delu Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 (editat) Am zis ceva sau am facut referire despre astfel de activitati? vezi cum te dai de gol singur , sa vedem acuma cine mai umbla cu tine cand stie ce esti si totusi ai venit ) bun ... daca tot in ultima vreme am schimbat uleiul al cateva mobre am gasit asa 1. Repsol 15W-50 4L - 93 Lei 2. Filtru ulei Kawasaki ZZR 600 (1991); K&N KN-303 pret – 59 ron K&N KN-303C (C-filtru cromat) pret – 69 ron HiFLOFILTER HF303 preț - 32 ron MANN-FILTER pret - 28 ron Filtru ulei Kawasaki ZZR 400 (1996) – IDEM ZZR 600(ACELEASI CODURI, PRETURI) 3. Placute Frana Fata Kawasaki ZZR 400 (1996) Placute SBS (< - FATĂ) 666HF 95 RON (trebuiesc 2 seturi) 666HS 117RON (trebuiesc 2 seturi) Placute SBS (> - SPATE) 556HF - 90 556HS - 107 556LF - 90 556LS – 107 (Livrare gratuita in bucuresti ) MOTUL 300V 4T Factory Line 10W-40 / 1 L. - 70 Lei MOTUL 300V 4T Factory Line 10W-40 / 4 L. - 261 Lei MOTUL 300V 4T Factory Line 15W-50 / 1 L. - 74 Lei MOTUL 300V 4T Factory Line 15W-50 / 4 L. - 253 Lei (PROMO: +Spray Motul Wash and Wax) MOTUL 300V 4T Factory Line 5W-40 / 1 L. - 74 Lei MOTUL 300V 4T Factory Line 5W-40 / 4 L. - 279 Lei MOTUL 7100 4T 10W-40 / 1 L. - 57 Lei MOTUL 7100 4T 10W-40 / 4 - 207 Lei (PROMO: +Spray Motul Shine and Go) MOTUL 7100 4T 20W-50 / 1 L. - 57 Lei MOTUL 7100 4T 20W-50 / 4 L. - 207 Lei MOTUL 7100 4T 10W-30 / 1 - 57 Lei MOTUL 7100 4T 10W-30 / 4 L. - 207 Lei MOTUL 5100 4T 10W-40 / 1 L. - 38 Lei MOTUL 5100 4T 10W-40 / 4 L. - 135 Lei (PROMO: +Spray Motul Brake Clean) MOTUL 5100 4T 15W-50 / 1 L. - 38 Lei MOTUL 5100 4T 15W-50 / 4 L. - 133 Lei MOTUL 5100 4T 10W-50 / 1 L. - 45 Lei MOTUL 5100 4T 10W-50 / 4 L. - 159 Lei REPSOL Moto Racing 4T 10W-50 / 1 L. - 45 Lei REPSOL Moto Sintetico 4T 10W-40 / 1 L. - 30 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 1 L. - 26 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L. - 92 Lei VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 1 L. - 30 Lei TOTAL Quartz Racing 4T 10W-50 / 1 L. - 35 Lei Stikere pt ZZR - 150 lei tot lant TSUBAKI ALPHA 530/112 O-ring - 100€ Semanl dr/stg. - 35 euro (model ZZR600 an 96) NOU Capac stg alter. - 102 euro (model ZZR 600 an 96) NOU Palcute frina F – 100 lei MCB602 / - 80 leiFDB574P Atentie NU vand eu aceste produse - deci NU FAC RECLAMA - aceste sunt niste oferte de preturi - ceva mai mici fata de magazinele obisnuite ... cine doreste ... sa imid ea PM ... si ii voi da ID-ul/telefonul vanzatorului asfalt uscat Editat Iulie 23, 2009 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ralucit_a Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 si totusi ai venit ) bun ... daca tot in ultima vreme am schimbat uleiul al cateva mobre am gasit asa 1. Repsol 15W-50 4L - 93 Lei 2. Filtru ulei Kawasaki ZZR 600 (1991); K&N KN-303 pret – 59 ron K&N KN-303C (C-filtru cromat) pret – 69 ron HiFLOFILTER HF303 preț - 32 ron MANN-FILTER pret - 28 ron Filtru ulei Kawasaki ZZR 400 (1996) – IDEM ZZR 600(ACELEASI CODURI, PRETURI) 3. Placute Frana Fata Kawasaki ZZR 400 (1996) Placute SBS (< - FATĂ) 666HF 95 RON (trebuiesc 2 seturi) 666HS 117RON (trebuiesc 2 seturi) Placute SBS (> - SPATE) 556HF - 90 556HS - 107 556LF - 90 556LS – 107 (Livrare gratuita in bucuresti ) MOTUL 300V 4T Factory Line 10W-40 / 1 L. - 70 Lei MOTUL 300V 4T Factory Line 10W-40 / 4 L. - 261 Lei MOTUL 300V 4T Factory Line 15W-50 / 1 L. - 74 Lei MOTUL 300V 4T Factory Line 15W-50 / 4 L. - 253 Lei (PROMO: +Spray Motul Wash and Wax) MOTUL 300V 4T Factory Line 5W-40 / 1 L. - 74 Lei MOTUL 300V 4T Factory Line 5W-40 / 4 L. - 279 Lei MOTUL 7100 4T 