ThunderByte Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 (editat) Scuze.Vorbeam la modul cel mai serios. Deci am pe cineva cu R1 2002, aceasi hurait la ambreiaj ,cum a descris colegul mai sus. Stima! Da, tot din rulment e. Daca te uit in poza cu ambreiajul explodat si ai un pic de imaginatie ai sa iti dai seama ca tot ansamblul ambreiajului, in greutate de vreo 2-4 kg(depinde de moto) sta pe un singur rulment pe ace(piesa nr.19) care nu vine pe centrul de greutate al ansamblului de ambreiaj ci vine pe un capat. Automat in timp rulmentul prinde joc si apar zgomote mai ales la relanti. Al 2-lea rulment(piesa nr.12), e rulment de presiune, pentru debraiere, si ajuta ca punctul unde ambreiajul este tras/impins pentru debraiere sa se miste independent de ansamblul ambreiajului si viceversa, totusi in momentul in care tragi ambreiajul tensionezi si echilibrezi ansamblul, apare al doilea punct de sprijin pe capatul opus al ambreiajului si automat zgomotul dispare, rulmentul de presiune stand tensionat in boltul tras de tija din capacul de ambreiaj. La fel si in sarcina, zgomotul dispare, rulmentul venind de obicei fix sub pinionul ce transmite miscarea de la motor la cutie, deci automat cand pui forta pe pinion practic apesi pe oala sa stea dreapta indiderent de centrul normal de greutate al acesteia. Sper ca ti-am dat un raspuns si ai inteles, nu te-am bagat mai rau in ceata. Editat Martie 9, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Da, tot din rulment e. Daca te uit in poza cu ambreiajul explodat si ai un pic de imaginatie ai sa iti dai seama ca tot ansamblul ambreiajului, in greutate de vreo 2-4 kg(depinde de moto) sta pe un singur rulment pe ace(piesa nr.19) care nu vine pe centrul de greutate al ansamblului de ambreiaj ci vine pe un capat. Automat in timp rulmentul prinde joc si apar zgomote mai ales la relanti. Al 2-lea rulment(piesa nr.12), e rulment de presiune, pentru debraiere, si ajuta ca punctul unde ambreiajul este tras/impins pentru debraiere sa se miste independent de ansamblul ambreiajului si viceversa, totusi in momentul in care tragi ambreiajul tensionezi si echilibrezi ansamblul, apare al doilea punct de sprijin pe capatul opus al ambreiajului si automat zgomotul dispare, rulmentul de presiune stand tensionat in boltul tras de tija din capacul de ambreiaj. La fel si in sarcina, zgomotul dispare, rulmentul venind de obicei fix sub pinionul ce transmite miscarea de la motor la cutie, deci automat cand pui forta pe pinion practic apesi pe oala sa stea dreapta indiderent de centrul normal de greutate al acesteia. Sper ca ti-am dat un raspuns si ai inteles, nu te-am bagat mai rau in ceata. index.png Am inteles.Am mai vazut ambreiaj desfacut..dar nu stiam ce si cum. Aiideie cam cat costa piesele de schimb si manopera la o astfel de lucrare? Recomanzi ceva brand pt piesa ce trebuie inlocuita? Ms mult pt ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 (editat) Am inteles.Am mai vazut ambreiaj desfacut..dar nu stiam ce si cum. Aiideie cam cat costa piesele de schimb si manopera la o astfel de lucrare? Recomanzi ceva brand pt piesa ce trebuie inlocuita? Ms mult pt ajutor ! Din ce vad rulmentul la R1, cel putin modelul asta, calca direct pe axul cutiei si oala ... ti-ar trebui rulmentul si oala in sine. In afara de OEM nu cred ca gasesti. Iti poti face o idee cu preturile de aici. http://www.babbittsonline.com/oemparts/a/yam/50044a1df8700209bc790715/clutch Editat Martie 9, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 (editat) Salut , Are cineva carenele laterale pentru CB500S. Sau ma puteti ajuta cu un site de unde pot comanda ? Stima. Editat Martie 21, 2016 de Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Nu se mai gasesc de multi ani; acum vreo 10 ani am cautat eu si era o companie franceza care fabricase asa ceva, dar deja nu mai fabrica. Eu aveam carene, dar erau in stare cam proasta si voiam sa le schimb, nu am reusit pana in 2009 cand am vandut motocicleta si am renuntat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 In legatura cu problema zgomotului de la ambreiaj (stiu ca sunt incepator dar m-am lovit de ea deja) in cele mai multe cazuri este data de oala de ambreiaj ala carei arcuri s-au deformat plastic. Au am gasit o oala second si mecanicul spune ca a disparut zgomotul (da, inca nu am ajuns sa imi iau moto de la tipul care o repara). