georgebt Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 daca gasesti kit de lant anunta-ma si pe mine ca ma intereseaza motomike.eu/autonet gasesti acolo ce fel de pinion vrei si lant la metru, doar ca trebuie sa gasesti un magazin care iti poate cumpara de la autonet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Vand camera video pentru motociclete. Camera video e nou cu toate accesoriile vezi aici http://www.f64.ro/det.php?id=461&pid=9322 ultimul pret 450 ron URGENT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Salutare Am fost ieri la o plimbarica in afara bucurestiului, prima ce e drept pe anu asta, dupa ce peste iarna am avut probleme si am bagat o dramada de bani in motoreta. Am fost dezamagit sa vad cat de nasol merge motoru. Eu daca am mers f mult prin oras cu ea nu mi-am dat seama. Dar mai mult de 140 km/h nu a vrut sa mai ia. trageam maxim de acceleratie si pe la vit asta incepea sa dea in nas si nu mai urca deloc. ea se comporta cam ciudat in sensul ca nu imi sta relantiul la 1300 cam cat ar trebui, sta pe la 800-900 si cand il reglez dupa catva km cand ma opresc la vreun stop iarasi a scazut. Are cineva idee de la ce o fi? Macar sa stiu la ce sa ma astept dc o duc la service. siasa am umblat pe la cativa mecanici care mai decare mai vestiti si uitati in ce stare mi-au dat motoru. In rest a fost f misto, totu ok, Haide sa pun si o poza ca nu prea am ami vazut poze cu motoarele noastre pe aici de ceva vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Nasol ca nu merge. Nu stiu decat sa iti spun cum am rezolvat eu cu relati-ul: indoi putin suportul surubului de unde il modifici (relanti-ul). La fel pateam si eu, in loc sa stea la 1300 rpm, cand opream statea la 3000 rpm. La mine era din cauza surubului care s-a uzat si de la vibratii se invartea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Nasol ca nu merge. Nu stiu decat sa iti spun cum am rezolvat eu cu relati-ul: indoi putin suportul surubului de unde il modifici (relanti-ul). La fel pateam si eu, in loc sa stea la 1300 rpm, cand opream statea la 3000 rpm. La mine era din cauza surubului care s-a uzat si de la vibratii se invartea. Mie mecanicul mi-a schimbat cablul de ralenti cu totul ca cel vechi era uzat rau. Nu a gasit lafel si a pus de la alt model. SA fie asta o problema. PE mine nu ma deranjeaza relantiul, ca pana la urma merge. Ma deranjeaza ca nu fuge. Cu 140 km/h maxim, ma fac de rusine in fata masinilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 s salutare tuturor.cam rar se scrie pe aici,adevarat este ca nici eu nu sunt prea constiincios am la fel ca multi dintre voi rf 400r si am o intrebare legata tot de relanti.cand pornesc moto relantiul e la 1300-1400, deci in limite normale zic eu, cand se incalzeste (dupa mers) sta la 1800-2000.ca sa-l cobor dau de la butonas si coboara la cat vreau.merg iara ?(dar nu f mult) si iar se ridica(atunci cand stau pe loc).care ar fi problema, sau e ceva "normal" pt ca auzisem tot pe aici ca motoarele cand se incalzesc li se ridica relantiul, de aceea au surub de reglaj.dar.....vreu sa stiu cum e la voi. de unde se iau placute de frana pt rf 400r, si ce ulei e cel mai bun. eu nu ,ma pricep la mecanica decat evaziv dar de pot ajuta am s- o fac. bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Exact cum am scris eu mai sus (mie imi sarea la 3000): indoi suportul surubului de relanti si vibratiile motorului nu o sa il mai miste. Asa s-a rezolvat la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 am mers ieri si tot asa facea , se ducea la 1800 chiar spre 2000, dar am reglat de butonel si nu s-a ridicat mai mult de 1500. cred ca era dat cam mult de aia face asa.am sa fac o sincronizare de carburatoare si apoi am sa vad. bafta si asfalt curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Salut. Tocmai am aflat ca am vitezometrul defect la rf 600 r meu, indica maxim 120 km/h. As vrea sa stiu de la alti posesori, in treapta a 6-a la 5000, 10000,12000 rpm cam ce viteye are in mod normal rf 600. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 din ce am obsv la mine la 5000 rpm are spre 100km/h...si la 10000 rpm 210 sau 220 iar la 12000 nu stiu ca nu am testat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 am si eu o intrebare legata de lantu de distributie.....trebuie sa fac distributia si am fost la serviceu yamaha in cta si mecanicu de acolo zicea ca vrea sa depreseze lantu..pp ca face asta ca sa nu mai desfaca motoru...are lucru asta vreun efect negativ asupra lantului?..ptr ca eu ma gandesc ca a fost nituit in fabrica cu prese speciale..etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marioso Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Salutare....am si eu o intrebare am un rf 600 din 1994 si vreau sa ii montez un shift light....ca cel din link: http://www.louis.de/_105d453b7a77a2a4b9fa7...tnr_gr=10034831 credeti ca este compatibil pe rf? a-ti montat careva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Salutare....am si eu o intrebare am un rf 600 din 1994 si vreau sa ii montez un shift light....ca cel din link: http://www.louis.de/_105d453b7a77a2a4b9fa7...tnr_gr=10034831 credeti ca este compatibil pe rf? a-ti montat careva asa ceva? La ce se foloseste? am si eu o intrebare legata de