papadie Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 stie cineva daca regulatorul de tensiune de la HONDA VFR 750 din 94 poate fi inlocuit si cu altul de alte modele de honda ,eu am auzit ca ar merge cel de la cbr insa nu sunt sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 unui prieten cu cbr 600 i s-a ars releul de incarcare si cineva i-a montat unul luat de pe un scoter. a mers toata vara cu el si n-a avut nici o problema. mergi la unul care repara scutere si care sa stie cat de cat despre ce e vorba. asta daca n-ai 2,5 mil pt unul special pt motorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 (editat) Is tare curios de la ce scuter o fi luat releul de a rezistat atata pe cbr? Poate de la vreun maxiscuter.... Am incercat si eu pe vfr un releu chinezesc de ceva motor mic (125) , la aspect si dimensiuni era exact ca unul normal de motor, a mers perfect vreo 30km dupa care a explodat un pic... Releu de dacie nu ai cum sa pui pt ca functioneaza pe alt principiu, in schimb merge sa folosesti puntea redresoare de la dacie dar conectezi doar 2 faze, eu asa merg de vreo aproape 25000km, dar al meu e RC24, la RC36 am incercat figura asta si nu prea merge, nu am reusit sa obtin o tensiune corecta de incarcare desi am incercat mai multe variante, totusi e buna ca solutie de urgenta, daca te lasa releul in drum cu o punte de dacie poti ajunge acasa. Daca vrei sa pui un releu de la alta motocicleta trebuie sa te asiguri in primul rand ca alternatorul motocicletei de pe care vrei sa iei releul are o putere mai mare sau cel mult egala cu alternatorul tau, altfel nu va avea viata lunga. Ca idee alternatorul de rc24 are 350W la 5000rpm, cel de rc36 nu stiu cat are dar s-ar putea sa aiba chiar mai mult pt ca are 2 becuri de far fatza de doar unu la rc24. Daca cbr-ul nu are macar 350W nu are rost sa te complici, asa ca aspect releul de rc36 seamana daca nu-i chiar identic cu cel de cbr600f3 PS. In curand o sa ma apuc sa-mi fac un releu de incarcare pt vfr si asta nu pt ca nu-mi permit unul ci pt ca nu mai am incredere , am vazut multe motociclete care au avut probleme cu releele de incarcare , la un fireblade chiar i-a luat foc releul si i-a topit un pic carena. Eu as merge in continuare fara releu ca si pana acum dar vreau sa-mi montez un kit de xenon si cum asta consuma mai putin decat becul meu de 90/100 o sa am o tensiune prea mare de incarcare. Editat Ianuarie 17, 2009 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Uite aici relee facute calumea: http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 vezi ca este un VFR din 94 cred la dezmembrat pe bikeshop.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 la una dezmembrata in secunda 1 se vinde releul si in 2 se vinde cdi-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Uite aici relee facute calumea: http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm Mi se par f scumpe si in primul rand sunt cam subdimensionate. In specificatii spun ca-s pt alternatoare de 220w si pt scurt timp rezista si la 350w. Pai la mine la 5000rpm am 350w si turatia asta cam este de croaziera. Si nu cred ca asta-i doar la vfr cred ca multe alternatoare de japoneze au peste 220w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Mi se par f scumpe si in primul rand sunt cam subdimensionate. In specificatii spun ca-s pt alternatoare de 220w si pt scurt timp rezista si la 350w. Pai la mine la 5000rpm am 350w si turatia asta cam este de croaziera. Si nu cred ca asta-i doar la vfr cred ca multe alternatoare de japoneze au peste 220w Poti sa le trimiti un mail pe tema asta si o sa-ti raspunda. Doar de curiozitate. Fac si la comanda, sigur. Preturile sunt mari, dar calitatea e pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 /index.php?showtopic=306762 Vorbeste cu baiatul poate mai are inca releul.. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.