krokodilu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 au baietii la Ural Moto, daca vrei ii intreb, nu poa sa fie prea mult, cred ca vreo 7-8 EUro maxim ) Mersi coane Alecule, vorbim la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) Na, salut! Eu sunt tipul care a cumparat Uralul de la Florin. Mi se pare un motor foarte frumos, robust samd... in fond, de asta l-am luat. Intr-un fel, am senzatia ca m-am legat la cap, fara sa ma doara, cumparand motorul asta, eu afon fiind la mecanica. Motorul inca mai are cateva probleme electrice, probabil de finete. De exemplu semnalizarea nu merge chiar perfect (cand vreau sa semnalizez dreapta, becul din dreapta spate ramane mereu aprins - foarte slab) De altfel toate comenzile de semnalizare io iau cam cu incetinitorul. Pentru asta m-am gandit ca ar putea fi releul de semnalizare. Dupa ce i-am dat cateva bobarnacuri (releului) semnalizarea s-a oprit de tot. Apoi iar a pornit. Am comandat deja de pe ebay un releu (n-am stiut inca de dany). Si-o sa incerc sa vad daca doar asta era buba. O alta problema e ca se aprinde un singur bec de bord - faza lunga/scurta Ma rog... unul dintre becuri nici nu trebuie sa se aprinda, pentru ca aprinzandu-se inseamna ca bateria e pe terminate. Insa celelalte doua becuri Neutral si indicatorul de semnalizare (presupun) nici macar n-au fost legate. Nici claxonul nu functioneaza. In fine... daca mecanicul/electricianul la care s-a dus Florin nu si-a facut treaba bine - pe bani... nici nu cred ca mai are vreun rost sa ma duc si eu la el. Asa ca mi-au ramas doua optiuni: Ori descopar eu babeste unde vine fiecare fir si leg beurile cum trebuie Ori gasesc un electrician care cunoaste cum se face. Am gasit schema firelor de la un Ural ceva mai nou si presupun ca e aceeasi ca la 650. Pe langa astea, mai trebuie sa vopsesc atasul si sa-l pun sus. Tot ce-mi doresc e sa treaca ITP-ul cat mai repede ca dupa aia sa ma pot ocupa de finetzuri si mai fine Orice ajutor este binevenit. Mersi Editat Septembrie 17, 2009 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 cata bataie de cap am avut eu cu uralul la partea electrica...numai eu stiu...insa cand am invatat-o am facut electrica ca la fabrica... semnalizatorul nu emrge probabil pentru ca s-a ars releul ala...poti pune un releu de dacie ca semnalizator e mult mai misto si mai ieftin...dac ti-ai laut de pe ebay ...teapa...ala de dacie e mult mai bun claxonul nu-ti merge probabil de la baterie (prea slaba) vezi ce claxon cumperi... cand pui contactul becul rosu care indica incarcarea trebuie sa stea aprins....dupa ce a pornit motorul si e turat un pic alat rebuie sa se stinga... alternatorul merge sa pui de Tico care are releul de incarcare incoroprat dar trebuie adaptar un pic la un mester strungar...nu mai are moarte ala... schema electrica e simpla...atasez o schema dar asta e cu alternator de tico sau alternator care are releul de incarcare incorporat! (poza atasata) succes si rabdare...si evita sa cumperi prostii ucrainiene...vb cu Dani sa-ti dea rusesti..numai rusesti...aici vorbesc de carburatoare...pune-i Pekar 68i rusesti originale nu imitatii uckrainiene spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Mersi tare mult pentru raspuns... si pentru promptitudine. Deocamdata n-o sa am timp sa ma ocup de el decat strict ca sa ia itp-ul cum am zis si mai sus. Iar pentru asta mai trebuie sa strang ceva banutzi sa fac atasul. Carburatoarele, alternatorul... nu sunt o prioritate. Dar dupa ce o sa mai castig experienta o sa ma gandesc si la variantele astea. In privinta semnalizarii deficitare, Florin mai spunea ca se prea poate ca bateria sa fie cam descarcata... eu n-am verificat-o inca. Sper