Sari la conținut

Care Ar Fi Cel Mai Bun Enduro


Postări Recomandate

Salut !

Poate tu le vinzi scump :lol:

Exista oameni foarte seriosi care aduc pise de yamaha la preturi mult mai bune decat vand magazinele de la noi , exista prieteni in vest care trimit piesele mai repede decat verifica multe magazine romanesti stocurile si inca ceva , cine a spus ca yamaha are nevoie de piese de schimb ? :baldy:

dupa cum m-am exprimat, sper ca va dati seama ca nu tin partea ktm-ului, ci doar am spus ca este o solutie mai buna din anumite puncte de vedere.!

pisele de japoneze eu le aduc civilizat si repede si mai ales unui flux mare de clienti mai "raven" !!! :crack:

si in nici un caz nu sunt scumpe, adica mai scumpe decat normal... exemplul tau cu un prieten, doi , care aduc si ei o piesa din joi in pasti, ca le ceri tu, ma face sa :P . asa obtii tu piesele, altii nu au cum si sunt multumiti de serviciile mele. mai mult , eu le aduc atunci cand au ei nevoie, nu cand pot anumiti prieteni, sa se duca sa ia o piesa de la magazin din vest.

si hai sa mai lasam fentele de (cuvant urat) ! si yamaha are nevoie de piese, si chiar e pretentioasa !

vorba lui ionut, trebuie sa o si folosesti ca sa se strice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PS2 : yamaha are nevoie de piese , ca orice fier , dar este mult peste ktm la capitolul fiabilitate .

Bineinteles, ca posesor de KTM sunt subiectiv. Presupun (poate gresit) ca si tu esti subiectiv ca posesor de Yamaha. Dar spune-mi te rog, care este baza pe care sustii cu atata inversunare ca Yamaha este mult peste KTM ca fiabilitate? Este prima oara ca aud asa ceva, si inca sustinut cu atata insistenta, si este o parere pe care nu am mai gasit-o in alte locuri (forumuri, discutii cu posesori). Am mari banuieli ca in zona dual-sport de exemplu (KTM 640 Adventure vs Yamaha XT 660) situatia sta exact invers.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@digitallysane - ce am afirmat are la baza experienta mea limitata de la curse si plimbari . ex. nu a existat cursa la care ktm-urile sa nu moara (ambreiaj , cazut pe ghidon - nu a mai pornit motorul 3 ore , motoare fierte in draci , etc , etc) . cu yamaha nu am vazut incidente de genul asta.

Sigur se va trezi cineva sa imi spuna ca sunt mai multe ktm-uri si ca este normal. nu merge ! :P

Dupa cursa de la cluj , foarte multa lume vorbea despre japoneze pentru sezonul 2006 . Topul preferintelor era : HONDA CRF 450 , Yamaha wr450f .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@digitallysane - ce am afirmat are la baza experienta mea limitata de la curse si plimbari . ex. nu a existat cursa la care ktm-urile sa nu moara (ambreiaj , cazut pe ghidon - nu a mai pornit motorul 3 ore , motoare fierte in draci , etc , etc) . cu yamaha nu am vazut incidente de genul asta.

Sigur se va trezi cineva sa imi spuna ca sunt mai multe ktm-uri si ca este normal. nu merge ! :baldy:

Dupa cursa de la cluj , foarte multa lume vorbea despre japoneze pentru sezonul 2006 . Topul preferintelor era : HONDA CRF 450 , Yamaha wr450f .

 

 

pana una alta, la KTM e o reducere de 5% luna asta la modelele 2006 EXC :lol:

 

Eu m-am hotarat sa constat in continuare pe pielea mea cat de rau merge KTM-ul ;) :P

Care vrei un Adventure? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@digitallysane - ce am afirmat are la baza experienta mea limitata de la curse si plimbari . ex. nu a existat cursa la care ktm-urile sa nu moara (ambreiaj , cazut pe ghidon - nu a mai pornit motorul 3 ore , motoare fierte in draci , etc , etc) . cu yamaha nu am vazut incidente de genul asta.

