Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

Ce "boli" poate avea sau are un RF 600 la capitolul motor. De ce ar trebui sa ma feresc? La ce ar trebuie sa fiu atent?

 

:cheers:

 

cred ca daca citesti topicul asta gasesti o gramada de boli...un bou de la mine din oras a avut 2 rf'uri si numai probleme a avut cu ele.Poate daca gasesti unu la km foarte putini adica sub 5 mi :laugh: o sa ai parte de el.Cred ca si suzuki fuge de numele RF :crack: nu de prosti au stopat fabricatia rf'ului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca daca citesti topicul asta gasesti o gramada de boli...un bou de la mine din oras a avut 2 rf'uri si numai probleme a avut cu ele.Poate daca gasesti unu la km foarte putini adica sub 5 mi :laugh: o sa ai parte de el.Cred ca si suzuki fuge de numele RF :crack: nu de prosti au stopat fabricatia rf'ului

 

Da... dar de prosti au fabricat Bandit-ul in continuare? si au motoare identice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un rf de 400 si sincer nu am avut belele cu el. la pornire nu o ia din prima, dar cred si sunt foarte sigur ca e de la bujii ( trebuiesc schimbate ) si de la acumulator care sincer nu stiu de cand e pe motor. in rest sunt super multumit ca si incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator stress_L&P

cred ca daca citesti topicul asta gasesti o gramada de boli...un bou de la mine din oras a avut 2 rf'uri si numai probleme a avut cu ele.Poate daca gasesti unu la km foarte putini adica sub 5 mi :laugh: o sa ai parte de el.Cred ca si suzuki fuge de numele RF :crack: nu de prosti au stopat fabricatia rf'ului

 

 

tu chiar nu stii ce spui...

 

si pentru cel care a spus ca motoarele de bandit sunt aceleasi: nu, in afara de cele de 400 unde intr-adevar motoarele erau aceleasi n-au avut nici o treaba cu motoarele de bandit. banditurile in primul rand nu-s racite pe apa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu chiar nu stii ce spui...

 

si pentru cel care a spus ca motoarele de bandit sunt aceleasi: nu, in afara de cele de 400 unde intr-adevar motoarele erau aceleasi n-au avut nici o treaba cu motoarele de bandit. banditurile in primul rand nu-s racite pe apa...

Pana in 2007...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutare! Ce-i linistea asta printre RF-isti?

Datorita faptului ca am devenit posesor abia spre sfarsitul verii,n-am apucat sa cunosc motocicleta foarte bine la capitolul servisare.

Vreau ceva sfaturi,cam ce trebuie facut la primavara si la ce pret s-ar ridica totul.

P.S: mai este un topic deschis pe aceeasi tema,insa vreau sa stiu detalii de genul asta,fix pentru RF. Mersi! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut,

Va cer ajutorul cu urmatoarele:

Modelul meu este cel ce 400 si nu gasesc filtu de aer, asa ca am sa cumpar un burete pentru filtru de aer universal si o sa il decupez dupa forma airboxului. Fac bine sau stiti voi altfel?

Mentionez ca cel vechi se dezintegreaza.

Bujiile le-am schimbat, avea CR9E, i-am luat CR8E fiindca la rece porneste aproape deloc, iar eu fac drumuri scurte si nu are timp sa se curete corect.

Uleiul si filtrul de aer, precum si lichidul de racire si lichidul de frana urmeaza a fi schimbate.

Acum caut cauciucuri, aici vreau neaparat parerea voastra.

Am mare nevoie de la voi de un cablu de soc, sau un sfat cu ce se potriveste si un parbriz, deoarece al meu este crapat.

 

Mai necesita mici retusuri, insa nesemnificative.

 

P.S. Un mecanic bun in Targoviste nu stiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Va cer ajutorul cu urmatoarele:

Modelul meu este cel ce 400 si nu gasesc filtu de aer, asa ca am sa cumpar un burete pentru filtru de aer universal si o sa il decupez dupa forma airboxului. Fac bine sau stiti voi altfel?

Mentionez ca cel vechi se dezintegreaza.

