Sari la conținut

Discutii despre piaggio


NIK_NEK2000
 Share

Postări Recomandate

Salutare...am deschis acest topic pentru a putea afla mai multe informatii despre motoarele de piaggio,astea de 49cc,evacuare,carburator,etc.Am un piaggio super bravo de 49cc sport,piston,segmenti noi,dar am o problema cu consumul,consuma cam 6-7%.Am la toba 2 tevi la capat,in loc de una,a doua fiind pe mijloc.Cu asta de pe mijloc se aude ca o drujba,dar daca ii bag un surub pe ea se aude doar motorul mai nervos.Astept sa ma lamuriti in legatura cu consumul,evacuarea,etc...si niste site-uri ar fi folositoare.papa :yikes: :yikes:

Editat de NIK_NEK2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi la ce suspensii are asta pot sa dau in orice....m-ai putea ajuta si pe mine cu un site despre alcatuirea unei tobe de motor 2t?

suspensiile sunt varza. dupa vreo 2 ore de mers incontinu ma rupe spatele.

mie imi curge ulei pe la unul dintre semeringurile furcii.

aveam cateva poze cu ce se afla intr-o toba, dar iti spun ca daca ai de gand sa ii faci tu alta toba mai bine te lasi pagubas. am facut o toba pentru un Si mai vechi. am facut-o fiindca vroiam sa se auda mai incet. era din inox parca, daca nu s-a schimbat cu nimic nici sunetul, nici puterea. sfatul meu este ca daca vrei sa ii maresti puterea sau sa ii schimbi sunetul ar trebui sa ii cumperi o toba sport, dar nu se merita sa bagi bani intr-o troniteta dinasta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa pun toba sport...stiu k nu merita...oricum pt cateva luni nu bag eu bani in el.Dupa cum am spus,vreau sa stiu cum e facuta o toba pt k am 2 tevi,si daca o astup,sper sa mearga k lumea.fac un desen si il postez.

 

Ceva de genu....post-44524-1232391267_thumb.jpg

 

Din cauza celei suplimentare sa consume atat???se si aude ca o drujba asa :yikes:)

Editat de NIK_NEK2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa pun toba sport...stiu k nu merita...oricum pt cateva luni nu bag eu bani in el.Dupa cum am spus,vreau sa stiu cum e facuta o toba pt k am 2 tevi,si daca o astup,sper sa mearga k lumea.fac un desen si il postez.

 

Ceva de genu....post-44524-1232391267_thumb.jpg

 

Din cauza celei suplimentare sa consume atat???se si aude ca o drujba asa :yikes:)

asa am la piaggio si cu kit de 80cmc. e teava aia din fabrica, si deasuprea ei o gaura cu un surub infipt in ea. daca scot surubul se aude ca naiba. nu am mers mult fara surub ca sa observ un consum marit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am mers niciodata fara toba. am mers cu toba gaurita in spate dar nu m-am uitat la consum. oricum cred ca era cam acelasi.

Atunci trebuie sa vad care e problema cu consumul...ca de curs nu curge pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru scuter in 2T este foarte importanta toba.

daca scoti toba si mergi fara ea, nu o sa ai purere si viteza deloc in plus..maimult de 35-40km/h nu vei merge in schimb vei avea un sunet groaznic. :yikes:

aveam o poza despre functionarea tobei 2T..cauta pe forum si gasesti sigur. nu mai stiu exact topicu`. daca gasesti posteaza aicea.

pt a scade consumu verifica carburatoru sa fie bine reglat(sa inchida bine cuiu pontou), schimba bujia cu una noua(NGK preferabil) si vezi la transmisie sa nu se tureze aiurea.De exemplu: turezi motoru si cupleaza ambreiajul la o turatie mare.