sa-mi fac timp saptamana viitoare. Am vrut sa cumpar releu de dacie, dar nu am gasit la Ciclop in Timisoara decat din ala cu 4 picioruse, in loc de doua, cum are releul de semnalizare de la Ural. Iar colegii mei de la job, care repara toata ziua masini, nu au nicio idee cum se leaga pe o motocicleta. Becul rosu nu se aprinde cand pornesc motorul... Alternatorul ala din poza e de Tico?! Incepe sa-mi placa forumul asta (primesc si raspunsuri) Mesaj completat Are cineva vreo idee cum se leaga releul de semnalizare de dacie pe ural? Poate ma ajutati cu o schema Mesaj completat Astazi am dat filtrul de aer jos ca sa pun niste coliere la tevile care coboara din rezervor catre carburatoare, pentru ca curgea benzina pe langa tuburi. Si am descoperit cu stupoare ca in loc de filtru de aer, am gasit un fel de caltz, un fel de spaghetti unsuroase si nicidecum un filtru asa cum gasesc peste tot pe net: Ce naiba mai e si asta?! O sa pun si o poza indata ce am vreme... Mesaj completat Mersi tare mult pentru raspuns... si pentru promptitudine. Deocamdata n-o sa am timp sa ma ocup de el decat strict ca sa ia itp-ul cum am zis si mai sus. Iar pentru asta mai trebuie sa strang ceva banutzi sa fac atasul. Carburatoarele, alternatorul... nu sunt o prioritate. Dar dupa ce o sa mai castig experienta o sa ma gandesc si la variantele astea. In privinta semnalizarii deficitare, Florin mai spunea ca se prea poate ca bateria sa fie cam descarcata... eu n-am verificat-o inca. Sper sa-mi fac timp saptamana viitoare. Am vrut sa cumpar releu de dacie, dar nu am gasit la Ciclop in Timisoara decat din ala cu 4 picioruse, in loc de doua, cum are releul de semnalizare de la Ural. Iar colegii mei de la job, care repara toata ziua masini, nu au nicio idee cum se leaga pe o motocicleta. Becul rosu nu se aprinde cand pornesc motorul... Alternatorul ala din poza e de Tico?! Incepe sa-mi placa forumul asta (primesc si raspunsuri) Mesaj completat Are cineva vreo idee cum se leaga releul de semnalizare de dacie pe ural? Poate ma ajutati cu o schema Mesaj completat Astazi am dat filtrul de aer jos ca sa pun niste coliere la tevile care coboara din rezervor catre carburatoare, pentru ca curgea benzina pe langa tuburi. Si am descoperit cu stupoare ca in loc de filtru de aer, am gasit un fel de caltz, un fel de spaghetti unsuroase si nicidecum un filtru asa cum gasesc peste tot pe net: Ce naiba mai e si asta?! O sa pun si o poza indata ce am vreme... Mi-a venit releul de semnalizare din Ucraina si l-am pus ieri... M-am bucurat foarte tare cand am vazut ca semnalizarea merge perfect si chiar si claxonul merge! Mi-e clar ca bateria e descarcata. Am un prieten care mi-o poate incarca si sper sa-i dau finally o pedala saptamana viitoare. Am mai cumparat si un releu de dacie... de tip vechi, si daca va fi nevoie o sa-l adaptez si-l pun pe ala sus. Totusi au mai ramas cateva lucruri "to do" Cand am bagat benzina in rezervor, mi-am dat seama ca curgea benzina pe langa carburator. Am pus niste coliere la capetele tuburilor dintre rezervor si carburatoare si am dat din nou drumul la benzina. Din unul dintre carburatoare curge benzina Ziceau colegii mei ca ar trebui reglat plutitorul... Totusi, zic ca o sa pun niste Pekar-uri k68 (fara i). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 mai bine pune niste carburi de japo sau itaiene decat kkturi ucrainiene... ...zgarctu' pierde si lenesu' alearga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 (editat) Ma poate cineva ajuta cu legarea becului de neutral? Am gasit in cartea tehnica urmatoarele fraze: Neutral Switch Adjustment Following shift stroke adjustment, check the operation of the neutral switch. Adjusting the shift stroke tends to disturb the neutral switch adjustment. If the neutral light does not illuminate with the gearbox in neutral, the switch can be adjusted as follows (engine off). 