Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ala de 900 nu.uma ala de 600 e la fel la carcasa.

 

 

ba sunt exact la fel, numai ca ala de 900 are saua dintr-o bucata. si nishte branhii mici pe lateralele plasticelor ce acopera coditza. merge de pe 9 saua pe 6, testat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De marti sunt si eu pe jumatate motociclist, adica sunt fericitul posesor al unui Suzuki RF 400 R.

Impresii despre el nu prea am deoarece nu am cat A, inca, saptamana asta fiind programat pt examen si nu am mers cu el.

Pentru moment niste poze, de asta vara ca nu am avut timp de poze in ultimul timp (motoru a fost al unui prieten).

 

PS Eu sunt pasagerul.

post-41223-1224478117_thumb.jpg

post-41223-1224478131_thumb.jpg

post-41223-1224478138_thumb.jpg

post-41223-1224478149_thumb.jpg

post-41223-1224478158_thumb.jpg

post-41223-1224478168_thumb.jpg

post-41223-1224478198_thumb.jpg

post-41223-1224478210_thumb.jpg

post-41223-1224478222_thumb.jpg

post-41223-1224478230_thumb.jpg

post-41223-1224478238_thumb.jpg

post-41223-1224478245_thumb.jpg

post-41223-1224478252_thumb.jpg

Editat de AdiRMG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca vrea sa o dea de munt, ca mi-e amic, dar pana acum nu am avut bani sa o cumpar.

 

Sper sa revin cu impresii saptamana viitoare pentru ca inca nu am permis de cat A si saptamana asta sunt programat la examen.

Editat de AdiRMG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare RF-istilor ,din vara asta sunt fericitul posesor al unui RF600R , am tot citit forumul si dinainte de a lua motorul si ma influentat mult sa aleg motoru asta si pot sa zic ca nu ma dezamagit deloc. Merge ceas,e un pic cam greu da te obisnuiesti repede si e un inpuls bun sa mai dai si pe la sala :rusinica: . Va salut numai bine .cateva poze cu bestiuta mea verde

post-41921-1224707983_thumb.jpg

post-41921-1224708001_thumb.jpg

post-41921-1224708033_thumb.jpg

post-41921-1224708086_thumb.jpg

post-41921-1224708146_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde se umbla la avans la modelul de 400cc? Cred ca asta este motivul pentru care porneste f greu motorul (bujiile se fac FLEASCA)

 

Nu cred ca te referi la surubelul ala mic din stanga. si eu am cam aceeasi problema

Mai ales de cand a dat frigul l-am innecat de 2 ori, pt ca nu vrea sa porneasca.

dc iti rezolvi problema anunta-ma si pe mine cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubelul ala mic din stg este pentru relanti. Avansul reprezinta momentul cand dau scanteie bujiile, daca nu ma insel.

 

 

nu te inseli.

 

pt. cel ce a intrebat mai devreme: da o tura in stanga, inspre roata din spate rotita aia. s-ar putea sa se fi jucat cineva la surubel ;) vezi ca acum oricum e frig, baga bateria pe un redresor si lasa motorul sa se incalzeasca macar 12-13 minute. eu fumez 2 tigari pana se incalzeste. si stau in galati. aici dimineata la 6-7 e cald, sunt 8-10 grade. ziua urca si pe la 22 in perioada asta si tot se incalzeste greu de tot.

 

p.s. socul il folosesti? daca da, il lasi dupa ce a pornit?