 

 

eu am vespa et2 si imi mananca cam 5% depinde si cum merg. daca merg dfoar in blana sare peste.

ultimu consum am scos de 3% am mers doar cu acceleratie un sfert, doar la plecare la jumate apoi doar un sfert.

ce-i care au vespa stiu cum merge. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru scuter in 2T este foarte importanta toba.

daca scoti toba si mergi fara ea, nu o sa ai purere si viteza deloc in plus..maimult de 35-40km/h nu vei merge in schimb vei avea un sunet groaznic. :yikes:

aveam o poza despre functionarea tobei 2T..cauta pe forum si gasesti sigur. nu mai stiu exact topicu`. daca gasesti posteaza aicea.

pt a scade consumu verifica carburatoru sa fie bine reglat(sa inchida bine cuiu pontou), schimba bujia cu una noua(NGK preferabil) si vezi la transmisie sa nu se tureze aiurea.De exemplu: turezi motoru si cupleaza ambreiajul la o turatie mare.

 

 

eu am vespa et2 si imi mananca cam 5% depinde si cum merg. daca merg dfoar in blana sare peste.

ultimu consum am scos de 3% am mers doar cu acceleratie un sfert, doar la plecare la jumate apoi doar un sfert.

ce-i care au vespa stiu cum merge. :kiss:

5%? da' consuma astea nu jucarie :yikes:) nici cu nsr nu scot consum de 5%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul trage normal,dar ii ia ceva timp pana merge k lumea din cauza k are presiune mica benzina;o sa-i skimb robinetul ca asta nu e original si nici nu pot sa-i dau pe rezerva...carburatorul l-am curatat cu cineva kre se pricepe.O sa iau un semering si un rulment nou pt ambielaj si o sa fac ceva poze la motor si carburator(il am cu cot).O sa le postez dupa vacanta,pe 2 sau 3 februarie.Sper sa poti sa iti dai seama ce nu e k lumea.papa

 

E aici un site si o poza cum functioneaza

http://www.froggy.se/skalmanmc/rd350/tuning/expan1.htm

http://www.evacuarecarbon.ro/blog/?p=4

post-44524-1232454914_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul trage normal,dar ii ia ceva timp pana merge k lumea din cauza k are presiune mica benzina;o sa-i skimb robinetul ca asta nu e original si nici nu pot sa-i dau pe rezerva...carburatorul l-am curatat cu cineva kre se pricepe.O sa iau un semering si un rulment nou pt ambielaj si o sa fac ceva poze la motor si carburator(il am cu cot).O sa le postez dupa vacanta,pe 2 sau 3 februarie.Sper sa poti sa iti dai seama ce nu e k lumea.papa

 

E aici un site si o poza cum functioneaza

http://www.froggy.se/skalmanmc/rd350/tuning/expan1.htm

http://www.evacuarecarbon.ro/blog/?p=4

despre poza asta ziceam. mersi c aai postat`o.

vezi tu ce faci. eu ti-am spus ce tebuie sa faci.

 

Bafta. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi :yikes: :yikes:

 

pt a scade consumu verifica carburatoru sa fie bine reglat(sa inchida bine cuiu pontou), schimba bujia cu una noua(NGK preferabil) si vezi la transmisie sa nu se tureze aiurea.De exemplu: turezi motoru si cupleaza ambreiajul la o turatie mare.

 

Dar cum pot sa vad daca inkide bn cuiul pontou?se vede cu okiul liber?Ca nu am fost atent cand am desfacut carburatorul.

Editat de NIK_NEK2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma da niste istorie pe aici, nema?Daca tot discutati despre ele e bine, da sa aduceti si esentialul in prin plan...

Hai ca daca nu-i cu suparare, spun ce-mi aduc eu aminte...

Pai firma, desi inceputa cu constructia de locomotive si alte tam tam-uri, in razbel a facut avioane.Apoi au pierdut razbelu, si nu mai aveau voie sa faca avioane.

 

Asa a aparut primul scuter...Vespa :yikes:

Piaggio e taticul scuterelor, sa zicem, in stilul scuterului actual...Iar Vespa, mama...

