Vizitator stress_L&P Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 schimba filtrul in primul rand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 sa fiti sanatosi amandoi sal...are cineva idee cum se regleaza amestecul de combustibil la rf? m-am uitat prin manual dar nu am gasit...e posibil ca de la amestecul de combustibil bogat sa scoata in ture ridicate fum negru cu funingine sau mai e si altceva?( filtru de aer nu l-am schimbat niciodata...l-am spalat)...si am observat ca pierde putere in turatii ridicate. eu am filtru de aer nou si la fel face. daca afli ceva scrie-mi si mie ca am impresia ca mie imi consuma cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 de obicei la varsta asta este nevoie sa schimbati jiglerele, tuburile emulsoare si cuiele de dozaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Salutare, Ce "boli" poate avea sau are un RF 600 la capitolul motor. De ce ar trebui sa ma feresc? La ce ar trebuie sa fiu atent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 pai la varsta respectabila pe care o au toate vor avea probleme...in stare f buna nu cred ca vei gasi deoarece au f multi km la bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 majoritatea sunt bune, stai linistit. motorul este destul de "bulletproof". probleme sunt la cele care au suferit de lipsa de ingrijire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Salutare, Ce "boli" poate avea sau are un RF 600 la capitolul motor. De ce ar trebui sa ma feresc? La ce ar trebuie sa fiu atent? cred ca daca citesti topicul asta gasesti o gramada de boli...un bou de la mine din oras a avut 2 rf'uri si numai probleme a avut cu ele.Poate daca gasesti unu la km foarte putini adica sub 5 mi o sa ai parte de el.Cred ca si suzuki fuge de numele RF nu de prosti au stopat fabricatia rf'ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 cred ca daca citesti topicul asta gasesti o gramada de boli...un bou de la mine din oras a avut 2 rf'uri si numai probleme a avut cu ele.Poate daca gasesti unu la km foarte putini adica sub 5 mi o sa ai parte de el.Cred ca si suzuki fuge de numele RF nu de prosti au stopat fabricatia rf'ului Da... dar de prosti au fabricat Bandit-ul in continuare? si au motoare identice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ursuletzul Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 eu am un rf de 400 si sincer nu am avut belele cu el. la pornire nu o ia din prima, dar cred si sunt foarte sigur ca e de la bujii ( trebuiesc schimbate ) si de la acumulator care sincer nu stiu de cand e pe motor. in rest sunt super multumit ca si incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 cred ca daca citesti topicul asta gasesti o gramada de boli...un bou de la mine din oras a avut 2 rf'uri si numai probleme a avut cu ele.Poate daca gasesti unu la km foarte putini adica sub 5 mi o sa ai parte de el.Cred ca si suzuki fuge de numele RF nu de prosti au stopat fabricatia rf'ului tu chiar nu stii ce spui... si pentru cel care a spus ca motoarele de bandit sunt aceleasi: nu, in afara de cele de 400 unde intr-adevar motoarele erau aceleasi n-au avut nici o treaba cu motoarele de bandit. banditurile in primul rand nu-s racite pe apa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 tu chiar nu stii ce spui... si pentru cel care a spus ca motoarele de bandit sunt aceleasi: nu, in afara de cele de 400 unde intr-adevar motoarele erau aceleasi n-au avut nici o treaba cu motoarele de bandit. banditurile in primul rand nu-s racite pe apa... Pana in 2007... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 rf-urile n-au treaba cu anii 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Imi vand RF-ul. Cine e interesat, in special pt piese, 700 euro negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Salutare! Ce-i linistea asta printre RF-isti? Datorita faptului ca am devenit posesor abia spre sfarsitul verii,n-am apucat sa cunosc motocicleta foarte bine la capitolul servisare. Vreau ceva sfaturi,cam ce trebuie facut la primavara si la ce pret s-ar ridica totul. P.S: mai este un topic deschis pe aceeasi tema,insa vreau sa stiu detalii de genul asta,fix pentru RF. