digitallysane Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Pe KTM.ro Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Pe KTM.ro Dragos Sunt curios cine o sa fie primul posesor de 950 SuperEnduro R din RO. Zsolt nu se pune la socoteala :-) Eu cred ca va fi Dan Tatoiu. Are si stiinta sa se tina de ea si banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 (editat) 950 Super Enduro (de la digitallysane citire) varianta mult mai eleganta a KTM-ului ca replica la BMW HP2. In cursa asta in care fiecare face motociclete de cilindree mai mare shi mai mare , parerea mea este ca au ajuns la un impas. Varful acestui impas mi se pare definit de aceste 2 motoare. Editat Noiembrie 17, 2005 de Placebo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Noiembrie 17, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2005 Este 950 Super Enduro R, nu SuperAdventure... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 950 SuperAdventure varianta mult mai eleganta a KTM-ului ca replica la BMW HP2. In cursa asta in care fiecare face motociclete de cilindree mai mare shi mai mare , parerea mea este ca au ajuns la un impas. Varful acestui impas mi se pare definit de aceste 2 motoare. Exact cum spui si tu, e o cursa care are in principal miza de imagine a brandului, mai putin miza de vanzari. Vor doar sa se arate ca se poate. O sa se dea cu ele echipele de uzina si cativa pasionati pe care nu-i deranjeaza o motocicleta in plus in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Noiembrie 17, 2005 Admin Share Postat Noiembrie 17, 2005 Putere 72 kW / 8500 rpm Greutate (fara carburant): aprox 199 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EGLY Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Poza din mailul anterior este un Adventure SuperEnduro este acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Noiembrie 18, 2005 Admin Share Postat Noiembrie 18, 2005 Poza din mailul anterior este un AdventureBinenteles (mai exact #9803F5 ), este urmatorul meu target La greutatea asta este cat transalpul, dar cu putere dubla Super Adventure .... ar fi fain de asistat la o demonstratie cu asa ceva Mai multe poze (inclusiv detalii hires): http://www.ktm.ro/950superenduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 Putere 72 kW / 8500 rpm Greutate (fara carburant): aprox 199 kg Un mic tanculet bun la casa omului. Nu m-ar deranja niciodata asa ceva nici daca tre sa-l tin cu mine in casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Exact cum spui si tu, e o cursa care are in principal miza de imagine a brandului, mai putin miza de vanzari. Vor doar sa se arate ca se poate. O sa se dea cu ele echipele de uzina si cativa pasionati pe care nu-i deranjeaza o motocicleta in plus in garaj. nu ioane, uite cum cred ca au evoluat faptele : dupa ce au scos 950 avd, o firma de tunning din state cred au inceput sa il schimbe sa il faca de supermoto. ktm au preluat ideea si convinsi fiin ca va avea succes au facut 950 SM, dupa care imediat sau gandit ca pe aceasi motocicleta se preteaza si roti de enduro , poate cu suspensii adaptate pt asa ceva. nu am surse speciale , doar, asa mi se pare ca au decurs lucrurile ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 nu ioane, uite cum cred ca au evoluat faptele : dupa ce au scos 950 avd, o firma de tunning din state cred au inceput sa il schimbe sa il faca de supermoto. ktm au preluat ideea si convinsi fiin ca va avea succes au facut 950 SM, dupa care imediat sau gandit ca pe aceasi motocicleta se preteaza si roti de enduro , poate cu suspensii adaptate pt asa ceva. nu am surse speciale , doar, asa mi se pare ca au decurs lucrurile ... Tot ce se poate Vali. Oricum, cred ca numai unul f bun poate sa mearga cu ea. Si oricat ar fi de bun nu cred ca poate sa intre cu ea in padure. Totusi are 200 kg cu tot cu gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Tot ce se poate Vali. Oricum, cred ca numai unul f bun poate sa mearga cu ea. Si oricat ar fi de bun nu cred ca poate sa intre cu ea in padure. Totusi are 200 kg cu tot cu gaz. NU! categoric nu este de padure in sensul la care te referi tu ! este de enduro, dar fara fineturi la care greutatea conteaza !