Vespa era din material de avioane facut, normal, si rotile erau de...avion :eek: (D-aia sunt foarte valoroase Vespa-urile originale la ora actuala, ca-s niste mini "avioane" pe doua roti)

Chiar motorul de Vespa era defapt un motoras mai mic folosit pe vremea constructiei de avioane, cu ajutorul caruia porneau astia motorul principal de la avion :yikes:

 

Piaggio chiar detesta aceasta idee a motoretelor, si au facut Vespa mai mult fortat.Apoi o super gandita publicitate referitor la comoditatea si confortul pe care motoreta le oferea, cu haine selecte pe un scuter select, etc, si s-a vandut ca painea calda...

Baietii de la Piaggio, destepti cum erau, au prins smenul, si uite asa avem acum Piaggio la acest nivel :kiss:

 

Asta pe scurt, din ce-mi aduc aminte.Poate gresesc, poate nu...

 

Eu am vazut de la ei, si testat, doar mopedu cu pedale(modelul nu-l mai stiu exact).Despre el am chiar vorbe bune, e foarte eficient la cumparaturi si mersul prin mahalaua de Bucuresti.In categoria lui, bate troacele de la chinezari, dar singura buba pe care am vazut-o(si aici pierde in fata altor firme) este ambreiajul centrifugal uscat, care are o viata ceva mai scurta decat unul in ulei.In rest, vorbe de lauda pt banii dati pe el si scopul lui.Chiar mi-as lua unul, sa ii pun si cos pt cumparaturi...e motoreta draguta...Despre scuterele lor, nu ma exprim, nu le cunosc...

VespaRoad2Happi.jpg

 

pt a scade consumu verifica carburatoru sa fie bine reglat(sa inchida bine cuiu pontou), schimba bujia cu una noua(NGK preferabil) si vezi la transmisie sa nu se tureze aiurea.

Da, si carburatorul sa fie reglat.Automat daca nu inchide cuiul pontou sta pistonul ridicat, adica, accelerat.Si asa cum ai zis, se tureaza aiurea, cand ar trebui sa stea la relanti.Dar asta se demonstreaza usor, ca da sa plece de sub tine cand stai pe loc cu motorul la relanti.

Eu zic ca daca nu da sa plece fortat singur cand e la relanti, nu e de la cui, ci de la reglajul aer/benzina...

Asta se face cu motorul cald, dar e indicat sa aiba o mana priceputa langa el, sa le regleze cum trebuie.

Bine, pana la urma tot la piston se joaca...asta-i o solutie.

Si alta, tot pt piston, ar fi sa il mai coboare o tzara din siguranta.

 

din cauza k are presiune mica benzina

Nu stiu de ce, dar n-am intalnit faza cu presiunea la benzina.Daca ai scuter cu carburator pe membrana, da, e posibil.Dar daca e carburator normal, nu exista presiune la benzina.Aia curge simplu, in camera de la plutitor in carburator, iar de acolo, prin compresia pistonului, absoarbe benzina in camera de ardere.

Asa ca pt consum ridicat, incearca ce-am zis eu mai sus...

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si carburatorul sa fie reglat.Automat daca nu inchide cuiul pontou sta pistonul ridicat, adica, accelerat.Si asa cum ai zis, se tureaza aiurea, cand ar trebui sa stea la relanti.Dar asta se demonstreaza usor, ca da sa plece de sub tine cand stai pe loc cu motorul la relanti.

Eu zic ca daca nu da sa plece fortat singur cand e la relanti, nu e de la cui, ci de la reglajul aer/benzina...

Asta se face cu motorul cald, dar e indicat sa aiba o mana priceputa langa el, sa le regleze cum trebuie.

Bine, pana la urma tot la piston se joaca...asta-i o solutie.

Si alta, tot pt piston, ar fi sa il mai coboare o tzara din siguranta.

