Talanu Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 salut la toata lumea ! Am si eu un RF 600 din 96. Acum am reusit sa termin de citit toate 99 de pagini in care ati scris tot felul de probleme si de contraziceri . Sincer ma intereseaza un singur lucru care au intrebat doua persoane sau una singura de doua ori si nu a raspuns nimeni, are cineva crashpaduri pe rf si daca da poate pune poze pe forum sa vada toata lumea. Tinand cont ca nu prea se gasesc branhii si alte chestii de carenaj si daca se gasesc se gasesc greu parerea mea ca niste crashpaduri sunt singura solutie. Multumesc si drum uscat. Inca ceva. Iar la fel nu stiu de cate ori s-au facut intalniri de rf-isti poate ne intalnim pe undeva nu neaparat prin bucuresti oriunde. Astept raspuns in legatura cu crashpadurile. Pun si cateva poze cu rf-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 salutare.vreau sa schimb uleiul la rf-ul meu de 400.ce ulei recomandati si de unde sa iau un fltru pt acest model de motoasfalt fara gropi Salut, Filtru de ulei, Champion K301, si ulei Motul 5100 10-W40. Inainte am avut Castrol dar imi place mai mult cum merge cu Motul. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 salut la toata lumea ! Am si eu un RF 600 din 96. Acum am reusit sa termin de citit toate 99 de pagini in care ati scris tot felul de probleme si de contraziceri . Sincer ma intereseaza un singur lucru care au intrebat doua persoane sau una singura de doua ori si nu a raspuns nimeni, are cineva crashpaduri pe rf si daca da poate pune poze pe forum sa vada toata lumea. Tinand cont ca nu prea se gasesc branhii si alte chestii de carenaj si daca se gasesc se gasesc greu parerea mea ca niste crashpaduri sunt singura solutie. Multumesc si drum uscat. Inca ceva. Iar la fel nu stiu de cate ori s-au facut intalniri de rf-isti poate ne intalnim pe undeva nu neaparat prin bucuresti oriunde. Astept raspuns in legatura cu crashpadurile. Pun si cateva poze cu rf-ul meu. Ideal ar fi sa nu o trantesti .. eu de 3 ani am cazut o data pe sina de tranvai, surprinzator au rezistat foarte bine la impact ... Ar fi interesanta o intalnire ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 as vreau sa shimb fisele pt bujii si nu stiu de unde se pot procura(daca nu se gasesc originale, macar echivalent cu ele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 as vreau sa shimb fisele pt bujii si nu stiu de unde se pot procura(daca nu se gasesc originale, macar echivalent cu ele) merg foarte bine cele auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talanu Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Ideal ar fi sa nu o trantesti .. eu de 3 ani am cazut o data pe sina de tranvai, surprinzator au rezistat foarte bine la impact ... Ar fi interesanta o intalnire ... Ideal ar fi asa cum spui tu dar mai ideal e cu crashpaduri . Un chit de lant pentru un rf 600 stie cineva de unde pot sa iau ??? Sau macar un cod ceva. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 am verificat fiecare fisa cu bujia buna si sunt ok, deci bujiile sun rele.doar una e ok.am comandat bujii. intrebare pt cei ce au rf 400: care a gasit filtru de aer de cumparat sau ce e recomandat cel mai bine de folosit.eu am un burete negru, si cineva mi-a recomandat filtru de hota(din pasla sau asa ceva) Mesaj completat mai am o intrebare -placute de frana pt roata din fata de uned se cumpara, si cam cat costa.eu am rf 4oo si nu stiu de se potrivesc de la 600. Mesaj completat a reglat cineva dintre voi amestecul de benzina -aer la rf 400 r.de unde se face mai exact acest reglaj.poate e la fel ca la rf 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Vind si eu un Suzuki Rf 600 R, an 94, 51000 km, stare buna, vopsea originala, consumabile ok mai putin cauciucul fata care ar trebui schimbat. Mici defecte optice la carene. Pret 1400 E neg. 0741.35.46.88. Accept orice test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) am verificat fiecare fisa cu bujia buna si sunt ok, deci bujiile sun rele.doar una e ok.am comandat bujii.intrebare pt cei ce au rf 400: care a gasit filtru de aer de cumparat sau ce e recomandat cel mai bine de folosit.eu am un burete negru, si cineva mi-a recomandat filtru de hota(din pasla sau asa ceva) Mesaj completat mai am o intrebare -placute de frana pt roata din fata de uned se cumpara, si cam cat costa.eu am rf 4oo si nu stiu de se potrivesc de la 600. Mesaj completat a reglat cineva dintre voi amestecul de benzina -aer la rf 400 r.de unde se face mai exact acest reglaj.poate e la fel ca la rf 600? Salut, Placutele de frana sunt identice cu cele de la RF de 600. Eu am luat SBS si parca erau in jur de 130-140 RON perechea. Poti sa iei NISSIN sai EBC, ce te coafeaza. Am descoperit ca pe Banditul de 400 din '97 GSF400 VV, model de europa, si