1CFOR Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Salut! este potrivit Savageul ca dimensiuni pentru o persoana de 1.90 si peste 70 de kile? dar pentru aceeasi persoana dar si cu pasager. Am auzit pareri si pareri, vreau sa stiu cum se comporta cu doua persoane la drum lung. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 fara modificari nu cred ca vei sta bine pe el eu am incercat unul si am 1.94m si e mic, mult prea mic pt asa dimensiune , de tras cred ca n-are probleme sa te duca pe tine + pasager, are 650cmc intr-un piston deci cuplu pe masura, dar am inteles ca-s problematice, din cate am auzit nu prea au ungere buna in chiulasa si te poti astepta sa se cam duca.....oricum e alegerea ta. Bafta la gasit motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maephisto Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Salut! este potrivit Savageul ca dimensiuni pentru o persoana de 1.90 si peste 70 de kile? dar pentru aceeasi persoana dar si cu pasager. Am auzit pareri si pareri, vreau sa stiu cum se comporta cu doua persoane la drum lung. Multumesc! Savage'ul e un motor micut, si la 190+ cm ai tai, s'ar putea sa ti se para incomod. Eu am cam ~180 cm, si mie mi se potriveste foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Salut! este potrivit Savageul ca dimensiuni pentru o persoana de 1.90 si peste 70 de kile? dar pentru aceeasi persoana dar si cu pasager. Am auzit pareri si pareri, vreau sa stiu cum se comporta cu doua persoane la drum lung. Multumesc! Salut, la 1.90 nu stiu cat de bine o sa te simti pe el, mai ales cu pasager. Eu am 1.87 si pt mine e ok, cu comenzi avansate, dar cu pasager ma simt cam inghesuit, mai ales la drum lung. Daca vrei poti sa-l probezi pe al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 salutare....alt savage-ist multumit de acest model.. daca mai aveti intrebari despre model ziceti...k il am de vreo 3 ani , si am schimbat si reparat multe la el... multe consumabile...(si lant de distributie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Simson, nu am mai dat de topicul ala unde vindeai o janta de pe un chopper. O mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 baieti as avea si eu nevoie de partea spate de savage, adica bascula cu roata, cu sistemul de franare, si cu transmisie cu tot, inclusiv cureaua si pinionul de pe motor!!! stii cineva vreun savage desfacut???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chris_Savage Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Salut! Am 1.92m inaltime si 100 kg si ma simt nemaipomenit pe Suzi meu. E ceva mai greu cu un pasager peste 60 kg dar se descurca fara probleme. Am deja vreo 15000 cu el si i-am schimbat doar lantul de distributie (desi am fost fraierit, ca nu trebuia schimbat, dar asta urma sa aflu mai tarziu). In primavara imi doresc sa ajung sa schimb cate ceva pe el... Sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chris_Savage Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Capul täu e defect. Dacä crezi cä japonezele nu-s fiabile, ia-ti ruseascä. Si dacä ii tot zici Savaj nu te mai mira k te lasä. Ca sä revin la subiect, da, benzina e de vinä. Peace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Capul täu e defect. Dacä crezi cä japonezele nu-s fiabile, ia-ti ruseascä. Si dacä ii tot zici Savaj nu te mai mira k te lasä. Ca sä revin la subiect, da, benzina e de vinä. Peace! Omule nu-i frumos sa folosesti replici jignitoare la adresa nimanui, mai ales daca nu-l cunosti si esti si nou prin preajma, si punctul doi ca sfat citeste cand a fost postat subiectul si dupaia posteaza si tu in caz ca mai e valabil din cate vad eu are aproape 4 ani!!! Succes in continuare pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chris_Savage Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 O.k. Imi cer iertare! Em intrat pe forum de pe tel si eram nervos k tocmai ma certasem cu cineva... Scuze... Imi retrag tot ce am zis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stuffdn Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 salutare. nu mai e nimeni activ pe aici cu savage? m-ar interesa ceva idei de modificare, vreau un ghidon apehanger cat de cat drept / vreau sa pun si semnalizari in capere (cel din fabrica mi-e cam scurt la cei 1.86 pe care ii am) ceva idei de modificari pentru teava de esapament? mi se pare cam linistita si nu m-as apuca sa dau gauri prin ea si sa o varzaluiesc. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Salutare, uite aici link: http://www.louis.de/_3099c0e8e896b7b0418ee...tnr_gr=10021602 ape hanger de harley de care vreau sa mi pun si eu pe sevegi, doar ca pe langa asta mai trebe: -furtun frana mai lung -cabluri acceleratie si ambreiaj plus ca la pozitia aia mai trebuie cred si niste scarite mai avansate sper sa-ti fie de folos numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Salutare, uite aici link:http://www.louis.de/_3099c0e8e896b7b0418ee...tnr_gr=10021602 ape hanger de harley de care vreau sa mi pun si eu pe sevegi, doar ca pe langa asta mai trebe: -furtun frana mai lung -cabluri acceleratie si ambreiaj plus ca la pozitia aia mai trebuie cred si niste scarite mai avansate sper sa-ti fie de folos numa' bine! Plus prelungirea cablurilor electrice! Cel mai mult o sa te coste furtunul de frana si apehangerul (vorbesc din proprie experienta) si sper ca aceste info sa-ti fie de folos! Uite poza - diferenta e ca eu m-am "jucat" pe un virago de 535cc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 frumoase "maimute" sunt chiar cele din LOUIS sau ai altele mai mari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 frumoase "maimute" sunt chiar cele din LOUIS sau ai altele mai mari? Sunt de pe highwayhawk.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Butch Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pentru un savage din 88? am de inlocuit 3 fire de la blocul semnal stanga.nu ma pricep.si toate firele sunt in cadru. Mesaj completat la naiba,asa.de unde sa incep ieri dimineata,pornesc motoru.o ia.il las putin sa mearga..bla bla..si gata. aseara.vreau sa'l pornesc iar.ii dau cheie,invarte el acolo,invarte,da nu o ia.mai incerc,acelasi lucru,apoi nu mai invarte deloc.si doar se aude un click click.si atat am zis ca poate e bateria,azi pun cablu de la masina la motor.la fel.nu o ia nu nimic.doar click click.o iau la impins.are cateva tentative sa porneasca,dar degeaba.nu invarte de fiecare data,cand las abreiaju imi blocheaza rotile. acum.daca ma poate ajuta cineva.ce dracu are? sa fie electromotoru dus?sa fie bateria,am innecat motoru?dar daca il innecam,de ce nu invarte? astept niste sfaturi ceva,mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pentru un savage din 88? am de inlocuit 3 fire de la blocul semnal stanga.nu ma pricep.si toate firele sunt in cadru.Mesaj completat la naiba,asa.de unde sa incep ieri dimineata,pornesc motoru.o ia.il las putin sa mearga..bla bla..si gata. aseara.vreau sa'l pornesc iar.ii dau cheie,invarte el acolo,invarte,da nu o ia.mai incerc,acelasi lucru,apoi nu mai invarte deloc.si doar se aude un click click.si atat am zis ca poate e bateria,azi pun cablu de la masina la motor.la fel.nu o ia nu nimic.doar click click.o iau la impins.are cateva tentative sa porneasca,dar degeaba.nu invarte de fiecare data,cand las abreiaju imi blocheaza rotile. acum.daca ma poate ajuta cineva.ce dracu are? sa fie electromotoru dus?sa fie bateria,am innecat motoru?dar daca il innecam,de ce nu invarte? astept niste sfaturi ceva,mersi Sigur nu ai folosit un cablu destul de gros cand ai luat curent de la masina. Eu zic sa incerci cu cabluri mai groase sau sa-i incarci bateria. Click-urile alea sunt de la releul de pornire, care