 

Dar nu pot sa-l fac sa stea la relanti,ca daka fac motorul sa se auda cat mai incet,regland acceleratia si relantiul, si il las de spate jos,se opreste motorul,sau pleaca de pe loc.O sa fac poza la fiecare piesa din carburator si o sa postez ca sa ma ajutati :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu pot sa-l fac sa stea la relanti,ca daka fac motorul sa se auda cat mai incet,regland acceleratia si relantiul, si il las de spate jos,se opreste motorul,sau pleaca de pe loc.O sa fac poza la fiecare piesa din carburator si o sa postez ca sa ma ajutati :yikes:

Mergi cu el...apoi te opresti cand s-a incalzit bine motorul si sta la relanti, si reglezi alea stand pe el...nici sa moara, nici sa plece de sub tine...Sau daca nu ajungi, te dai jos, da il tii cu o mana sa stea pe rotile lui, nu il pui pe cric...si reglezi fara sa accelerezi in vr-un fel.

 

LE: apropo, ca acum am citit, daca toba aia nu-i originala, s-ar putea sa fie chiar ea buba.Micul experiment de ti-l propun sa vezi cat de utila poate sa fie o toba, acoper-o cu mana de tot cand merge :kiss: Asa ca, daca e toba vai mama ei, ea se poate sa fie un alt factor pt consum...A zis @Ionel mai sus, care-i faza cu toba :eek:

 

Pentru scuter in 2T este foarte importanta toba.

daca scoti toba si mergi fara ea, nu o sa ai purere si viteza deloc in plus..maimult de 35-40km/h nu vei merge in schimb vei avea un sunet groaznic. :yikes:

Cu completarea ca atunci cand scoti toba consuma mai mult, ca nu se mai face returul de gaz nears inapoi in camera de ardere :blink:

 

Si uite ca asa poti rezolva misterul consumului....deci carburatie reglata si toba daca e originala, n-ar trebui sa fie problema in situatia ta

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: apropo, ca acum am citit, daca toba aia nu-i originala, s-ar putea sa fie chiar ea buba.Micul experiment de ti-l propun sa vezi cat de utila poate sa fie o toba, acoper-o cu mana de tot cand merge :yikes: Asa ca, daca e toba vai mama ei, ea se poate sa fie un alt factor pt consum...A zis @Ionel mai sus, care-i faza cu toba :yikes:

 

Am acoperit toba de cateva ori,si se opreste motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi cu el...apoi te opresti cand s-a incalzit bine motorul si sta la relanti, si reglezi alea stand pe el...nici sa moara, nici sa plece de sub tine...Sau daca nu ajungi, te dai jos, da il tii cu o mana sa stea pe rotile lui, nu il pui pe cric...si reglezi fara sa accelerezi in vr-un fel.

 

LE: apropo, ca acum am citit, daca toba aia nu-i originala, s-ar putea sa fie chiar ea buba.Micul experiment de ti-l propun sa vezi cat de utila poate sa fie o toba, acoper-o cu mana de tot cand merge :yikes: Asa ca, daca e toba vai mama ei, ea se poate sa fie un alt factor pt consum...A zis @Ionel mai sus, care-i faza cu toba :yikes:

 

Cu completarea ca atunci cand scoti toba consuma mai mult, ca nu se mai face returul de gaz nears inapoi in camera de ardere :kiss:

 

Si uite ca asa poti rezolva misterul consumului....deci carburatie reglata si toba daca e originala, n-ar trebui sa fie problema in situatia ta

da..asa-i..asta i-am vrut sa-i explic.

Eu am taiat toba(capul)si am scos 2 tevi care erau acolo..am lasat doar aia principala....sunetu ii altfel dar o crescut putin consumu. => orice modificare la toba iti poate creste consumu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune pe cric si regleaza relantiu in asa fel incat roata sa nu se invarta roata(aproape).Sau poti face reglajul dat jos de pe cric in asa fel incat sa nu mearga singur. :D Sper ca ai inteles.

Am inteles :scratch:.Ms

Editat de NIK_NEK2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

daca pun un vitezometru digital la piaggio,ce ar trebui facut sa-mi arate cu ce viteza merg???e sigma sport bc 800,de biciclete...si trebuie sa stiu diametrul rotii ca sa introduc un cod in el(din cate am vazut)

 

http://www.sigmasport.com/us/service_cente...puter&id=60

Editat de NIK_NEK2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...