Editat de fesu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce metoda te coafeaza pe tine... Eu unul il incalzeam cam 30 secunde 40 cu soc(perioada n care ii luam incet din el cat sa l tin intre 2k si 3k) si inca vre o 4 minute la relanti. Nu mi a facut niciodata probleme in stilul asta. Bine asta la temperaturi de la 5 la 20 de grade. Peste (meaning vara) doar dimineata o porneam cu socul 3 secunde dupa care i l luam. Dar stiu amici care l incalzesc in jur de 2k su socul pana la 4 5minute. Altii care l incalzesc din mers, la turatii joase bine nteles,... fara sa forteze. Dar judecand dupa cum face injectia(pe care o am acu p sv), adik ti trage automat un soc destul timp. In manualul ei zice sa pleci de pe loc cand a atins apa 40 grade, dar motoru nu e incalzit, rf u la 40 de grade nu tragea curat in ture fara sa taie p undeva neam, pe cand asta oricat i ai da socul asta automat face amestecu de aer si carburant instantaneu(calculat) si lucreaza ca socul manual(in mers). Stilul tau de a ncalzi motoru e foarte ok mai putin ideea ca tii socul extrem de putin(parerea mea), dar ca stai langa ea 13 minute e foarte bine. Bun ca ai rabdare,... partea proasta e cu tbc ul. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce metoda te coafeaza pe tine... Eu unul il incalzeam cam 30 secunde 40 cu soc(perioada n care ii luam incet din el cat sa l tin intre 2k si 3k) si inca vre o 4 minute la relanti. Nu mi a facut niciodata probleme in stilul asta. Bine asta la temperaturi de la 5 la 20 de grade. Peste (meaning vara) doar dimineata o porneam cu socul 3 secunde dupa care i l luam. Dar stiu amici care l incalzesc in jur de 2k su socul pana la 4 5minute. Altii care l incalzesc din mers, la turatii joase bine nteles,... fara sa forteze. Dar judecand dupa cum face injectia(pe care o am acu p sv), adik ti trage automat un soc destul timp. In manualul ei zice sa pleci de pe loc cand a atins apa 40 grade, dar motoru nu e incalzit, rf u la 40 de grade nu tragea curat in ture fara sa taie p undeva neam, pe cand asta oricat i ai da socul asta automat face amestecu de aer si carburant instantaneu(calculat) si lucreaza ca socul manual(in mers). Stilul tau de a ncalzi motoru e foarte ok mai putin ideea ca tii socul extrem de putin(parerea mea), dar ca stai langa ea 13 minute e foarte bine. Bun ca ai rabdare,... partea proasta e cu tbc ul. :(

 

 

socul il tin putin cu o logica: mai multa benzina=temperatura redusa, se incalzeste mai greu motorul, mai multa benzina inseamna si ardere incompleta, ardere incompleta inseamna benzina in ulei, benzina in ulei inseamna uzura, chiar daca se evapora repede dupa ce se incelzeste motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca motorul nu are nimic, doar eu sunt varza (e primul motor si carnet am de 4 zile).

Sa va povestesc ce am patit. Pornesc eu alaltaieri motorul, il las sa se incalzeasca putin, vre-o 2-3 min cu soclu tras, ca nu a mai fost pornit de vre-o 2 saptamani. Statea la relati (cu soclu tras) pe la 3k-3,5k rpm. Imi aduc aminte ca cel de la care am luat-o avea relantiul setat la ~1,5k rpm. Asa ca ma gandesc sa invart putin de surubul de relanti. Si invart, si invart, si invart... nu se intampla nimic (soclu era inca tras). Imi dau seama ca e soclu tras si cand sa il imping la loc, se opreste motorul. Dai a automat, nimic. Ma impinge un vecin, o ia, dar cand o las la relati se opreste. Zic da-o in masa, vin cu cineva care se pricepe si ii dam de cap.

 

Ieri de dimineata ma gandesc eu ca poate am inecat-o, l-am chemat pe tipul de la care am luat motorul sa curatam bujiile. Dupa ce dam la o parte rezervorul, zic sa ma uit unde duce cablul de la surubelul de relati si cand misc de el vad ca se balanganea pe sub carburatoare surubelul din capul cablului, care iesise din locul lui.

 

Acum totul e bine si frumos. Am reusit sa ma si plimb ieri, cred ca am facul ~40 km, atat in oras, dar si in afara. Nu am mers mai mult de 80 km/h (prin Mamaia), cu toate ca si 80 e o viteza foarte mare pentru cineva care are permisul de 4 zile si 0 km pe motor. Sincer mi-a fost frica cand mergeam prin Mamaia pentru ca batea un vant lateral de mergeam putin inclinat numai ca sa merg drept inainte. Prin oras am avut emotii la plecarea de pe loc de la semafor/stop, unde mi s-a si oprit motorul o data si de inca cateva ori era la un pas sa se opreasca. Nu m-am bagat primul la semafor niciodata daca toate benzile erau ocupate, am stat frumos si am asteptat ca (aproapte) toti conservarii.

