bach Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Noh: Cam asa... Ca sa aiba si topicul asta o finalizare... ma bucur ca-i gata, da tu nimic, nici o proba un test ceva, tot altii?!?! las ca si al meu e in lucru la vara iesim cu atasele undeva la iarba verde sa ne dam!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Ba, am mers si eu 4 metri si buf! Am indoit putin aripa de atas... care oricum era cam stramba! Fierbeam cu totii si n-am mai stat sa facem si franele. Pozele detaliate il dezavantajeaza, va spun de pe acum. plus alte prostii pe care l-am mai facut si eu... si pe care va trebui sa le repar cumva/candva... Cam atat deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 suna frumos motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Atata ca nu-i gear-up! cum e in titlu... ca n-are tractiune pe atas. ca updete-uri ar fi asa: carburatoare k68, telescop atas, flansa de echilibrare carburatoare, 1x cauciuc, aripa atas (la schimb) - de la dany ~450lei alternator Tico, Nea' Victor (Rocknroll) ~400lei 2 x roti de M, coate 2in1 si toba esapament de Ural 650... de pe ebay.de ~200 Eur rezervor tratat cu por 15... 35eur scaun de atas facut de mine 200lei disc de franare + saboti de la Ural Moto... >700lei repararea chiulaselor, supape, ghiduri, arcuri noi - ~130 euro + vopsitul atasului... mai vreo ~150 euro cu tot cu manopera releu semnalizare dacia.... Plus alte piese care au stat o vreme scurta pe mobra sau nu s-au portivit sau cu care am ramas ca rezerva... Durata un an si jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0y0te96 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) Buna, Am is eu cateva intrebari: 1. Unde gasesc tampoane ca si cele marcate in poza? Nu conteaza daca sunt second, numai sa fie la pret accesibil. ( Dany nu are deloc ) Mi-sa propus sa modific toata sustinerea barcii pe sistemul de la MT, dar incerc sa mentin utilajul cat mai original posibil. 2. Exista sa fie modelul meu din constructie fara frana pe roata de atas? Intreb pentru ca nu am nici o urma de sudura unde ar trebui sa fie prinderile pentru tija din a doua imagine. 3. Unde gasesc ornamentele pentru rezervor din a treia poza? Multumesc Editat Februarie 16, 2011 de c0y0te96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Salut! Vad ca nu-ti raspunde nimeni, asa ca incerc eu sa-ti dau o mana de ajutor... 1. Din pacate, adunci cand nu gasesti la Dany sau la altcineva in Romania, nu prea ai de ales, decat sa apelezi la site-urile straine sau astepti pana are Dany... In oricare dintre variante, poate dura mult pana gasesti si pana ajung. Pregateste-te sa nu faci nu nervii! Am facut aici o lista cu ele: /index.php?...t&p=2682171 Desigur, mai este si varinata Ural Romania... Intreaba intai acolo si vezi daca-ti convin preturile. 2. Daca nu ai prinderi pentru tija aia, eu ma gandesc ca poate fi atas de nipru, sau un atas cu franare pe alelasi principiu, sau un cadru de nipru cu o barca de ural... adica franarea se face prin cablu. Trebuie sa te uiti la pedala de franare de la mobra, daca are un cuisor pe care sa vina platbanda de pe tija din poza doi, si care la mine e stramba. Respectiv la discul de franare de pe atas. Ca sistemele sunt diferite! 3. Vezi punctul 1 Mesaj completat Fa o poza cu cadrul atasului/barca, si poate reusim sa te ajutam mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Buna, Am is eu cateva intrebari: 1. Unde gasesc tampoane ca si cele marcate in poza? Nu conteaza daca sunt second, numai sa fie la pret accesibil. ( Dany nu are deloc ) Mi-sa propus sa modific toata sustinerea barcii pe sistemul de la MT, dar incerc sa mentin utilajul cat mai original posibil. 2. Exista sa fie modelul meu din constructie fara frana pe roata de atas? Intreb pentru ca nu am nici o urma de sudura unde ar trebui sa fie prinderile pentru tija din a doua imagine. 