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 nu ioane, uite cum cred ca au evoluat faptele : dupa ce au scos 950 avd, o firma de tunning din state cred au inceput sa il schimbe sa il faca de supermoto. ktm au preluat ideea si convinsi fiin ca va avea succes au facut 950 SM, dupa care imediat sau gandit ca pe aceasi motocicleta se preteaza si roti de enduro , poate cu suspensii adaptate pt asa ceva. nu am surse speciale , doar, asa mi se pare ca au decurs lucrurile ... Cam toata dezvoltarea KTM din ultimii ani se pare ca se datoreaza filialei KTM USA, cel putin asta e concluzia dupa citirea interviului cu boss-ul american. Oricum piata americana dicteaza ce si cum in off-road la toti producatorii mari. Tot ce se poate Vali. Oricum, cred ca numai unul f bun poate sa mearga cu ea. Si oricat ar fi de bun nu cred ca poate sa intre cu ea in padure. Totusi are 200 kg cu tot cu gaz. Si eu am crezut la fel, imposibil sa faci enduro cu un asemenea tanc, poate e bun pt drumuri de taf si macadam. Mare mi-a fost insa surprinderea cind am descoperit in timp ce ma documentam pt cursa de CC, ca in campionatul european cross-country citeva etape au fost batute de un nordic (finlandez parca) la bordul unui BMW HP2!!! Se chiar comenta ca nimeni n-ar fi crezut asa ceva, mai ales ca a batut si etape tehnice ce contineau si bucla de circuit de motocross. Se simte diferenta cind pui piciorul jos sa redresezi fata intre un 2T si un 520 de exemplu, sint cam 20 kg diferenta, nici nu vreau sa-mi inchipui ce se intimpla pe un astfel de autobuz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ducati Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 corecta observatia despre piata americana, cu precizarea ca tot europa beneficiaza de varianta fi (injectie cu 120cp). Pot sa va spun ca acest "tank" cum ii spuneti, este mai manevrabil decit va imaginati (euduro sau sm) si controlabil in ciuda puterii mari.Trebuie experienta pe moto grele si trecerea este usoara (nu este o problema acolo, unde marea majoritate au inceput cu moto grele si nu cu ultimele modele). Dzeu sa il ierte pe Meoni, ca el stia cel mai bine si a declarat cite ceva daca citeai printre rinduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 (editat) Este foarte la moda enduro-ul in zone deschise, secetoase sau desertice, cu viteze mari, etape lungi si cu scurte zone mai tehnice - pasaje. Si noul Land Rover Discovery este in aceeasi idee - greu, mai bun pe viteza, dar si f capabil pentru o scurta trecere printr-o zona mai tehnicoasa gen rau etc. Asa si cu motocicletele..... Editat Decembrie 17, 2005 de univet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ducati Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 Este foarte la moda enduro-ul in zone deschise, secetoase sau desertice, cu viteze mari, etape lungi si cu scurte zone mai tehnice - pasaje. Si noul Land Rover Discovery este in aceeasi idee - greu, mai bun pe viteza, dar si f capabil pentru o scurta trecere printr-o zona mai tehnicoasa gen rau etc. Asa si cu motocicletele..... confunzi cu rally raid... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 confunzi cu rally raid... Ce sa confunde? Uita-te si tu ce motoare are omu! Ce zice el acolo e chiar rally raid si daca te uiti pe www.advrider.com vei vedea ca la aia chiar sunt la moda caprele astea cat vaca(tare asta nu, capre cat vaca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ducati Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 Ce sa confunde? Uita-te si tu ce motoare are omu! Ce zice el acolo e chiar rally raid si daca te uiti pe www.advrider.com vei vedea ca la aia chiar sunt la moda caprele astea cat vaca(tare asta nu, capre cat vaca). corect. Bineinteles ca terenul dicteaza motorul si nu invers.Imi amintesc ca eu am inceput cu Cagiva elefant 750 (motor ducati passo, care de altfel a si cistigat un dakar) si la viteza era incredibila, dar daca incercam enduro (o etapa la cimpina parca) deabia au ajuns trei insi sa impingem la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.