Mad_Mihai Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 Salut, Am un ZX6R din '95 care se tureaza pe loc dar in sarcina nu mai ia ture f repede. urca pana la 8000 si apoi foarte greu. Care ar fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad_Mihai Postat Noiembrie 21, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2005 Dupa 7-8000 urca de 5 ori mai greu si de-adia mai atinge turatia maxima parca nu ar mai avea gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 Filtrul de aer cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexs307 Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 merge inecata...daca ai umblat la suruburile de aer de la carb sau la evacuare,cam asa se manifesta...si filtrul de aer e o varianta f buna...ori e gata si e obturat, ori l-ai pus nou si nu l-ai stors de ulei complet...parerea mea,ca si eu am patit-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 Verifica filtrul de aer; vezi sa n-ai pe sub sha vre-o carpa care obtureaza admisia; Verifica si cablul de shoc , de la frig se intareste jegul si se gripeaza; verifica bujiile Vezi alimentarea de la rezervor la carburatoare, sa n-ai vre-un filtru pus pe furtun care s-a colmatat, daca ai pompa vacumatica vezi membrana.Verifica busonul sa nu fie infundata aerisirea. verifca sa ai termostatul si sa functioneze Daca toate sunt ok ar trebui sa te gandesti la o curatare si reglare a carburatoarelor, si asa a venit iarna. Cu ocazia asta te uiti si la membrane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad_Mihai Postat Noiembrie 22, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2005 (editat) pai cu ce influenteaza termostatul? Filtrul de aer e bun, e acelasi cu care mergea bine. oricum se comporta ca si cum nu ar avea benzina. Editat Noiembrie 22, 2005 de Mad_Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat Noiembrie 22, 2005 Share Postat Noiembrie 22, 2005 Vezi ca este de la carburatoare,daca le desfaci vei observa ca jiglerele "mari" sunt infundate adica ai mai multe jiglere iar cele cu diametru cel mai mare sunt cele care ajuta motorul sa-si ia mai multa benzina cand (bagi mana in acceleratie) si s-ar putea sa fie infundate curatale si regleazale. Binenteles dupa ce ai verificat bine filtru de aer si te-ai asigurat ca nu obtureaza nimic aerul sa intre in carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad_Mihai Postat Noiembrie 22, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2005 o sa incerc si va anunt rezultatul. Multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad_Mihai Postat Noiembrie 27, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2005 Inca nu am incercat ce mi-ati zis, dar ma-r interesa si alte idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 pai cu ce influenteaza termostatul? Filtrul de aer e bun, e acelasi cu care mergea bine. oricum se comporta ca si cum nu ar avea benzina. asculta ce vb omu', stie ce spune! din ce spui tu este f logic sa nu ai termostat sau sa stea tot timpul deschis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawa_GPZ Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 schimba bujiile, poate la frig nu se descurca, daca au in jur de 10.000 cu ele atunci e clar,oricum in primavara le vei schimba asa ca merita sa incerci asta mai intai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad_Mihai Postat Decembrie 3, 2005 Autor Share Postat Decembrie 3, 2005 bujiile nu au decat 1000 km. maxim 1500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3xt3r_kt Postat Decembrie 3, 2005 Share Postat Decembrie 3, 2005 (editat) problema tipica Kawasaki.... de doua ori am avut problema asta la un zzr de 400 care mergea impecabil pana intr-o zii cand facea aceasi figura... dupa 7 8 mii de ture nu mai mergea in toate carburatoarele-implicit pistoanele , se tura foarte greu, scoatea un sunet foarte ciudat pe toba si parca se balbaia rau de tot in loc sa se tureze frumos si elegant....!!!! Prima oara am schimbat bujiile care erau f vechi... nu mai mergea decat in 2 carburatoare, dupa 6 7 mii de ture... a 2-a oara a facut figuri mai rau si anume ... cand intra in starea asta de cacao in care nu mai ardea benzina cum trebuie relantiul scadea pe la 400 rpm si cea mai mica incercare de a accelera imi ineca motorul... acesta nu mai pornea decat impins sau lasat 10 minute sa se linisteasca dupa care mergea 30 min si iar facea la fel... a -2a faza ( asta mai nasoala) nu avea cum sa fie de la bujii ca deabia le schimbasem de 1500 2000 km... am schimbat pompita de benzina , si am curatat®lat carburatoarele iar si a mers fara probleme... Sincer , asta e faptul care m-a indepartat de kawasaki (prima mea dragoste) , asta e marea lor problema, nu merg atat de rotund pe cat trebuie si sunt foarte pretentioase la benzina... o singura