lantu de distributie.....trebuie sa fac distributia si am fost la serviceu yamaha in cta si mecanicu de acolo zicea ca vrea sa depreseze lantu..pp ca face asta ca sa nu mai desfaca motoru...are lucru asta vreun efect negativ asupra lantului?..ptr ca eu ma gandesc ca a fost nituit in fabrica cu prese speciale..etc.. Ce piese ti-ai cumparat si cat ai dat pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) La ce se foloseste? Ce piese ti-ai cumparat si cat ai dat pe ele? am cumparat lantul de distributie,patina fixa+mobila si garnitura de chiuloasa = 282 euro....si au mai zis la service ca daca tot se desface motorul sa cumpar si un set de cuzineti care am inteles ca ar ajunge pe la 100,100 si ceva de euro....manopera ma costa 150 euro in care intra din ce mi au explicat si reglarea de carburatoare ,pasuirea supapelor,curatarea motorului..in fine..sper sa faca treaba buna.. PS: shift light ala foloseste la schimbarea vitezelor...se aprinde un bec cand aproape se atinge turatia maxima... de ex subaru impreza wrx sti vine cu o chestie dinasta din fabrica..e folositoare ca nu trebuie sa te mai uiti la ceasuri,dar in rest nu i vad vreun folos.. Editat Iulie 5, 2009 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 pai daca pasuiesc supapele dau jos chiulasa, daca dau jos chiulasa nu au nici un motiv sa nu dea jos si cilindrii sa miste un pic vibrochenul si sa puna lantul nou, nedeschis. p.s. vezi ca e destul de periculoasa si de daunatoare pasuirea daca este facuta aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 am fost azi la service..si in afara de lant au mai descoperit probleme la cuzinteti si la o biela...are cineva idee unde pot gasi o biela?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A_A Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Salutare, am si eu un rf400r si va rog daca stiti sa-mi ziceti si mie de unde iau un plastic stanga(de la ghidon-cel cu buzunarul) sau unde si cu cat pot sa-mi fac unul. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Salutare, am si eu un rf400r si va rog daca stiti sa-mi ziceti si mie de unde iau un plastic stanga(de la ghidon-cel cu buzunarul) sau unde si cu cat pot sa-mi fac unul.Va multumesc incearca pe la Tomina. Am inteles ca astia au o gramada piese pe acolo. si eu am nevoiede clapitza de la buzunar, pt ca pur si simpilu mi-a disparut. Cred ca un detinator de rf avea nevoie caci a lucrat curat. Nu a rupt nimic. Pur si simpul a scos-o din balamale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A_A Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 Multumesc, sa vad...la cat am cautat si sunat pana acum parca nu ma astept sa il si gasesc la tomina, nu ma ambalez; cand l-oi gasi o sa zic ca a dat norocul peste mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 se scrie rar pe aici.intrebare:care are rf 4004 si a sincronizat carb?vreau sa fac si eu asa ceva si imi trebuie ceva parametri.bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Salutare, am si eu un rf400r si va rog daca stiti sa-mi ziceti si mie de unde iau un plastic stanga(de la ghidon-cel cu buzunarul) sau unde si cu cat pot sa-mi fac unul.Va multumesc Te duci la my moto la cotroceni, fostu ktm sau cum s o chema mgazinu ala... Am vazut acolo plasticu respectiv, original de la suzuki dar cat costa n am habar. Dar n ar fi rau sa vezi, makr iti faci o idee de pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miko Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Salutare, am si eu un rf400r si va rog daca stiti sa-mi ziceti si mie de unde iau un plastic stanga(de la ghidon-cel cu buzunarul) sau unde si cu cat pot sa-mi fac unul.Va multumesc Salut ai incercat aici poate te ajuta /index.php?showtopic=381101 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 nu stiu daca e diferenta, dar la al meu e asa: incalzesti motorul, il pui la ~1700rpm si ordinea de reglaj a celor 3 suruburi e 1-3-2, 2 fiind cel din mijloc. se scrie rar pe aici.intrebare:care are rf 4004 si a sincronizat carb?vreau sa fac si eu asa ceva si imi trebuie ceva parametri.bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 nu stiu daca e diferenta, dar la al meu e asa:incalzesti motorul, il pui la ~1700rpm si ordinea de reglaj a celor 3 suruburi e 1-3-2, 2 fiind cel din mijloc. merci.oricum nu ma bag eu, dar am sa comunic la mecanic Mesaj completat cine imi poate spune de se potriveste filtrul de aer de la rf 600 la rf 400.sau o poza cu filtrul de la rf 600 si la cutia lui.eu cred ca modelul 400 e f asemanator cu 600 la piese. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 merci.oricum nu ma bag eu, dar am sa comunic la mecanic Mesaj completat cine imi poate spune de se potriveste filtrul de aer de la rf 600 la rf 400.sau o poza cu filtrul de la rf 600 si la cutia lui.eu cred ca modelul 400 e f asemanator cu 600 la piese. bafta. Nu se potiveste. A incercat mecanicul meu sa imi puna si nu a mers. Fitrul de aer de la RF400 are o forma diferita, cel de 600 este dreptunghiular. Pana la urma am pus pus un burete care l-am decupat in forma respectiva, cik ar fi special pt asta si mi la dat mesteru cu o solutie. Vezi ca sa scrif destul de mult pe forumul asta in paginile anterioare despre acest subiect. Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.