Repet, este singura oara cand aud ceva de genul asta: KTM se strica la curse si Yamaha nu. Este drept, experienta mea in domeniu este mult mai mica decat a ta.

 

Dupa cursa de la cluj , foarte multa lume vorbea despre japoneze pentru sezonul 2006 . Topul preferintelor era : HONDA CRF 450, Yamaha wr450f .

Genul asta de argument nu mi se pare valabil absolut deloc. Lumea vorbeste tot timpul si de toate, asta demonstreaza foarte rar ceva.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, este singura oara cand aud ceva de genul asta: KTM se strica la curse si Yamaha nu. Este drept, experienta mea in domeniu este mult mai mica decat a ta.

 

Cei care merg la curse stiu ca destul de multe KTM-uri au probleme cu ambreiajul (cele in 4 timpi). Chiar si cele care au intretinere corespunzatoare. Au probleme cu pompele de frina, ocazional cu etrierele, cronice cu semeringurile furcii fata, grave cu rulmentii spate daca nu ii inspectezi des, etc.

Norocul este ca piesele sint (erau) destul de ieftine, ghinionul e ca se intimpla sa nu fie pe stoc si Zsolt care are toata bunavointa sa le aduca, nu are cum.

In general EXC-urile 4T sint fiabile si motoarele tin surprinzator de mult, doar ca fierb f usor.

Cu toate ca am motor japonez si am defacut o gramada de japoneze de toate soiurile, trebuie sa recunosc, cartere asa frumos turnate ca cele de la KTM nu am vazut, iar cilindrii si pistoanele la 2 timpi tin mai mult ca la japoneze. Au piese de origine de foarte buna calitate, ambreiaj Magura, pistoane forjate Wiseco, etc.

Totusi urmatorul meu motor va fi tot japonez, din multiple motive, unul ar fi ca piesele se gasesc tot timpul chiar daca mai scumpe.

Orice motor vei avea daca nu-i dai ce trebuie, cind trebuie, te va lasa cind ti-e lumea mai draga. Apoi una e sa te plimbi si alta e sa mergi blana la curse sau antrenamente. Fiecare marca sau model are probleme specifice. Totul e sa afli ce solutii s-au gasit in timp pt fiecare si sa le aplici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca acum la Cluj nu e voie sa fie bun KTM-ul. Se supara Marcel si va trage de urechi :P

 

Luind insa treaba in serios nu stiu cine este "floo" sau "raven" este posibil sa ne fii intilnit pe la citeva curse (sau nu), singurul pe care-l cunosc este "somo", el a fost fan de KTM multi ani de zile pina nu sa suparat pe mine si acum "fulgera si tuna". Eu zic sa-l intrebati si dupa ce-i trece supararea. :crack:

Repet inca o data (a nu stiu cita oara) ar trebui sa vorbiti din experienta si nu din reviste. Pe acelea le citeste toata lumea.

 

Toate necazurile motoarelor (aici inteleg nu numai KTM) apar datorita folosirii lor de oameni cu mina de lemn care mai si au acces la presa scrisa, mai si au pretenti de cunoscatori. La un concurs de enduro dupa prima tura ................ pauza, dar motorul a fost de vina nu ei.

 

Daca cineva este intradevar interesat de problemele scrise aici despre fiabilitatea KTM va pot trimite informatii concrete, nu lucruri luate din vint si adunate (poate iese o furtuna).