Bujiile le-am schimbat, avea CR9E, i-am luat CR8E fiindca la rece porneste aproape deloc, iar eu fac drumuri scurte si nu are timp sa se curete corect.

Uleiul si filtrul de aer, precum si lichidul de racire si lichidul de frana urmeaza a fi schimbate.

Acum caut cauciucuri, aici vreau neaparat parerea voastra.

Am mare nevoie de la voi de un cablu de soc, sau un sfat cu ce se potriveste si un parbriz, deoarece al meu este crapat.

 

Mai necesita mici retusuri, insa nesemnificative.

 

P.S. Un mecanic bun in Targoviste nu stiti?

 

 

vezi in posturile anterioare despre filtrul de aer..parca spuneau baietii ca se potriveste cel de la banditul de 400, pentrul restul pieselor vezi la dezmembrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut.postez in numele unui prieten care nu are cont si are ceva probleme cu rf-ul(model de 900 an 96) nu mai porneste.dupa spusele lui posibil sa fie centralina? sau releul de pornire?nu stie exact care e problema....stie cineva cam cat costa sau daca are cineva de vanzare?sper ca m-am exprimat corect in legatura cu termenii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

releul de pornire se poate testa simplu, pui o cheie/surubelnita/etc intre bornele lui. daca porneste e ceva legat de releu, nu neaparat releul. trebuie testate firele si butonul de oprire a motorului (cel rosu). tci-ul la fel, se testeaza, scrie in manual cum! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare la toata lumea,

Am si eu nevoie de o toba stoc nemaltratata de RF 400 sau 600.

Vreau sa ajut un prieten, multumesc mult si o zi buna tuturor,

 

Salutare mai esti interesat de toba? Am avut un rf si mai am toba stock daca te mai intereseaza + ceva carene pe cine intereseaza.

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Pentru ca trebuie sa duc la remat Cadrul+motor (care oricum are probleme, necesita segmentare, distributie), raman cu mai multe piese. o buna parte din ele le-am dat si am ramas cu cateva de care as vrea sa scap:Unele donatie, unele contra unei sume modice:

 

 

Instalatie electrica (cabluri, relee..)

Cadru de bord

Plastice cadru de bord

Bascula

Jug

CDI Suzuki RF400

Rezervor in stare perfecta

Codita (stare perfecta)

Stop pozitie+frana

Carena dreapta

Pinten stanga + dreapta

Manere codita

Cutie filtru aer

Radiator

Borcan lichid de racire + furtun

Claxon

Sa fata

Sa spate

Suport numar

 

Pentru detalii, tel 0724954011

post-27047-0-85826000-1333351394_thumb.jpg

post-27047-0-80386700-1333351415_thumb.jpg

post-27047-0-68889600-1333351740_thumb.jpg

post-27047-0-71361600-1333351783_thumb.jpg

post-27047-0-54143400-1333351791_thumb.jpg

Editat de inimitabilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ciprian_B , curatarea carburilor m-a costat 80 lei, sincronizarea am facut-o acasa cu un furtun cu ulei dupa principiul vaselor comunicante, vezi aici

A durat mai mult pana le-am procurat decat reglajul in sine, spor la treaba, daca ajungi in TGV te pot ajuta macar cu un sfat.

Editat de Mooaaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare posesori si pasionati de RF :cheers: sunt foarte aproape de a intra in randul vostru, vreau sa cumpar un Rf6000R din 97' ,tnand cont de experienta voastra as dori sa imi dati cateva sugestii la ce sa fiu atent cand cumpar aceasta motocicleta , particularitati sau zone cu defectiuni frecvente.Va multumesc .Paste Fericit!

 

Cam slaba activitatea aici :unsure: cum spuneam in postul anterior, sunt acum posesorul unui RF600R 97' /uploads/monthly_04_2012/post-54784-0-42893000-1335299624_thumb.jpg :bounce:

Trebuie sa ii schimb uleiul+filtrul si filtrul de aer in rest se comporta bine, daca ma puteti indruma spre un service in Bucuresti unde imi pot fi schimbate ar fi grozav.Va salut

post-54784-0-42893000-1335299624_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Ca viitor fost detinator de Suzuki RF 900R doresc sa furnizez unele informatii celor interesati de acest model.