10W-40 / 1 L. - 57 Lei MOTUL 7100 4T 10W-40 / 4 - 207 Lei (PROMO: +Spray Motul Shine and Go) MOTUL 7100 4T 20W-50 / 1 L. - 57 Lei MOTUL 7100 4T 20W-50 / 4 L. - 207 Lei MOTUL 7100 4T 10W-30 / 1 - 57 Lei MOTUL 7100 4T 10W-30 / 4 L. - 207 Lei MOTUL 5100 4T 10W-40 / 1 L. - 38 Lei MOTUL 5100 4T 10W-40 / 4 L. - 135 Lei (PROMO: +Spray Motul Brake Clean) MOTUL 5100 4T 15W-50 / 1 L. - 38 Lei MOTUL 5100 4T 15W-50 / 4 L. - 133 Lei MOTUL 5100 4T 10W-50 / 1 L. - 45 Lei MOTUL 5100 4T 10W-50 / 4 L. - 159 Lei REPSOL Moto Racing 4T 10W-50 / 1 L. - 45 Lei REPSOL Moto Sintetico 4T 10W-40 / 1 L. - 30 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 1 L. - 26 Lei REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L. - 92 Lei VALVOLINE Durablend 4T 10W-40 / 1 L. - 30 Lei TOTAL Quartz Racing 4T 10W-50 / 1 L. - 35 Lei Stikere pt ZZR - 150 lei tot lant TSUBAKI ALPHA 530/112 O-ring - 100€ Semanl dr/stg. - 35 euro (model ZZR600 an 96) NOU Capac stg alter. - 102 euro (model ZZR 600 an 96) NOU Palcute frina F – 100 lei MCB602 / - 80 leiFDB574P Atentie NU vand eu aceste produse - deci NU FAC RECLAMA - aceste sunt niste oferte de preturi - ceva mai mici fata de magazinele obisnuite ... cine doreste ... sa imid ea PM ... si ii voi da ID-ul/telefonul vanzatorului asfalt uscat super preturi, eu am dat 250-4 litri de ulei si am ajuns la 400 si ceva cu placutele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 super preturi, eu am dat 250-4 litri de uleisi am ajuns la 400 si ceva cu placutele sa inteleg ca ai bagat Motul Super Ester alea sunt mai mult pentru SS - pt ZZR de 400 merge si un ester (chiar excelent de bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Varu' Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 proaspat proprietar de zzr 400 '98 salut grupul posesorilor de zzr care consuma doar cu cifra octanica mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 salut si bine ai venit printre noi !!! baga ceva poze sa vedem si noi motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Varu' Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 ms...uite-o aici pe neagra mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 ms...uite-o aici pe neagra mea... antifurtul de culoare verde face toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Varu' Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 antifurtul de culoare verde face toti banii a fost mok ... poate ma ajutati si pe mine daca stiti vreun meserias sa imi faca asa o revizie sa imi spuna daca trebuie sa schimb ceva la ea k io nu prea am idee sau urechea formata sa imi dau seama singur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) pentru service la moto vorbeste cu " delu" de aici de pe forum, te poate indruma el catre mecanicul pe care il foloseste (ca am auzit ca se pricepe omul si e si subtire la pret) dar acum depinde de unde esti si daca ai cum sa iei legatura cu el(mecanicul ) bafta si asfalt uscat ! Editat Iulie 27, 2009 de vioxxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Varu' Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 pentru service la moto vorbeste cu " delu" de aici de pe forum, te poate indruma el catre mecanicul pe care il foloseste (ca am auzit ca se pricepe omul si e si subtire la pret) dar acum depinde de unde esti si daca ai cum sa iei legatura cu el(mecanicul ) bafta si asfalt uscat ! da ms vb acuma cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 pentru service la moto vorbeste cu " delu" de aici de pe forum, te poate indruma el catre mecanicul pe care il foloseste (ca am auzit ca se pricepe omul si e si