NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Salutare...am deschis acest topic pentru a putea afla mai multe informatii despre motoarele de piaggio,astea de 49cc,evacuare,carburator,etc.Am un piaggio super bravo de 49cc sport,piston,segmenti noi,dar am o problema cu consumul,consuma cam 6-7%.Am la toba 2 tevi la capat,in loc de una,a doua fiind pe mijloc.Cu asta de pe mijloc se aude ca o drujba,dar daca ii bag un surub pe ea se aude doar motorul mai nervos.Astept sa ma lamuriti in legatura cu consumul,evacuarea,etc...si niste site-uri ar fi folositoare.papa :yikes: Editat Ianuarie 18, 2009 de NIK_NEK2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 eu am doua si-uri acum. am avut mai demult un ciao si inca un si. sunt bune la pescuit si cam atat ) sunt usoare si poti sa treci prin toate gropile de prin balta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 Poi la ce suspensii are asta pot sa dau in orice....m-ai putea ajuta si pe mine cu un site despre alcatuirea unei tobe de motor 2t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Poi la ce suspensii are asta pot sa dau in orice....m-ai putea ajuta si pe mine cu un site despre alcatuirea unei tobe de motor 2t? suspensiile sunt varza. dupa vreo 2 ore de mers incontinu ma rupe spatele. mie imi curge ulei pe la unul dintre semeringurile furcii. aveam cateva poze cu ce se afla intr-o toba, dar iti spun ca daca ai de gand sa ii faci tu alta toba mai bine te lasi pagubas. am facut o toba pentru un Si mai vechi. am facut-o fiindca vroiam sa se auda mai incet. era din inox parca, daca nu s-a schimbat cu nimic nici sunetul, nici puterea. sfatul meu este ca daca vrei sa ii maresti puterea sau sa ii schimbi sunetul ar trebui sa ii cumperi o toba sport, dar nu se merita sa bagi bani intr-o troniteta dinasta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) Nu vreau sa pun toba sport...stiu k nu merita...oricum pt cateva luni nu bag eu bani in el.Dupa cum am spus,vreau sa stiu cum e facuta o toba pt k am 2 tevi,si daca o astup,sper sa mearga k lumea.fac un desen si il postez. Ceva de genu.... Din cauza celei suplimentare sa consume atat???se si aude ca o drujba asa ) Editat Ianuarie 19, 2009 de NIK_NEK2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Nu vreau sa pun toba sport...stiu k nu merita...oricum pt cateva luni nu bag eu bani in el.Dupa cum am spus,vreau sa stiu cum e facuta o toba pt k am 2 tevi,si daca o astup,sper sa mearga k lumea.fac un desen si il postez. Ceva de genu.... Din cauza celei suplimentare sa consume atat???se si aude ca o drujba asa ) asa am la piaggio si cu kit de 80cmc. e teava aia din fabrica, si deasuprea ei o gaura cu un surub infipt in ea. daca scot surubul se aude ca naiba. nu am mers mult fara surub ca sa observ un consum marit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 Nu stii cat consuma daca e lasat fara toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Nu stii cat consuma daca e lasat fara toba? nu am mers niciodata fara toba. am mers cu toba gaurita in spate dar nu m-am uitat la consum. oricum cred ca era cam acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 nu am mers niciodata fara toba. am mers cu toba gaurita in spate dar nu m-am uitat la consum. oricum cred ca era cam acelasi. Atunci trebuie sa vad care e problema cu consumul...ca de curs nu curge pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 poa'sa fie din cauza frigului, sau carburatorului. motorul merge bine? trage normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Pentru scuter in 2T este foarte importanta toba. daca scoti toba si mergi fara ea, nu o sa ai purere si viteza deloc in plus..maimult de 35-40km/h nu vei merge in schimb vei avea un sunet groaznic. aveam o poza despre functionarea tobei 2T..cauta pe forum si gasesti sigur. nu mai stiu exact topicu`. daca gasesti posteaza aicea. pt a scade consumu verifica carburatoru sa fie bine reglat(sa inchida bine cuiu pontou), schimba