bn13hor Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 am luat un mt 11 m-am tot dat cu el si in sus si in jos am trecut prin cateva stari contradictorii si pana la urma am ajuns la aceasta concluzie acest motor nu este oldtimer desi suna bine merge ok nu este ce am crezut asa ca cu riscul de a lua bobarnace o sa va spun adevarul O SA IL TAI pt ca eu cred ca mt 11 pentru asta este nu are feeling de oldtimer in el desi ar trebui acum va pun o poza si imi cer scuze anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 esti nebun mah ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Noiembrie 30, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2008 esti nebun mah) nu ali nu sunt nebun dar asa este deci decizia mea e irevocabila uit iju-ul ce l-am luat de la tine se intoarce la original dar nipru( cel putin modelul) cel detin eu daca il intorc la original e odioos si nu ma simt bine pe el as a cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 esti nebun mah) dc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Noiembrie 30, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2008 ADEVARUL E CA ESTE UN KISKH B motor din 92 cu aspect de motor din 1940 ma intreaba lumea daca e din razboi(la cum arata au si dreptate)si beu le spun ca nu si nu m,a cred nu e corect este ca si replicile de la m 72 deci hotararea e luata va rog sa nu ma judecati pt asta surubareala placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Daca luam in considerare perioada in care a fost conceput,tot oldtimer este.Adevarul este ca modelul acesta nu e deloc atragator(cel putin pentru mine).Dar fara a fi nevoie de flex ci doar schimbandu-i aripile,rezervorul si farul se poate apropia de ceea ce are Bach in semnatura,ceea ce-e clar,e cu totul altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 nu te judeca nimeni stai linistit ....sunt curios ce vrei sa faci cu el exact.....ca sincer nu il vad nici avand un aspect de motocicleta din`92 degeaba e facut atunci, bafta oricum, si sa sti ca astept detalii in legatura cu modificarile pe care le faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 am luat un mt 11 .....acum va pun o poza si imi cer scuze anticipat ..de ce ai mai deschis acest topic? Crezi ca te v-a apluda cineva? Am vazut multe struto-camile abandonate, uitate prin soproane, aruncate prin gradini, pe jumatate ingropate... Mai bine da-o la cineva care o merita, tu ia-ti una ciuflita si continua treaba mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Noiembrie 30, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2008 ..de ce ai mai deschis acest topic? Crezi ca te v-a apluda cineva? Am vazut multe struto-camile abandonate, uitate prin soproane, aruncate prin gradini, pe jumatate ingropate... Mai bine da-o la cineva care o merita, tu ia-ti una ciuflita si continua treaba mai departe. daca ai iteles caracterul meu iti dai seama ca nu am facut acest topic pt aplauze abandonate la mine motocicletele no o sa fie niciodata ciufulita nu o sa fie TE ASIGUR dar modificata da va multumesc oricum pt sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 `nea Cristi nu e chiar asa, stiu ca din pacate 90% sau chiar mai multe din Comunistele din Tara au fost macelarite pt ca toata lumea sa crezut artist.....dar sunt si mici exceptii probabil de aici si indoiala.......exista si nipre modificate de bun gust si nu numai de dragul de a le modifica, ci pentru a face functionarea si utilizarea lui mai usoara si placuta proprietarului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 ce sa zic, succes la chopperit!!! sa mai pui poze ca suntem curiosi:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lau dnepr Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 dk vrei sa strici niprul vreau ioo seile numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 ca sa mai linistim poporul, am discutat aseara cu Horatiu si mi-a spus cam ce vrea sa faca cu el, stati linistiti oameni buni nu sew va baga flexul in aceasta motocicleta, o sa lucreze strict legat de aspect aripi rezervor etc. fara a taia cadrul sau alte minunatii, deci nu se CHOPPERESTE nimin doar o mica Customizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) ...O SA IL TAI pt ca eu cred ca mt 11 pentru asta este... ... nu sew va baga flexul in aceasta motocicleta.... fara a taia cadrul sau alte minunatii... ..mai citeste o data, se itelege altceva... si mai pune si o poza in care apare o motoreta