radu_mihai Postat Decembrie 4, 2005 Autor Share Postat Decembrie 4, 2005 totusi daca acel carb a fost pe un motor de 600 nu va ineca un motor de 125? mi se pare cam mult. poate sa arda un motor de 125 atata benzina? bah! roflol.gif ce ai tu nu e "carburator cu galerii marite" roflol.gif e un carb. cu difuzoru' mai mare in diametru, atata tot! oricum era mai bun ala vechi] deci pana la urma cum e treaba? se poate pune de pe un motor de 600 si exista carburator cu galeriile marite ? ca nu mai inteleg nimic! sau toate variantele merg in anumite conditii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 600/4 dar numai pt. minsk "normal", daca vreti ceva mai bun luati unul de pe un 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 Stressule............carburile nu-s sticle de bere sa mearga pe principiu: Cu cat e mai mare, cu atat e mai bine. Indiferent ca e 600/4 daca e cu un singur carb............tot acelasi dozaj il ofera indiferent de numarul de cilindri. Sfatul meu: curata carbul bine, regelaza-l corect.........si da-i bice. Dintr-un minsk, nu poti scoate mai mult. Am avut si eu, toate mergeau bruci pe el, si cu acceleratia deschisa pana la refuz, nu scoteam mai mult de 80 la ora din el. La 70 facea ca avionul. Cu 60 se simtea cel mai bine, deci inseamna ca atat poate duce un Minsk. Trebuie tinut cont ca motocicleta e destul de grea pentru ce motor are. Astea noi de 125cmc, cantaresc sub 100 kg, si au tot felul de artificii (de genul: compresie mai mare, muzicute, tobe care sa asigure o evacuare mai buna, aprindere mai de ultima ora ca cea de pe minsk) in motor de sunt asa performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 Si eu sunt de aceeasi parere. Am Minsk de 4 luni aproape si mi-am dat seama cum sta treaba cu el. Mai mult de 85 km/h nu prinde nici in cadere libera. Eu am 55 de kg si pot sa spun ca nu prea ma simte, dar mai repede nu merge. In 4 luni am schimbat 2 pistoane datorita faptului ca ma neglijat anumite lucruri. Uleiul in amestec se pune cat trebuie si nu mai putin, adica 4%, si motorul nu rezista forjat in continuu mai mult de 100 de km fara oprire de racire. In rest, Minskul este o motocicleta foarte buna. Eu sunt super-multumit. Deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 19, 2006 Share Postat Septembrie 19, 2006 Prinde mai bine de 85, da tre sa ai tupeu mare sa ii dai mai mult la cat de instabil devine. Chiar si 100 de kilometri la drum intins e mult sa-i faci fara oprire.Acum depinde si cu ce viteza de croaziera mergi.Eu am facut drumul de la mare inapoi cu 65-70 si in unele portiuni 70-80. Poate ca as fi mers cu 80 constant dar aveam casca open si nu era o placere. Plus ca mi se bulise si fermoarul de la geaca si in lipsa de ac si ata am dat parte peste parte si izolir band peste. In principiu minsk -ul tine, dar nu trebuie forjat.65-70 batraneste, benzina buna, ulei bun si tine o viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Am si eu o intrebare, daca se poate: Vreau sa fac minskul sa ruleze cu 90 macar sau poate chiar 100. a mea mai mult de 85 nu duce. Am observat ca indiferent de greutatea incarcaturii el fuge la fel de repede. Demarajul este putin mai greu dar cand incepe sa fuga, fuge, nu conteaza, deal-vale....etc. Primul pas ar fi sa pun un pinion putin mai mic (la roata). Al meu are 43 de dinti. As gasi unul de 41? sau 39? Sau un pinionde atac mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Viteza maxima o maresti daca ii pui foaie mai mare dar in cazul asta pierzi din demaraj. Daca ii pui foaie mica pierzi la viteza maxima dar castigi la demaraj. Dar in alta ordine de idei de ce vrei sa omori motorul la 100 km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Viteza maxima o maresti daca ii pui foaie mai mare dar in cazul asta pierzi din demaraj. Daca ii pui foaie mica pierzi la viteza maxima dar castigi la demaraj. Dar in alta ordine de idei de ce vrei sa omori motorul la 100 km/h? pai tocmai, nu vreau sa omor motorul. La aceeasi turatie vreau sa prind o viteza mai mare. Putere eu zic ca are suficienta, sunt 10 cai, da-i dracu. Dac-ar avea a 5-a treapta ar fi ceva. Si la 55 de kg ale mele.... Si motorul, da-l naibii se face. tine mai putin si facutul dureaza juma de zi. pistoane se gasesc, ambielajul se face.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Atunci poti sa-i pui foaie mai mare. Nu stiu de la ce se potriveste sau daca sunt speciale pt minsk mai mari decat originalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 (editat) Atunci poti sa-i pui foaie mai mare. Nu stiu de la ce se potriveste sau daca sunt speciale pt minsk mai mari decat originalul. Eu ii spun pinion pentru ca este mai mic. De fapt pinioane sunt amandoua. Si cel de la roata si cel de la cutie. Cel de la cutie are 14 dinti. Se gasesc si de 15. O sa cumpar si eu unul sa vad cum se comporta. Mai nou, minskul meu a prins puteri. Am marit nivelul in carburator si am inceput sa trag de acc mai spre maxim si a inceput sa fuga mai spre 90-95... imi place Editat Octombrie 12, 2006 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 am pus eu pinion cu 15 dinti, si am fost cu chiuloasa la un strungar bun si a alezat-o 2mm... trage frumos de tot, prinde putin peste suta verificat cu masina langa ca acul de la kilometraj nu arata mai mult de 85 ca inainte nu mergea mai mult. acuma vreau sa ii schimb si pinionul pe partea cealalta care e prins de axul ambielajului ( nu stiu cum se numeste) dar nu se gasesc si o sa ma duc tot la un strungar sa imi faca unu ca sa maresc rapoartele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 pinion de transmisie primara se numeste! nu-l fa la strungar, nu o sa tina! iti trebuie tratament termic! vorbeste cu dark_rider_82 (parca asa este scris nick-ul) de pe forum si o sa-ti spuna el unde poti trata pinioane si alte prostii! dar acum apare problema lantului de transmisie primara... dar cred ca poti face unul din 2 noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 am deja un pinion de la alt model de motocicleta si doar sa il ajusteze la dinti.. iar de lant nu e problema fac din 2. numai ambielaju sa reziste ca e facut dintr-un material mai slab la minsk:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 mi-am pus si eu de 15 dinti si trage mult mai bine. prind 100 cu chiu cu vai dar cu 90 pot merge constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 pe o roata se ridica? ca al meu merge pana ii dau a doua, mai departe trebuie sa invat nu stiu daca mai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 mi-am pus si eu de 15 dinti si trage mult mai bine. prind 100 cu chiu cu vai dar cu 90 pot merge constant. Nu se ridica pe o roata, ca eu nu prea ma pricep si nici nu vreau sa fac praf ambreiajul. La ce ajuta anyway? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 un motor poate sa mearga in 2 feluri pe o roata! cele puternice pot sa mearga doar din puterea motorului, unele chiar si in 4, 5, 6... , cele slabe (printre care si toate comunistele) trebuiesc tinute din echilibru! deci experienta si antrenament! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.