secbiker Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Ma adresez la voi da daca a mai patit cineva ca mine. Dupa repatii lungi si costisitoare la acest motor care functiona perfect inainte de inceperea capitalei doar ca avea sunete urate din interior. Mentionez ca, carburatorul nu avea nici o problema. Dupa terminarea reparatiilor vreau sa pornesc si cand deschid robinetul carburatorul incepea sa curga de ineca motorul pe loc. Hai sa-l curat si sa reglez nivelul ca s-o fi dereglat singur? De atunci acest carburator nu-l pot regla deoarece oricat ma joc cuplutitorul tot nivelul e prea mare. Am luat cartea tehnica, am regat cum scrie acolo si tot curge pe la ac si pe jiglerul de relantii incat daca las deschis robinetu de benzina nu pot da nici pedala, imi umple cilindrul cu benzina. Mi-a distrus si uleiul din motor deoarece benzina se scurge si in carter si s-au amestecat. Daca trag cu limba sa verific cuiul inchide perfect. Va pun niste poze cu tipul carburatorului da daca are cineva parere ce ar fi de vina. Il pot porni doar impins deoarece pana dau la pedala se ineaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyolty Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 SAl Dupa ce ai montat carburatotu curge si pe la supraplin? Daca da lovestel cu o cheie sau un ciocanel cu benzina deschisa pana nu mai curge.Am patit chesta asta de multe ori ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 13, 2008 Autor Share Postat Decembrie 13, 2008 SAl Dupa ce ai montat carburatotu curge si pe la supraplin? Daca da lovestel cu o cheie sau un ciocanel cu benzina deschisa pana nu mai curge.Am patit chesta asta de multe ori ! Am incercat si sa ciocanesc carburatorul dar tot curge pe supraplin, pe la acul de dozaj si pe la jiglerul de relantii, inclusiv am incercat cu alt plutitor si cui pontou de la carburator similar dar mai mic, si tot curge. De cand ma ocup de reparatii am reglat zeci de carburatoare dar asta ma lasa gata. Nu inteleg deoarece asta nu curgea inainte de inceperea reparatiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 pai pot fi 2 cauze: -cui pontou futut - nu inchide cum trebuie - testul cu limba nu e relevant -plutitor spart. Da-l in spanac ca n-or fi fenomene paranormale pe-acolo, e una din doua. Fa testul cu carburtorul desfacut, cuplat la rezervor, impinge plutitorul in sus cu mana si vezi - curge sau nu curge? Poate se blocheaza plutitorul cumva si nut-i dai tu seama, poate se blocheaza numai dupa ce pui capacul... fii sigur ca plutitorul se misca liber.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 13, 2008 Autor Share Postat Decembrie 13, 2008 pai pot fi 2 cauze:-cui pontou futut - nu inchide cum trebuie - testul cu limba nu e relevant -plutitor spart. Da-l in spanac ca n-or fi fenomene paranormale pe-acolo, e una din doua. Fa testul cu carburtorul desfacut, cuplat la rezervor, impinge plutitorul in sus cu mana si vezi - curge sau nu curge? Poate se blocheaza plutitorul cumva si nut-i dai tu seama, poate se blocheaza numai dupa ce pui capacul... fii sigur ca plutitorul se misca liber.. Am incercat si cu capacul desfacut si inchide perfect, am incercat si cu alt plutitor care era mai mic ca nu cumva sa se blocheze cand pun capacul. Plutitorul ala mau mic l-am pus cu cui pontou cu tot ca sa fiu sigur ca nu ramane nimic din vechiul ansamblu. Plutitoarele le-am verificat si sigur nu sunt sparte. Eu chiar ca ma gandesc deja la ceva fenomene paranormale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Cand il pui pe motor poate nu sta in pozitia corecta? Poate motocicleta e intr-o pozitie aiurea... zic si eu.. Chiar e palpitant... sa scrii aici cand o sa gasesti cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 (editat) Am incercat si sa ciocanesc carburatorul dar tot curge pe supraplin, pe la acul de dozaj si pe la jiglerul de