aproape impecabila. Repet: pacat de ia @bach, ai respectele mele, dar nu lua partea altuia inutil, in final e motorul lui si poate face ce vrea cu el, eu mi-am exprimat doar parerea! Editat Decembrie 1, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 chop it ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 ADEVARUL E CA ESTE UN KISKH B motor din 92 cu aspect de motor din 1940 ma intreaba lumea daca e din razboi(la cum arata au si dreptate)si beu le spun ca nu si nu m,a cred nu e corect este ca si replicile de la m 72 deci hotararea e luata va rog sa nu ma judecati pt asta surubareala placuta Pe mine m-a oprit politia acum cativa ani sa ma intrebe doar daca e de pe vremea razboiului...Si a mea era indentica cu a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) pentru fiecare care aduce un motor in stare frumoasa si functionala trebuie sa fie cate unu sa-l termine. Nipru are feeling de old-timer fiindca este un old-timer, si nu este un kitsch, mai degraba Ural Retro este un kitsch. Problema cu Niprul este ca e prea intalnit ca sa fie apreciat cum se cuvine. Practic are feeling de BMW vechi. Editat Decembrie 1, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Da,dar cel mai important este sa mearga,sa iesi cu ea pe strada.Degeaba o tzi in garaj cu gindul sa o faci originala.Iesiti fratilor cu ele la drum! Tot Nipre Sunt!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) ..mai citeste o data, se itelege altceva... si mai pune si o poza in care apare o motoreta aproape impecabila. Repet: pacat de ia @bach, ai respectele mele, dar nu lua partea altuia inutil, in final e motorul lui si poate face ce vrea cu el, eu mi-am exprimat doar parerea! @cristi 57 aici ai dreptate nu pot comenta, este chiar prea frumoasa si intr-o stare prea buna pt a-l choppartii mai ales k @florinmotoare a pus ceva suflet pentru a o aduce in starea asta... eu m-am invatat minte cu simsonul si nu mai fac greseala asta a doua oara, da intradevar am o mare pasiune in a modifica motociclete, dar imediat dupa ce finalizez "proiectul" daca nu chiar in timp ce lucrez incepe sa-mi fie doar de ea in starea originala in concluzie, cu niprul (de care m-am apucat deja) o iau mai usurel asa cum imi permite buzunarul si mai cumpar unele piese tocmai pt a nu-l strica pe asta original ex:un cadru,butuci,si unele maruntisuri... ba chiar m-am hotarat sa pastrez si atasul si sa ma aleg cu 2 nipre intr-un final...(bininteles una cu atas si chopper-ul).Chiar am planuri cu nipra cu atas...deja am cumparat unele chestii care vor da bine:1 sa solo(mai trebuie una) 2 canistre vechi din tabla(dau bine prinse pe atas)aici il copiez pe nea Berchez... :Detc.. sfatul meu catre @bn13hor este sa incerce si el sa taie alt cadru(alte roti...etc) deoarece mai mult k sigur ii va parea rau dupa cel original(asta garantez eu) care am chopartit una alta numai bine si spor la orice faceti! Editat Decembrie 1, 2008 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 nicule am mai spus mai sus nu e vorba de taiat, sa exprimat gresit omu am vorbit cu el aseara si a zis ca schimba rezervorul aripile si probabil pune o furca de japoneza pe fata.......nu taie nimic pt ca nu vrea chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) nicule am mai spus mai sus nu e vorba de taiat, sa exprimat gresit omu am vorbit cu el aseara si a zis ca schimba rezervorul aripile si probabil pune o furca de japoneza pe fata.......nu taie nimic pt ca nu vrea chopper D-ule bach, tu chiar nu intelegi ...degeaba pui roti de helicopter la un tomberon, tot n-o sa zboare, dar nici tomberon nu va mai fii... mai citeste o data ce a scris "omul tau" la inceput! Mai bine taci, decat sa te lauzi cu asa ceva, mai vrei si alte argumente? Inteaba-l pe florin ce simte cand citeste cele scrise mai sus(care a pus mult suflet in ia). A-ti restaurat vr-o data ceva? Eu cred ca nu, a-ti avea alt mod de gandire (constructiv). Sunt multe motoare cioflite de altii, aruncate, ingropate si ...toti acesti "zmei" facatori de struto-camile vin si spun ca ei se asteptau ca: un motor care merge, sa nu mearga! Si atunci se apuca cu flexul sa-si duca la bun sfarsit ideea lor maiastra. In schimb cioflingarii le vor cat mai originale(satisfactie). Dupa experienta lui dark rider vor gandi la fel ca el. Gabi este un tip istet(l-am cunoscut personal), dar nu a fost ajutat, a primit sfaturi proaste din belsug, iar acum i-l criticam degeaba... Tu crezi ca "omul tau " va