Sari la conținut

incarcare VFR


papadie
 Share

Postări Recomandate

unui prieten cu cbr 600 i s-a ars releul de incarcare si cineva i-a montat unul luat de pe un scoter. a mers toata vara cu el si n-a avut nici o problema. mergi la unul care repara scutere si care sa stie cat de cat despre ce e vorba. asta daca n-ai 2,5 mil pt unul special pt motorul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is tare curios de la ce scuter o fi luat releul de a rezistat atata pe cbr? Poate de la vreun maxiscuter....

Am incercat si eu pe vfr un releu chinezesc de ceva motor mic (125) , la aspect si dimensiuni era exact ca unul normal de motor, a mers perfect vreo 30km dupa care a explodat un pic...

Releu de dacie nu ai cum sa pui pt ca functioneaza pe alt principiu, in schimb merge sa folosesti puntea redresoare de la dacie dar conectezi doar 2 faze, eu asa merg de vreo aproape 25000km, dar al meu e RC24, la RC36 am incercat figura asta si nu prea merge, nu am reusit sa obtin o tensiune corecta de incarcare desi am incercat mai multe variante, totusi e buna ca solutie de urgenta, daca te lasa releul in drum cu o punte de dacie poti ajunge acasa.

Daca vrei sa pui un releu de la alta motocicleta trebuie sa te asiguri in primul rand ca alternatorul motocicletei de pe care vrei sa iei releul are o putere mai mare sau cel mult egala cu alternatorul tau, altfel nu va avea viata lunga. Ca idee alternatorul de rc24 are 350W la 5000rpm, cel de rc36 nu stiu cat are dar s-ar putea sa aiba chiar mai mult pt ca are 2 becuri de far fatza de doar unu la rc24. Daca cbr-ul nu are macar 350W nu are rost sa te complici, asa ca aspect releul de rc36 seamana daca nu-i chiar identic cu cel de cbr600f3

 

PS. In curand o sa ma apuc sa-mi fac un releu de incarcare pt vfr si asta nu pt ca nu-mi permit unul ci pt ca nu mai am incredere , am vazut multe motociclete care au avut probleme cu releele de incarcare , la un fireblade chiar i-a luat foc releul si i-a topit un pic carena. Eu as merge in continuare fara releu ca si pana acum dar vreau sa-mi montez un kit de xenon si cum asta consuma mai putin decat becul meu de 90/100 o sa am o tensiune prea mare de incarcare.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici relee facute calumea:

 

http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm

Mi se par f scumpe si in primul rand sunt cam subdimensionate. In specificatii spun ca-s pt alternatoare de 220w si pt scurt timp rezista si la 350w. Pai la mine la 5000rpm am 350w si turatia asta cam este de croaziera. Si nu cred ca asta-i doar la vfr cred ca multe alternatoare de japoneze au peste 220w

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se par f scumpe si in primul rand sunt cam subdimensionate. In specificatii spun ca-s pt alternatoare de 220w si pt scurt timp rezista si la 350w. Pai la mine la 5000rpm am 350w si turatia asta cam este de croaziera. Si nu cred ca asta-i doar la vfr cred ca multe alternatoare de japoneze au peste 220w

Poti sa le trimiti un mail pe tema asta si o sa-ti raspunda. Doar de curiozitate.

 

Fac si la comanda, sigur.

Preturile sunt mari, dar calitatea e pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...