Ma scuzati daca am fost un pic cam dur, dar este suparator sa vezi cum apar pareri care au destul de putine legaturi cu realitatea dar sunt "inpachetate" "profesional"

 

Salut Zsolt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Cluj nu e voie sa fie bun KTM-ul. Se supara Marcel si va trage de urechi --------

 

 

 

LA CLUJ inca e bun KTM -ul si nu trage nimeni / nimeni de urechi.

ai fost SUPER-RAUTACIOS LA FAZA ASTA

te-am respectat si am apreciat intodeauna ceea ce ai facut in motociclismul romanesc - multzumesc !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca acum la Cluj nu e voie sa fie bun KTM-ul. Se supara Marcel si va trage de urechi :P

 

Luind insa treaba in serios nu stiu cine este "floo" ...........

 

 

Salut Zsolt, din moment ce vorbesti de Cluj inseamna ca stii cine sint. Sa stii ca la Cluj e voie sa fie bun orice motor.

 

....."somo", el a fost fan de KTM multi ani de zile pina nu sa suparat pe mine si acum "fulgera si tuna".

 

...apar pareri care au destul de putine legaturi cu realitatea dar sunt "inpachetate" "profesional"

 

Somo chiar si in perioda cind a fost fan KTM a fost cinstit si a spus lucrurilor pe nume, iar daca au fost probleme cu ktm-u nu le-a ascuns.

Citeste te rog mai atent posturile si ai sa vezi ca nimeni nu "tuna si fulgera" pe KTM, doar spunem "lucrurilor pe nume". Cred ca e firesc sa impartasim celor mai noi din experienta noastra. Se pare ca unii chiar apreciaza.

Vrei sa spui cumva ca ce s-a enumerat pina acum nu e adevarat ?

Dupa cum cred ca ai observat eu am enumerat atit niste calitati cit si niste defecte, cunoscute la KTM. Daca crezi ca am inventat ceva te rog precizeaza, sa pot sa detaliez pentru lamurire.

 

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot urmarit topic-ul in ultima vreme shi vad ca suntetzi putzin cam ancinshi ...hai ca va dau eu solutia...Cel care a deschis acest topic a spus la inceput ca el vrea un "KTM made in japan" ... e...cred ca yo pot sa-i dau solutzia dar culmea ...solutzia vine din Anglia de la producatorul CCM ...adica (urmeaza explicatzii) : motocicleta are urmatoarele componente : furca+amortizor spate WP (identice KTM 450 EXC) Carburator KEIHIN CR 39 (identic 450 EXC) bascula identica 450 EXC , Frane BREMBO (identice 450 EXC) Ghidon identic 450 EXC ...ma rog ... ce difera sunt plasticele ...putzin cadrul ... shi acum marea surpriza ... motorul este un SUZUKI 400 DRZ ...din cauza carburatorului mai mare are 53cp la 7000 r/min ... pretzul este de 7500 de euro cu doua randuri de rotzi enduro shi supermoto shi 6500 de euro cu un singur rand - enduro sau supermoto .Ca shi pretz yo zic ca e OK shi am shi fiabilitatea motorului Suzuki ( eu am medelul CCM 404 E) shi daca stau mai bine sa ma gandesc ...cu un chit de carburator "race" shi cu toba putzin modificata ajung cu el la 60 cp ... linishtit de multzumitor pt. statutul meu de incepator . Am uitat sa va mentzionez ca are 115 Kg la gol .

 

PS. Motocicleta cu detalii tehnice o gasitzi la adresa www.ccm-motorcycles.com shi de cumparat o putetzi cumpara de la MOTOMANIA din buc.

 

Astept intrebarile voastre ... mentzionez ca pana acum am apucat sa ma dau cu ea shi supermoto shi enduro dar doar de "fan" la anu' urmeaza sa o bag pe fata mea shi in concursuri ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate necazurile motoarelor (aici inteleg nu numai KTM) apar datorita folosirii lor de oameni cu mina de lemn care mai si au acces la presa scrisa, mai si au pretenti de cunoscatori. La un concurs de enduro dupa prima tura ................ pauza, dar motorul a fost de vina nu ei.

