inimitabilu Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 O intrebare pentru cei cu cablu de ambreiaj original de RF. Care e sistemul de prindere care intra in maneta? Eu am un butoias cu surub care tine cablul si periodic imi tot iese afara. La fel am si eu la RF400 , poate ti s`a stricat filetul sau incearca sa`l mai insurubezi si tu... si mie mi`a sarit la semafor acum vreo saptamana, exact cand am calcat(ma rog, apasat) ambreiajul. Norocul meu ca l`am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 salutare, am un tovaras cu un RF 900 din '96 care ar avea nevoie de : pompa de benzina; cablu de soc si buson de rezervor ... eu nu stiu unde sa-l indrum si de asta postez aici ... care stie sa-mi spuna pe unde sa-l trimit, cam cat ar costa ... treburi de genu' asta ... ... ah, inca ceva ... se poate strica pompa de benzina din cauza carburantului prost (Lukoil) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Pentru cei interesati in numarul 5/2008 din revista UNIVERS MOTO este prezentata o scurta descriere a modelelor RF, foarte frumos zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MS91SAX Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Mias cumpara si o un rf da nu mie frica ca nu gasesc piese daca numa pina 98 e fabricat ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 se gasesc piese, eu am refacut un motor intreg de 600 anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deer T-Ace Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 salutare tuturor. daca nu deranjez pe nimeni, asi avea si eu o intrebare. deoarece n-am reusit sa citesc topicul, vreau sa va intreb ce ulei folositi sau mai bine zis recomandati la rf 600? nu de alta dar si-a achizitionat un prieten una si nu vreau sa crape din prima! mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Eu ii bag motul 300v 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 10W50 Castrol-full synth folosesc si e ok Nu stie careva de unde sa fac rost de cabluri de acceleratie si de ambreieaj? am cautat la louis da nu sunt pt RF 600, sau care stiti de la ce motor s-ar potrivi, mere oare de la bandit sau GSX-F ca astea au multe componente in comun cu RF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deer T-Ace Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 (editat) 10W50 Castrol-full synth folosesc si e ok Nu stie careva de unde sa fac rost de cabluri de acceleratie si de ambreieaj? am cautat la louis da nu sunt pt RF 600, sau care stiti de la ce motor s-ar potrivi, mere oare de la bandit sau GSX-F ca astea au multe componente in comun cu RF mersi baieti pentru informatii. daca nu-ti gasesti cablurile poate te ajuta asta cu ceva: de la polo, set cablu acceleratie si ambreiaj 4,95 euro. http://www.polo-motorrad.de/product/156352...tdetails.0.html bafta Editat Mai 27, 2008 de Deer T-Ace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 10W50 Castrol-full synth folosesc si e ok Nu stie careva de unde sa fac rost de cabluri de acceleratie si de ambreieaj? am cautat la louis da nu sunt pt RF 600, sau care stiti de la ce motor s-ar potrivi, mere oare de la bandit sau GSX-F ca astea au multe componente in comun cu RF am cautat si eu un cablu de soc dar nu am gasit....asa ca am fost nevoit sa imi confectionez unul dintr-un cablu de frana de bicicleta.....cat despre capacul mare de pe carene care il cautam mi-m fact din plasa de tuning 2 provizoriu pana imi gasesc unul original...acum trebuie sa imi schimb si semnalizarile pe fata ca am inceput sezonul la cazaturi........cine stie unde pot sa imi reglez si eo carburatoarele....cineva care are ceasuri si daca se poate sa fie cat mai aproape de zona bacauui....mersi fain si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 da, sunt un nou posesor de rf 400r,cu toate ca il am din oct 2007,dar nu am reusit sa-l calaresc decat 50 km,deoarece am intampinat cea mai mare problema:lipsa timpului si a unui service cum trebuie in zona moldovei,mai ales bacau.eu sunt din roman jud neamt. trebuie sa reglez carburatoarele si nu stiu unde?am sa incerc in iasi.bineinteles ca am si eu o intrebare :ce kit de carburatoare se potriveste la rf 400r,inafara de cel original,care e foarte greu de gasit? merci anticipat si ne vd pe forum sau mai bine zis pe asfalt.......dupa ce imi rezolv si eu problema...sper... dragi rf-isti,ati abandonat acest topic pentru noi sau va calariti bestiutele si nu aveti timp.eu ce sa zic stau cu moto pe dreapat pt ca am ghinionul sa fiu din moldova unde servisurile sunt rare si nu prea serioase.asa am stat eu 4 luni in service pt reglaje,m-au dus cu vorba si am pierdut.dar........ce poti face daca domeniul service este f deficitar ,mai ales in bacau-piatra nemt. astept vesti de la voi (RF 400R) dragi rf-isti,ati abandonat acest topic pentru noi sau va calariti bestiutele si nu aveti timp.eu ce sa zic stau cu moto pe dreapat pt ca am ghinionul sa fiu din moldova unde servisurile sunt rare si nu prea serioase.asa am stat eu 4 luni in service pt reglaje,m-au dus cu vorba si am pierdut.dar........ce poti face daca domeniul service este f deficitar ,mai ales in bacau-piatra nemt. astept vesti de la voi (RF 400R) angryfire.