bujia cu una noua(NGK preferabil) si vezi la transmisie sa nu se tureze aiurea.De exemplu: turezi motoru si cupleaza ambreiajul la o turatie mare. eu am vespa et2 si imi mananca cam 5% depinde si cum merg. daca merg dfoar in blana sare peste. ultimu consum am scos de 3% am mers doar cu acceleratie un sfert, doar la plecare la jumate apoi doar un sfert. ce-i care au vespa stiu cum merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Pentru scuter in 2T este foarte importanta toba.daca scoti toba si mergi fara ea, nu o sa ai purere si viteza deloc in plus..maimult de 35-40km/h nu vei merge in schimb vei avea un sunet groaznic. aveam o poza despre functionarea tobei 2T..cauta pe forum si gasesti sigur. nu mai stiu exact topicu`. daca gasesti posteaza aicea. pt a scade consumu verifica carburatoru sa fie bine reglat(sa inchida bine cuiu pontou), schimba bujia cu una noua(NGK preferabil) si vezi la transmisie sa nu se tureze aiurea.De exemplu: turezi motoru si cupleaza ambreiajul la o turatie mare. eu am vespa et2 si imi mananca cam 5% depinde si cum merg. daca merg dfoar in blana sare peste. ultimu consum am scos de 3% am mers doar cu acceleratie un sfert, doar la plecare la jumate apoi doar un sfert. ce-i care au vespa stiu cum merge. 5%? da' consuma astea nu jucarie ) nici cu nsr nu scot consum de 5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 20, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2009 Motorul trage normal,dar ii ia ceva timp pana merge k lumea din cauza k are presiune mica benzina;o sa-i skimb robinetul ca asta nu e original si nici nu pot sa-i dau pe rezerva...carburatorul l-am curatat cu cineva kre se pricepe.O sa iau un semering si un rulment nou pt ambielaj si o sa fac ceva poze la motor si carburator(il am cu cot).O sa le postez dupa vacanta,pe 2 sau 3 februarie.Sper sa poti sa iti dai seama ce nu e k lumea.papa E aici un site si o poza cum functioneaza http://www.froggy.se/skalmanmc/rd350/tuning/expan1.htm http://www.evacuarecarbon.ro/blog/?p=4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Motorul trage normal,dar ii ia ceva timp pana merge k lumea din cauza k are presiune mica benzina;o sa-i skimb robinetul ca asta nu e original si nici nu pot sa-i dau pe rezerva...carburatorul l-am curatat cu cineva kre se pricepe.O sa iau un semering si un rulment nou pt ambielaj si o sa fac ceva poze la motor si carburator(il am cu cot).O sa le postez dupa vacanta,pe 2 sau 3 februarie.Sper sa poti sa iti dai seama ce nu e k lumea.papa E aici un site si o poza cum functioneaza http://www.froggy.se/skalmanmc/rd350/tuning/expan1.htm http://www.evacuarecarbon.ro/blog/?p=4 despre poza asta ziceam. mersi c aai postat`o. vezi tu ce faci. eu ti-am spus ce tebuie sa faci. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 21, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2009 (editat) Mersi :yikes: pt a scade consumu verifica carburatoru sa fie bine reglat(sa inchida bine cuiu pontou), schimba bujia cu una noua(NGK preferabil) si vezi la transmisie sa nu se tureze aiurea.De exemplu: turezi motoru si cupleaza ambreiajul la o turatie mare. Dar cum pot sa vad daca inkide bn cuiul pontou?se vede cu okiul liber?Ca nu am fost atent cand am desfacut carburatorul. Editat Ianuarie 21, 2009 de NIK_NEK2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 (editat) Ma da niste istorie pe aici, nema?Daca tot discutati despre ele e bine, da sa aduceti si esentialul in prin plan... Hai ca daca nu-i cu suparare, spun ce-mi aduc eu aminte... Pai firma, desi inceputa cu constructia de locomotive si alte tam tam-uri, in razbel a facut avioane.Apoi au pierdut razbelu, si nu mai aveau voie sa faca avioane. Asa a aparut primul scuter...Vespa Piaggio e taticul scuterelor, sa zicem, in stilul scuterului actual...Iar Vespa, mama... Vespa era din material de avioane facut, normal, si rotile erau de...avion (D-aia sunt foarte valoroase Vespa-urile originale la ora actuala, ca-s