 

Salut Zsolt,

 

Mai am citeva intrebari, "impachetate""profesional" :D , a, la prima inca n-am primit raspuns...

 

Considerind cele citate mai sus, ce parere ai de cei doi de la cursa de la Sibiu. Pe primul l-a lasat ambreiajul in primul tur, 525 factory replica nou, celalalt a trebuit sa schimbe discurile in dupa masa primei zile, 525 MXC, noroc ca cineva de la noi din club avea discuri noi de rezerva.

 

Chestia cu "mina de lemn" si "pretentii de cunoscator" e de inteles, insa nu mi-e clar ce treaba are "acces la presa scrisa" in "necazurile motoarelor". In cazul celor doi care din calificative se aplica? :haha:

 

Florin

Editat de floo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Zsolt,

 

Mai am citeva intrebari, "impachetate""profesional" :lol: , a, la prima inca n-am primit raspuns...

 

Considerind cele citate mai sus, ce parere ai de cei doi de la cursa de la Sibiu. Pe primul l-a lasat ambreiajul in primul tur, 525 factory replica nou, celalalt a trebuit sa schimbe discurile in dupa masa primei zile, 525 MXC, noroc ca cineva de la noi din club avea discuri noi de rezerva.

 

Chestia cu "mina de lemn" si "pretentii de cunoscator" e de inteles, insa nu mi-e clar ce treaba are "acces la presa scrisa" in "necazurile motoarelor". In cazul celor doi care din calificative se aplica? :haha:

 

Florin

 

Trebuie sa recunosc ca unul din cei cu ambreiajul (la Sibiu) am fost eu. :D

 

Arderea ambriajului este o mare problema la cei obisnuiti cu 2 timpi si care au trecut la 4 timpi. (mai ales la motarele mari 525EXC Racing)

La 2 timpi ti se formeaza un reflex de a "juca cu ambreiajul" la orice urcare mai dificila. Daca duci acest obicei cu tine si la 4 timpi, va iesi o treaba extrem de costisitoare (si aceasta nu este numai problema KTM, eu am intilnit si WR-uri cu aceasta problema).

La Sibui am fost doi care am ars ambriajul in acelasi loc. Urcare cu noroi, in care ederenta era buna (din cauza gropilor formate in interiorul carora roata are aderenta mai buna), iar noi incercam din ambreiaj "sa ne ajutam", si asta datorita dopurilor de "circulatie" din prima tura.

-Banga Ivan de exemplu (cel cu care am fost si la Deva) a iesit Campion National in Ungaria cu un 450EXC Racing. Dupa un an si ceva are ambreiajul ca nou!

-Eu anul acesta am schimbat 3 ambreiaje pe 525EXC Racing si recunosc ca vina este a mea. Greu ma dezvat de "jocul cu ambreiajul" dupa 20 de ani de 2 timpi.

 

Un mic calcul poate fi luat in seama (tot de la etapa de la SIBIU)

Cat 1

Au luat startul 8 KTM si 2 Yamaha

Au terminat 6 KTM si 0 Yamaha

 

Datele acestea le-am luat din lista trimisa de FRM. Daca ea nu aste complecta imi cer scuze (in numele FRM)

 

Salut zsolt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Au luat startul 8 KTM si 2 Yamaha

Au terminat 6 KTM si 0 Yamaha

nu se tine, nu poti compara 8 cu 2 , daca erau 8 ktm si 8 yamaha da...

ktm= ieftin, piese ieftine si usor de gasit, bun in competitii, toate acestea au un mare dezavantaj NU ESTE ASA FIABIL

yamaha=ieftin si nu prea, piese/in afara/cost mediu, fiabilitate la motor ridicata si de lunga durata/intretinere mica

daca cineva vrea sa faca mecanica intr-un concurs riscu ridicat e la ktm, piesele cedand usor, cateodata prea usor

parerea mea...merg pe varianta yamaha indiferent de clasa (ma refer la enduro), fiabilitate si intretinere minima

