Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) Plm. Mi-am exprimat parerea pe acest topic si ce a iesit? Ca sunt un terminat care da copy/paste, care nu are deloc experienta mecanica, care e obsedat de modelul lui de motocicleta si care are el ceva cu alte modele. Daca pana acum era despre Klr, acum este despre Dr. Ce "contre" (ce termen ) constructive sa am cu unul ca tine? Ce ai spus tu concret in replica ta? Esti un mitocan fiindca, in totala necunostiinta de cauza, jignesti gratuit si foarte usor munca unor oameni pe care nu ii cunosti. In conditiile in care aportul tau la acest topic este ZERO pana acum. Nu faci altceva decat sa fii un blazat de 2 lei care arunca cu c..t de pe margine. Esti true, frate ! Cum nu e cineva de acord cu obsesiile voastre, o luati razna. Ma f.. in el de Tenere, ca maine l-as schimba cu n-spe mii de alte motoare, daca as avea banii si timpul. Nu e o obsesie. Iar toate defectele altor motoare despre care scriu le-am vazut pe viu. Si pana una alta, ESTE PAREREA MEA !!! Vrei sa o contrezi, munceste. Concepe un post serios, obiectiv si demostreaza ca sunt un dobitoc care vorbeste aiurea. Observ ca numai "prieteni" din astia imi fac pe forumul asta - Manuel, KrazTrial, Motoristu66, Streetfighter69, MihaiMobra. Ce talent magnetic de 2 lei am. Nici eu nu stiu de ce plm imi complic atata existenta. Indiferent ce ai zice aici nu e bine. Intotdeauna trebuie sa fie plin pe aici de mari "mecanici" sau de manelisti de 18 ani al caror singur scop e de a fi niste papagali ce arunca cu c..t, precum spuneam mai sus. De ce s-ar schimba asta? Unde ar mai fi traficul? De ce s-ar pune drept conditie de acceptare pe forumul asta poze cu tine in 5 locatii diferite (macar din tara) cu mobra ta ca sa se vada ca o ai si chiar te dai cu ea, de ce s-ar pune drept conditie de acceptare poze cu tine si cu mobra bucati in garaj, de ce s-ar pune drept conditie a rangurilor acordate, contributia la acest forum? Pai atunci unde p.. m... ar mai fi traficul? Unde ar mai fi publicitatea? Asta e. Forumul asta e o afacere. Si noi suntem niste mascarici, care il impingem in sus. Cu cat mai multi cu atat mai bine. Dupa 4 ani si ceva constant, chiar nu se schimba nimic. Asa ca Manuele, FUCK OFF ! @ Achile : Nu ai ma ce sa continui! Tu chiar nu observi care e mentalitatea pe forumul asta? Chiar nu observi? Pe topicuri de Yamaha vin Hondisti de peste 40 de ani (am pretentii, frate) sa iti spuna ca Africa e mai tare. Mai degraba, in data X, la vreo mare intrunire ne intalnim X insi cu motoarele puse la punct, ne dam fiecare cu al altuia si facem un mare test. Editat Ianuarie 10, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 In locul tau nu m-as supara. Tu ai fost dragut si ai prezentat una din motocicletele din titlu pt ca o ai si o cunosti bine, incercand sa ajuti omu' cum mai ajutat si pe mine cu sfatul cu cizmele. @Manuel: Nu te cunosc, nu ma cunosti, dar nu vad de ce te-ai luat de om. Daca esti asa mare fan Dr si Klr esti invitatul meu sa le faci o prezentare asemanatoare daca esti in stare. Si pentru initiatorul topicului care nu a mai zis nimica de cand a deschis subiectul: o motocicleta se alege incercand-o nu citind despre ea de pe net. In spatele acelor cuvinte poate fi ori entuziam ori experienta ori un exemplar prost, deci ii relativ. Inca nu am vazut omul 100% obiectiv intr-un test de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Plm. Mi-am exprimat parerea pe acest topic si ce a iesit? Ca sunt un terminat care da copy/paste, care nu are deloc experienta mecanica, care e obsedat de modelul lui de motocicleta si care are el ceva cu alte modele. Daca pana acum era despre Klr, acum este despre Dr. Ce "contre" (ce termen ) constructive sa am cu unul ca tine? Ce ai spus tu concret in replica ta? Esti un mitocan fiindca, in totala necunostiinta de cauza, jignesti gratuit si foarte usor munca unor oameni pe care nu ii cunosti. In conditiile in care aportul tau la acest topic este ZERO pana acum. Nu faci altceva decat sa fii un blazat