Sari la conținut

honda vf750c


Postări Recomandate

Sa o luam cu inceputu :(

 

Moto a stat pe bara cam 3 saptamani - adica nu a fost pornita deloc. (a stat la cald in garaj ca sa fim precisi ). Cand m-am intors acasa am vrut sa o pornesc ca sa fac o tura. Am scos-o, a pornit, a mers 2-3 minute, si cum dadea sa se opreasca am zis sa dau un pic de gaz - s-a oprit si de atunci nu a mai pornit. Adica de invartit invarte cat vrei...da nu porneste.

 

Pana acu am facut asa :

 

-desfacut bujii, curatat, verificat - par ok.

-desfacut pompa benzina - ok. pus benzina pe direct din o sticla, saltand rezervoru. nu porneste.

-desfacut filtru aer. Nu porneste nici fara.

-verificat carburatoarele sa vad daca au benzina inauntru - au. (adica am verificat doar 1 ca e cam dificil - da daca are unu inseamna ca bezina e)

- ramas fara idei - baut niste vin fiert si trecut la pc.

 

Help :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da scanteie pe toate 4 fara probleme.

 

socu functioneaza.

ajuta bateria cu una de masina sau ia o baterie de pe motorul unui prieten....acum e posibil iti invarta calumea dar daca n-ai amperaj bun in ea te chinui mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai incercat sa o pornesti mult timp ii posibil ca inca sa mai ai benzina in cliindrii; daca ai robinet sub rezervor, inchidel, scoate bujiile toate, pune redresorul pe baterie si da la automat asa, sa se evapore; daca nici asa nu merge si zici ca ai scanteie, vezi sa nu fie obturat vreun furtun cu alimentare cu gaz.

 

 

asai ca ai pus furtunele care unde au fost dupa ce ai dat rezervorul jos ca sa umblii la bujii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm...poate fi o incrcare de a curata carb. din ce stiu eu ar trebui sa porneasca si daca a fost innecata, mai ales dupa ce i-au fost date jos bujiile si curatate..si a stat o perioada mai lunga de timp.

 

nu a fost nevoie sa dau jos furtune ca sa scot bujiile. si oricum m-am apucat sa demontez pt ca nu mai pornea, iar inainte mergea - deci nu ar fi de la pozitia furtunelor. :o

 

Furtun obturat nu cred sa fie - cat am putut am verificat si erau ok - si apoi am verificat si un carb daca are bezina in el..si are...deci pp ca si celelalte au. e cam greu sa le verific pe toate..mai ales 2 din ele din cauza pozitiei.

 

oricum in lipsa de alte idei incerc faza cu cilindrii maine...sa vedem :(

 

merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fisele le-ai pus sigur in ordinea corecta? da rateuri? daca ai un ohmetru, masoara si bobinele si vezi daca au rezistenta care trebuie sa o aiba, ii trecuta in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, nu prea ai cum sa gresesti cu fisele. M-am gandit sa masor si eu bobinele, da cum aveam scanteie am zis ca nu e necesar...

 

a dat vre-o 2 rateuri, dupa ce i-am curatat bujiile, dar si dupa ce am insistat sa vad daca o ia....

daca sunt macar 5 grade cu + in incaperea unde o tii poti sa o lasi o jumate de zi cu bujiile scoase, ba chiar sa-i dai la automat cateva secunde, e inecata mai mult ca sigur, dar as merge si pe varianta ca nu ai scanteie destula pt pornire. daca nu vrei sa te mai chinui ia un set nou de bujii si porneste-o fara probleme. succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujii noi - deja comandate - cu iridium - sper sa fie ok - nu am mai avut sau vazut pana acu.

 

 

temp e ok unde e tinuta - da chiar asa inecata sa fie ? cam ciudat...

 

o sa incerc maine dac aam timp sa vad ce pot sa fac. azi nu am avut :o

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ok - de rezolvat am rezolvat - desi nu pot spune 100% ce a avut. As zice ca a fost un cumul de factori...oricum, am facut asa :

 

-schimbat bujii

-schimbat filtru aer

-curatat carburatoare (spray)

-cumparat spray pornire si ajutat motoru

-binenteles restul de verificari care le facusem inainte

 

Si a pornit imediat.

 

E ciudat ca bujiile vechi dau toate scanteie..si la ochi pare chiar buna. Acu sunt curios daca exista o metoda sa verifici cat de buna e scanteia la o bujie...