1. Shift the gearbox to neutral. 2. Slacken the wire terminal fastening nut and pickup screw locking nut. 3. Switch on the ignition. 4. Turn the pickup screw in or out, until the green neutral light on the dashboard illuminates. 5. Check that the neutral light goes out as the gearbox is shifted to 1st and illuminates when it is shifted back to neutral. Do not screw in the adjusting screw any farther that needed. If it is screwed in too far, it can prevent the gearbox from shifting properly. 6. Lock the screw with the nut and secure the pickup wire terminal. Din asta eu pricep ca trebuie sa leg un fir la "neutral switch" - adica la surubul din poza. Si un altul la unul din piciorusele releului de semnalizare... - ca in schema elecrica postata mai sus. Si atata rotesc surubul ala pana se aprinde becul verde Am priceput bine? Ce iese de acolo? + sau - ? Editat Septembrie 27, 2009 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 vezi ca din cat imi aduc eu aminte senzorul ala nu e bun(defapt cred ca mai e numai carcasa si au pus un surub sa nu curga uleiul din cutie) fa rost de altul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) vezi ca din cat imi aduc eu aminte senzorul ala nu e bun(defapt cred ca mai e numai carcasa si au pus un surub sa nu curga uleiul din cutie) fa rost de altul! Am impresia ca de fapt nu e vorba despre un senzor, ci doar de un surub cu o bila in capat. Iar surubul trebuie strans in asa fel incat sa atinga lamela aia intr-un anumit moment (neutral) In felul asta facand masa.... Io asa pricep... Pozele sunt luate din manualul neoficial ural: http://myural.com/ Mesaj completat Si, intr-adevar, in loc de "bulb" am gasit un surub... Mesaj completat Care e prea scurt ca sa faca masape lamela... Editat Septembrie 29, 2009 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Am impresia ca de fapt nu e vorba despre un senzor, ci bla,bla,bla........ Care e prea scurt ca sa faca masape lamela... Ce senzor bre?Ala-i pentru fete. Fa uralu' sa mearga si gata...baga gaz. Uralu nu are indicator de neutral(nici nu-i trebe') Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) Ce senzor bre?Ala-i pentru fete.Uralu nu are indicator de neutral(nici nu-i trebe') Tocmai... uralul are indicator de neutral. O fi pentru fete... da-l vreau acolo! Ieri am incercat sa vad daca se aprinde becul si i-am dat masa direct de pe motor... si surpriza, sau nu, becul se aprinde. Asa ca-mi trebuie un bulb. Are cineva unul de vanzare?! Am vorbit cu dany, dar nu stiu cat dureaza sa-l trimita pentru ca n-are pe stoc... asa ca daca are cineva unu' second.... pm -me Editat Septembrie 30, 2009 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 La mine, neutralul arata (se aprinde) cand bag a-intaia ! Da ma descurc si asa...cand se stinge becul, poa' sa fie la "neutral" sau intr-a "doua", in functie de cat de fin am calcaiul la ora efectuarii manevrei. Si de fapt, daca esti baiat finut la talpa, ai un "neutral" si intre 2 si 3 , si mai ai unul intre 3 si 4. Da la alea, n-ai cum sa faci sa se aprinda becul nici daca dai cu tunu. Cand am luat eu motorul de la Nicu, era cu cutie in 5 trepte. Ia ghici cum bagai a cincea? Simplu! Scoti motorul in "neutralul" dintre 3 si 4, bagi in marsarier, unde lipsea rotita de intoarcere si ca atare cupla in acelasi sens viteza a cincea... Interesanta treaba cu neutralele la sovietice, nu? Bravo!...exact ca spuneam eu,dar nu m-am priceput sa explic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Bravo!...exact ca spuneam eu,dar nu m-am priceput sa explic! Eu, la Uralul cu care am venit mereu la 7 Scări, nici nu pot sa scot la neutral, ce să mai vorbesc de "senzor"... Scot la punct mort cu mîna, noroc că am schimbător Âşi pe dreapta Âşi mi-am format reflexul. Dar motocicleta merge minunat, îmi va părea tare rău atunci cînd se va găsi cumpărător pentru ea... