Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

daca gasesti kit de lant anunta-ma si pe mine ca ma intereseaza

 

motomike.eu/autonet

 

gasesti acolo ce fel de pinion vrei si lant la metru, doar ca trebuie sa gasesti un magazin care iti poate cumpara de la autonet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare

 

Am fost ieri la o plimbarica in afara bucurestiului, prima ce e drept pe anu asta, dupa ce peste iarna am avut probleme si am bagat o dramada de bani in motoreta. Am fost dezamagit sa vad cat de nasol merge motoru. Eu daca am mers f mult prin oras cu ea nu mi-am dat seama. Dar mai mult de 140 km/h nu a vrut sa mai ia. trageam maxim de acceleratie si pe la vit asta incepea sa dea in nas si nu mai urca deloc. ea se comporta cam ciudat in sensul ca nu imi sta relantiul la 1300 cam cat ar trebui, sta pe la 800-900 si cand il reglez dupa catva km cand ma opresc la vreun stop iarasi a scazut. Are cineva idee de la ce o fi? Macar sa stiu la ce sa ma astept dc o duc la service. siasa am umblat pe la cativa mecanici care mai decare mai vestiti si uitati in ce stare mi-au dat motoru.

 

In rest a fost f misto, totu ok,

Haide sa pun si o poza ca nu prea am ami vazut poze cu motoarele noastre pe aici de ceva vreme.

post-39534-1245043523_thumb.jpg

post-39534-1245043535_thumb.jpg

post-39534-1245043542_thumb.jpg

post-39534-1245043564_thumb.jpg

post-39534-1245043575_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol ca nu merge. Nu stiu decat sa iti spun cum am rezolvat eu cu relati-ul: indoi putin suportul surubului de unde il modifici (relanti-ul). La fel pateam si eu, in loc sa stea la 1300 rpm, cand opream statea la 3000 rpm. La mine era din cauza surubului care s-a uzat si de la vibratii se invartea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol ca nu merge. Nu stiu decat sa iti spun cum am rezolvat eu cu relati-ul: indoi putin suportul surubului de unde il modifici (relanti-ul). La fel pateam si eu, in loc sa stea la 1300 rpm, cand opream statea la 3000 rpm. La mine era din cauza surubului care s-a uzat si de la vibratii se invartea.

Mie mecanicul mi-a schimbat cablul de ralenti cu totul ca cel vechi era uzat rau. Nu a gasit lafel si a pus de la alt model. SA fie asta o problema. PE mine nu ma deranjeaza relantiul, ca pana la urma merge. Ma deranjeaza ca nu fuge. Cu 140 km/h maxim, ma fac de rusine in fata masinilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s

 

salutare tuturor.cam rar se scrie pe aici,adevarat este ca nici eu nu sunt prea constiincios

am la fel ca multi dintre voi rf 400r si am o intrebare legata tot de relanti.cand pornesc moto relantiul e la 1300-1400, deci in limite normale zic eu, cand se incalzeste (dupa mers) sta la 1800-2000.ca sa-l cobor dau de la butonas si coboara la cat vreau.merg iara ?(dar nu f mult) si iar se ridica(atunci cand stau pe loc).care ar fi problema, sau e ceva "normal" pt ca auzisem tot pe aici ca motoarele cand se incalzesc li se ridica relantiul, de aceea au surub de reglaj.dar.....vreu sa stiu cum e la voi.

de unde se iau placute de frana pt rf 400r, si ce ulei e cel mai bun.

eu nu ,ma pricep la mecanica decat evaziv dar de pot ajuta am s- o fac.

bafta si asfalt uscat

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum am scris eu mai sus (mie imi sarea la 3000): indoi suportul surubului de relanti si vibratiile motorului nu o sa il mai miste. Asa s-a rezolvat la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Tocmai am aflat ca am vitezometrul defect la rf 600 r meu, indica maxim 120 km/h. As vrea sa stiu de la alti posesori, in treapta a 6-a la 5000, 10000,12000 rpm cam ce viteye are in mod normal rf 600. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare legata de lantu de distributie.....trebuie sa fac distributia si am fost la serviceu yamaha in cta si mecanicu de acolo zicea ca vrea sa depreseze lantu..pp ca face asta ca sa nu mai desfaca motoru...are lucru asta vreun efect negativ asupra lantului?..ptr ca eu ma gandesc ca a fost nituit in fabrica cu prese speciale..etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....am si eu o intrebare am un rf 600 din 1994 si vreau sa ii montez un shift light....ca cel din link: http://www.louis.de/_105d453b7a77a2a4b9fa7...tnr_gr=10034831

 

credeti ca este compatibil pe rf? a-ti montat careva asa ceva?

La ce se foloseste?

