Sari la conținut

esapament 2T tuning


Postări Recomandate

Stim cu totii cat de repede se indoaie,cat de greu se repara o toba la motarele in 2T, dar stie cineva daca merita schimbata cu ceva de marca ?sunt mai rezistente?au prestatii mai bune?

daca da,atunci sa ne zica si noua.Eventual nume,costuri,magazine. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gnarly

The FMF Gnarly pipe focuses on increasing the lower RPM horsepower and torque to get you out of the toughest terrain. When looking to add 4-stroke tractor like torque to your 2-stroke and you need a pipe to withstand the harsh elements, this is the pipe for you.

 

# Nickel plating is an FMF trademark and has been ‘copied’ by everyone making it the most imitated expansion chamber in the world.

# Super strong18 gauge steel construction makes it GNARLY!

 

Yo cred ca da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gnarly

The FMF Gnarly pipe focuses on increasing the lower RPM horsepower and torque to get you out of the toughest terrain. When looking to add 4-stroke tractor like torque to your 2-stroke and you need a pipe to withstand the harsh elements, this is the pipe for you.

 

# Nickel plating is an FMF trademark and has been ‘copied’ by everyone making it the most imitated expansion chamber in the world.

# Super strong18 gauge steel construction makes it GNARLY!

 

Yo cred ca da.

 

toti producatorii fac o buna reclama dar noi vrem fapte...cel putin partea cu "cimpoiul"este foarte expusa la lovituri si de aceea vroiam pareri de la cei care au testat o astfel de toba :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caluti in plus kg mai putine si pentru protectie la lovituri poti sa incerci protectia din carbon sau din aluminiu

din pacate pentru 200exc nu stiu daca se face :lol:

post-6919-1227430066.jpg

post-6919-1227430354_thumb.jpg

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru protectie la lovituri poti sa incerci protectia din carbon sau din aluminiu

din pacate pentru 200exc nu stiu daca se face

 

 

Se face si pentru 200 EXC dar nu stiu daca merita ... costa aproape cat toba ... in loc sa-mi iau protectia de carbon mai bine-mi iau o toba de rezerva daca tot costa ~ la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.dkoffroad.co.uk/dkoffroad/acces...;product_id=164

protectie cimpoi.

 

ia uitati-va si la asta:

http://www.dkoffroad.co.uk/dkoffroad/acces...;product_id=166

nici nu e cu mult mai scump decat unul din aluminiu.

 

am vazut (da nu mai stiu unde) protectii de carbon pentru 2t care sunt scut de motor si care imbraca complet cimpoiul.

 

 

 

.

Editat de Rebelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus FMF si protectie de carbon. Sper sa merite - m-am luat dupa "gura lumii" si am pus din prima. nu am testat fara.

 

post-1160-1227438382_thumb.jpg post-1160-1227438360_thumb.jpg

 

mi-e clar ca protectia asta nu ajuta decat la lovituri mici. La socuri mari f probabil o rezonatorul o sa se deplaseze in spate si o sa sara din prinderea dinspre motor.

Ca sa fie protejat si la astfel de socuri, protectia rezonatorului trebuie sa fie una cu scutul.

Uite 3 poze de pe la red bull. Imi pare rau ca nu am o poza cu motoreta lui Fefe de la Sf ghe - el are o protectie de aluminiu manufacturata care mi se pare de departe cea mai eficienta.

 

post-1160-1227438708_thumb.jpgpost-1160-1227438708_thumb.jpgpost-1160-1227438749_thumb.jpg

post-1160-1227438676_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

performanta motorului va creste .. o toba racing la un motor in 2 timpi .. se simte imediat diferenta !! ..

 

pai da - teoria asa zice. ideea e sa creasca fix aceeasi performanta care iti trebuie. Poa' sa urce mai repede in ture ... poa' sa iti aduca niste cai in plus ...

In cazul meu, am luat-o pe asta ca cica merge bine in ture joase. O sa va zic dupa ce trec de bariera de 2 ore de functionare. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da - teoria asa zice. ideea e sa creasca fix aceeasi performanta care iti trebuie. Poa' sa urce mai repede in ture ... poa' sa iti aduca niste cai in plus ...

In cazul meu, am luat-o pe asta ca cica merge bine in ture joase. O sa va zic dupa ce trec de bariera de 2 ore de functionare. :lol:

 

in Italia de exemplu sunt marea majoritate care isi pun tobe sport la noi inca nu.cei care pun tobe sport sunt cei care au 4T asa cum si eu am avut.dar vreau pareri de la cineva care si-a pus pe 2T.varianta lui Ionut e buna dar cum zicea chiar el nu e rezolvata problema si costa si scump al naibii.adica e preferabil sa pui inca ceva si cumperi toba noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare diferenta cu tobele speciale la 2t.

 

recomand procircuit platinum 2 pt enduro. iti da un cuplu incredibil, chiar daca nu prea mai e nevoie la 300-le din 2009. mai mult, materialul e mult mai rezistent decat cel de la tobele normale ktm.

 

tobele noi de la ktm care vin stock, ma ref la ce am primit eu pe 2009 sunt extrem de proaste la material. dupa aprx 1500km a plesnit pur si simplu. nu e indoita, doar a plesnit cam 4 5 cm si nu pe sudatura. am dus-o la sudat, nu prea merita, e foarte subtire.

 

mai mult, pe modelul 2009 nu se potrivesc tobele din 2006 datorita electr-st. asa ca tre sa0mi fac stock nou de tobe, chiar daca aveam cca 4 5buc pt model 2006.

 

io am testat mai multe feluri. e buna si cea factory SX sau cum se numeste, de la KTM, care costa 1000ron. nu prea merita banii.