3. Unde gasesc ornamentele pentru rezervor din a treia poza? Multumesc in ucraina am gasit 2 atase de ural dar nu au nici unul dispozitiv de frinare,probabil ce aveti voi era de export si la export au avut ceva inbunatatiri. stiu un ural din 92 nou in ucraina pe care sper sal cumpar, dar nu are dispoziv de frinare din pacate. de cind am vazut filmuletul cu uralul ma apucat o nebunie sa am si eu in curte unul curind,altfel da uralul cind il privesti fata de un nipru..sper ca nu am jignit pe nimeni.. dar uralul ramine ural parerea mea am avut unul dar nam apucat sa circul cu el ca sa grabit krocodilu sal ia repede uitasem... ca am un ural m61 din 64 dar ala e alta treaba, se aproprie mult de m72, nu de clasicul ural pe care il doreste multa lume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Mi-a facut al meu prieten din Basarabia o distinctie clara intre MT si Ural, vb de model din anii 90> "Bre Mihai, MT-u e ca un taur, trage tare si repede, dar se si sfarseste rapid, pe cand Uralul e ca boul, trage linistit si lung". Mesaj completat Buna, Am is eu cateva intrebari: 1. Unde gasesc tampoane ca si cele marcate in poza? Nu conteaza daca sunt second, numai sa fie la pret accesibil. ( Dany nu are deloc ) Mi-sa propus sa modific toata sustinerea barcii pe sistemul de la MT, dar incerc sa mentin utilajul cat mai original posibil. 2. Exista sa fie modelul meu din constructie fara frana pe roata de atas? Intreb pentru ca nu am nici o urma de sudura unde ar trebui sa fie prinderile pentru tija din a doua imagine. 3. Unde gasesc ornamentele pentru rezervor din a treia poza? Multumesc 1. Asemenea tampoane gasesti noi la ural.ro, ia legatura cu userul Cios, sau pe ebay.com, de obicei, dar te sfatuiesc sa iei noi, cele sh se apropie destul de mult ca pret fata de cele noi si-s inferioare d.p.d.v. calitativ; 2. A explicat Olimpiux si Dani. 3. Acelasi raspuns ca la 1, cu mentiunea ca poti sa iei si sh linistit aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) Multumesc pentru schimbarea titlului! Editat Februarie 17, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0y0te96 Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Multumesc pentru raspunsuri! Cam asta er fi atasul meu. Pozele au fost facute chiar dupa ce a ajuns la mine. Are si usita din spate si mai nou si aripa (de m72) de la Adrian din Barlad. Incerc sa dau de piese pe ebay atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) Wow! Multa bafta! E treaba serioasa acolo.... Se pare ca Dany are dreptate... Dar cu ebay?!... nu-mi dau seama daca stii in ce te bagi... asta-i toata mobra? Editat Februarie 20, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Stai linistit cu ebayul, eu mi-am luat piese f bune de pe ebay si nu am ajuns cu mult fata de unele piese vandute aici. Transportul e un pic inteptor, iar daca vanzatorul are comision bancar, atunci trebuie sa iti doresti piesa cu adevarat ca s-o iei sau sa aiba valoare pt tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) Pana acum n-am fot pacalit niciodata pe ebay. Dar ma gandeam la taxele postale.... car nu stiu sa fie sub 15 euro din Germania. Culmea, din Marea Britanie, taxele postale, sunt mai mici. Doar ca nu prea gasesti sau nu trimit de acolo... Categoric... iese mai ieftin decat daca ai cumpara de la reprezentanta... Dar daca te gandesti ca nu gasesti un vanzator de la care sa cumperi toate deodata... cam nasol! Editat Februarie 20, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) Multumesc pentru raspunsuri! Cam asta er fi atasul meu. Pozele au fost facute chiar dupa ce a ajuns la mine. Are si usita din spate si mai nou si aripa (de m72) de la Adrian din Barlad. Incerc sa dau de piese pe ebay atunci. atasul nui neparat sa fie de m72,poate fi de ural m61 sau ural m62.si aripile sint identice la ele ca la m72, difera doar fundul care are niste striati pe el si are ceva suporti laterali pt. plexic. barca care o ai tu e pt alt cadru orcum,e modelul cu foi de arc.se poate pune si pe alt cadru nui problema dar tre sa respecti niste treburi sa arate si bine pe cadru. tre sa te uiti cum pica aripa pe cadrul ala fara modificari, care dupa cum am inteles e de m72,tre sa arate si bine nu ca un pumn in ochi pe moto spor al treaba in continuare uitasem ca am de vinzare un atas de ural sau la o combinatie eventual. Editat Februarie 20, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) Varianta pe care o gasisem eu, la un moment dat, era sa trimit unei cunostinte din Germania piesele, si dupa ce se adunau cateva, mi l-e trimitea mie prin EuroLines... si