de 2 lei care arunca cu c..t de pe margine. Esti true, frate ! Cum nu e cineva de acord cu obsesiile voastre, o luati razna. Ma f.. in el de Tenere, ca maine l-as schimba cu n-spe mii de alte motoare, daca as avea banii si timpul. Nu e o obsesie. Iar toate defectele altor motoare despre care scriu le-am vazut pe viu. Si pana una alta, ESTE PAREREA MEA !!! Vrei sa o contrezi, munceste. Concepe un post serios, obiectiv si demostreaza ca sunt un dobitoc care vorbeste aiurea. Observ ca numai "prieteni" din astia imi fac pe forumul asta - Manuel, KrazTrial, Motoristu66, Streetfighter69, MihaiMobra. Ce talent magnetic de 2 lei am. Nici eu nu stiu de ce plm imi complic atata existenta. Indiferent ce ai zice aici nu e bine. Intotdeauna trebuie sa fie plin pe aici de mari "mecanici" sau de manelisti de 18 ani al caror singur scop e de a fi niste papagali ce arunca cu c..t, precum spuneam mai sus. De ce s-ar schimba asta? Unde ar mai fi traficul? De ce s-ar pune drept conditie de acceptare pe forumul asta poze cu tine in 5 locatii diferite (macar din tara) cu mobra ta ca sa se vada ca o ai si chiar te dai cu ea, de ce s-ar pune drept conditie de acceptare poze cu tine si cu mobra bucati in garaj, de ce s-ar pune drept conditie a rangurilor acordate, contributia la acest forum? Pai atunci unde p.. m... ar mai fi traficul? Unde ar mai fi publicitatea? Asta e. Forumul asta e o afacere. Si noi suntem niste mascarici, care il impingem in sus. Cu cat mai multi cu atat mai bine. Dupa 4 ani si ceva constant, chiar nu se schimba nimic. Asa ca Manuele, FUCK OFF ! @ Achile : Nu ai ma ce sa continui! Tu chiar nu observi care e mentalitatea pe forumul asta? Chiar nu observi? Pe topicuri de Yamaha vin Hondisti de peste 40 de ani (am pretentii, frate) sa iti spuna ca Africa e mai tare. Mai degraba, in data X, la vreo mare intrunire ne intalnim X insi cu motoarele puse la punct, ne dam fiecare cu al altuia si facem un mare test. dar ai o turatie la scris cind te aprinzi... ai spus unele lucruri neadevarate,nu intentionat,mai de graba in necunostintza...asta m-a aprins. ce ai gresit nu ai mai zis.... acum...peste toate... toate motoretele sunt bune xt,tt,klr,dr.. inainte sa imi iau una dintre astea ,pe la intruniri, ceream la diversi proprietari,un test drive . pe departe klr-u,tengaiu le ia pe toate k un tot la amortizoare.motor.CONSUMUL e cel mai mic. cel mai cel cadru,bicicleta si la enduro si pa asfalt e dr-u net. xt,tt sunt tzapene pe curbe sau pe derapaje controlate pe pamint de nu prea o poti duce kiar unde vrai tu.(kiar si cu roti supermoto). xt si tt are o intirziere nesimtita la bruscarea gazului in panta sau depasiri. yamaha finiseaza mult la exterior insa la interior (motor)sau locuri mai putin vizibile lasa de dorit. honda si suzuki trimit piesele de schimb intr-un celofan nesimtit de iti tre foarfeca tzapana sa il tai,unse cu simtul raspunderii ba kiar la unele cu tzidula de informare inauntru...nu atinge acolo,unge exact acolo,atinge dupa ungere prealabila acolo,etc... pe cind la yamaha si kawasaki ti le trinteste intr-un celofan ieftin sau punga de hirtie doar capsate la un capat.neetansate! ...ultimele piese comandate din "state" pt un kawasaki(vn) aveau inscriptia CHINA. nx-u e cel mai finutz,adica nu il simti sub tine,cu probleme la frina fatza,mufa cdi-ului,flansa carbului,bataia aia nesimtita de axa cu came. cea mai tare combinatie e klr-u'..finutz k un dominator,turbat k un dr,consum cel mai mic,bicicleta cam ca a nx-ului,frine bune,amort bune. observi k bag de la mine ..omului ii trebui informatia concret. prima diferentza pe care o simti in shaua fiecaruia in parte e pozitia de mers, cuplul(si raspunsul la gaz)si apoi la mers consumul....astea cred k influenteaza mult un incepator. in timp iti vei da seama de diferentele de amort ,frine dupa o utilizare mai indelungata. cel mai bine cumparatorul face test cu fiecare in parte si el hataraste ce i se potriveste. va salut cu farul pe toti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free moto