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 dragi rf-isti,ati abandonat acest topic pentru noi sau va calariti bestiutele si nu aveti timp.eu ce sa zic stau cu moto pe dreapat pt ca am ghinionul sa fiu din moldova unde servisurile sunt rare si nu prea serioase.asa am stat eu 4 luni in service pt reglaje,m-au dus cu vorba si am pierdut.dar........ce poti face daca domeniul service este f deficitar ,mai ales in bacau-piatra nemt.astept vesti de la voi (RF 400R) NU e abandonat, incearca la Tomina au aveau un kit de carburatoare pt RF 400 http://www.tomina.ro/piese/viewpiesa.php?a...sa&id=10060 Sunt persoane care aduc de afara piese second, eu recomand a en-spea oara pe forumu asta pe Distribuitoru, e din Bistrita si e foarte serios poate te ajuta el /index.php?showtopic=112690 Cat despre service, am vazut ca ai postat la comunitati moto la Bacau pentru un transport si presupun ca ai gasit service pe undeva Bafta ... si vindeca RF-ul ala ca devin din ce in ce mai rare si ii pacat de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 MERCI DE INFO. L-AM DUS LA IASI LA PROAR, SPER SA FIE SERIOSI SI SAREZOLVE PROBLEMA CA TURBEZ.MERCI DE PONT PT CARBURATOARE,DAR E ANUNT VECHI,DAR GASESC EU CEVA. BAFTA SI ASFALT USCAT SI SPER SA NE VD PE STRADA CAT MAI CURAND! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Nu stie nimeni la ce temperatura rezista carenele din plastic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Nu stie nimeni la ce temperatura rezista carenele din plastic ? eu unu...nu stiu..de ce, vrei sa le pui la fiert ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Nu ... vreau sa la vopsesc in camp electrostatic si coacerea ii la 180 de grade si nu stiu daca rezista platicele la temperatura aia (sau sa nu se deformeze), daca ar rezista ar iesi vopsitul ca din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Nu cred ca se apropie macar. Ideea e din ce material is facute, iar unii zic ca ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 sunt din abs, scrie chiar pe interiorul lor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 dinpacate dragi camaraazi de rf trebuie sa va anunt k mi-am scos ”toporasul” la vanzare.....daca e cineva interesat de el http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto nu ezitati sa ma cautati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonutzy_01 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 vreau sa vand si eu un suzuki rf 600 , 600 cmc, 5 trepte, 104 cai putere, rosie, adusa din germania ,inmatriculata si nerulata in ro.....3000 euro fix. 0741.488.260 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 vreau sa vand si eu un suzuki rf 600 , 600 cmc, 5 trepte, 104 cai putere, rosie, adusa din germania ,inmatriculata si nerulata in ro.....3000 euro fix. 0741.488.260 Da cu a 6-a ce ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Da cu a 6-a ce ai facut? daca n-a gresit si intr-adevar are 5 este partea de jos de la rf 900. se pot construi motoare de 600, 750, 900, 1100 (pt. 1100 exista si kit-uri big-bore de pana la 1500 cmc) pe oricare dintre carcase fara a se schimba altceva decat cilindrii, pistoane, chiulase, cdi, evacuare, carburatoare. acum trebuie sa te decizi daca vrei 5 sau 6 trepte. adica daca folosesti carterul si cutia de 600 sau de 900. vibrochenele sunt identice. sunt cele de pe motoarele de 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 daca n-a gresit si intr-adevar are 5 este partea de jos de la rf 900. se pot construi motoare de 600, 750, 900, 1100 (pt. 1100 exista si kit-uri big-bore de pana la 1500 cmc) pe oricare dintre carcase fara a se schimba altceva decat cilindrii, pistoane, chiulase, cdi, evacuare, carburatoare. acum trebuie sa te decizi daca vrei 5 sau 6 trepte. adica daca folosesti carterul si cutia de 600 sau de 900. vibrochenele sunt identice. sunt cele de pe motoarele de 1100. Nu stiu unde gasesti de la 1100 pana la 1500 ... eu stiam ca este pana undeva la 1300 da ma rog oricum motoarele alea is mai mult de curse de obicei se mai pune si un turbo si putin Nos, sunt facute sa mearga o data si bine ... nu e gandit motorul pentru asa ceva Teoretic cutia de pe 900 nu ar trebui sa mearga pe 600 si daca ar merge eu nu mi-as lua 600 cu 5 trepte pentru ca nu are cuplul 900-ului sa duca 5 viteze, dar probabil omul a scris din greseala 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 wiseco sau je pistons au pt 1500. si pt. aspirate (mare distractie cu axele cu came si cu supapele aici, la astea mai mari de 1100) si pt. turbo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 vad ca tipul a mai pus anuntul intr-un loc si tot 5 trepte spune ca are. cutia de 9 merge pe 6, sunt la fel vibrochenele. de fapt m-am exprimat gresit. carterele in zona cutiei nu stiu daca sunt 100% la fel dar poti pune ce set motor vrei pe oricare din ele. mi-ar placea un 1100 in 6 trepte. ar rupe la demaraj. pt. viteza mai mare sunt pinioane de fata chiar si de 18 (14 stock) deci rapoartele din cutie nu cred sa fie o problema. cuplu are destul. 600 pe cele 5 trepte lungi sigur e bun la drumuri lungi si drepte, cam cum au americanii... consum mic, viteza buna de deplasare, acceleratie de toata jena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.