niste mini "avioane" pe doua roti) Chiar motorul de Vespa era defapt un motoras mai mic folosit pe vremea constructiei de avioane, cu ajutorul caruia porneau astia motorul principal de la avion Piaggio chiar detesta aceasta idee a motoretelor, si au facut Vespa mai mult fortat.Apoi o super gandita publicitate referitor la comoditatea si confortul pe care motoreta le oferea, cu haine selecte pe un scuter select, etc, si s-a vandut ca painea calda... Baietii de la Piaggio, destepti cum erau, au prins smenul, si uite asa avem acum Piaggio la acest nivel Asta pe scurt, din ce-mi aduc aminte.Poate gresesc, poate nu... Eu am vazut de la ei, si testat, doar mopedu cu pedale(modelul nu-l mai stiu exact).Despre el am chiar vorbe bune, e foarte eficient la cumparaturi si mersul prin mahalaua de Bucuresti.In categoria lui, bate troacele de la chinezari, dar singura buba pe care am vazut-o(si aici pierde in fata altor firme) este ambreiajul centrifugal uscat, care are o viata ceva mai scurta decat unul in ulei.In rest, vorbe de lauda pt banii dati pe el si scopul lui.Chiar mi-as lua unul, sa ii pun si cos pt cumparaturi...e motoreta draguta...Despre scuterele lor, nu ma exprim, nu le cunosc... pt a scade consumu verifica carburatoru sa fie bine reglat(sa inchida bine cuiu pontou), schimba bujia cu una noua(NGK preferabil) si vezi la transmisie sa nu se tureze aiurea. Da, si carburatorul sa fie reglat.Automat daca nu inchide cuiul pontou sta pistonul ridicat, adica, accelerat.Si asa cum ai zis, se tureaza aiurea, cand ar trebui sa stea la relanti.Dar asta se demonstreaza usor, ca da sa plece de sub tine cand stai pe loc cu motorul la relanti. Eu zic ca daca nu da sa plece fortat singur cand e la relanti, nu e de la cui, ci de la reglajul aer/benzina... Asta se face cu motorul cald, dar e indicat sa aiba o mana priceputa langa el, sa le regleze cum trebuie. Bine, pana la urma tot la piston se joaca...asta-i o solutie. Si alta, tot pt piston, ar fi sa il mai coboare o tzara din siguranta. din cauza k are presiune mica benzina Nu stiu de ce, dar n-am intalnit faza cu presiunea la benzina.Daca ai scuter cu carburator pe membrana, da, e posibil.Dar daca e carburator normal, nu exista presiune la benzina.Aia curge simplu, in camera de la plutitor in carburator, iar de acolo, prin compresia pistonului, absoarbe benzina in camera de ardere. Asa ca pt consum ridicat, incearca ce-am zis eu mai sus... Editat Ianuarie 21, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Ce poza ... aia statea in lateral , nu vroia sa se "craceasca" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 21, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2009 Da, si carburatorul sa fie reglat.Automat daca nu inchide cuiul pontou sta pistonul ridicat, adica, accelerat.Si asa cum ai zis, se tureaza aiurea, cand ar trebui sa stea la relanti.Dar asta se demonstreaza usor, ca da sa plece de sub tine cand stai pe loc cu motorul la relanti.Eu zic ca daca nu da sa plece fortat singur cand e la relanti, nu e de la cui, ci de la reglajul aer/benzina... Asta se face cu motorul cald, dar e indicat sa aiba o mana priceputa langa el, sa le regleze cum trebuie. Bine, pana la urma tot la piston se joaca...asta-i o solutie. Si alta, tot pt piston, ar fi sa il mai coboare o tzara din siguranta. Dar nu pot sa-l fac sa stea la relanti,ca daka fac motorul sa se auda cat mai incet,regland acceleratia si relantiul, si il las de spate jos,se opreste motorul,sau pleaca de pe loc.O sa fac poza la fiecare piesa din carburator si o sa postez ca sa ma ajutati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 (editat) Dar nu pot sa-l fac sa stea la relanti,ca daka fac motorul sa se auda cat mai incet,regland acceleratia si relantiul, si il las de spate jos,se opreste motorul,sau pleaca de pe loc.O sa fac poza la fiecare piesa din carburator si o sa postez ca sa ma ajutati Mergi cu el...apoi te opresti cand s-a incalzit bine motorul si sta