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Singura mea teama e ca din cauza asta sa nu iau ITP-ul... confortul becului verde urmeaza. De aia ma agit atata cu becul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 (editat) Stai liniÂştit, nu din cauza acestui bec se "pică" ITP-ul. Important, dar foarte important, este să ai frînele în regulă, apoi să nu ai joc în furcă, basculă (deci bicicleta să fie bună), să ai toate Âşuruburile strînse (adică să nu zornăie sau să le aduci în pungă), să-ți meargă luminile Âşi, în ultimă instanță, să nu te duci cu motocicleta murdară (pe principiul că murdăria acoperă rugina), adică e important Âşi aspectul general. Motorul trebuie să funcționeze corect, să nu scoată prea mult fum Âşi tobele să nu fie găurite Âşi să "urle" prea tare. A, mai e o chestie, trebuie să ai cauciucuri pe care să scrie exact dimensiunile din talon, de preferat să aibă Âşi oarece profil (dacă nu-s slick-uri, evident). Dar mai e o chestie, de cele mai multe ori nu te verifică chiar aÂşa la sînge, ci te verifică de frîne, furcă Âşi lumini. ÂŞtiu cazuri în care prieteni de-ai mei au fost puÂşi doar să facă o tură scurtă Âşi să frîneze. Atît... Toate bune! Editat Octombrie 1, 2009 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 Eu, la Uralul cu care am venit mereu la 7 Scări, nici nu pot sa scot la neutral, ce să mai vorbesc de "senzor"... Scot la punct mort cu mîna, noroc că am schimbător Âşi pe dreapta Âşi mi-am format reflexul. Dar motocicleta merge minunat, îmi va părea tare rău atunci cînd se va găsi cumpărător pentru ea...Toate bune! Asa e,cutia de Ural schimba foarte ”scurt” vitezele. Excenta mobra ta de la 7scari.Trebe purtata mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Multumesc pentru raspunsuri. In cazul asta nu mai fac o prioritate din rezolvarea neutralului. Revin cu o alta intrebare... Ce bujii ar trebui sa folosesc la Ural-ul asta? In manualele pe care le-am gasit pe net am citit ca e indicat sa fie folosite moelele NGK - BP7HS, respectiv BP8HS. Pe site-ul NGK vad ca se recomanda BP5HS Pe ural.wikispaces.com vad variantele astea: NGK - BP7HS, Autolite 273, Bosch WGBC, Champion L82YC, Denso W22FP-U 650 Iar eu vad ca in prezent am NGK - BP6HS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 bujii iarna sinterom 14np21 (np parca ...filet scurt) vara sinterom 14np24 (bujii mai reci vara...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 bujii iarna sinterom 14np21 (np parca ...filet scurt) vara sinterom 14np24 (bujii mai reci vara...) NP = filet obisnuit/scurt LP = filet lung Inca o varinta. Sper sa nu ma zapacesc in ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 sinteromul e ok..........eu numai cu ele am mers pe nipra anu asta...........si sunt cu "np" adica filet scurt cele de care ai tu nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 (editat) sinteromul e ok... Sinteromul e ca si inexistent in Timisoara.... Am fost la Ciclop si Promotor (n-au nici macar cataloage Sinterom) Am gasit ceva Sinteroame numai intr-un Lukoil in apropiere de Sala Olimpia, dar nici alea bune, numai lungi si sumpe. Pana la urma mi-au adus la comanda niste NGK-uri cei de la Ciclop... si la un pret ok ~7 lei bucata. Am pus NGK BP7HS.... de mers, merge... nu-mi pot da seama cat de ok sunt... Peste noapte, am ramas iar fara