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 In legatura cu problema zgomotului de la ambreiaj (stiu ca sunt incepator dar m-am lovit de ea deja) in cele mai multe cazuri este data de oala de ambreiaj ala carei arcuri s-au deformat plastic. Au am gasit o oala second si mecanicul spune ca a disparut zgomotul (da, inca nu am ajuns sa imi iau moto de la tipul care o repara). Cat de puternic era zgomotul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 NU stiu sa iti spun, dar avea aceleasi simptome. Te sfatuiesc sa citesti topicul deschis de mine... /index.php?/topic/735532-outer-clutch-pentru-cb500/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 NU stiu sa iti spun, dar avea aceleasi simptome. Te sfatuiesc sa citesti topicul deschis de mine... /index.php?/topic/735532-outer-clutch-pentru-cb500/ Daca sunetul e vag (i.e. trebuia sa stai cu urechile ciulite la motor sa-l auzi) nu cred ca ar trebui sa te arunci la investitii. Go on and enjoy, e un motor cu o varsta inaintata si chestiile nu mai stau pe el ca in prima zi. Baga banii in cauciucuri si frane, alea-s cele mai importante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 NU, nu sea auzea incet deloc. Se auzea chiar tare. Daca a rezolvat problema, ma declar multumit. Am cumparat cauciucuri, am schimbat rulmenti, placute, ulei, filtre, antigel, niste simeringuri. Mai trebuie sa schimb lampile de semnalizare (sunt cu led si se vad mai slab) si trebuie sa imi rezolv vitezometrul. Nu stiu de ce nu merge. Kilometrajul merge dar vitezometrul nu... » Post actualizat in 06 Apr 2016 19:02Nu are cineva un bord de CB 500 de vanzare? Nu gasesc pe nicaieri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
merkerik Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 sal Are cineva un cb 500 de vanzare pt A2 sau er-5 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 Salutare tuturor ! Astazi am iesit putin la o plimbare cu CB-ul meu si m-am bagat pe niste stradute cu pamant de pe la Trapezului...La una dintre intersectii am pus o frana mai puternica, la o viteza de vreo 20 km/h , moto s-a dezechilibrat si s-a culcat pe o parte. Eu nu am cazut, ci am ramas pe picioare. Am ridicat-o si am continuat sa merg cu ea, insa de atunci maneta de frana este foarte tare si franeaza brusc, nemaiavand cursa aceea progresiva ca inainte. De la ce ar putea fi? Ce trebuie sa verific? Mersi. Nu am avut nici o alta paguba, doar o zgarietura pe maneta de frana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Salut, Proaspat incepator, prima intrare in oras, am cateva intrebari : 1. dupa ce porniti moto la vreo 10-15 grade, cu socul tras, la cate ture sta moto (a mea in jur de 2000) 2. dupa ce se incalzeste motorul, la cate ture sta motorul (al meu are ceva probleme pentru ca sta intre 2000 si 3000) 3. Bordul cum se demonteaza? Are doar 2 suruburi de tip TX? Evident, nu ma refer si la cablu si cele 2 mufe. 4. cei care v-ati schimbat semnalizarile, ce v-ati pus? LED, becuri mai mici? Cum ati rezolvat problema cu diferenta de putere? Ati schimbat releul sau ati pus o rezistenta? A mea din pacate a venit cu alte semnalizari si...pe langa faptul ca nu sunt vizibile, mai clipesc si foarte repede. Problema e ca nu prea gasesc semnalizari cu bec de 21 decat la preturi mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 1 - Nu e bine sa il lasi sa stea cu socul tras in ture mari, odata pornit socul trebuie impins inapoi , daca sta intre 1ooo si 15oo de ture e de ajuns. 2 - Cu motorul incalzit ar trebui sa stea pe la 12oo-14oo nici decum 2-3ooo. Ca o paranteza, cum adica intre 2ooo si 3ooo? fluctueaza intre valorile astea? 3 - Bordul are suruburi pe dedesupt parca, trebuie sa dai farul jos ca sa vezi exact. 4 - Daca nu clipesc enervant de tare sunt ok si asa, daca ti se pare ca clipesc totusi prea repede de obicei sa pune rezistenta pe semnalizari, sau daca vrei poti schimba releul, ambele variante sunt valabile. » Post actualizat in 17 Apr 2016 15:52 Salutare tuturor ! Astazi am iesit putin la o plimbare cu CB-ul meu si m-am bagat pe niste stradute cu pamant de pe la Trapezului...La una dintre intersectii am pus o frana mai puternica, la o viteza de vreo 20 km/h , moto s-a dezechilibrat si s-a culcat pe o parte. Eu nu am cazut, ci am ramas pe picioare. Am ridicat-o si am continuat sa merg cu ea, insa de atunci maneta de frana este foarte tare si franeaza brusc, nemaiavand cursa aceea progresiva ca inainte. De la ce ar putea fi? Ce trebuie sa verific? Mersi. Nu am avut nici o alta paguba, doar o zgarietura pe maneta de frana... Cel mai bine mergi la un service, ceva s-a intamplat acolo ... daca nu te pricepi singur nu cred ca iti poate explica cineva ce si cum pentru ca nu poate sti exact care e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Sa ma duc la un service aveam si eu in cap, insa as fi vrut sa stiu cam la ce sa ma astept.Macar dpdv costuri. Ma gandesc ca poate colegii mai experimentati