la relanti, si reglezi alea stand pe el...nici sa moara, nici sa plece de sub tine...Sau daca nu ajungi, te dai jos, da il tii cu o mana sa stea pe rotile lui, nu il pui pe cric...si reglezi fara sa accelerezi in vr-un fel. LE: apropo, ca acum am citit, daca toba aia nu-i originala, s-ar putea sa fie chiar ea buba.Micul experiment de ti-l propun sa vezi cat de utila poate sa fie o toba, acoper-o cu mana de tot cand merge Asa ca, daca e toba vai mama ei, ea se poate sa fie un alt factor pt consum...A zis @Ionel mai sus, care-i faza cu toba Pentru scuter in 2T este foarte importanta toba.daca scoti toba si mergi fara ea, nu o sa ai purere si viteza deloc in plus..maimult de 35-40km/h nu vei merge in schimb vei avea un sunet groaznic. Cu completarea ca atunci cand scoti toba consuma mai mult, ca nu se mai face returul de gaz nears inapoi in camera de ardere Si uite ca asa poti rezolva misterul consumului....deci carburatie reglata si toba daca e originala, n-ar trebui sa fie problema in situatia ta Editat Ianuarie 21, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 21, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2009 LE: apropo, ca acum am citit, daca toba aia nu-i originala, s-ar putea sa fie chiar ea buba.Micul experiment de ti-l propun sa vezi cat de utila poate sa fie o toba, acoper-o cu mana de tot cand merge Asa ca, daca e toba vai mama ei, ea se poate sa fie un alt factor pt consum...A zis @Ionel mai sus, care-i faza cu toba Am acoperit toba de cateva ori,si se opreste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Mergi cu el...apoi te opresti cand s-a incalzit bine motorul si sta la relanti, si reglezi alea stand pe el...nici sa moara, nici sa plece de sub tine...Sau daca nu ajungi, te dai jos, da il tii cu o mana sa stea pe rotile lui, nu il pui pe cric...si reglezi fara sa accelerezi in vr-un fel. LE: apropo, ca acum am citit, daca toba aia nu-i originala, s-ar putea sa fie chiar ea buba.Micul experiment de ti-l propun sa vezi cat de utila poate sa fie o toba, acoper-o cu mana de tot cand merge Asa ca, daca e toba vai mama ei, ea se poate sa fie un alt factor pt consum...A zis @Ionel mai sus, care-i faza cu toba Cu completarea ca atunci cand scoti toba consuma mai mult, ca nu se mai face returul de gaz nears inapoi in camera de ardere Si uite ca asa poti rezolva misterul consumului....deci carburatie reglata si toba daca e originala, n-ar trebui sa fie problema in situatia ta da..asa-i..asta i-am vrut sa-i explic. Eu am taiat toba(capul)si am scos 2 tevi care erau acolo..am lasat doar aia principala....sunetu ii altfel dar o crescut putin consumu. => orice modificare la toba iti poate creste consumu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 Dar daca nu vrea sa stea pana reglez relantiul?:(o tin putin pe cric,abia dupa o las jos?...in mod normal cand e la relanti ar trebui sa nu plece de pe loc,nici sa se invarta roata,nuh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 pune pe cric si regleaza relantiu in asa fel incat roata sa nu se invarta roata(aproape).Sau poti face reglajul dat jos de pe cric in asa fel incat sa nu mearga singur. Sper ca ai inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) pune pe cric si regleaza relantiu in asa fel incat roata sa nu se invarta roata(aproape).Sau poti face reglajul dat jos de pe cric in asa fel incat sa nu mearga singur. Sper ca ai inteles. Am inteles .Ms Editat Ianuarie 22, 2009 de NIK_NEK2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NIK_NEK2000 Postat Februarie 22, 2009 Autor Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) daca pun un vitezometru digital la piaggio,ce ar trebui facut sa-mi arate cu ce viteza merg???e sigma sport bc 800,de biciclete...si trebuie sa stiu diametrul rotii ca sa introduc un cod in el(din cate am vazut) http://www.sigmasport.com/us/service_cente...puter&id=60 Editat Februarie 22, 2009 de NIK_NEK2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.