 

conteaza f f mult ca toba sa fie fara fisuri sa nu aiba scapari de gaze la imbinari!!! schimbati o-ringurile mai des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare diferenta cu tobele speciale la 2t.

 

recomand procircuit platinum 2 pt enduro. iti da un cuplu incredibil, chiar daca nu prea mai e nevoie la 300-le din 2009. mai mult, materialul e mult mai rezistent decat cel de la tobele normale ktm.

 

tobele noi de la ktm care vin stock, ma ref la ce am primit eu pe 2009 sunt extrem de proaste la material. dupa aprx 1500km a plesnit pur si simplu. nu e indoita, doar a plesnit cam 4 5 cm si nu pe sudatura. am dus-o la sudat, nu prea merita, e foarte subtire.

 

mai mult, pe modelul 2009 nu se potrivesc tobele din 2006 datorita electr-st. asa ca tre sa0mi fac stock nou de tobe, chiar daca aveam cca 4 5buc pt model 2006.

 

io am testat mai multe feluri. e buna si cea factory SX sau cum se numeste, de la KTM, care costa 1000ron. nu prea merita banii.

 

conteaza f f mult ca toba sa fie fara fisuri sa nu aiba scapari de gaze la imbinari!!! schimbati o-ringurile mai des.

 

ok luciane.zi-ne eventual cat te-a tinut in plus cea pe care ai testat-o sau cu cat e mai rezistenta, un pret si daca stii si cine vinde la noi

Editat de baurtulus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io asa ceva am folosit si recomand. momentan nu mai pot folosii pt ca nu se potriveste pe 09. am luat-o pt motorul vechi, adica 06 si nu o pot pune pe 09. o sa incerc eventual sa o tun la un tinichigiu sa o modificam. oricum, nu-mi pot imagina mai mult cuplu decat am acum.

 

http://www.procircuit.com/store/pc/viewPrd...;idcategory=263

 

si gnalry e buna dar eu am ales-o pe asta dupa recomandarile celor care au testat si gnalry si platinum 2. materialul e mai gros si rezistent fata de cele produse de ktm. nu stiu cum sunt cele de la FMF la material.

 

eu am cumparat-o de pe ebay impreuna cu protectia de carbon. recomand sa le luati impreuna. atentie nu se potrivesc protectiile de carbon de la o toba la alta. sunt specifice fiecarui producator si model. cam 300usd costa kitul de platinum2 si protectia de carbon.

 

dupa toba, este foarte important si jettingul la 2t. la fel, va recomand un JD jetting kit. nu e f scump si merita banii. undeva la 75usd. e un post mult mai complet despre jetting.

 

eu acum am o problema pe care inca nu am avut timp sa o remediez. pb asta cred ca e cam la toate modelele de 300 08 09. se pierde f multa benzina pe supraplinul de la carburator. o sa incerc sa reglez nivelul in carb. are cineva idei sau sfaturi in leg cu pb asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io asa ceva am folosit si recomand. momentan nu mai pot folosii pt ca nu se potriveste pe 09. am luat-o pt motorul vechi, adica 06 si nu o pot pune pe 09. o sa incerc eventual sa o tun la un tinichigiu sa o modificam. oricum, nu-mi pot imagina mai mult cuplu decat am acum.

 

http://www.procircuit.com/store/pc/viewPrd...;idcategory=263

 

si gnalry e buna dar eu am ales-o pe asta dupa recomandarile celor care au testat si gnalry si platinum 2. materialul e mai gros si rezistent fata de cele produse de ktm. nu stiu cum sunt cele de la FMF la material.

 

eu am cumparat-o de pe ebay impreuna cu protectia de carbon. recomand sa le luati impreuna. atentie nu se potrivesc protectiile de carbon de la o toba la alta. sunt specifice fiecarui producator si model. cam 300usd costa kitul de platinum2 si protectia de carbon.

 

dupa toba, este foarte important si jettingul la 2t. la fel, va recomand un JD jetting kit. nu e f scump si merita banii. undeva la 75usd. e un post mult mai complet despre jetting.

 

eu acum am o problema pe care inca nu am avut timp sa o remediez. pb asta cred ca e cam la toate modelele de 300 08 09. se pierde f multa benzina pe supraplinul de la carburator. o sa incerc sa reglez nivelul in carb. are cineva idei sau sfaturi in leg cu pb asta?

pai costa cat o toba ktm deci nu am dubii ca merita mai mult.crezi ca schimband doar cimpoiul am nevoie de modificari la carburatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu si am citit chiar ce ziceau fabricantii de tobe sport....fata influenteaza caii....spatele cuplu....la mine dupa ce am pus toba sport a trebuit sa-i dau putin mai multa benzina...acceleratia...in turatii joase putin mai bine....iar in turatii mai mari considerabil mult mult mai bine...tot din ce am citit la un 300 iti creste puterea intre 8-15%....

post-16773-1227639398_thumb.jpg

post-16773-1227639419_thumb.jpg

post-16773-1227639446_thumb.jpg

post-16773-1227639461_thumb.jpg

post-16773-1227639486_thumb.jpg

post-16773-1227639499_thumb.jpg

post-16773-1227639516_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai ieftin tuning pentru evacuare - un inel de 2 sau 3 mm grosime situat intre cilindru si toba (diametrul ext = diametrul int mufa toba, diametrul int = diametrul int toba). asta pentru toba stock

la yz 250 a functionat.... am castigat cuplu jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un inel deala gros intre cilindru si toba bine acum n ma bag prea mult in subiect pentru ca nu stiu exact toate treburile eu asa l-am cumparat si cuplu destul. am o intrebare la 4t are vreun efect toba? :rolleyes:am un sebring pe drz :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...