sisqox Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Detin un scuter aprilia Sr2 pe injectie ... model 2003 ... problema lui e ca porneste ... merge cat merge ... si se opreste. L-am dus la un mecanic care face numai scutere care ia verificat 1.compresia ... cica e de 7 ... si la injectie trebuie intre 9 si 11 .. in fine ... injectia , pulverizeaza perfect ... nu e asta ... o pus de pe alt motor piese si nimic. el zice ca computerul de bord da multe erori si e posibil sa fie ceva la soft, a mai zis ca in tara nu stie sa faca cineva asa ceva, o modificare pe carburator cat ar face ? posibile solutii ? o fi altundeva buba? scuteru vreau sa il fac pentru mine, nu ma lasa inima sa il dezmembrez. daca aveti idei sau stiti pe cineva sa ma poata ajuta, nu ezitati sa postati. multumesc anticipat. Costi, Timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Daca porneste nu cred ca-i problema de compresie, si oricat de bun ar fi motorul atunci cand masori compresia o sa iasa mai putin decat ii data in specificatiile tehnice, totusi in manualul de service ar trebui sa gasesti modalitatea de masurare a compresiei si valoarea limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisqox Postat Ianuarie 15, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) am citit pe un forum o modalitate de a semnala unele probleme ce le are scuterul printr-un cod ... mai anume ... * se trage de maneta de acceleratie la maxim, se pune contactul ... iar cand becul rosu se stinge, se lasa acceleratia atunci ( injection check ) incepe sa palpaie ... sa zicem 8 ori ... dupa de 4... si dupa de 3 ... asa mi-a facut mie intr-un interval de 20 min ... daca cineva cunoaste un mod de a reseta computerul de bord ... sau de a descifra codurile, nu ezitati sa postati. app ... cat ar costa o trecere de la injectie la carburator ?! Editat Ianuarie 15, 2009 de sisqox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) am citit pe un forum o modalitate de a semnala unele probleme ce le are scuterul printr-un cod ... mai anume ... * se trage de maneta de acceleratie la maxim, se pune contactul ... iar cand becul rosu se stinge, se lasa acceleratia atunci ( injection check ) incepe sa palpaie ... sa zicem 8 ori ... dupa de 4... si dupa de 3 ... asa mi-a facut mie intr-un interval de 20 min ... daca cineva cunoaste un mod de a reseta computerul de bord ... sau de a descifra codurile, nu ezitati sa postati. app ... cat ar costa o trecere de la injectie la carburator ?! Pentru resetare si stergerea codurilor de eroare,lasa secventa de diagnostic sa se repete de 4 ori Faults_codes_and_priorities.doc Editat Ianuarie 16, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisqox Postat Ianuarie 16, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2009 l-am lasat sa isi faca damblaua in garaj peste noapte ... azi nu imi mai da nici o eroare ... resetare si stergerea codurilor de eroare inseamna reparatia in sine ? :| merg sa i dau o cheie azi ... sa vad ce zice revin cu un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 l-am lasat sa isi faca damblaua in garaj peste noapte ... azi nu imi mai da nici o eroare ... resetare si stergerea codurilor de eroare inseamna reparatia in sine ? :| merg sa i dau o cheie azi ... sa vad ce zice revin cu un raspuns. Stergerea codurilor nu inseamna reparare! Daca nu se rezolva defectiunea,codurile respective fata de defectiune va reaparea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisqox Postat Ianuarie 16, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2009 am vorbit cu un om de pe forum ... dy_horus ... si mi'a zis ca erorile mele ar putea fi de la debitmetru ... am sa pun incerc sa il pornesc sa vad daca mai da aceleasi erori ... eventual un spray de contacte ... sa dau in mufa debitbetrului. revin cu rezultate ms de reply tnq .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 am vorbit cu un om de pe forum ... dy_horus ... si mi'a zis ca erorile mele ar putea fi de la debitmetru ... am sa pun incerc sa il pornesc sa vad daca mai da aceleasi erori ... eventual un spray de contacte ... sa dau in mufa debitbetrului. revin cu rezultate ms de reply tnq .... Cu placere! PS.Ai grija sa nu pui contactul cu mufa scoasa de la debitmetru,va trebui sa faci "procedura de invatare" dupa aceea...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisqox Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) cred ca procedura de invatare e resetarea nu? adica lasat sa-si faca de 4 ori damblaua... beculetu de la injectie..... ok... revin cu noutati, un prieten m-a lasat sa iau piese de pe SR-ul lui ca sa aflu unde e beleaua. si anume: debitmetru, pompa de benzina, CDI (sau ecu... cum i zic bucurestenii ) set (chiuloasa+injectie, piston+segmenti, cilindru). le-am pus pe rand ... pana cand sa dau chiuloasa mea jos ... injectoru, care stiam eu ca pulverizeaza perfect, testandul dat jos de pe chiuloasa ... abia dak mai scotea ceva benzina din el ... l-am dat jos prins de chiuloasa. l-am pus pe al prietenului meu ... si ca prin minune a pornit, motoru se tureaza si pare sa mearga normal, in afara faptului ca din 3 bujii ... din care 1 noua... nici una nu da scanteie cum trebuie, se pare ca am gasit problema... maine merg sa cumpar inca o bujie noua ... ca alea is praf ... si revin cu o concluzie ) uraa ... it's alive :X concluzie ... motorul a inviat si merge perfect ... reparatia constand practic nimic. am scos injectia de pe chiuloasa ... am scos tot din ea cu grija ... sa mai am ce pune la loc ... si cu un compresor de la vulcanizare si o valva +cauciuc in capul lui am suflat piesele injectiei... filtrul de benzina si tot ce era gaura. injectia acum merge perfect ... am auzit de baie cu nuj ce solutie si ultrasunete ... dar am un prieten care a mai inviat o injectie asa .... cu ajutorul aerului. azi am pus apa + antigel in bidonel ... am pornit motoru ... merge perfect, sta la relantiu ... turat ... tot. in weekend il asamblez sa dau o tura... daca tot m-am pus sa investesc am facut o lista cu ce am bagat in fiara ... Bani investiti in cotaritza Bujie - 20 RON Bujie (la rece) - 25 RON Ulei 100% sintetic Motul - 55 RON - pentru injectie Sticle semnalizari albe (fatza) - 20 RON - cele vechi erau vopsite cu spray negru mat. Becuri Semnalizari - 4 RON Pipa Fisa Bujie - 7 RON - pentru a 2-a bujie ... avea cap care nu se desfileteaza Antigel - 10 RON - deala ieftin ) -total- 134 RON deci baieti ... daca nu vreti sa dati banii de pomana ... murdariti-va pe maini ca e mai ieftin un kilogram de detergent de vase decat un mecanic de'al nostru care ne fura pe fatza ... mie unul pentru beleaua scuterului meu, nu unul, ci doi mecanici mi-au zis ca fara 150 - 200 euro nu pot face nimic. Editat Ianuarie 29, 2009 de sisqox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Sticle semnalizari albe (fatza) - 20 RON - cele vechi erau vopsite cu spray negru mat. sticle albe, becuri albe - de neobservat in intersectii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisqox Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 sticle albe, becuri albe - de neobservat in intersectii. sticle albe + becuri care le-am luat aiurea ... ca deja aveam becuri imbracate in portocaliu ... sticlele vechi erau tot albe dar vopsite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.