face asa cand nu are destula putere de la baterie. Torrent cu manualul. http://thepiratebay.org/torrent/3785883/Su...nual_Clymer.pdf Editat Martie 10, 2010 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Butch Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 era destul de gros cablul.dar cred ca am descarcat bateria ieri cand am incercat sa'l pornesc..si se tot chinuia.dupa 1 minut de incercari,deja nu mai rotea electromotoru.acum am pus bateria la incarcat.o sa incerc dimineata MULTAM FAIN PENTRU TORENT ! dau o bere Mesaj completat poate sa'mi spuna cineva,daca stie,dimensiunile tubului de la filtru de aer care intra in carburator?vreau sa pun un filtru de aer ca acesta.sau asemanator http://www.bmg-speedrider.net/images/Motor...airfilter02.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Fosta mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trickster Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 fratilor de cand va cautam! ma bucur f mult ca v-am gasit.salutare si respect pt toti cu savage si nu numai! tocmai mi-am luat si eu unu din germania dupa lupte seculare. declar de la inceput, de bunavoie si nesilit de nimeni ca sunt habarnist, ma uit la el ca broasca la polizor, dar nu ma las pana nu-l invat pe dinafara!numa ca nu avem pe cine sa intreb si de unde sa cer sfaturi.pun si niste poze ca sa va intreb mai la subiect. 1. o sa fie problema cu semnalizarea pe ghidon la rar?(ca deocamdata motoru e in germania si nu l-am inscris inca in tara) 2. exista stop pe frana in spate? ca al meu nu cred ca are.adica ce ziceti, are toate luminile pe spate?(scuze pt eventuala stupizenie a intrebarii, dar v-am zis, nu ma pricep). Mesaj completat foarte tare. nu stiu cum sa pun pozele cu motoru .help! Mesaj completat cred ca amreusit pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 fratilor de cand va cautam! ma bucur f mult ca v-am gasit.salutare si respect pt toti cu savage si nu numai!tocmai mi-am luat si eu unu din germania dupa lupte seculare. declar de la inceput, de bunavoie si nesilit de nimeni ca sunt habarnist, ma uit la el ca broasca la polizor, dar nu ma las pana nu-l invat pe dinafara!numa ca nu avem pe cine sa intreb si de unde sa cer sfaturi.pun si niste poze ca sa va intreb mai la subiect. 1. o sa fie problema cu semnalizarea pe ghidon la rar?(ca deocamdata motoru e in germania si nu l-am inscris inca in tara) 2. exista stop pe frana in spate? ca al meu nu cred ca are.adica ce ziceti, are toate luminile pe spate?(scuze pt eventuala stupizenie a intrebarii, dar v-am zis, nu ma pricep). Mesaj completat foarte tare. nu stiu cum sa pun pozele cu motoru .help! Mesaj completat cred ca amreusit pana la urma daca nu cumva stopul tau este sub aripa spate...ca nu se vede din pozele pe care le-ai pus....se pare ca NU ai stop.deci nu cred ca treci RAR-ul.si lasand la o parte ca il treci sau nu,stopul spate e VITAL in primul rand pt siguranta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 semnalizarile is ok pe ghidon(s-a trecut RAR-ul chiar si fara ele si fara oglinzi),dar fara stop nu cred ca treci. oricum,nu e mare lucru,daca nu are iti iei un stop si il montezi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trickster Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 mersi fain, baieti. banuiam eu ca asa stau lucrurile. nu e nici un stop sub aripa, sunt doar o fire si acu' stiu si de ce. as vrea sa va mai intreb:daca ii pun stop, sissybar, crashbar, parbriz tre sa le trec in acte sau le pun de capu meu si ma duc flexat la rar? sau sa le pun dupa? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Butch Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 fratilor,bujiile sunt de 18???? de unde pot sa cumpar si eu o cheie de bujie,si o fisa pentru ca a mea e de plastic si s'a rupt,???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.