Motocicleta mea "de baza" e un GSX 1100 EF din 1985.. un model frumos si reusit dupa parerea mea pe care il voi pastra probabil pana la sfarsit. 2 lucruri care ma deranjau la GSX erau vibratiile excesive in jurul turatiei de 4000 rpm si putin faptul ca roata fata de 16" e cam predispusa spre instabilitate. Mi-a placut dintotdeauna cum arata RF-ul si dat fiind faptul ca avea roata fata de 17 si motor ceva < am decis sa-mi cumpar una. Un prieten a mers si a cumparat-o pt mine dintr-un alt oras.. atunci eram departe de casa si f departe de locul achizitiei. Fostul proprietar nu prea a avut grija de motor, insa am avut eu ulterior. Uleiul arata groaznic cand l-am schimbat (impreuna cu filtrul). Dupa prima tura cu el mi se parea relativ ciudat.. pozitia nu era chiar cea pe care mi-as fi dorit-o, motorul parea cam anemic in ture joase si viteza 1 mi se parea prea inalta.. mers incet/f incet prin oras e cam neplacut si necesita cam mult ambreiaj. O alta problema initiala a motocicletei era consumul.. la mers frumos cu ea (legal si fara accelerari bruste) imi lua cca 8-8,5 %. Consumul mediu la GSX e undeva la 5,6 - 6 %. Ca probleme cunoscute la RF era uzura tuburilor emulsoare, viteza a 2-a si cuplajul alternatorului. Cea mai cunoscuta era problema cu saritul din treapta a 2-a.. din fericire a mea nu are deloc aceasta problema. Am vopsit zona de pe rezervor care era ruginita si am schimbat cauciucurile care erau praf; cu ocazia schimbarii cauciucurilor am realizat cat de grea e motocicleta si cat de rau e sa nu ai cric central (prima mea moto fara cric central). De asemenea cu ocazia schimbarii cauciucurilor am aflat si de ce frana pe spate era cam slaba.. placutele erau praf.. le-am schhimbat cu unele noi.

Consumul mare m-a facut sa cred ca exista uzura in carburator, dar dupa o vizita la un mecanic care mi-a facut reglajele la carburator am aflat ca nu sunt uzate. Din nefericire insa reglajul carburatoarelor nu a fost facut bine. Amestecul prea bogat imi uda bujiile si pornirea a devenit un chin la prima tura de anul acesta; am dat jos bujiile, le-am curatat, le-am ars si apoi a pornit. Am folsit-o vreo 2 zile fara probleme si apoi a urmat o cursa lunga (310 km) catre orasul unde sunt detasat de firma. RF-ul n-a mai vrut sa porneasca desi in seara precedenta pornise usor. Am tot incercat sa-l pornesc (imbracat in costum de piele si cu bagajele pe motor). Intr-un tarziu am decis sa-mi iau alte bujii si o baterie; spre norocul meu le-am gasit pe stoc in Alba Iulia si cu ajutorul unui prieten le-am montat.. motorul a pornit foarte usor. Pe drum am constatat cu stupoare ca mi s-a aprins becul cu rezerva dupa prea putini km.. la drumul respectiv consumul mi-a iesit unul apropiat de 10%. Ajuns in localitatea de destinatie dupa cateva curatari de bujii m-am enervat si am desfacut carburatoarele pt reducerea nivelului benzinei. Motocicleta nu a mai mers chiar la fel de bine insa pe drumul catre casa mi-a scos sub 7 % (cca 20,5l la 310 km). Am dus-o din nou la mecanic care de data aceasta cred ca a nimerit-o mai bine cu reglajele. La noul drum catre localitatea unde lucrez temporar a mers mai bine si mi-a scos un consum de cca 6%; cu exactitate nu stiu intrucat senzorul de indicare a rezervei se pare ca nu mai functioneaza. De altfel datorita lui la drumul precedent catre casa mi s-a terminat benzina la cca 500 de m de statia unde vroiam sa alimentez (si cca 1 km de blocul unde stau).