ca atare se gaseste si filtru de aer, care da este un burete, au pus baietii de la Suzi motorul de pe RF-ul de 400, adica cel cu VC, controlul valvelor. Si cum ma gandesc ca nu au construit 2 motoare de 400 diferite, si asa, la prima vedere, ce se vede in poza pare asemanator cu motorul de pe RF, pare a fi acelasi motor. Cautati manualul, se gaseste pe net. Se pare ca bujiile recomandate pe RF de 400 sunt CR8E iar bateria este YTX7 nu YTX9. Pot sa gresesc, dar ma indoiesc ca Suzuki a construit cate un motor de 400 pentru fiecare model, unul pentru Bandit, unul pentru RF. Cautati pe google asta Suzuki_GSF_400_Bandit_1991_1997_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info si downloadati. Ultima parte este dedicata acestui model cu motoul cu controlul valvelor. Eu am motorul cu VC, nu stiu daca toate Rf-urile de 400 au VC. Numai bine Editat Aprilie 13, 2010 de bogdani0405 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Salut, Placutele de frana sunt identice cu cele de la RF de 600. Eu am luat SBS si parca erau in jur de 130-140 RON perechea. Poti sa iei NISSIN sai EBC, ce te coafeaza. Am descoperit ca pe Banditul de 400 din '97 GSF400 VV, model de europa, si ca atare se gaseste si filtru de aer, care da este un burete, au pus baietii de la Suzi motorul de pe RF-ul de 400, adica cel cu VC, controlul valvelor. Si cum ma gandesc ca nu au construit 2 motoare de 400 diferite, si asa, la prima vedere, ce se vede in poza pare asemanator cu motorul de pe RF, pare a fi acelasi motor. Cautati manualul, se gaseste pe net. Se pare ca bujiile recomandate pe RF de 400 sunt CR8E iar bateria este YTX7 nu YTX9. Pot sa gresesc, dar ma indoiesc ca Suzuki a construit cate un motor de 400 pentru fiecare model, unul pentru Bandit, unul pentru RF. Cautati pe google asta Suzuki_GSF_400_Bandit_1991_1997_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info si downloadati. Ultima parte este dedicata acestui model cu motoul cu controlul valvelor. Eu am motorul cu VC, nu stiu daca toate Rf-urile de 400 au VC. Numai bine MERCI DE SFAT.CE INSEAMNA VC-CONTROLUL VALVELOR?STII DE UNDE SE FACE REGLAJUL AER-BENZINA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Salut, Iei mataluta manualul ala de care am scris eu mai sus si citesti cu atentie si vezi ca-ti explica ce inseamna VC. Spre deosebire de altii pe forum aici eu nu prea ma pricep la mecanica, nu am avut probleme cu Rf-ul meu niciodata, si ca atare nu m-am bagat in el. Doar chestii simple, reglat ambreiaj, schimbat placute de frana. lichide, si astea le-am facut cu frate-miu, nu singur. Dar vezi ca in manual iti arata cum tre' sa faci si ce tre' sa faci, asta daca vrei sa te bagi tu singur in el. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miko Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Salutare a schimbat cineva uleiul din furci si semeringurile? Am vazut ca in manual folosesc ceva scule mai speciale ,intreb sa vad daca are rost sa ma apuc de treaba sau sa o duc la service. Ms o zi faina la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Salutare a schimbat cineva uleiul din furci si semeringurile? Am vazut ca in manual folosesc ceva scule mai speciale ,intreb sa vad daca are rost sa ma apuc de treaba sau sa o duc la service. Ms o zi faina la toti. poti sa le schimbi tu fara nici o problema. luni am desfacut si eu furcile pentru prima data si merge superlejer. cat despre scule speciale nu ai nevoie. iti trebuie doar ceva chei ideal tubulare sau inelare. poti sa incerci si pe youtube sa vezi cum se schimba semeringurile ca sunt cateva tutoriale. iti trebuie un litru de ulei si semeringuri de 410 mm diametru interior. a si mai ai nevioe de chef de munca. pentru detalii da un pm sau un buzz pe mess si iti povestesc mai multe. spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 daca stii cat de tare sa bati in simeringuri nu o sa le strici, daca nu este o scula (ori pe louis ori pe polo) care te ajuta. poti sa le schimbi tu fara nici o problema. luni am desfacut si eu furcile pentru prima data si merge superlejer. cat despre scule speciale nu ai nevoie. iti trebuie doar ceva chei ideal tubulare sau inelare. poti sa incerci si pe youtube sa vezi cum se schimba semeringurile ca sunt cateva tutoriale. iti trebuie un litru de ulei si semeringuri de 410 mm diametru interior. a si mai ai nevioe de chef de munca. pentru detalii da un pm sau un buzz pe mess si iti povestesc mai multe. spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 daca stii cat de tare sa bati in simeringuri nu o sa le strici, daca nu este o scula (ori pe louis ori pe polo) care te ajuta. cel mai simplu este sa bati semeringurile noi cu cele vechi pe care tocmai le-ai scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Buna.Intrebare pt posesorii de RF900: in ultima