 

am si eu o intrebare legata de lantu de distributie.....trebuie sa fac distributia si am fost la serviceu yamaha in cta si mecanicu de acolo zicea ca vrea sa depreseze lantu..pp ca face asta ca sa nu mai desfaca motoru...are lucru asta vreun efect negativ asupra lantului?..ptr ca eu ma gandesc ca a fost nituit in fabrica cu prese speciale..etc..

Ce piese ti-ai cumparat si cat ai dat pe ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce se foloseste?

 

 

Ce piese ti-ai cumparat si cat ai dat pe ele?

 

 

am cumparat lantul de distributie,patina fixa+mobila si garnitura de chiuloasa = 282 euro....si au mai zis la service ca daca tot se desface motorul sa cumpar si un set de cuzineti care am inteles ca ar ajunge pe la 100,100 si ceva de euro....manopera ma costa 150 euro in care intra din ce mi au explicat si reglarea de carburatoare ,pasuirea supapelor,curatarea motorului..in fine..sper sa faca treaba buna..

 

 

 

PS: shift light ala foloseste la schimbarea vitezelor...se aprinde un bec cand aproape se atinge turatia maxima... de ex subaru impreza wrx sti vine cu o chestie dinasta din fabrica..e folositoare ca nu trebuie sa te mai uiti la ceasuri,dar in rest nu i vad vreun folos..

Editat de sambartonro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca pasuiesc supapele dau jos chiulasa, daca dau jos chiulasa nu au nici un motiv sa nu dea jos si cilindrii sa miste un pic vibrochenul si sa puna lantul nou, nedeschis.

 

p.s. vezi ca e destul de periculoasa si de daunatoare pasuirea daca este facuta aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu un rf400r si va rog daca stiti sa-mi ziceti si mie de unde iau un plastic stanga(de la ghidon-cel cu buzunarul) sau unde si cu cat pot sa-mi fac unul.

Va multumesc :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu un rf400r si va rog daca stiti sa-mi ziceti si mie de unde iau un plastic stanga(de la ghidon-cel cu buzunarul) sau unde si cu cat pot sa-mi fac unul.

Va multumesc :bounce:

incearca pe la Tomina. Am inteles ca astia au o gramada piese pe acolo. si eu am nevoiede clapitza de la buzunar, pt ca pur si simpilu mi-a disparut. Cred ca un detinator de rf avea nevoie caci a lucrat curat. Nu a rupt nimic. Pur si simpul a scos-o din balamale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, sa vad...la cat am cautat si sunat pana acum parca nu ma astept sa il si gasesc la tomina, nu ma ambalez;

cand l-oi gasi o sa zic ca a dat norocul peste mine :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu un rf400r si va rog daca stiti sa-mi ziceti si mie de unde iau un plastic stanga(de la ghidon-cel cu buzunarul) sau unde si cu cat pot sa-mi fac unul.

Va multumesc :lol:

 

Te duci la my moto la cotroceni, fostu ktm sau cum s o chema mgazinu ala... Am vazut acolo plasticu respectiv, original de la suzuki dar cat costa n am habar. Dar n ar fi rau sa vezi, makr iti faci o idee de pret!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca e diferenta, dar la al meu e asa:

incalzesti motorul, il pui la ~1700rpm si ordinea de reglaj a celor 3 suruburi e 1-3-2, 2 fiind cel din mijloc.

 

se scrie rar pe aici.intrebare:care are rf 4004 si a sincronizat carb?vreau sa fac si eu asa ceva si imi trebuie ceva parametri.bafta si asfalt uscat. :lol:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca e diferenta, dar la al meu e asa:

incalzesti motorul, il pui la ~1700rpm si ordinea de reglaj a celor 3 suruburi e 1-3-2, 2 fiind cel din mijloc.

 

 

merci.oricum nu ma bag eu, dar am sa comunic la mecanic

 

 

Mesaj completat

cine imi poate spune de se potriveste filtrul de aer de la rf 600 la rf 400.sau o poza cu filtrul de la rf 600 si la cutia lui.eu cred ca modelul 400 e f asemanator cu 600 la piese.

bafta. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci.oricum nu ma bag eu, dar am sa comunic la mecanic

 

 

Mesaj completat

cine imi poate spune de se potriveste filtrul de aer de la rf 600 la rf 400.sau o poza cu filtrul de la rf 600 si la cutia lui.eu cred ca modelul 400 e f asemanator cu 600 la piese.

bafta. :rolleyes:

Nu se potiveste. A incercat mecanicul meu sa imi puna si nu a mers. Fitrul de aer de la RF400 are o forma diferita, cel de 600 este dreptunghiular. Pana la urma am pus pus un burete care l-am decupat in forma respectiva, cik ar fi special pt asta si mi la dat mesteru cu o solutie. Vezi ca sa scrif destul de mult pe forumul asta in paginile anterioare despre acest subiect.

Multa bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...