Intors la localitatea unde sunt detasat la putin timp am avut o problema cu o unghie incarnata la piciorul drept care mi-a fost extrasa astfel ca am vrut sa folosesc moto pt a merge la servici (500 m). Spre surpriza mea nu a pornit si electromotorul nu invartea bine.. aveam baterie NOUA. Am impins-o putin la vale si apoi ajuns la servici am masurat bateria.. descarcata.. am constatat ca nu-mi mai functiona incarcarea. Am dat jos alternatorul si l-am verificat.. functiona bine. Apoi am vazut ca de fapt alternatorul nu se mai invartea. Era o problema la cuplajul alternatorului, piesa metalica care realiza cuplajul nu era originala: era una metalica si ar fi trebuit sa aiba si o parte din ceva cauciuc/plastic special. Mi-au confectionat niste colegi un alt inel din ceva material plastic special... sincer cred ca e mult mai buna decat piesa originala, care oricum a suferit 2 revizii de-atunci (deci clar ceva defect de proiectare). Dupa montarea cuplajului alternatorului RF-ul iar n-a vrut sa porneasca: bujii murdare. Dupa curatarea lor moto mi-a pornit de atunci tot timpul.. e posibil sa fi prins si ceva benzina proasta atunci. Acum motocicleta imi merge bine dar am decis sa o vand.. chiar daca acum merge bine de fiecare data cand ma gandesc la ea ma gandesc ca m-a lasat EXACT cand aveam mai mare nevoie de ea.. in rest a mers bine si n-am avut probl. Motivul vanzarii tine si de nemultumirile prietenei mele pt care pozitia pe ea nu e asa comoda cum e pe GSX. Cum am si cam multe motociclete acum am decis ca e cazul sa o vand: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-rf%20900r-din-1997-451362.html

Despre model in sine pot sa confirm ca vibratiile sunt reduse la orice turatie comparativ cu GSX-ul, roata fata e mai stabila si pozitia de mers e putin mai sport (dar nu mult). De asemenea dimensiunile cauciucurilor sunt mult mai usor de procurat comparativ cu GSX-ul si implicit mai ieftine. E foarte agila pe curbe.. la comparatia cu SV 650-ul unui prieten iese clar in avantaj din toate punctele de vedere. Tot asa sunetul de turbina pe care il are e f placut.. ma face sa ma gandesc ca sunt pe ceva racheta :). E o motocicleta frumoasa si destul de robusta, foarte multi o apreciaza.. inclusiv eu, insa dupa cati nervi mi-a facut nu mai e fun. De asemenea am avut ocazia sa apreciez "inspiratia" celor de la Suzuki la diverse solutii constructive.. sa lucrezi pe ea e un chin. Trebuie dat rezervorul jos si partea din carenele spate; nici GSX-ul nu e mult mai bun, dar la el e mai scuzabil datorita dimensiunilor motorului.

In ce priveste nr kilometrilor sincer ma indoiesc ca sunt reali. Pe de alta parte faptul ca nu sunt uzate carburatoarele, ca nu am probleme cu viteza a 2-a si faptul ca fltrul de ulei pe care l-am schimbat era japonez (provenienta motociletei e Italia) ma duce cu gandul la faptul ca nu are multi km.. in nici un caz nu poate avea 116000.. motorul merge prea bine pt un asa kilometraj si nu consuma ulei.

 

Ca un corolar:

Avantaje: pozitie buna pt sport-touring (mai ales pt cei < de 1,85.. eu am 1,88 m), foarte manevrabila, design frumos, suspensii bunicele, cauciucuri usor de gasit, nu vibreaza tare la nici o turatie, saua e comoda pt motociclist, decenta si pt pasager(a) daca nu e inalt(a), are 5 viteze si nu prea trebuie sa le tot schimbi ca la una cu 6, cuplu bun, trage liniar cu un salt la 4000 rpm (dar asta datorita "gaurii" dintre 3000 si 4000 rpm)

Dezavantaje: consum nu prea grozav, viteza 1 cam inalta, cele 3 probleme mentionate mai sus (pinionul pt treapta a 2-a, uzarea usoara a carburatoarelor si cuplajul alternatorulu), "gaura" dintre 3000-4000 rpm, ispita vitezei mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...