 

cu cat mai multe pareri cu atat mai bine, dar sa nu iasa posesorii de yamaha VS. posesorii de ktm :haha:

 

 

PS nu vb din auzite...practica ne omoara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic : Orestte - te paste si pe tine un scandal :lol: . Lumea trebuie sa cumpere ktm cu orice pret , pe aici . :haha: . Chiar daca la fiecare concurs cel putin un ktm sfarseste ruina , motocicletele de la yamaha sunt mai slabe!

nu are sens sa iti bati capul explicand , pentru ca nu vei avea nici un succes .

 

ON TOPIC : RAMAN la parerea exprimata anterior si combatuta cu vehementa de multi , ca yamaha este mult mai fiabila decat ktm , la orice clasa. (din experiaenta venita din putina mea activitate competitionala :D )

Editat de Raven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raven Posted Today, 01:04 PM

Off topic : Orestte - te paste si pe tine un scandal . Lumea trebuie sa cumpere ktm cu orice pret , pe aici . . Chiar daca la fiecare concurs cel putin un ktm sfarseste ruina , motocicletele de la yamaha sunt mai slabe!

nu are sens sa iti bati capul explicand , pentru ca nu vei avea nici un succes .

 

eu mi-am spus parerea MEA nu din auzite....si nu cred ca tre sa ne certam ca io am ktm si ala yamaha mai degraba sa facem ceva constructiv si sa spunem pe nume problemele care apar si unde apar ca pe viitor sa le evitam

probabil cei care vand ktm sau yamaha ar trebui sa se abtina sa vb numai utilizatorii care intradevar se bucura sau nu de ele

:D

EX yamaha wr 450 an 2005 500km semeringurile fatza de la amortizoare varza in rest :haha: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu le-am schimbat la peste 3000 km , dupa o cursa de 15-20 km pe bolovani (coborare tabla butii )

 

Aceeasi coborare am facut-o si eu: nici o problema cu semeringurile la la un ktm mai greu si mai vechi decat Wr-ul :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, s-a afisat lista cu participantii la Dakar. Zsolt are nr 150. http://www.dakar.com/2006/presentation/fr/...gages_moto.html

Mi-a placut foarte mult faptul ca a crescut vizibi numarul de motociclete Yamaha. Se pare ca Yamaha incepe sa ia (din nou) in serios Dakarul, asa ca ma astept la niste lupte interesante. Euromaster de exemplu concurau anul trecut pe KTM si acum sunt pe Yamaha. Desi personal prefer KTM, faptul ca o competitie de calibrul Dakarului este complet dominata (in primul rand numeric) de o anumita marca nu mi se pare un lucru bun.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta discutie si in primul rind vreau sa imi exprim nedumerirea de preturile enorme ale motoarelor din RO. Aici sunt mult mai ieftine si daca exista cerere o sa mai trimit noi sau vechi (am trimis la partenerul meu citeva 450 si 520).

Legat de care firma sau model este mai bun, pot sa va spun indiscutabil ca la ora actuala yamy este in top, iar big red incearca disperata sa revina.ktm vine tare din urma, iar in ultimii ani a facut progrese...dar drumul este lung si nu prea poate sa se bata cu gigantii asiatici, chiar dupa ce a primit banii americanilor + preluarea husaberg de la care a invatat mult in racing. Mai uitati citeva firme, de ex husky care a avut enduro anului trecut la 450.Acum au stabiliate financiara si pot sa livreze performanta asa cum au facut-o pentru multi ani si numai in top.

Discutia este foarte complexa, dar aceste sunt citeva idei de urmarit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat la KTM LC4 Adventure - mai potrivit pentru zone deschise, bun pe sarituri (pt. greutatea ei), puternic pe nisip si destul de fiabil. Japonezii nu au asa ceva.....

post-2175-1134857408_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...