Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

Am un poster de 8 pagini cu RF 900...

Pe verso e intreaga gama Suzuki pe 1994 in Germanica de la GSX-R 1100 la scuter si quad de copii. :wave: RF9le tocmai ce aparuse si era in fata la promovare.

La greutate la plin scrie 226 kg pt RF900 si 218 pt RF6. Mi se pare cam mica diferenta de doar 8 kile, dar sunt date oficiale. :drums:

 

PS: revista Motorrad da o greutate de 237 kg la gol pt RF9 care nu seamana deloc cu datele oficiale. Cineva minte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stiati ca in 1994 Suzuki a spart recordul de anduranta la 24 ore viteza cu doua motociclete de stoc RF 900 pe circuitul din Nardo Italia si ca acest record este de nebatut pana in prezent? Cascati putin ochii aci:

http://www.suzuki-rf.de/worldrecord.html

Ma gandesc f serios sa-mi iau si eu un RF de 600. Fainute capre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mda...am si io un rf 600 din `93 adus prin aprilie `07 in scopuri comerciale din austria.stare sooper-optic si tehnic. :)

nu i-am rezistat si am inmatriculat-o...mi-am tras si echipament...imi vine si toba sport...da` starea fizica nu ma avantajaza...:-( :moron:

tra` s-o vand unui fan RF...cam cu 3000 eur :scratch:

dezavantaj major pt mine - masa totala ridicata! :)

iubesc Rf-ul in miscare! :smoke:

 

:peace: rf600r---cand o scot din garaj parca-mi sar surubrile din antebratz... :)

ovi8413@yahoo.com 0745.66.80.17

post-18175-1181330331_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...am si io un rf 600 din `93 adus prin aprilie `07 in scopuri comerciale din austria.stare sooper-optic si tehnic. :)

nu i-am rezistat si am inmatriculat-o...mi-am tras si echipament...imi vine si toba sport...da` starea fizica nu ma avantajaza...:-( :moron:

tra` s-o vand unui fan RF...cam cu 3000 eur :scratch:

dezavantaj major pt mine - masa totala ridicata! :)

iubesc Rf-ul in miscare! :smoke:

 

:peace: rf600r---cand o scot din garaj parca-mi sar surubrile din antebratz... :)

ovi8413@yahoo.com 0745.66.80.17

Hai ca nu este chiar asa de grea,mie nu mi se pare deloc grea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca nu este chiar asa de grea,mie nu mi se pare deloc grea

Hai ca nu este chiar asa de grea,mie nu mi se pare deloc grea

pai normal ca pt TINE e poate usoara...da` pt MINE in plan subiectiv e grea! :) are cam 250 kg...

am si mentzionat ca am ceva belele de sanatate...cot stang hobanaj si vreo 3 tije, antebtatz drept 2 placutze fixatoare si si 10 suruburi ,femur drept tija...:scratch:

in concluzie sa se dea cu rf-ul cine-i ok si poate :)

post-18175-1181378967_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa-mi spuna si mie cineva cate viteze are un Rf 400?

 

 

6 viteze !

 

Ce scrie in cartea de la RAR,este ceva ce zice fabricantul este altceva,maine am sa-l cantaresc pe al meu,am cantar la munca si am sa-ti spun cat cantareste in realitate

 

 

si eu sunt curios cat are in realitate :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde se poate gasi un kit lant pentru RF400 SI CAM CAT AJUNGE ??? :lol:

saltuare! :lol: incearca pe `www.louis.de` au mai toate... :baldy: potzi sa comanzi de pe net sau mai sunt baietzi care aduc... :finger: mai cauta si pe `e-bay`... :eek:

 

207kg are RF-ul meu :( cantarit azi pe cantar electronic

:lol: pai sa-tzi traiasca neatins! :finger:

:lol: asfalt uscat pt totzi si... :lol:

post-18175-1181752983_thumb.jpg

post-18175-1181753506_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam ca s-ar putea sa-mi iau RF 600, iata ca pana la urma acesta a fost alesul :thanks: .

Primul drum cu el de la Oradea la Cluj aprox 160 km, am ramas cu o impresie buna, merge bine la drum lung, numai ca a doua zi am avut putina febra musculara la brate si gat .

Zicea lumea ca e cosmar cu motorul de viteza prin oras si acum am vazut si eu cum e :welcome:

La drum lung nu se incalzeste deloc nici nu se desprinde le zona albastra. Dar prin oras e aproape de rosu noroc cu ventilatorul, in schimb se raceste neasteptat de repede.

Cam atat pentru inceput, ce sa zic nu-mi pare rau deloc ca am ales modelul asta eu zic ca e motor bun mai ales dupa doi ani de calarit comuniste, are rezerve suficiente de putere si e foarte manevrabila. Nu cred totusi ca e pentru incepatori ca are sprint puternic.