 

multumesc tuturor de ajutor si sfaturi. unele chiar au prins bine.

 

asfalt uscat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ciudat ca bujiile vechi dau toate scanteie..si la ochi pare chiar buna. Acu sunt curios daca exista o metoda sa verifici cat de buna e scanteia la o bujie...

 

Exista. Se cheama "Colortune"..ajuta la reglaj corespunzator si iti spune exact ce fel de scanteie ai, in functie de culoarea daca amestecul de benzina este bogat sau sarac. Banuiesc ca la asta te refereai cand ziceai cat de buna e scanteia...sau te gandeai la alta chestie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pai - o bujie practic e modu de a produce o descarcare intre 2 electrozi. tensiunile sunt f mari. pp ca daca o bujie nu mai e in parametri - nici scanteia care o da nu mai e la tensiunea aia care tre sa fie...si daca e o metoda sa iti zica asta. Adica tu la ochi vezi scanteie...da ce tensiune e acolo nu stii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista. Se cheama "Colortune"..ajuta la reglaj corespunzator si iti spune exact ce fel de scanteie ai, in functie de culoarea daca amestecul de benzina este bogat sau sarac. Banuiesc ca la asta te refereai cand ziceai cat de buna e scanteia...sau te gandeai la alta chestie?

Colortune nu-ti spune ce fel de scanteie ai ci iti permite sa vezi culoarea cu care arde amestecul in cilindru ca sa poti sa faci un reglaj corect.

 

Pai - o bujie practic e modu de a produce o descarcare intre 2 electrozi. tensiunile sunt f mari. pp ca daca o bujie nu mai e in parametri - nici scanteia care o da nu mai e la tensiunea aia care tre sa fie...si daca e o metoda sa iti zica asta. Adica tu la ochi vezi scanteie...da ce tensiune e acolo nu stii.

Aparate de testat bujii stiu de vreo 2 modele: unul simplu sub forma de pistol care-ti permite sa alimentezi bujia cu o tensiune corecta , dar aprecierea scanteii se face tot optic adica te uiti la ea sa vezi daca e cum trebuie(cu unul deasta m-am jucat, nu l-am desfacut dar presupun ca functioneaza pe principiul "magnetourilor" de la brichete dar la scara mai mare), al doile e mai complicat si se bazeaza pe masurarea rezistentei de izolatie (deasta n-am vazut decat in carti)

 

Cel mai simplu e sa incerci cu o bujie noua (nu e nevoie sa fie bujia exact modelul folosit pe motocicleta ta) si sa compari scanteia data de bujia noua cu cea data de bujia veche. E bine sa faci testele pe intuneric ca sa observi mai bine scanteia si sa te uiti ca nu cumva sa apara scanteie si in ata parte decat acolo unde trebuie (intre electrozi); mai pot aparea scantei pe fise, intre fisa si bobina, sau chiar intre bobina si cadru sau alta parte metalica dar pt a observa astfel de "scurgeri" trebuie sa fie bezna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colortune nu-ti spune ce fel de scanteie ai ci iti permite sa vezi culoarea cu care arde amestecul in cilindru ca sa poti sa faci un reglaj corect.

 

 

Aparate de testat bujii stiu de vreo 2 modele: unul simplu sub forma de pistol care-ti permite sa alimentezi bujia cu o tensiune corecta , dar aprecierea scanteii se face tot optic adica te uiti la ea sa vezi daca e cum trebuie(cu unul deasta m-am jucat, nu l-am desfacut dar presupun ca functioneaza pe principiul "magnetourilor" de la brichete dar la scara mai mare), al doile e mai complicat si se bazeaza pe masurarea rezistentei de izolatie (deasta n-am vazut decat in carti)

 

Cel mai simplu e sa incerci cu o bujie noua (nu e nevoie sa fie bujia exact modelul folosit pe motocicleta ta) si sa compari scanteia data de bujia noua cu cea data de bujia veche. E bine sa faci testele pe intuneric ca sa observi mai bine scanteia si sa te uiti ca nu cumva sa apara scanteie si in ata parte decat acolo unde trebuie (intre electrozi); mai pot aparea scantei pe fise, intre fisa si bobina, sau chiar intre bobina si cadru sau alta parte metalica dar pt a observa astfel de "scurgeri" trebuie sa fie bezna

 

Da, ai dreptate..dar la cum se exprimase el, eu asta am inteles ca ar vrea sa faca.

Oricum sincronizare fara amestec si reglat nivel e egal cu aproape zero :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...