Sari la conținut

Probleme Zx6r


Mad_Mihai
 Share

Postări Recomandate

Verifica filtrul de aer; vezi sa n-ai pe sub sha vre-o carpa care obtureaza admisia;

Verifica si cablul de shoc , de la frig se intareste jegul si se gripeaza;

verifica bujiile

Vezi alimentarea de la rezervor la carburatoare, sa n-ai vre-un filtru pus pe furtun care s-a colmatat, daca ai pompa vacumatica vezi membrana.Verifica busonul sa nu fie infundata aerisirea.

verifca sa ai termostatul si sa functioneze

 

Daca toate sunt ok ar trebui sa te gandesti la o curatare si reglare a carburatoarelor, si asa a venit iarna. Cu ocazia asta te uiti si la membrane.

 

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca este de la carburatoare,daca le desfaci vei observa ca jiglerele "mari" sunt infundate adica ai mai multe jiglere iar cele cu diametru cel mai mare sunt cele care ajuta motorul sa-si ia mai multa benzina cand (bagi mana in acceleratie) si s-ar putea sa fie infundate curatale si regleazale.

Binenteles dupa ce ai verificat bine filtru de aer si te-ai asigurat ca nu obtureaza nimic aerul sa intre in carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cu ce influenteaza termostatul?

Filtrul de aer e bun, e acelasi cu care mergea bine. oricum se comporta ca si cum nu ar avea benzina.

 

 

asculta ce vb omu', stie ce spune! din ce spui tu este f logic sa nu ai termostat sau sa stea tot timpul deschis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema tipica Kawasaki.... de doua ori am avut problema asta la un zzr de 400 care mergea impecabil pana intr-o zii cand facea aceasi figura... dupa 7 8 mii de ture nu mai mergea in toate carburatoarele-implicit pistoanele , se tura foarte greu, scoatea un sunet foarte ciudat pe toba si parca se balbaia rau de tot in loc sa se tureze frumos si elegant....!!!!

Prima oara am schimbat bujiile care erau f vechi... nu mai mergea decat in 2 carburatoare, dupa 6 7 mii de ture...

 

a 2-a oara a facut figuri mai rau si anume ... cand intra in starea asta de cacao in care nu mai ardea benzina cum trebuie relantiul scadea pe la 400 rpm si cea mai mica incercare de a accelera imi ineca motorul... acesta nu mai pornea decat impins sau lasat 10 minute sa se linisteasca dupa care mergea 30 min si iar facea la fel... a -2a faza ( asta mai nasoala) nu avea cum sa fie de la bujii ca deabia le schimbasem de 1500 2000 km... am schimbat pompita de benzina , si am curatat&reglat carburatoarele iar si a mers fara probleme... Sincer , asta e faptul care m-a indepartat de kawasaki (prima mea dragoste) , asta e marea lor problema, nu merg atat de rotund pe cat trebuie si sunt foarte pretentioase la benzina... o singura data daca ai bagat o benzina mai proasta incepe si o scuipa si te da in nas si tot felu de figuri si de iar trebuie sa il iei la desfacut... in schimb... la yamaha ii pui si Votka si tot merge, nu e pretentioasa .... Bafta si daca ai timp intr-o zii ne intalnim sa il ascult si eu sa vad daca face la fel ca al meu ca oricum suntem amandoi vecini pe aici prin DrTaberei!!! Dute la Bardaci cu el ca te rezlva in cateva ore... numai sa fie timp ! Te-am pupat

Editat de d3xt3r_kt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema tipica Kawasaki.... de doua ori am avut problema asta la un zzr de 400 care mergea impecabil pana intr-o zii cand facea aceasi figura... dupa 7 8 mii de ture nu mai mergea in toate carburatoarele-implicit pistoanele , se tura foarte greu, scoatea un sunet foarte ciudat pe toba si parca se balbaia rau de tot in loc sa se tureze frumos si elegant....!!!!

Prima oara am schimbat bujiile care erau f vechi... nu mai mergea decat in 2 carburatoare, dupa 6 7 mii de ture...

 

a 2-a oara a facut figuri mai rau si anume ... cand intra in starea asta de cacao in care nu mai ardea benzina cum trebuie relantiul scadea pe la 400 rpm si cea mai mica incercare de a accelera imi ineca motorul... acesta nu mai pornea decat impins sau lasat 10 minute sa se linisteasca dupa care mergea 30 min si iar facea la fel... a -2a faza ( asta mai nasoala) nu avea cum sa fie de la bujii ca deabia le schimbasem de 1500 2000 km... am schimbat pompita de benzina , si am curatat&reglat carburatoarele iar si a mers fara probleme... Sincer , asta e faptul care m-a indepartat de kawasaki (prima mea dragoste) , asta e marea lor problema, nu merg atat de rotund pe cat trebuie si sunt foarte pretentioase la benzina... o singura data daca ai bagat o benzina mai proasta incepe si o scuipa si te da in nas si tot felu de figuri si de iar trebuie sa il iei la desfacut... in schimb... la yamaha ii pui si Votka si tot merge, nu e pretentioasa .... Bafta si daca ai timp intr-o zii ne intalnim sa il ascult si eu sa vad daca face la fel ca al meu ca oricum suntem amandoi vecini pe aici prin DrTaberei!!! Dute la Bardaci cu el ca te rezlva in cateva ore... numai sa fie timp ! Te-am pupat

multumesc pentru raspuns. o sa iti explic mai multe cand ne intalnim si poate imi zici cum ai rezolvat-o. partea buna e ca la mine nu da in nas motoreta. doar ca nu mai trage. inainte sa faca asa tragea de la 6000 de rupea. nu stiu ce sa zic. oricum pana acum nu am incercat sa i fac nimic. sper sa o rezolv pana in primavara .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

da-mi un telefon la 0724.53.74.83 in zilele cu sot....sa vin sa o vedem cum face si te trimit la cineva care stie cum sa o readuca la viatza :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Vezi deasupra airbox-ului ai furtunul de presurizare a camerelor de nivel . Vezi daca nu e sarit de pe airbox sau de pe valva sau daca nu e decuplat furtunul dintre camere si valva sau daca valva nu e defecta.

Actionata de vacuum valva cupleaza airbox-ul cu camera plutitoarelor ,in lipsa vacuum-ului camerele comunica cu presiunea atmosferica (iesirea libera a valvei -sau pt California sist evaporativ)

Daca e defecta valva cuplezi camerele cu airbox-ul in direct si astupi furtunul vacuum.

Daca toate furtunele si valvele sunt OK verifica diafragmele carb-urilor s-ar putea sa ai vreuna sparta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Vezi deasupra airbox-ului ai furtunul de presurizare a camerelor de nivel . Vezi daca nu e sarit de pe airbox sau de pe valva sau daca nu e decuplat furtunul dintre camere si valva sau daca valva nu e defecta.

Actionata de vacuum valva cupleaza airbox-ul cu camera plutitoarelor ,in lipsa vacuum-ului camerele comunica cu presiunea atmosferica (iesirea libera a valvei -sau pt California sist evaporativ)

Daca e defecta valva cuplezi camerele cu airbox-ul in direct si astupi furtunul vacuum.

Daca toate furtunele si valvele sunt OK verifica diafragmele carb-urilor s-ar putea sa ai vreuna sparta

 

esti din bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...