ma duceam eu la ei la sediu sa ridic coletul. La faza asta am economisit ceva banuti! Transportul era in jur de 15 euro pentru o cutie in care era o aripa de ural, o alta in care erau coatele si toba de esapament, si o alta in care era o casca de mobra.... si ajungeau in una/doua zile din momentul in care erau puse la sediul firmei. Din pacate am renuntat la serviciile persoanei, pentru ca intarzia mult prea mult cu coletele (luni de zile). Iar eu eram mult prea nerabdator. Editat Februarie 20, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Multumesc pentru raspunsuri! Cam asta er fi atasul meu. Pozele au fost facute chiar dupa ce a ajuns la mine. Are si usita din spate si mai nou si aripa (de m72) de la Adrian din Barlad. Incerc sa dau de piese pe ebay atunci. cadrul pe care il ai tu e fara frina pe atas,are doar frina de mina care blocheaza roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0y0te96 Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) Nu, nu nici vorba sa fie atata toata mobra. Am cumparat un ural solo cu ceva timp in urma, cu acte de moto cu atas. Dupa ceva timp am reusit sa adun si atasul din poze, la care am primit bonus inca un cadru (fara acte). Motocicleta era aproape completa. Problemele mai mari sunt cu atasul. Mesaj completat Asta e mobra in sine: Aripile faceau deja baia de cromofag cand am facut poza. Editat Februarie 20, 2011 de c0y0te96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 barca care o ai tu e pt alt cadru orcum,e modelul cu foi de arc.se poate pune si pe alt cadru nui problema dar tre sa respecti niste treburi sa arate si bine pe cadru. Dany, esti sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Dany, esti sigur? din cite stiu eu numai modelul ural m61 si ural m62 au atasele ca la m72,tamponul unde ai incercuit tu vine perfect pe barca nui problema ca nu difera nimic. in gaura unde e tamponul acuma se prinde un fel de brat culisabil care sta pe arcuri. tampoanele vin fara probleme la toate atasele in aceiasi pozitie numai la cele cu tractiune atas e mai in spate scobitura aia. aripa de m72 ca asa ar trebui la barca aia nu vine pe suportul ala nici cum calumea.. ca la m72 nu are telescop cum e pe cadrul din foto. toata suspensia la m72 e pe foi de arc si aripa sta fixa pe cadru pe cind aici daca nu o pui calumea te trezesti ca va lovi roata de ea la greu..de aia zic ca trebuie studiat orce modificare. incer sa fac eu ceva foto sa vezi exact ce vreau sa spun daca nu am fost inteles.. pt barca ca la m72 sint 2 modele de cadre,unul e in foto de mai jos si unul din cite stiu are mihai prd care e mai diferit. pun foto cu diferentele de cadre la m72 si ural,cel verde e de ural si cel la grunt de m72 diferentele sint mici dar sint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Cea mai buna solutie la un atas rusesc mi se pare cel adoptat la M62 sau M63, cadrul arata si retro si este si functional, pentru ca este pe foi de arc, iar axul de la roata este mobil, amortizorul lucrand impecabil. Cel mai criminal atas, pt pasager, este cel de M, cu bara de protectie peste aripa, cand dai intr-o groapa te saluta pasagerul din atas, folosind cuvinte dragi, din alea gen "mama", iti aduce aminte si de strabunii morti, eh, si alte lucrari dragute. Nush ce dracu s-au aranjat pozele asa, toate sunt de la atasul gri de Ural. Mesaj completat Asta e cadrul de atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Cea mai buna solutie la un atas rusesc mi se pare cel adoptat la M62 sau M63, cadrul arata si retro si este si functional, pentru ca este pe foi de arc, iar axul de la roata este mobil, amortizorul lucrand impecabil. Cel mai criminal atas, pt pasager, este cel de M, cu bara de protectie peste aripa, cand dai intr-o groapa te saluta pasagerul din atas, folosind cuvinte dragi, din alea gen "mama", iti aduce aminte si de strabunii morti, eh, si alte lucrari dragute. Nush ce dracu s-au aranjat pozele asa, toate sunt de la atasul gri de Ural. Mesaj completat Asta e cadrul de atas. mai aveai un atas maro man!de la Ionel parca, eu de ala ziceam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 E inca maro mah...sub aurolacul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.