data daca ai bagat o benzina mai proasta incepe si o scuipa si te da in nas si tot felu de figuri si de iar trebuie sa il iei la desfacut... in schimb... la yamaha ii pui si Votka si tot merge, nu e pretentioasa .... Bafta si daca ai timp intr-o zii ne intalnim sa il ascult si eu sa vad daca face la fel ca al meu ca oricum suntem amandoi vecini pe aici prin DrTaberei!!! Dute la Bardaci cu el ca te rezlva in cateva ore... numai sa fie timp ! Te-am pupat Editat Decembrie 3, 2005 de d3xt3r_kt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad_Mihai Postat Decembrie 4, 2005 Autor Share Postat Decembrie 4, 2005 problema tipica Kawasaki.... de doua ori am avut problema asta la un zzr de 400 care mergea impecabil pana intr-o zii cand facea aceasi figura... dupa 7 8 mii de ture nu mai mergea in toate carburatoarele-implicit pistoanele , se tura foarte greu, scoatea un sunet foarte ciudat pe toba si parca se balbaia rau de tot in loc sa se tureze frumos si elegant....!!!! Prima oara am schimbat bujiile care erau f vechi... nu mai mergea decat in 2 carburatoare, dupa 6 7 mii de ture... a 2-a oara a facut figuri mai rau si anume ... cand intra in starea asta de cacao in care nu mai ardea benzina cum trebuie relantiul scadea pe la 400 rpm si cea mai mica incercare de a accelera imi ineca motorul... acesta nu mai pornea decat impins sau lasat 10 minute sa se linisteasca dupa care mergea 30 min si iar facea la fel... a -2a faza ( asta mai nasoala) nu avea cum sa fie de la bujii ca deabia le schimbasem de 1500 2000 km... am schimbat pompita de benzina , si am curatat®lat carburatoarele iar si a mers fara probleme... Sincer , asta e faptul care m-a indepartat de kawasaki (prima mea dragoste) , asta e marea lor problema, nu merg atat de rotund pe cat trebuie si sunt foarte pretentioase la benzina... o singura data daca ai bagat o benzina mai proasta incepe si o scuipa si te da in nas si tot felu de figuri si de iar trebuie sa il iei la desfacut... in schimb... la yamaha ii pui si Votka si tot merge, nu e pretentioasa .... Bafta si daca ai timp intr-o zii ne intalnim sa il ascult si eu sa vad daca face la fel ca al meu ca oricum suntem amandoi vecini pe aici prin DrTaberei!!! Dute la Bardaci cu el ca te rezlva in cateva ore... numai sa fie timp ! Te-am pupat multumesc pentru raspuns. o sa iti explic mai multe cand ne intalnim si poate imi zici cum ai rezolvat-o. partea buna e ca la mine nu da in nas motoreta. doar ca nu mai trage. inainte sa faca asa tragea de la 6000 de rupea. nu stiu ce sa zic. oricum pana acum nu am incercat sa i fac nimic. sper sa o rezolv pana in primavara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3xt3r_kt Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 da-mi un telefon la 0724.53.74.83 in zilele cu sot....sa vin sa o vedem cum face si te trimit la cineva care stie cum sa o readuca la viatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad_Mihai Postat Februarie 23, 2006 Autor Share Postat Februarie 23, 2006 da-mi un telefon la 0724.53.74.83 in zilele cu sot....sa vin sa o vedem cum face si te trimit la cineva care stie cum sa o readuca la viatza Am scos si eu moto acum pe strada si trebuie sa o aranjez neaparat. sa mearga si ea frumos si rotund ca la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Februarie 24, 2006 Share Postat Februarie 24, 2006 Vezi deasupra airbox-ului ai furtunul de presurizare a camerelor de nivel . Vezi daca nu e sarit de pe airbox sau de pe valva sau daca nu e decuplat furtunul dintre camere si valva sau daca valva nu e defecta. Actionata de vacuum valva cupleaza airbox-ul cu camera plutitoarelor ,in lipsa vacuum-ului camerele comunica cu presiunea atmosferica (iesirea libera a valvei -sau pt California sist evaporativ) Daca e defecta valva cuplezi camerele cu airbox-ul in direct si astupi furtunul vacuum. Daca toate furtunele si valvele sunt OK verifica diafragmele carb-urilor s-ar putea sa ai vreuna sparta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad_Mihai Postat Aprilie 25, 2006 Autor Share Postat Aprilie 25, 2006 Vezi deasupra airbox-ului ai furtunul de presurizare a camerelor de nivel . Vezi daca nu e sarit de pe airbox sau de pe valva sau daca nu e decuplat furtunul dintre camere si valva sau daca valva nu e defecta. Actionata de vacuum valva cupleaza airbox-ul cu camera plutitoarelor ,in lipsa vacuum-ului camerele comunica cu presiunea atmosferica (iesirea libera a valvei -sau pt California sist evaporativ) Daca e defecta valva cuplezi camerele cu airbox-ul in direct si astupi furtunul vacuum. Daca toate furtunele si valvele sunt OK verifica diafragmele carb-urilor s-ar putea sa ai vreuna sparta esti din bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Din Tg Mures Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.