Postat Ianuarie 10, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2009 Raul, nu te stresa prea tare, nu ai cum sa-i convingi pe toti...iar daca te bagi in cocina, te maninca porcii, asa zice o veche butada ro. Stai departe de asa ceva...pe mine unul m-ai convins, am observat si observ ca esti un om de calitate, implicat si daruit pasiunii motoarelor...comentariile sint bune, chiar in conttradictoriu, asa se naste asa zisa emulatie, din aproape in aproape se ajunge la "descoperirea" micilor adevaruri...dar sa bati cimpii si sa te transformi intr-un circotash, dp margine, fara sa spui de fapt decit niste cuvinte goale, asta deja depaseste sfera topicului si orice discutie care se vrea sa lamureasca. De circotashi e plina lumea, mai greu e sa aduci argumente si sa le sustii. In concluzie, sa nu ma intind prea mult, ramai acelasi om implicat, ancorat fain in lumea moto, iar restu'...marasm si consum de energie de pomana... P.S. ca sa-i raspund si omului e mai sus pe numele sau Schumy de la CLJ, azi am vazut cit de "departe" s-a ajuns cu respectivul topic, mai exact dimineata, am incercat sa postez o parere, dar motive tehnice ( netu', bata-l vina ), nu s-a putut. Mersi inca 1 data lui Raul si celorlalti oameni de bine care au postat ceva cu intentii onorabile si care au vrut sa dea acestui topic o nota constructiva. Sa ne auzim ( vedem) sanatosi, iar in continuare va rog, daca se poate, doar la subiect, fara "reglari de conturi" inutile, doar informatii folositoare tuturor.Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) dar ai o turatie la scris cind te aprinzi...ai spus unele lucruri neadevarate,nu intentionat,mai de graba in necunostintza...asta m-a aprins. ce ai gresit nu ai mai zis.... acum...peste toate... toate motoretele sunt bune xt,tt,klr,dr.. inainte sa imi iau una dintre astea ,pe la intruniri, ceream la diversi proprietari,un test drive . pe departe klr-u,tengaiu le ia pe toate k un tot la amortizoare.motor.CONSUMUL e cel mai mic. cel mai cel cadru,bicicleta si la enduro si pa asfalt e dr-u net. xt,tt sunt tzapene pe curbe sau pe derapaje controlate pe pamint de nu prea o poti duce kiar unde vrai tu.(kiar si cu roti supermoto). xt si tt are o intirziere nesimtita la bruscarea gazului in panta sau depasiri. yamaha finiseaza mult la exterior insa la interior (motor)sau locuri mai putin vizibile lasa de dorit. honda si suzuki trimit piesele de schimb intr-un celofan nesimtit de iti tre foarfeca tzapana sa il tai,unse cu simtul raspunderii ba kiar la unele cu tzidula de informare inauntru...nu atinge acolo,unge exact acolo,atinge dupa ungere prealabila acolo,etc... pe cind la yamaha si kawasaki ti le trinteste intr-un celofan ieftin sau punga de hirtie doar capsate la un capat.neetansate! ...ultimele piese comandate din "state" pt un kawasaki(vn) aveau inscriptia CHINA. nx-u e cel mai finutz,adica nu il simti sub tine,cu probleme la frina fatza,mufa cdi-ului,flansa carbului,bataia aia nesimtita de axa cu came. cea mai tare combinatie e klr-u'..finutz k un dominator,turbat k un dr,consum cel mai mic,bicicleta cam ca a nx-ului,frine bune,amort bune. observi k bag de la mine ..omului ii trebui informatia concret. prima diferentza pe care o simti in shaua fiecaruia in parte e pozitia de mers, cuplul(si raspunsul la gaz)si apoi la mers consumul....astea cred k influenteaza mult un incepator. in timp iti vei da seama de diferentele de amort ,frine dupa o utilizare mai indelungata. cel mai bine cumparatorul face test cu fiecare in parte si el hataraste ce i se potriveste. va salut cu farul pe toti.. Multumesc pentru post ! Nu era mai bine daca nu ne certam ca orbii? Sa ne vedem sanatosi si pe motoare ! Indiferent de marca si model. Editat Ianuarie 10, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) @free_moto: Sa nu crezi ca ti-am zis-o pe un ton rau, era doar un sfat ce am zis mai sus. Cat despre faza cu postatul, daca nu zici nimica de obicei iti incepe lumea sa abereze si asa apar certurile, deci tot de bine era. Probabil ai