semnalizare Dupa ce am tras niste ture astazi cu motorul prin curte... Am dat peste buba... Bateria nu se incarca. Am masurat-o cu un multimetru si a ajuns de la ~11.80V cat era inainte de a porni motorul, la ~5V in cateva secunde dupa ce am pornit motorul. Dupa ce opresc motorul, bateria isi revine la starea initiala, nu ca ar mai conta. Ce solutii imi sugerati? Parca n-as pune chiar alternator de Tico... Sa fie doar releul de incarcare?! Editat Noiembrie 1, 2009 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Din cite vad, Uralul tau este un model facut prin anii 90. Alternatorul este rusesc si, de obicei, te lasa cind iti este lumea mai draga. Verifica mai intai releul, dar e foarte probabil ca alternatorul sa fie buba. Nu stiu daca la modelul tau de Ural se potriveste alternatorul Denso, dar n-ar fi rau sa intrebi la reprezentanta Ural Moto din Bucuresti. Ai facut bine ca ai luat bujii NGK, asta si recomanda rusii pt Ural. Eu am mers cu un rind de bujii 10.000 de km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 la orice motor Ural, Dnepr 12V se potriveste alternatorul Denso + flansa de cuplare cu elemente de cauciuc de amortizare. Problema e costul. Ce-mi place mie Uralul asta, toata lumea il salveaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Sinteromul e ca si inexistent in Timisoara.... Am fost la Ciclop si Promotor (n-au nici macar cataloage Sinterom)Am gasit ceva Sinteroame numai intr-un Lukoil in apropiere de Sala Olimpia, dar nici alea bune, numai lungi si sumpe. Pana la urma mi-au adus la comanda niste NGK-uri cei de la Ciclop... si la un pret ok ~7 lei bucata. Am pus NGK BP7HS.... de mers, merge... nu-mi pot da seama cat de ok sunt... Peste noapte, am ramas iar fara semnalizare Dupa ce am tras niste ture astazi cu motorul prin curte... Am dat peste buba... Bateria nu se incarca. Am masurat-o cu un multimetru si a ajuns de la ~11.80V cat era inainte de a porni motorul, la ~5V in cateva secunde dupa ce am pornit motorul. Dupa ce opresc motorul, bateria isi revine la starea initiala, nu ca ar mai conta. Ce solutii imi sugerati? Parca n-as pune chiar alternator de Tico... Sa fie doar releul de incarcare?! La ciclop aia nu stiu unii de altii, du-te jos la raionul dacia si au ei sinterom la set de 4 buc........am patit si eu asa cand aveam ij-ul am mers sus la baietii si am cerut sinterom si acelasi raspuns......deci cum intri in ciclop in stanga in urmatoarea incapere vei da de raionul Dacia, acolo au sinterom. Bafta. Apropo de incarcare aia o putem discuta la o cafea, bere etc......daca ai drum prin unirii....vin-o pe la muzeul de arta (intrarea de pe Mercy, vis-a-vis de carturesti, irish pub etc) si intreaba de Alin ( eu) intre 9-15 ma gasesti acolo si putem discuta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Ce-mi place mie Uralul asta, toata lumea il salveaza. Io deocamdata incerc sa pricep ce se petrece in sufletul lui. Si dup-aia sa-l aduc pe drumul cel bun Apropo de incarcare aia o putem discuta la o cafea, bere etc... Mesaj completat Io deocamdata incerc sa pricep ce se petrece in sufletul lui. Si dup-aia sa-l aduc pe drumul cel bun Oricum numele topicului total este gresit. Gear-Up nu se fabrica in Europa. Gear-Up este versiunea americana pentru Ranger. Si asta mi-au spus-o chiar cei de la Ural Romania. Iar Motorul este "salvat" in principiu... Pana nu este pus in circulatie... mai povestim mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Voi chiar mai gasiti Sinterom 14NP24? Unde ca vreau si eu vreo 4. Dar din cate mi-am dat seama nu se mai fabrica de cativa ani. Au mai fost topicuri de cautat 14NP24 si cam fara rezultat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.