relantii, inclusiv am incercat cu alt plutitor si cui pontou de la carburator similar dar mai mic, si tot curge. De cand ma ocup de reparatii am reglat zeci de carburatoare dar asta ma lasa gata. Nu inteleg deoarece asta nu curgea inainte de inceperea reparatiilor. este aceeasi benzina? sau intre timp ai alimentat cu "benzina""marca" Rafo. Poate increteste varful de guma al cuiului Editat Decembrie 15, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmleu Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 cateodata se mai uzeaza si gaura, nu numai cuiul, ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 cateodata se mai uzeaza si gaura, nu numai cuiul, ... cateodata nu dintrodata cum zice omu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 16, 2008 Autor Share Postat Decembrie 16, 2008 Sa va zic ce am ghicit sa rezolv cumva acest carburator misterios. Dupa ce am facut toate demersurile posibile sa stabilizez nivelul si nu am reusit, mi-a venit idea sa pun trei saibe de plastic sub jiglerul (gaura) unde inchide cuiul pontou. In acest fel am reusit sa fac sa inchida mai repede cuiul pontou, dar si asa domeniul de reglaj este foarte ingust deoarece abia ridic putin lamela de pe plutiotare si nu mai intra pic de benzina in carburator. Daca cobor putin deja iarasi curge sau picura pe la supraplin. Acum am reusit un reglaj bunicel, dar daca motorul sta inclinat pe picior cateodata tot picura si daca ma duc cu motorul si vreau sa-i dau mai tare simt ca ramane fara benzina deoarece curge mai incet in carburator din cauza improvizatiei mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Iti trebuie un nou set de cui-pontou + duza (jicler)(cum s-o fi chemand chestia aia in care intra cuiul pontou). Astea s-au uzat. De obicei exista de cumparat set reparatie carb in care intra si elementele astea doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Ianuarie 10, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2009 Iti trebuie un nou set de cui-pontou + duza (jicler)(cum s-o fi chemand chestia aia in care intra cuiul pontou). Astea s-au uzat. De obicei exista de cumparat set reparatie carb in care intra si elementele astea doua. Fii sigur daca se putea cumparam set de reparatie. Problema este ca la husqvarna mai ales la modelul asta aproape nimic nu se gaseste. Dupa cum am mai spus, am montat deja un alt set de plutitor, cui+jigler dintr-un carburator mai mic similar care nu curgea. Sa vedeti ce patesc iarasi cu acest carburator. Dupa am crezut ca am rezolvat problema cu curgerea benzinei din carburator, cand am vrut sa pornesc a inceput sa curga. Zic hai reglez nivelul da daca iarasi s-a dereglat. In timp ce incercam sa reglez constat cu stupoare ca incepe sa curga fara sa fie plin paharul. Eu ma asteptam sa curga din cauza nivelului prea mare. Atunci am zis sa vad cu ce comunica aceasta mica gaurica de pe lateralul carburatorului pe care curge benzina. Suflu si vad ca, comunica cu jiglerul de soc (nu stiu ce treaba are cu socul). Acum m-am lamurit cu nu curge din cauza nivelului din pahar. Sunt curios nu a mai patit cineva la fel, m-am gandit deja sa le scriu celor de la Dellorto da daca ma pot ajuta. Vreau sa rezolz problema deja din pura ambitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 DESFAL BUCATA CU BUCATA SI VEZI DACA AI TOATE SURUBELELE LA LOCUL LOR[TOATE SUTUBURILE PT REGLAJE] TREABA ASTA AM PATITO LA HONDA CB 450 S.NUMAI CA LA MINE AVEA TOANE DUPA PORNIRE SAU ANAINTE.CURGEA BENZINA LA LA ROBINET.L LAM DESFACUT DIN NOU AM VERIFICAT FIECARE SURUB PT REGLAJE LAM MONTAT LA LOC.LA MONTARE AM OBSERVAT LA COLIERUL CARE PRINDE CARBURATORUL PE CHILUOASA CA ERA STRANS LA MAXIM SI EU PUTEAM SCOATE CARBURATORUL AFARA.AM PUS LA FIECARE CARBURATOR O GARNITURA DE PIELE MAI GROASA APOI A MERS MULT MAI BINE. MARIUS B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.