merge vreodata cu acest motor? Te inseli! Faptele vor demonstra cine a avut dreptate! Repet: acest motor putea face zeci de mii, sute de mii de km, dar nu va face a avut ghinion, a intrat pe mana cui nu trebuia! Greii boxerelor nu spun nimic, nici n-ar avea ce , pt ei este "no comment"... Editat Decembrie 1, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Decembrie 2, 2008 Autor Share Postat Decembrie 2, 2008 domnilor am facut acest topic ca sa i-au pareri din stanga si din dreapta sa vad ce sa fac cu acest motor mutivul a fost faptul ca dupa doua drumuri unul de 6o si unul de vreo 80 km nu am fost multumit de el in urmatoarele privinte pozitia -stateam pe ea ca pe un motor de viteza -picioarele atat de in spate incat doar cu chinuri pot da treptele de viteza in sus -genunchii aproape deasupra cilindrilor franele aridicat in picioare pe pedala si nu se sesizeaza mare lucru ghidonul si rezervorul care mi s-au parut hidoas rezervorul l-am schimbat astazi cu unul de m 72 ghidonul i-am schimbat pozitia urmeaza sa mut saua m-ai in spate ca sa pot sa stau si eu pe el ca oamenii cea spate o voi schimba cu una facuta care o s-o prind pe aripoa doar la nevoie franele astep sfaturi ferodourile sun foarte bune si totusi nu opreste asta si jocul din furca fata sunt cele m-ai urgente multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 D-ule bach, tu chiar nu intelegi ...degeaba pui roti de helicopter la un tomberon, tot n-o sa zboare, dar nici tomberon nu va mai fii... mai citeste o data ce a scris "omul tau" la inceput!Mai bine taci, decat sa te lauzi cu asa ceva, mai vrei si alte argumente? Inteaba-l pe florin ce simte cand citeste cele scrise mai sus(care a pus mult suflet in ia). A-ti restaurat vr-o data ceva? Eu cred ca nu, a-ti avea alt mod de gandire (constructiv). Sunt multe motoare cioflite de altii, aruncate, ingropate si ...toti acesti "zmei" facatori de struto-camile vin si spun ca ei se asteptau ca: un motor care merge, sa nu mearga! Si atunci se apuca cu flexul sa-si duca la bun sfarsit ideea lor maiastra. In schimb cioflingarii le vor cat mai originale(satisfactie). Dupa experienta lui dark rider vor gandi la fel ca el. Gabi este un tip istet(l-am cunoscut personal), dar nu a fost ajutat, a primit sfaturi proaste din belsug, iar acum i-l criticam degeaba... Tu crezi ca "omul tau " va merge vreodata cu acest motor? Te inseli! Faptele vor demonstra cine a avut dreptate! Repet: acest motor putea face zeci de mii, sute de mii de km, dar nu va face a avut ghinion, a intrat pe mana cui nu trebuia! Greii boxerelor nu spun nimic, nici n-ar avea ce , pt ei este "no comment"... la 18 ani am avut ij .. am vrut sa ii pun roata de masina pe spate, sa il fac chopper sau ce alte nebunii aveam in cap la vremea aia. ma bucur ca nu am avut banii si curajul necesar sa bag flexul in el. acum nu merge, si nu va merge ceva vreme.. e bucati in garaj, dar incet incet vreau sa il fac (voi plati pe cineva cand vor fi bani) si cel mai probabil il voi da spre folosinta unui amic doritor ca sa nu stea degeaba. merita o sansa motoarele astea. domnilor am facut acest topic ca sa i-au pareri din stanga si din dreapta sa vad ce sa fac cu acest motormutivul a fost faptul ca dupa doua drumuri unul de 6o si unul de vreo 80 km nu am fost multumit de el in urmatoarele privinte pozitia -stateam pe ea ca pe un motor de viteza -picioarele atat de in spate incat doar cu chinuri pot da treptele de viteza in sus -genunchii aproape deasupra cilindrilor franele aridicat in picioare pe pedala si nu se sesizeaza mare lucru ghidonul si rezervorul care mi s-au parut hidoas iti spun parerea mea sincera : da l cuiva care vrea un nipru si care stie ce este. cu banii luati, cumperi un alt motor ieftin (japonezele sunt ieftine si la noi) in care bagi flexul daca vrei. e pacat sa strici motorul si nu vei ajunge niciodata sa ai ceva care sa te multumeasca.. e ca si cum ti-ai lua gagica slaba, mica, bruneta si o obligi sa fie inalta, blonda si cu tzatze de ori mai mari. e imposibil, si rezultatul final nu te va multumi. am incercat pe ij sa ii pun furca de japoneza cu frana pe disk .. a fost un rahat.. pe drumurile nepietruite nu ma mai jucam ca inainte. am incercat sa ii refac instalatia electrica dupa capul meu .. alta prostie.. lasa-l asa cum e, si ia ceva mult mai apropiat de ce iti doresti. cu ijul am facut ceva mii de km fara nici o problema. nici macar aprinderea nu se prea deregla si o reglam eu ca