treapta de viteza la ce viteza are vibratiile cele mai mari? Merci.. Vreun binevoitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosu_gpz Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salutare! am 1 intrebare:farul si lampa stop de la rf 900 se potrivesc la rf 600? in aparenta par la fel dar nu am vazut de aproape rf 900 multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 nu..cele de rf900 sunt mai mari Mesaj completat nu..cele de rf900 sunt mai mari Mesaj completat nu..cele de rf900 sunt mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 nu..cele de rf900 sunt mai mariMesaj completat nu..cele de rf900 sunt mai mari Mesaj completat nu..cele de rf900 sunt mai mari sunt exact la fel intre toate cele 3 variante, stai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Salutare a schimbat cineva uleiul din furci si semeringurile? Am vazut ca in manual folosesc ceva scule mai speciale ,intreb sa vad daca are rost sa ma apuc de treaba sau sa o duc la service. Ms o zi faina la toti. Salut, Cauta userul mao_san parca asa ii zicea, eu, cand aveam RF-u la el am schimbat simeringurile si cuzinetii, m-a costat cam 150 ron cu montat demontat si toate cele, asta anul trecut in vara. Daca te duci cu furcile in brate iti ia mai putin. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosu_gpz Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 sal! m-am hotarat sa cumpar rf 600!dar am citit cateva articole unde se zice ca are consum exagerat:10l urban si 8l la drum!! e adevarat? ce-mi pot spune posesorii de rf?am cam ramas pe ganduri.nu am 1 portofel asa gros cat sa-mi permit sa consum cat un autoturism... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 sal! m-am hotarat sa cumpar rf 600!dar am citit cateva articole unde se zice ca are consum exagerat:10l urban si 8l la drum!! e adevarat? ce-mi pot spune posesorii de rf?am cam ramas pe ganduri.nu am 1 portofel asa gros cat sa-mi permit sa consum cat un autoturism... atat consuma in medie rf-urile din romania dar nu pentru ca asa au iesit ele din fabrica ci pentru ca sunt uzate tuburile emulsoare si cuiele de dozaj. costa intre 200 si 300 de dolari un kit complet si atunci o sa consume un 6-6.5 urban si un 5-5.5 extraurban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 sal! m-am hotarat sa cumpar rf 600!dar am citit cateva articole unde se zice ca are consum exagerat:10l urban si 8l la drum!! e adevarat? ce-mi pot spune posesorii de rf?am cam ramas pe ganduri.nu am 1 portofel asa gros cat sa-mi permit sa consum cat un autoturism... Salut! Consumul real dupa parerea mea se face in felul urmator: fac plinul cu manutza mea, dau kilometrajul mic la 0 si merg numai in afara (sau numai in oras sau combinat depinde ce consum vrei sa faci); am grija ca la 100 km sa fiu la o benzinarie sa fac iar plinul cu mana mea. Rezultatul: cati litri am pus atat e consumul la 100 de km. Mie mi-a dat in afara orasului, mers de "croaziera" daca imi dai voie (adica la 5-6.000 de rotatii), 6,5 litri la 100 de km. Am mai facut un consum de "fitze" amestecat cu un mers sportiv (adica ambalari multe si zgomotoase prin oras si mers cu 160 km/ora in afara, schimbat viteze pe la 8-9.000 de rotatii) si mi-a luat 8 litri la 100 km. Cam asta e! Mesaj completat Aici vezi preturi pentru piese. Salut! Aveam o parere buna despre engleza mea...stii cumva si cum se zice la "distributie" sau ce anume caut ca m-am uitat dar nu imi dau seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Salut! Consumul real dupa parerea mea se face in felul urmator: fac plinul cu manutza mea, dau kilometrajul mic la 0 si merg numai in afara (sau numai in oras sau combinat depinde ce consum vrei sa faci); am grija ca la 100 km sa fiu la o benzinarie sa fac iar plinul cu mana mea. Rezultatul: cati litri am pus atat e consumul la 100 de km. Mie mi-a dat in afara orasului, mers de "croaziera" daca imi dai voie (adica la 5-6.000 de rotatii), 6,5 litri la 100 de km. Am mai facut un consum de "fitze" amestecat cu un mers sportiv (adica ambalari multe si zgomotoase prin oras si mers cu 160 km/ora in afara, schimbat viteze pe la 8-9.000 de rotatii) si mi-a luat 8 litri la 100 km. Cam asta e! Mesaj completat Salut! Aveam o parere buna despre engleza mea...stii cumva si cum se zice la "distributie" sau ce anume caut ca m-am uitat dar nu imi dau seama. vezi ca si tu ai ceva probleme cu tuburile emulsoare de aici si consumul. depinde ce cauti. daca e vorba despre lantul de distributie se numeste "camchain" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 (editat) caut si eu un capac de la intinzatorul de lant de la bascula spate..are cineva idee unde gasesc??...si un dop dinala de cauciuc care vine in capul semighidonului?? Editat Mai 8, 2010 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.