Cristian Filip Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) oarecum probleme financiare, nu aveam toti banii. vroiam sa-i dau tipului un avans de 15 milioane si restul in februarie-martie. in tot acest timp motocicleta sa stea la el, fiindca eu incep facultatea si voi fii 5/7 la timisoara. dar am inteles ca el se ocupa de vanzari si nu e a lui, e un fel de "samsar" asa. mi-a specificat ca tipul care vinde cb-ul are nevoie urgenta de bani pentru a-si lua ceva mai mare. desi nu inteleg graba ca sezonul e pe terminate... dar e fierul lor si le dau dreptate. mai sunt vreo 2-3 persoane care vor sa vina, una din iasi din ce mi-a spus. daca n-o vinde, in primavara sigur va fii a mea Editat Septembrie 9, 2015 de Cristian Filip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Ai link cu anuntul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=866147570105547&set=gm.878431088915231&type=1&permPage=1 apare ca fiind SOLD cica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 stiu, stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ifklikk Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Salut, Doresc sa cumpar suport monokey top case (si side case) pentru Honda CB 500 din 1998. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 stie careva cum putem vedea daca senzorul de la frana de mana e busit? (presupun ca firele le putem verifica cu o baterie...nu?) si daca da - e vreun magazin de unde-l pot lua sa-l aiba pe stock? ar trebui sa fie ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 stie careva cum putem vedea daca senzorul de la frana de mana e busit? (presupun ca firele le putem verifica cu o baterie...nu?) si daca da - e vreun magazin de unde-l pot lua sa-l aiba pe stock? ar trebui sa fie ieftin... Iei un multimetru, il pui pe masurarea rezistentei, pui cablurile pe cei doi papuci ai contactului frana (nu este senzor) si, daca atunci cand apesi butonelul, valoarea de pe ecran se duce spre 0 inseamna ca este bun. In caz contrar se poate desface foarte usor pentru curatare. Nou gasesti pe Louis ( https://www.louis.eu/artikel/brake-light-switch-honda-front-wheel-fuer-honda-cb-500/10032206?filter_bike_id=0810&list=110427302 ) » Post actualizat in 23 Sep 2015 09:21 ... de fapt ... cred ca este exact invers ... ar trebui sa aiba continuitate cand este eliberat, iar cand il apesi sa intrerupa circuitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Iei un multimetru, il pui pe masurarea rezistentei, pui cablurile pe cei doi papuci ai contactului frana (nu este senzor) si, daca atunci cand apesi butonelul, valoarea de pe ecran se duce spre 0 inseamna ca este bun. In caz contrar se poate desface foarte usor pentru curatare. Nou gasesti pe Louis ( https://www.louis.eu/artikel/brake-light-switch-honda-front-wheel-fuer-honda-cb-500/10032206?filter_bike_id=0810&list=110427302 ) » Post actualizat in 23 Sep 2015 09:21 ... de fapt ... cred ca este exact invers ... ar trebui sa aiba continuitate cand este eliberat, iar cand il apesi sa intrerupa circuitul aaa... al meu n-are boton... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Salutare, Mi-a murit bateria (cel putin astea au fost simptomele si la concluzia asta am ajuns eu) si am zis sa mai cer o parere.Treaba a fost cam asa: Mi-a pornit putin mai greu intr-o dimineata iar mai dupa-amiaza cand am dat sa pornesc iar nu a mai vrut. A fost sunetul si scaderea intensitatii luminilor ca si cum nu ar mai avea de unde trage curent. A pornit din prima de la o masina cu cabluri asa ca am dus-o acasa si a mers pornita din nou.Mi-am vazut de treaba iar pe seara iar nu pornea, asa ca am masurat urmatoarele: - 11.6-11.7 V fara nimic pornit (deci bateria clar descarcata) - am verificat curentul de scurgere poate este ceva in neregula (un scurt sau ceva): valoare de <100 uA mi se pare in parametri si destul de mica (in manual scrie ca tr sa fie max decat 1mA) - am pus bateria la incarcat la un redresor peste noapte (~12 ore) dimineata avea aprox 12.8V (In manual scrie ca ar tr sa fie undeva la 13 o baterie optima, insa nu mai incarca redresorul, imi indica full si nu mai trecea curent prea mult) a pornit din prima dupa remontare. Cu aceasta ocazie am verificat voltajul de alimentare cand avea motorul pornit: 14.7-14.8V pe la 4500 de ture , mai sus nu am dat ca sa nu supar vecinii de dimineata. am plecat la o plimbare de ~100km fara nici un fel de problema. - idea e ca peste doar o zi de nefolosit motocicleta am patit aceiasi figura. Ce parere aveti, este vorba de baterie? Eu consider ca nu mai tine sarcina la fel de bine, bateria ne stiind cu exactitate de cand este pe motocicleta. Nu m-ar deranja sa o schimb sa stiu ca e noua dar am zis sa intreb daca ar mai fi ceva de verificat si daca cei 14.8V sunt pentru o functionare normala in mers. O zi buna, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemosergiu Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Salutare, Mi-a murit bateria (cel putin astea au fost simptomele si la concluzia asta am ajuns eu) si am