subtire la pret) dar acum depinde de unde esti si daca ai cum sa iei legatura cu el(mecanicul ) bafta si asfalt uscat ! bine ai venit! vezi ca ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tehnodor Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 ms...uite-o aici pe neagra mea... Foarte frumoasa! S-o stapanesti sanatos si asfalt uscat! PS: Mai usor cu motoru cand dorm oameni pe fundal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Varu' Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 salut domnilor Ce chit de lant sa pun si io pe al meu zzr 400 '98 si de unde sa il iau? Si as dori sa schimb bujiile, uleiul si filtrul la fel daca este ceva special care se baga... multumesc frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 (editat) salut domnilor Ce chit de lant sa pun si io pe al meu zzr 400 '98 si de unde sa il iau? Si as dori sa schimb bujiile, uleiul si filtrul la fel daca este ceva special care se baga... multumesc frumos... daca te uititai pe pagina 97 ... pe care ai si postat prima data vedeai ca am postat eu si preturile la ulei - tipuri de ulei - filtre de ulei inclusiv lanturi daca esti interesat iti dau eu pinion mic (NOU) 50 de lei - 16 dinti (eu am nevoie de 15 ) daca esti mai nou - pe motorete ... baga ceva mai vascos eu am 15W50 - ceea ce e recomandat pt ZZR Asfalt Uscat Editat Iulie 31, 2009 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Salutare, As dori sa intru si eu in grupul ZZR-istilor si sa cumpar un Kawasaki ZZR 400/ 600, cat mai nou posibil, in stare f buna (cel putin tehnic) la un pret in jur de 2000 Euro +/-. Astept ofertele voastre pe PM. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Salutare, As dori sa intru si eu in grupul ZZR-istilor si sa cumpar un Kawasaki ZZR 400/ 600, cat mai nou posibil, in stare f buna (cel putin tehnic) la un pret in jur de 2000 Euro +/-. Astept ofertele voastre pe PM. Va multumesc anticipat! SALUT !!! vezi ca ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Am vazut si iti multumesc. Ti-am raspuns tot PM. Astept si alte oferte.. in principiu am fost la Tomina si am vorbit de una.. insa mi s-a parut cam ciudat tipul de acolo.. Mi-a spus sa ii las 100 de Euro avans si in o saptamana maxim imi aduce un zzr 400 95 - 97 in jur de 30000km la 2500 de Euro.. Mi s-a parut insa mult pentru o asa motocicleta cu peste 10 ani vechime (sunt incepator si trebuie sa recunosc insa ca nici nu ma pricep la motociclete ca si la masini).. Insa am baleiat putin si piata moto din Romania in ultima saptamana.. De aceea am zis sa las mesaj si aici.. Parca as avea ceva mai multa incredere sa cumpar una de aici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Sincer, cam mult 2500. Si daca esti mai firav... zzr fie de 400 fie de 600 este cam masiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Am 1.85 inaltime si 90kg greutate. M-am suit pe un zzr si mi s-a parut putin cam greu pentru inceput (sper sa iau permisul cat mai repede) dar am zis ca o sa ma obisnuiesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Tot dintr-o discutie cu cineva de la Tomina am aflat urmatorul lucru: ZZR 400 are puterea masurata la roata, respectiv 50 si ceva de cai putere, iar ZZR 600 are puterea masurata la volanta de aprox 100 cai putere si in realitate ar avea vro 60 si ceva de cai la roata. Concluzia acelui domn a fost ca diferenta de putere intre aceste 2 modele nu este asa de mare.. Mie personal mi se pare dubios (o pierdere de 30%+ in transmisie) de aceea va intreb si pe voi daca stiti ceva legat de acest aspect. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Pierdere de 30% in transmisie de energie mi se pare cam mult, adica, unde se duce? Dar pe de alte parte nu prea stiu cifre... As avea si eu o intrebare, un ZZR1100 din 92, cu ambreiaj care patineaza, si vopsit cam personalizat, merita 1000 de Euro? Mi se pare o motocicleta foarte reusita, in general, dar exemplarul respectiv isi arate varsta totusi. Mie cam frica ca ma trezesc cu probleme la motor si transmise, avand in vedere ca e destul de puternic. As dori sa aud cativa pareri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) Tot dintr-o discutie cu cineva de la Tomina am aflat urmatorul lucru: ZZR 400 are puterea masurata la roata, respectiv 50 si ceva de cai putere, iar ZZR 600 are puterea masurata la volanta de aprox 100 cai putere si in realitate ar avea vro 60 si ceva de cai la roata. Concluzia acelui domn a fost ca diferenta de putere intre aceste 2 modele nu este asa de mare.. Mie personal mi se pare dubios (o pierdere de 30%+ in transmisie) de aceea va intreb si pe voi daca stiti ceva legat de acest aspect. Numai bine. parerea mea ca nenea de la tomina fura curent cu galeata atunci ZZR-ul de 600 cu pierdere de 30% nu ar fi capabil sa depaseasca viteza de 230km/h - lucru care il poate infirma orice posesor de ZZR 600 - si totusi unde s-ar pierde acel 30%? (probabil pe toba ) daca are compresie de 6-7 in loc de 13(nou) atunci da ... are un 60 CP - si mai stiu eu ce supape indoite si normal ca omul vrea sa isi vanda marfa ZZR 400 la echivalentul unui de 600 - dar nici sa scoti asemenea afirmatii - mai ales ca cere 2500 euro pe un zzr de 400 (exagerat de mult pt un motor de 400 Sh din '96) asfalt uscat! Editat August 5, 2009 de delu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vioxxx Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 parerea mea ca nenea de la tomina fura curent cu galeataatunci ZZR-ul de 600 cu pierdere de 30% nu ar fi capabil sa depaseasca viteza de 230km/h - lucru care il poate infirma orice posesor de ZZR 600 - si totusi unde s-ar pierde acel 30%? (probabil pe toba ) daca are compresie de 6-7 in loc de 13(nou) atunci da ... are un 60 CP - si mai stiu eu ce supape indoite si normal ca omul vrea sa isi vanda marfa ZZR 400 la echivalentul unui de 600 - dar nici sa scoti asemenea afirmatii - mai ales ca cere 2500 euro pe un zzr de 400 (exagerat de mult pt un motor de 400 Sh din '96) asfalt uscat! cu 245 am mers yo si cred ca daca mai aveam ceva sosea se mai ducea un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 cu 245 am mers yo si cred ca daca mai aveam ceva sosea se mai ducea un pic stiu vreo cateva portiuni de drum pe langa tecuci ... de ... pacat ca nu sunt prea lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator rock46hunt Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Pierdere de 30% in transmisie de energie mi se pare cam mult, adica, unde se duce? Dar pe de alte parte nu prea stiu cifre...As avea si eu o intrebare, un ZZR1100 din 92, cu ambreiaj care patineaza, si vopsit cam personalizat, merita 1000 de Euro? Mi se pare o motocicleta foarte reusita, in general, dar exemplarul respectiv isi arate varsta totusi. Mie cam frica ca ma trezesc cu probleme la motor si transmise, avand in vedere ca e destul de puternic. As dori sa aud cativa pareri.. Salut! Modelul de care vorbesti tu este bun,la fel ca toate celelalte modele de ZZ-R...acum noi nu stim cum arata ce ai vazut tu,dar 1000 euro nu este mult ptr un asemenea motor...as spune suspect de ieftin...poate are ceva probleme...fii atent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.