crezut ca am zis pe ton ironic. Acuma te intreb si eu de ce nu si Dominator? Sincer la inceput nici pe mine nu ma prea atragea idea Apoi a aparut ocazia si am mers sa vad unul, care dupa cateva zile a ajuns la mine in garaj. La inceput visam la un KTM LC4Adventure, dar cum nici modele vechi nu is ieftine a trebuit sa ma reprofilez. Tenere'ul(varianta 87-89) a fost o optiune, dar am renuntat din cauza franii spate pe tambur si din cauza ca la aceea vechime nu mai gasesti cu un nr de km rezonabil(din pct meu de vedere). Mi-am aruncat privire si la DR si KLR, dar nu m-au atras. Un prieten, care printre mai multe motociclete a avut si Tenere si Dominator, ma batea la cap sa ma uit la Domi ca nu o sa regret. Asa am inceput sa caut si am ajuns la ce ti-am zis mai sus. Ce mi-a placut la Dominator: -monocilindru de 650cc, 44cp, 55nm...un motor simplut, cu racire pe aer si fiabil(daca ii intretinut corect) -greutatea redusa de 152kg la gol(nu stiu cat are la plin pt ca is multe variante, dar eu aproximez ca undeva intre 165 si 170kg) -suspensile - 220/195mm fata/spate...combinate cu greutatea si garda la sol(255mm) ii o motocicleta buna si pe offroad -rezervorul de 16L(dintre care 3 rezerva)....suficient cat sa acoperi +200km si sa nu cari prea multa greutate -sunetul demential(nu se compara cu LC4 Adventure, dar parca Ce nu imi place ii faptul ca are roata de 17" pe spate si se gasesc mai greu cauciucuri pe marimea aceea. Cat despre problemele majoritatea apar din cauza uzurii(la peste 50000km) sau a proastei intretineri. Din cate am observat un Dominator merge fara reparatii capitale ~70000km. Si despre problema cu frana fata de care zicea @manuel nu am auzit. Cam asta ii ce pot zice eu pana acuma despre Honda NX650 Dominator. Cheers Editat Ianuarie 10, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Si despre problema cu frana fata de care zicea @manuel nu am auzit. Sper sa nu ma insel, dar Transalpul PD06 (pana in '93) are acelasi sistem de frana fata ca si Dominator. Desi e mai greu ca si Domi, nu mi s-a parut sa fie vreo problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Si pentru initiatorul topicului care nu a mai zis nimica de cand a deschis subiectul: o motocicleta se alege incercand-o nu citind despre ea de pe net. In spatele acelor cuvinte poate fi ori entuziam ori experienta ori un exemplar prost, deci ii relativ. poate ca omu' (probabil,neavand foarte multa experienta) are un principiu: "prostii invata pe pielea lor, iar desteptii pe pielea altora" Eu sunt la prima motocicleta (excluzand motoreta Hoinar pentru care mi-am luat A1la 17ani) si cand am facut alegerea am ales din instinct dintre mai multe motocilete, oricare putand fi pentru mine sub pretul pietei si mi-o puteam permite: Ninja600 2001, VTR1000-2000, Supertenere94,Tenere91(zgariata, f.putin rulata), ApriliaTuareg125, Pegaso125-2buc -1cu acte,1fara. Pana atunci nu intrasem pe asemenea forumuri, prima data avand nevoie de manual, ulterior am fost socat de decaljul dintre pretul mic de achizitie al motocicletei si pretul mare al pieselor si consumabilelor. Initiatorul topicului studiaza problemele altora, desi trebuie sa stie ca: fiecare cioara isi lauda puii Multumesc pentru post !Nu era mai bine daca nu ne certam ca orbii? Sa ne vedem sanatosi si pe motoare ! Indiferent de marca si model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Domnilor, am facut primul pas spre o viata mai fericita pentru noi toti si pentru prietenia intre popoare ! Poftiti va rog si aici : Topicul RECENZIILOR - Motociclete Adventure (enduro-touring sau touring-enduro) Power to the people ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 La Tenere-ul meu placutele pe fata bat in etrier (chiar schimbate)ca si cum ar fi furca defecta(desi e OK). Apropo: cred ca furca DR-ului este singura componenta mai buna/fiabila decat la Tenere Aici te contrazic,poate doar la tine bat placutele,la mine nu bate si merge foarte bine .furca lucreaza perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.