 

Senzatia pe motor e de nedescris si daca ma oprea cineva sa ma intrebe cum ma cheama nu as fi stiut ce sa ii zic.

 

Mainile ma dor si acum de cat am strans de ghidon si mai ales mana stanga, de la ambreaj.

 

Motorul este OK pana pe la 5k-6k rpm, dupa care daca trag de gaz simt ca raman in urma.

 

Am intalint si alti motociclisti pe drum dar nu i-am salutat pe toti din motive obiective, adica eram prea concentrat la condus, asa ca daca vreunul este forumist (dintre cei pe care nu i-am salutat), sa ma scuze ca sunt incepator.

 

Cam astea sunt primele mele impresii ca "motociclist" si ca posesor de RF.

 

Asfalt uscat tuturor.

Editat de AdiRMG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul il tin putin cu o logica: mai multa benzina=temperatura redusa, se incalzeste mai greu motorul, mai multa benzina inseamna si ardere incompleta, ardere incompleta inseamna benzina in ulei, benzina in ulei inseamna uzura, chiar daca se evapora repede dupa ce se incelzeste motorul.

 

Ardere incompleta inseamna rateu (vezi: bum bum pe teava de esapamet) nu neaparat benzina in ulei... Depinde de etansarea din interiorul pistonului...

Ti am zis la mine socul automat lucreaza si n mers. Deci nu cred ca mi f(cuvant urat)e motoru socul.... Nu stiu sursa din care mi vorbesti. Da mi sa citesc de unde pana unde ti intra tie benzina n ulei si te cred...

 

A si sa nu zica lume c o ard aiure p forumul rf istilor..., am avut si eu rf de 400 dar i l am dat lu frate miu... so exista inca in familie rf ul. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De marti sunt si eu pe jumatate motociclist, adica sunt fericitul posesor al unui Suzuki RF 400 R.

Impresii despre el nu prea am deoarece nu am cat A, inca, saptamana asta fiind programat pt examen si nu am mers cu el.

Pentru moment niste poze, de asta vara ca nu am avut timp de poze in ultimul timp (motoru a fost al unui prieten).

 

PS Eu sunt pasagerul.

 

 

Multa bafta sa ai si asfalt uscat fara incidente :laugh: sa ai grija de el ...si nu uita si de echipament ,din poza am vazut ca purtai doar casca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa va salut,este primul mesaj postat pe acest forum,sunt si eu un nou posesor de rf600r galben :) . Sunt incepator A-ul este pe drum :laugh: ,in afara de faptul ca este foarte grea mi se pare super ok... singura intrebare ar fii de unde gasesc piese de schimb,ma intereseaza un amortizor pe gaz(pt spate),deoarece asta pe ulei imi pare cam moale,probabil rulment alternator(se aude un uruit de la alternator) si un semering pt pedala de schimbator(pica ulei),si rulmenti coarne(se misca cam greu stanga-dreapta si accentueaza faptul ca este grea motocicleta). motorul mi se pare ca trage f bine,doar ca nu ii dau cat poate,in primul rand sunt incepator si in al doilea rand mi-e mila de ea :laugh: post-43588-1225486246_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt si eu proaspat detinator de suzuki rf600 din 1994, luata acum trei zile si am o mica problema la ea : imi lipseste unul din suruburile care fixeaza suportul scaritei din fata dreapta de cadrul; mai precis surubul din partea de jos. am incercat un surub metric 8 si nu merge decat o jumatate de gang. Are cineva idee ce dimensiuni trebuie sa aiba respectivul surub?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer, care este un burete, trebuie sa fie uscat sau imbibat cu cu ceva?

 

Intreb asta pentru ca al meu este umed si parca miroase a benzina.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...