sa nu zic ca nu fac ceva la mobra. cand am avut si japoneza am vrut sa ii desfac motorul sa vad cum e pe dinauntru . de atunci nu mai merge bine.. e pacat de el , nu il taia, banii pe care ii iei pe el + munca de a il modifica + stresul de la rar + piese+ timp, te duc mai mult decat o japoneza ... e motorul tau, poti sa ii dai foc, dar incearca sa gandesti putin inainte sa ii faci ceva iremeiabil. motorul a fost facut asa pentru un anumit tip de exploatare. daca nu te impaci cu el, poate e mai bine sa cauti altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 la 18 ani am avut ij .. am vrut sa ii pun roata de masina pe spate, sa il fac chopper sau ce alte nebunii aveam in cap la vremea aia. ma bucur ca nu am avut banii si curajul necesar sa bag flexul in el. acum nu merge, si nu va merge ceva vreme.. e bucati in garaj, dar incet incet vreau sa il fac (voi plati pe cineva cand vor fi bani) si cel mai probabil il voi da spre folosinta unui amic doritor ca sa nu stea degeaba. merita o sansa motoarele astea. iti spun parerea mea sincera : da l cuiva care vrea un nipru si care stie ce este. cu banii luati, cumperi un alt motor ieftin (japonezele sunt ieftine si la noi) in care bagi flexul daca vrei. e pacat sa strici motorul si nu vei ajunge niciodata sa ai ceva care sa te multumeasca.. e ca si cum ti-ai lua gagica slaba, mica, bruneta si o obligi sa fie inalta, blonda si cu tzatze de ori mai mari. e imposibil, si rezultatul final nu te va multumi. am incercat pe ij sa ii pun furca de japoneza cu frana pe disk .. a fost un rahat.. cu ijul am facut ceva mii de km fara nici o problema. nici macar aprinderea nu se prea deregla e pacat de el , nu il taia e motorul tau, poti sa ii dai foc, dar incearca sa gandesti putin inainte sa ii faci ceva iremeiabil. motorul a fost facut asa pentru un anumit tip de exploatare. daca nu te impaci cu el, poate e mai bine sa cauti altceva. grexule, nu stiu cine esti dar tare frumos ai vorbit,,,,,,,,,,sper din tot sufletul sa te auda cine trebe,,,,,numai bine la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Decembrie 2, 2008 Autor Share Postat Decembrie 2, 2008 la 18 ani am avut ij .. am vrut sa ii pun roata de masina pe spate, sa il fac chopper sau ce alte nebunii aveam in cap la vremea aia. ma bucur ca nu am avut banii si curajul necesar sa bag flexul in el. acum nu merge, si nu va merge ceva vreme.. e bucati in garaj, dar incet incet vreau sa il fac (voi plati pe cineva cand vor fi bani) si cel mai probabil il voi da spre folosinta unui amic doritor ca sa nu stea degeaba. merita o sansa motoarele astea. iti spun parerea mea sincera : da l cuiva care vrea un nipru si care stie ce este. cu banii luati, cumperi un alt motor ieftin (japonezele sunt ieftine si la noi) in care bagi flexul daca vrei. e pacat sa strici motorul si nu vei ajunge niciodata sa ai ceva care sa te multumeasca.. e ca si cum ti-ai lua gagica slaba, mica, bruneta si o obligi sa fie inalta, blonda si cu tzatze de ori mai mari. e imposibil, si rezultatul final nu te va multumi. am incercat pe ij sa ii pun furca de japoneza cu frana pe disk .. a fost un rahat.. pe drumurile nepietruite nu ma mai jucam ca inainte. am incercat sa ii refac instalatia electrica dupa capul meu .. alta prostie.. lasa-l asa cum e, si ia ceva mult mai apropiat de ce iti doresti. cu ijul am facut ceva mii de km fara nici o problema. nici macar aprinderea nu se prea deregla si o reglam eu ca sa nu zic ca nu fac ceva la mobra. cand am avut si japoneza am vrut sa ii desfac motorul sa vad cum e pe dinauntru . de atunci nu mai merge bine.. e pacat de el , nu il taia, banii pe care ii iei pe el + munca de a il modifica + stresul de la rar + piese+ timp, te duc mai mult decat o japoneza ... e motorul tau, poti sa ii dai foc, dar incearca sa gandesti putin inainte sa ii faci ceva iremeiabil. motorul a fost facut asa pentru un anumit tip de exploatare. daca nu te impaci cu el, poate e mai bine sa cauti altceva. de ce mi-as lua japoneza din moment ce am una si pe nipru tot o japoneza am dat la schimb mie chiar imi plac comunistele am un ij luat taiat si acum il aduc la original nu am sa-l tai dar nu pot merge cu el asa stiu ce inseamna frane proaste dar astea is dezastru problema cu look-ul am rezolvat-o in parte cu un rezervor de m as avea nevoie de un ghidon de nipru ca asta care mi-a declansat mie toata criza am inteles ca ar fi de ural mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.