Sari la conținut

Ambielaje Jupiter 4


Mike06
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

am si eu o nedumerire......

la ambielajele vechi pe care le aveam,jos la prinderea bielei de mecanismele de echilibrare,biela avea 2 tesituri prin care se vedeau acele rulmenului(pentru ungere).

la cele pe care le-am luat acum(NOI) ex-ul proprietar zice ca le-a luat din Rusia(2003)......

din simpla mea gandire,acest lucru daueaza functionarii motorului,rulmentul neindeplinindu-si colplet ungere...gresesc?

 

pun si poze sa vedeti despre ce vorbesc.....

 

orice sfat este bine primit!

 

 

cel din ultima poza este jumatatea ambielajului vechi.

post-30304-1232114326_thumb.jpg

post-30304-1232114332_thumb.jpg

post-30304-1232114343_thumb.jpg

post-30304-1232114352_thumb.jpg

post-30304-1232114360_thumb.jpg

post-30304-1232114406_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

am si eu o nedumerire......

la ambielajele vechi pe care le aveam,jos la prinderea bielei de mecanismele de echilibrare,biela avea 2 tesituri prin care se vedeau acele rulmenului(pentru ungere).

la cele pe care le-am luat acum(NOI) ex-ul proprietar zice ca le-a luat din Rusia(2003)......

din simpla mea gandire,acest lucru daueaza functionarii motorului,rulmentul neindeplinindu-si colplet ungere...gresesc?

 

pun si poze sa vedeti despre ce vorbesc.....

 

orice sfat este bine primit!

 

 

cel din ultima poza este jumatatea ambielajului vechi.

 

 

se va gripa... trebuie facute neaparat...

 

nu cred ca sunt autentice bielele... eu mi-am luat la o jawa de la gaspar si erau ok, dar aveau unele inperfectiuni din turnare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce intelegi tu prin "facute"?

adica facute cu flexul alea 2 tesituri?

trebuie neaparat sa aiba tesiturile pentru patrunderea uleiului ca daca nu se va gripa sau in cel mai bun caz va merge doar o perioada scurta de timp,vb cu cineva care stie sau a mai facut asa ceva si sa aiba si sculele adecvate .bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie neaparat sa aiba tesiturile pentru patrunderea uleiului ca daca nu se va gripa sau in cel mai bun caz va merge doar o perioada scurta de timp,vb cu cineva care stie sau a mai facut asa ceva si sa aiba si sculele adecvate .bafta

 

Nasol.......deci asta imi ramane de facut.

multumesc de sfaturi!!!raman dator!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

am si eu o nedumerire......

la ambielajele vechi pe care le aveam,jos la prinderea bielei de mecanismele de echilibrare,biela avea 2 tesituri prin care se vedeau acele rulmenului(pentru ungere).

la cele pe care le-am luat acum(NOI) ex-ul proprietar zice ca le-a luat din Rusia(2003)......

din simpla mea gandire,acest lucru daueaza functionarii motorului,rulmentul neindeplinindu-si colplet ungere...gresesc?

 

pun si poze sa vedeti despre ce vorbesc.....

 

orice sfat este bine primit!

 

 

cel din ultima poza este jumatatea ambielajului vechi.

sfatul meu este sa depresezi ambele ambielaje noi;la fel si pe cele vechi,sa iei apoi coliviile de pe ambielajele noi si sa le presezi in bielele vechi apoi sa presezi ambielajele la loc.e o treaba de max. 2 ore .dar iti trebuie o presa hidraulica[mai bine zis acces la una]de cel putin 2 tone.ca o paranteza am facut treaba asta cu pene si icuri de otel moale si ciocan de 0,5 si 4 kg,printre altele si un ambielaj de Jawa 350[la care trebuia schimbat rulmentul central].daca lucri ingrijit nu e mare lucru.tin sa mentionez ca am mai si folosit ambielajul respectiv aproape doua sezoane,asta pentru cei care nu cred ca ar fi posibil.

despre ambielajele ce le ai tu de la Gaspar:bielele sunt prelucrate brut,faza de prelucrare fina[cand se executau acele canale de ungere]se pare ca a fost sarita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasale asa cum e ca sa-r putea sa le strici ,daca nu are gaurile alea in partea de jos a bielei,in partea de sus e mai ingusta ia uitate tu mai atent eventual masoara cu un subler :crack: ,eu am avut asa ceva le-am scos dintr-un jupi 3 si am mers cu ele jdamii de km-tri

se vede clar si din poze ca e mai ingusta in partea de sus acolo unde pleaca bratul bielei asa ca nu repara ceva ce nu necesita reparatii :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasale asa cum e ca sa-r putea sa le strici ,daca nu are gaurile alea in partea de jos a bielei,in partea de sus e mai ingusta ia uitate tu mai atent eventual masoara cu un subler :crack: ,eu am avut asa ceva le-am scos dintr-un jupi 3 si am mers cu ele jdamii de km-tri

se vede clar si din poze ca e mai ingusta in partea de sus acolo unde pleaca bratul bielei asa ca nu repara ceva ce nu necesita reparatii :lol:

 

man,adevarul este ca am mai luat un jupiter 4,omu zice ca a mers cu el mult si bine(acum este dezmembrat)

am dat jos ambielajele si sunt idem cu ale mele(astea noi)!!

aaa,mai ai o chestie pe unde se vad varfurile de la rulmentii cu ace,de unde pleaca biela in sus.

ambielajele sunt luate de la @pedros,care pretinde ca le-a luat din rusia(2003)

 

eu cred ca sunt bune(avand un loc,evident mic pentru ungere,dar este existent)si par a fi in regula

 

ptr. kyvacka:

man,am facut deja asta cu cele vechi,dar canci,boltul are uzura,biela are uzura(cota interioara,unde vine rulmentul)

am gasit din fericire rulmenti noi,i-am pus si tot avea joc....evident,mare nu era, DAR ERA!!

 

n-au nimic ambielajele alea, se ung pe la tesitura, am avut unele care au tinut 25-26.000 de km exact ca ale tale.

 

p.s. stressu' aici...

 

 

merci stress!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca zici ca ai desmembrat un ij 4 ai cumva o sa disponibila ca a mea e distrusa :lol:

dau banu nu degeaba si mai imi tre si semnalele ca ma trantit de cateva ori si mi lea facut tandari :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca zici ca ai desmembrat un ij 4 ai cumva o sa disponibila ca a mea e distrusa :lol:

dau banu nu degeaba si mai imi tre si semnalele ca ma trantit de cateva ori si mi lea facut tandari :crack:

 

 

am decat placa seii,buretele si cuvertura d piele nu le mai am.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...