesc pt primire.Asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.