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Salut, Va cer ajutorul cu urmatoarele: Modelul meu este cel ce 400 si nu gasesc filtu de aer, asa ca am sa cumpar un burete pentru filtru de aer universal si o sa il decupez dupa forma airboxului. Fac bine sau stiti voi altfel? Mentionez ca cel vechi se dezintegreaza. Bujiile le-am schimbat, avea CR9E, i-am luat CR8E fiindca la rece porneste aproape deloc, iar eu fac drumuri scurte si nu are timp sa se curete corect. Uleiul si filtrul de aer, precum si lichidul de racire si lichidul de frana urmeaza a fi schimbate. Acum caut cauciucuri, aici vreau neaparat parerea voastra. Am mare nevoie de la voi de un cablu de soc, sau un sfat cu ce se potriveste si un parbriz, deoarece al meu este crapat. Mai necesita mici retusuri, insa nesemnificative. P.S. Un mecanic bun in Targoviste nu stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Salut, Va cer ajutorul cu urmatoarele: Modelul meu este cel ce 400 si nu gasesc filtu de aer, asa ca am sa cumpar un burete pentru filtru de aer universal si o sa il decupez dupa forma airboxului. Fac bine sau stiti voi altfel? Mentionez ca cel vechi se dezintegreaza. Bujiile le-am schimbat, avea CR9E, i-am luat CR8E fiindca la rece porneste aproape deloc, iar eu fac drumuri scurte si nu are timp sa se curete corect. Uleiul si filtrul de aer, precum si lichidul de racire si lichidul de frana urmeaza a fi schimbate. Acum caut cauciucuri, aici vreau neaparat parerea voastra. Am mare nevoie de la voi de un cablu de soc, sau un sfat cu ce se potriveste si un parbriz, deoarece al meu este crapat. Mai necesita mici retusuri, insa nesemnificative. P.S. Un mecanic bun in Targoviste nu stiti? vezi in posturile anterioare despre filtrul de aer..parca spuneau baietii ca se potriveste cel de la banditul de 400, pentrul restul pieselor vezi la dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 salut.postez in numele unui prieten care nu are cont si are ceva probleme cu rf-ul(model de 900 an 96) nu mai porneste.dupa spusele lui posibil sa fie centralina? sau releul de pornire?nu stie exact care e problema....stie cineva cam cat costa sau daca are cineva de vanzare?sper ca m-am exprimat corect in legatura cu termenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 releul de pornire se poate testa simplu, pui o cheie/surubelnita/etc intre bornele lui. daca porneste e ceva legat de releu, nu neaparat releul. trebuie testate firele si butonul de oprire a motorului (cel rosu). tci-ul la fel, se testeaza, scrie in manual cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Salutare la toata lumea, Am si eu nevoie de o toba stoc nemaltratata de RF 400 sau 600. Vreau sa ajut un prieten, multumesc mult si o zi buna tuturor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 nemaltratata in ce sens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ursuletzul Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 ai nevoie de tot...sau de imprumut pt rar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miko Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salutare la toata lumea, Am si eu nevoie de o toba stoc nemaltratata de RF 400 sau 600. Vreau sa ajut un prieten, multumesc mult si o zi buna tuturor, Salutare mai esti interesat de toba? Am avut un rf si mai am toba stock daca te mai intereseaza + ceva carene pe cine intereseaza. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inimitabilu Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) Salutare ! Pentru ca trebuie sa duc la remat Cadrul+motor (care oricum are probleme, necesita segmentare, distributie), raman cu mai multe piese. o buna parte din ele le-am dat si am ramas cu cateva de care as vrea sa scap:Unele donatie, unele contra unei sume modice: Instalatie electrica (cabluri, relee..) Cadru de bord Plastice cadru de bord Bascula Jug CDI Suzuki RF400 Rezervor in stare perfecta Codita (stare perfecta) Stop pozitie+frana Carena dreapta Pinten stanga + dreapta Manere codita Cutie filtru aer Radiator Borcan lichid de racire + furtun Claxon Sa fata Sa spate Suport numar Pentru detalii, tel 0724954011 Editat Aprilie 2, 2012 de inimitabilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Curatat,reglat,sincronizat carburatoare..a facut cineva de curand operatiile astea? Cam cat costa per total? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) Ciprian_B , curatarea carburilor m-a costat 80 lei, sincronizarea am facut-o acasa cu un furtun cu ulei dupa principiul vaselor comunicante, vezi aici A durat mai mult pana le-am procurat decat reglajul in sine, spor la treaba, daca ajungi in TGV te pot ajuta macar cu un sfat. Editat Aprilie 13, 2012 de Mooaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.