zis sa mai cer o parere.Treaba a fost cam asa: Mi-a pornit putin mai greu intr-o dimineata iar mai dupa-amiaza cand am dat sa pornesc iar nu a mai vrut. A fost sunetul si scaderea intensitatii luminilor ca si cum nu ar mai avea de unde trage curent. A pornit din prima de la o masina cu cabluri asa ca am dus-o acasa si a mers pornita din nou.Mi-am vazut de treaba iar pe seara iar nu pornea, asa ca am masurat urmatoarele: - 11.6-11.7 V fara nimic pornit (deci bateria clar descarcata) - am verificat curentul de scurgere poate este ceva in neregula (un scurt sau ceva): valoare de <100 uA mi se pare in parametri si destul de mica (in manual scrie ca tr sa fie max decat 1mA) - am pus bateria la incarcat la un redresor peste noapte (~12 ore) dimineata avea aprox 12.8V (In manual scrie ca ar tr sa fie undeva la 13 o baterie optima, insa nu mai incarca redresorul, imi indica full si nu mai trecea curent prea mult) a pornit din prima dupa remontare. Cu aceasta ocazie am verificat voltajul de alimentare cand avea motorul pornit: 14.7-14.8V pe la 4500 de ture , mai sus nu am dat ca sa nu supar vecinii de dimineata. am plecat la o plimbare de ~100km fara nici un fel de problema. - idea e ca peste doar o zi de nefolosit motocicleta am patit aceiasi figura. Ce parere aveti, este vorba de baterie? Eu consider ca nu mai tine sarcina la fel de bine, bateria ne stiind cu exactitate de cand este pe motocicleta. Nu m-ar deranja sa o schimb sa stiu ca e noua dar am zis sa intreb daca ar mai fi ceva de verificat si daca cei 14.8V sunt pentru o functionare normala in mers. O zi buna, Alex Bateria ta nu mai are amperajul, poate sa iti indice si 14v daca are 2 sau 3 amperi nu poti sa pornesti, sigur bateria a ajuns la sfarsitul duratei de exploatare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Aceeasibproblema cu bateria am patit-o si eu.Dupa schimbarea ei,totul a redevenit la normal.Bateria veche,inlocuita tot de mine,avea o vechime de fix 2 ani(cat se zice ca tine o baterie moto).Parerea mea este sa o schimbi cu alta noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Mai da i niste ture si vezi sa nu ti faca si releul de incarcare figuri... lasa vecinii ca o sa se invete ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
menseph Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 (editat) Mai da i niste ture si vezi sa nu ti faca si releul de incarcare figuri... lasa vecinii ca o sa se invete ei... Salut, o sa incerc. ce figuri ar putea face? sa mearga la 14-15V la 4500-5000 de ture si apoi sa scoata mai putin? nu ma gandeam ca s-ar putea intampla asa dar o sa ma uit. o sa verific si amperajul daca tot o sa merg iar cu multimetru la ea. Aveti idee cam cat ar tr sa scoata ca amperaj la incarcare Ca nu am gasit decat despre voltaj in manualul de la heynes pe care il am? Editat Septembrie 24, 2015 de menseph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Septembrie 24, 2015 Share Postat Septembrie 24, 2015 Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid » Post actualizat in 24 Sep 2015 13:18 Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid » Post actualizat in 24 Sep 2015 13:19 Scuze, e din cauza telefonului, rog admin sa stearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 She's back! Dupa 6 ani e din nou a mea nu in starea in care am lasat-o dar cu putini km in plus pentru ca cineva a fost busy sa o modifice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 stiti unde pot gasi si eu diagrama de piese pentru cb500 din 2001? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Merci!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Am gasit o honda CB500 care arata bine, din 94, cu 900 EUR (autentificare rar inclusa). Mi-au spus ca are o problema la ambreiaj in sensul ca desi functioneaza, are un zgomot. Oare despre ce ar putea fi vorba si cam cat ar costa? Oare sa imi vad de treaba mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 http://sermoto.ro/index.php?route=product/product&path=130_66&product_id=872 ........ de asta e vorba? Vezi ca si lantul este la sfarsitul vietii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Mda, m-ai prins. Eu ziceam ca mai are inca pe atat. Cam cat ar costa kitul de lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Nu mai are ..... cred ca tu te-ai luat dupa pozitia axului care este la jumatate ,dar uite-te la ultima poza ..... e o sageata care indica uzura...... un kit in jur de 500 de lei (pinioane si lant). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Mda, dupa aia m-am luat. Acum ca mi-ai atras atentia cred ca ai dreptate. In fine, ideea e ca ce am vazut prin brasov arata mult mai rau. Acum daca mi-ar lua vreo 100 de eur ca sa rezolve problema as fi multumit. Sunt constient ca voi mai cheltui niste bani...poate cauciucuri, ceva consumabile, insa nu as vrea sa bag mai mult de 300 maixm 400 EUR. Acum incep sa caut si echipament. Toata distractia ma va duce pe la 2000 EUR in cel mai fericit caz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.