au mai trecut prin asta si pot sa ma ajute cu cateva posibile diagnostice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 E posibil sa ai doar maneta indoita si asta sa cauzeze simptomele alea sau sa fie vorba doar de o aerisire sau ceva foart foarte simplu. Oricata experienta aia avea nu poti sti exact ce e acolo pana nu vezi pe viu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 crashbar http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=ac&ID=239757 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Urmeaza in viitor sa montez un set de crashbar-uri. Sunt 50 eur setul, corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Da, setul . dreapta + stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 @ThunderByte Da, stiu ca ceva nu e in regula. Nu o las cu socul tras nicicum. Dupa ce porneste, il las cat pot de repede...prima data la jumatate si apoi de tot. Ceea ce nu am verificat este daca nu cumva cablul de la soc face ceva figuri. Cred ca ar fi prima treaba. Legat de bord, asa este, va trebui sa dau jos farul. Bine, oricum trebuie demontat atunci cand cablez bordul deoarece mufele sunt in far. In legatura cu semnalizarile...am rezolvat. Am cumparat 2 de la un magazin din brasov, chinezesti insa cu bec mic cu halogen care consuma 21W. E perfect. Am pus 2 in paralel si releul functioneaza corect. Maine ami iau 2 ca sa le schimb si pe spate. Problema e ca boul ala care a schimabt semnalizarile, pe fata a taiat cablurile originale si a inadit firul (ceea ce a fost perfect pentru ca eu cu cele noi m-am legat in mufa din far, asa cum trebuie). Problema e ca pe spate idiotul a distrus mufa mama, strangand cu patentul cablul pe care l-a taiat in mufa. Nu stiu de ce nu le-a coenctat normal. Probabil pentru ca era un pic cam idiot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 @ThunderByte Da, stiu ca ceva nu e in regula. Nu o las cu socul tras nicicum. Dupa ce porneste, il las cat pot de repede...prima data la jumatate si apoi de tot. Ceea ce nu am verificat este daca nu cumva cablul de la soc face ceva figuri. Cred ca ar fi prima treaba. Legat de bord, asa este, va trebui sa dau jos farul. Bine, oricum trebuie demontat atunci cand cablez bordul deoarece mufele sunt in far. In legatura cu semnalizarile...am rezolvat. Am cumparat 2 de la un magazin din brasov, chinezesti insa cu bec mic cu halogen care consuma 21W. E perfect. Am pus 2 in paralel si releul functioneaza corect. Maine ami iau 2 ca sa le schimb si pe spate. Problema e ca boul ala care a schimabt semnalizarile, pe fata a taiat cablurile originale si a inadit firul (ceea ce a fost perfect pentru ca eu cu cele noi m-am legat in mufa din far, asa cum trebuie). Problema e ca pe spate idiotul a distrus mufa mama, strangand cu patentul cablul pe care l-a taiat in mufa. Nu stiu de ce nu le-a coenctat normal. Probabil pentru ca era un pic cam idiot. Pe lateralul carburatoarelor stiu ca se vedea la cb cand era tras socul si cand nu, e o tija de bronz care iese in partea superioara fata a carburatoarelor cand e socul tras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Hmmm... Din ce am mai citit pe aici, ma gandeam ca poate e doar avansul un pic (un pic mai mult) cam mare. M-am uitat in in manualul Hayens insa din pozele alea nu prea m-am prins unde ar trebui sa fie reglajul ptr avans. Iti multumesc pentru poza. Incet, incet, incep sa imi cunosc moto. MOmentan sunt bucuros ca am gasit o solutie ieftina pentru ca semnalizarile sa fie vizibile. Un mootociclist mi-a zis ca nu sunt importante semnalizarile...ca daca am moto o sa ma misc repede si nu o sa am nevoie de semnalizari...nu pot fi de acord.... Intentionez sa duc moto inapoi la tipul care mi l-a servisat insa sunt momentan cam cu morcovul in f**d daca trebuie sa trec prin anumite zone ale orasului, mai ales la anumite ore. Am exersat eu cateva franari mai "violente" pe la 30 km pe ora insa imi e frica in oras ca nu voi sti sa reactionez corect daca imi taie cineva calea. Stiu, se invata dupa multe ore de condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Relantiul se regleaza din surubul galben intre carburatoare. se vede in aceeasi poza de mai sus. Trebuie sa bagi mana pe sub carburatoare si cu varful degetelor ai sa dai de el ... e mai greu prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Mda, nu am vazut jucaria aia din plastic. Ar trebui sa fie in stanga sau in dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 Pe mijloc, oricum nu poti baga mana decat de pe dreapta parca, pe partea opusa ai electromotorul si spatiul e foarte mic intre motor si carbutaroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.