Bafta si sa nu uitati sa ma salutati pe drum. :D

post-6115-1182328862_thumb.jpg

post-6115-1182328886_thumb.jpg

Editat de mr.magic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vad ca posesorii de RF-uri au adormit cu totu :lol:

sau sunteti toti la plimbarici cu jucarelele? :lol:

 

in speranta ca poate totusi mai apare careva p-aici, intreb si eu, sa nu mor de curiozitate: a montat careva crash-paduri la un RF? Si daca da, unde? (intrebarea se adreseaza mai ales bucurestenilor sau brasovenilor, ca daca ma trimiteti la Satu-Mare la vreun service, s-ar putea sa nu ajung :bounce:)

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ragaminte as avea shi eu la voi. Am avut un accident cauza o soferitza care a vrut sa treaca prin mine :lol:

Asigurarea ei mi-a dat paguba totala....dar motocicleta este avaluata la 15% din valoarea pe care o avea de noua!!

Intreabare : fiind o SUZUKI 400R din 1995 putetzi sa-mi spunetzi ce valoare avea ea nou nouta in anul respectiv????

Si inca ceva.....!!! Unde gasesc sa cumpar grilele de aer (de pe dreapta).

Va multumesc prieteni pe 2 rotzi RF :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Grilele alea de aer sunt ceva cam dificil de procurat. Anul trecut am gasit la Tomina una din grilele mari (cele de jos) dar mi-a cerut 50 (USD sau EUR, nu mai tin minte) asa ca am renuntat, pastrandu-le pe cele care le aveam deja.

In privinta filtrului de aer, eu nu am gasit pana acum unul, chiar si aftermarket, care sa se potriveasca. In aceeasi situatie am fost si eu cand am luat motorul: in loc de filtru, era un mare burete de spalat nu vase, ci masinile, adaptat formei interioare. De aici si problemele pe care le-am avut cu carburatia.

In fine, a venit iarna trecuta, am garat-o, iar in ianuarie am incarcat-o in duba si am dus-o in service. Am desfacut-o complet.

I-am schimbat bujiile, filtrele de aer (cel mare improvizat, cel mic il aveam original), lichidul de frana, placutele de frana, uleiul la motor, schimbat o mare parte din furtunasele de alimentare din interior pentru ca erau mancate rau, filtrele de benzina (inclusiv cel din rezervor care, de fapt lipsea cu desavarsire).

Ultima chestie, reglajul la carburatie. Aici l-am rugat pe baiatul care s-a ocupat de ea sa-mi deschida un pic mai mult benzina, ca sa traga ceva mai bine. Reglajul a fost facut de 2-3 ori pana am nimerit exact pe ce vroiam. Testata in afara orasului in timpul reglajelor, a sarit acul peste cap. Estimativ, a prins cam 210 km/h. Acum urca in ture extraordinar de bine si cursiv, 0-13.000 ture fara sa taie absolut deloc pe undeva. Consumul: cam 9%, din cauza reglajului cerut de mine, in oras, mers cu ea in turatii mari (toba Vance & Hines - adaptata; urla criminal).

Singura problema observata de mine, trebuie sa stea un pic la incalzit inainte de plecare, pornire cu socul tras chiar si vara, altfel devine un pic lenesa si cam intrerupe. Banuiesc ca asta, poate, e o problema la a mea doar. Altfel merge absolut extraordinar.

In privinta benzinei, bag numai cu plumb. Am incercat si fara plumb, mai ales cea de 99/100 la inceput, dar dupa cateva plinuri am avut probleme cu carburatia. Mi s-a blocat una din clapetele carburatorului pe deschis, si a inceput benzina sa-mi curga pe la supraplinul carburatorului. Noroc ca am observat inainte sa plec la drum, altfel cine stie de unde luam scanteie. Surpriza a venit insa cand am deschis carburatorul. In toate orificiile si pe toate piesele era depusa o pasta verzuie de consistenta drojdiei de bere, care imi blocase clapeta. Era aditivul din benzina 99/100 pusa de mine constant, timp de vreo 2 luni (cam 5 plinuri) si care se depusese peste tot.

In rest, modelul acesta este super, nu am nimic sa-i reprosez.

Editat de ISM29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu bag numai benzina fara plumb de 99 sau 100. mi-e frica sa bag altceva.

cat despre pornit ... niciodata nu trag socul. intradevar trebuie incalzita bine inainte de plecare.

 

filtru de aer nu am nici eu dar buretii aceia isi fac treaba destul de bine .. asta e.

Editat de claudiu suzuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...