Sari la conținut

Întrebări Minsk


radu_mihai
 Share

Postări Recomandate

totusi daca acel carb a fost pe un motor de 600 nu va ineca un motor de 125? mi se pare cam mult. poate sa arda un motor de 125 atata benzina?

 

 

bah! roflol.gif ce ai tu nu e "carburator cu galerii marite" roflol.gif e un carb. cu difuzoru' mai mare in diametru, atata tot! oricum era mai bun ala vechi]

 

deci pana la urma cum e treaba?

se poate pune de pe un motor de 600 si exista carburator cu galeriile marite ? ca nu mai inteleg nimic!

sau toate variantele merg in anumite conditii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Stressule............carburile nu-s sticle de bere sa mearga pe principiu: Cu cat e mai mare, cu atat e mai bine. Indiferent ca e 600/4 daca e cu un singur carb............tot acelasi dozaj il ofera indiferent de numarul de cilindri. Sfatul meu: curata carbul bine, regelaza-l corect.........si da-i bice. Dintr-un minsk, nu poti scoate mai mult. Am avut si eu, toate mergeau bruci pe el, si cu acceleratia deschisa pana la refuz, nu scoteam mai mult de 80 la ora din el. La 70 facea ca avionul. Cu 60 se simtea cel mai bine, deci inseamna ca atat poate duce un Minsk. Trebuie tinut cont ca motocicleta e destul de grea pentru ce motor are. Astea noi de 125cmc, cantaresc sub 100 kg, si au tot felul de artificii (de genul: compresie mai mare, muzicute, tobe care sa asigure o evacuare mai buna, aprindere mai de ultima ora ca cea de pe minsk) in motor de sunt asa performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt de aceeasi parere. Am Minsk de 4 luni aproape si mi-am dat seama cum sta treaba cu el. Mai mult de 85 km/h nu prinde nici in cadere libera. Eu am 55 de kg si pot sa spun ca nu prea ma simte, dar mai repede nu merge. In 4 luni am schimbat 2 pistoane datorita faptului ca ma neglijat anumite lucruri. Uleiul in amestec se pune cat trebuie si nu mai putin, adica 4%, si motorul nu rezista forjat in continuu mai mult de 100 de km fara oprire de racire. In rest, Minskul este o motocicleta foarte buna. Eu sunt super-multumit. Deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinde mai bine de 85, da tre sa ai tupeu mare sa ii dai mai mult la cat de instabil devine. Chiar si 100 de kilometri la drum intins e mult sa-i faci fara oprire.Acum depinde si cu ce viteza de croaziera mergi.Eu am facut drumul de la mare inapoi cu 65-70 si in unele portiuni 70-80. Poate ca as fi mers cu 80 constant dar aveam casca open si nu era o placere. Plus ca mi se bulise si fermoarul de la geaca si in lipsa de ac si ata am dat parte peste parte si izolir band peste.

In principiu minsk -ul tine, dar nu trebuie forjat.65-70 batraneste, benzina buna, ulei bun si tine o viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am si eu o intrebare, daca se poate:

 

 

 

Vreau sa fac minskul sa ruleze cu 90 macar sau poate chiar 100. a mea mai mult de 85 nu duce.

 

Am observat ca indiferent de greutatea incarcaturii el fuge la fel de repede. Demarajul este putin mai greu dar cand incepe sa fuga, fuge, nu conteaza, deal-vale....etc.

 

 

 

Primul pas ar fi sa pun un pinion putin mai mic (la roata). Al meu are 43 de dinti. As gasi unul de 41? sau 39?

 

Sau un pinionde atac mai mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza maxima o maresti daca ii pui foaie mai mare dar in cazul asta pierzi din demaraj. Daca ii pui foaie mica pierzi la viteza maxima dar castigi la demaraj. Dar in alta ordine de idei de ce vrei sa omori motorul la 100 km/h?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza maxima o maresti daca ii pui foaie mai mare dar in cazul asta pierzi din demaraj. Daca ii pui foaie mica pierzi la viteza maxima dar castigi la demaraj. Dar in alta ordine de idei de ce vrei sa omori motorul la 100 km/h?

 

 

 

pai tocmai, nu vreau sa omor motorul. La aceeasi turatie vreau sa prind o viteza mai mare. Putere eu zic ca are suficienta, sunt 10 cai, da-i dracu. Dac-ar avea a 5-a treapta ar fi ceva. Si la 55 de kg ale mele....

 

Si motorul, da-l naibii se face. tine mai putin si facutul dureaza juma de zi. pistoane se gasesc, ambielajul se face....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci poti sa-i pui foaie mai mare. Nu stiu de la ce se potriveste sau daca sunt speciale pt minsk mai mari decat originalul.

 

 

 

Eu ii spun pinion pentru ca este mai mic. De fapt pinioane sunt amandoua. Si cel de la roata si cel de la cutie. Cel de la cutie are 14 dinti. Se gasesc si de 15. O sa cumpar si eu unul sa vad cum se comporta. Mai nou, minskul meu a prins puteri. Am marit nivelul in carburator si am inceput sa trag de acc mai spre maxim si a inceput sa fuga mai spre 90-95... imi place :)

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus eu pinion cu 15 dinti, si am fost cu chiuloasa la un strungar bun si a alezat-o 2mm... trage frumos de tot, prinde putin peste suta verificat cu masina langa ca acul de la kilometraj nu arata mai mult de 85 ca inainte nu mergea mai mult. acuma vreau sa ii schimb si pinionul pe partea cealalta care e prins de axul ambielajului ( nu stiu cum se numeste) dar nu se gasesc si o sa ma duc tot la un strungar sa imi faca unu ca sa maresc rapoartele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

pinion de transmisie primara se numeste! :) nu-l fa la strungar, nu o sa tina! iti trebuie tratament termic! vorbeste cu dark_rider_82 (parca asa este scris nick-ul) de pe forum si o sa-ti spuna el unde poti trata pinioane si alte prostii!

 

dar acum apare problema lantului de transmisie primara... dar cred ca poti face unul din 2 noi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am pus si eu de 15 dinti si trage mult mai bine. prind 100 cu chiu cu vai dar cu 90 pot merge constant.

 

Nu se ridica pe o roata, ca eu nu prea ma pricep si nici nu vreau sa fac praf ambreiajul. La ce ajuta anyway?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

un motor poate sa mearga in 2 feluri pe o roata! cele puternice pot sa mearga doar din puterea motorului, unele chiar si in 4, 5, 6... :angry:, cele slabe (printre care si toate comunistele) trebuiesc tinute din echilibru! deci experienta si antrenament! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...