Sari la conținut

Din nimic faci ceva,iar din ceva orice...!


MOTORIOUS
 Share

Postări Recomandate

A cumparat o Virago Xv din 1993 din Italia,cu 500 de europeni.Arata din cale afara de rau si nici nu a mai fost pornita de vreo 6-7 ani.Am adus-o acasa si dupa ce am spalat-o bine parca a iesit alta motoreta la iveala.Desigur,a mai ramas ceva rugina pe ici-colo si cromul era cam bulit...Pe bord arata 8000 de km.Ulterior am constatat ca era rupt cablul de kilometraj,dar eu banuiesc,ca chiar atata avea fiindca de la atata stat s-a ruginit cablul si la prima miscare din loc s-a torsionat si a cedat.Motorul,clar,nu prezinta urme de interventie mecanica.Era doar oribil customizat si o aerografie de toata jena cu un indian vai de mama lui.Am curatat carburile,schimbat ulei,filtru ulei,aer,bujii,acumulator nou(dar din ala ieftin).Am reinstalat carburile si tot tacamul,i-am dat o cheie si ....nimic!

Uitasem sa pun benzina.De...emotiunile! Am pus benzina,contact si dupa cateva ture in gol si vreo 3 rateuri a pornit. Am lasat-o la ralanti vreo 15 min. apoi am ascultat-o cu atentie.Nu batea nimic,pur si simplu la un ralanti a la Harley auzi cum lucra tachetii.

Dupa vreo cateva zile am dus-o totusi la Mures,si mi-au fost reglate carburile,balansate corect,masurata compresia,jocul la supape.Totul era o.k mai putin cilindrul fata care mergea putin prea sarac,dar a fost rezolvata si asta.Si uite asa,in timpul liber mi-am facut de lucru.Am schimbat bordul cu un AceWell,am mutat sigurantele sub masca din stanga intr-un fusebox de CBR 600,am taiat cadrul,am taiat scaunul in vederea unui motor solo.Am mai pus un short dragbar,fise cu led,suport numar lateral si alte maruntisuri.Pe spate am pus guma de 170 Conti Milestone care a incaput la fix.Cele mai mari batai de cap au fost la fixarea oglinzilor originale pe brate aftermarket.Ulterior,un amic mi-a festit o tema Jack Daniel's....Mai urmeaza inmatricularea si vremea buna.

Va recomand si voua o astfel de "manevra".Luati o rabla pe bani de cacao si incercati sa faceti ceva cu mana voastra.Veti avea mari satisfactii.Poate unii,mai norocosi si inspirati vor avea cu mini buget,maxi rezultat.SUCCES!!!

post-44963-1232981110_thumb.jpg

post-44963-1232981146_thumb.jpg

post-44963-1232981223_thumb.jpg

post-44963-1232981368_thumb.jpg

post-44963-1232981413_thumb.jpg

post-44963-1232981431_thumb.jpg

post-44963-1232981635_thumb.jpg

post-44963-1232981649_thumb.jpg

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumos, felicitari pentru initiativa si creativitate ;ai reusit sa demosntrezi ca daca ai o pasiune, o imaginatie bogata si un oarecare bun simt artistic + bineinteles pachetul de cunostinte mecanice => poti face lucruri foarte misto.Iti doresc mult succes in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super fain! Acum baga ceva kilometri in ea ca aia 8000 sunt degeaba.

Faina treaba facurati si voi.Si mie imi place stilul mai...bobber si tocmai de aia am renuntat la comenzi avansate....http://www.youtube.com/watch?v=o2LWPUCQrTc

 

foarte frumos, felicitari pentru initiativa si creativitate ;ai reusit sa demosntrezi ca daca ai o pasiune, o imaginatie bogata si un oarecare bun simt artistic + bineinteles pachetul de cunostinte mecanice => poti face lucruri foarte misto.Iti doresc mult succes in continuare.

Multumesc.Sincer nu ma omor dupa chopper-e.Pe 2 roti merg oficial din '94(neoficial de prin '87) si toate motoarele mele au fost doar enduro stradale si cross si tot la astea voi ramane.Viroaga asta a fost asa,sa vad daca iese ceva...Acuma,ce a iesit judecati voi.

Numa' bine!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina treaba facurati si voi.Si mie imi place stilul mai...bobber si tocmai de aia am renuntat la comenzi avansate....http://www.youtube.com/watch?v=o2LWPUCQrTc

tare sunt curios cum arata inainte-ai vreo poza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare sunt curios cum arata inainte-ai vreo poza?

Sa stii ca am pe undeva vreo 2-3 trantite pe un cd.Le caut si le pun...Ia sa vad eu unde or fi.

 

 

Din pacate nu am una before,asa mai ampla.Dar ca idee sunt bune si astea.

post-44963-1232984785_thumb.jpg

post-44963-1232984847_thumb.jpg

post-44963-1232984946_thumb.jpg

post-44963-1232985096_thumb.jpg

post-44963-1232985162_thumb.jpg

post-44963-1232985183_thumb.jpg

post-44963-1232985250_thumb.jpg

post-44963-1232985325_thumb.jpg

post-44963-1232985381_thumb.jpg

post-44963-1232986067_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a iesit bine! :laugh:

ca sa arate si mai bine, parerea mea: vopseste jantele cu negru

Poate cale voi vopsi candva....Apropo! Vad ca si tu ai ce ai cu lupul dacic.Eu il port pe al meu in spinare,de ceva vreme :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cumparat o Virago Xv din 1993 din Italia,cu 500 de europeni.Arata din cale afara de rau si nici nu a mai fost pornita de vreo 6-7 ani.Am adus-o acasa si dupa ce am spalat-o bine parca a iesit alta motoreta la iveala.Desigur,a mai ramas ceva rugina pe ici-colo si cromul era cam bulit...Pe bord arata 8000 de km.Ulterior am constatat ca era rupt cablul de kilometraj,dar eu banuiesc,ca chiar atata avea fiindca de la atata stat s-a ruginit cablul si la prima miscare din loc s-a torsionat si a cedat.Motorul,clar,nu prezinta urme de interventie mecanica.Era doar oribil customizat si o aerografie de toata jena cu un indian vai de mama lui.Am curatat carburile,schimbat ulei,filtru ulei,aer,bujii,acumulator nou(dar din ala ieftin).Am reinstalat carburile si tot tacamul,i-am dat o cheie si ....nimic!

Uitasem sa pun benzina.De...emotiunile! Am pus benzina,contact si dupa cateva ture in gol si vreo 3 rateuri a pornit. Am lasat-o la ralanti vreo 15 min. apoi am ascultat-o cu atentie.Nu batea nimic,pur si simplu la un ralanti a la Harley auzi cum lucra tachetii.

Dupa vreo cateva zile am dus-o totusi la Mures,si mi-au fost reglate carburile,balansate corect,masurata compresia,jocul la supape.Totul era o.k mai putin cilindrul fata care mergea putin prea sarac,dar a fost rezolvata si asta.Si uite asa,in timpul liber mi-am facut de lucru.Am schimbat bordul cu un AceWell,am mutat sigurantele sub masca din stanga intr-un fusebox de CBR 600,am taiat cadrul,am taiat scaunul in vederea unui motor solo.Am mai pus un short dragbar,fise cu led,suport numar lateral si alte maruntisuri.Pe spate am pus guma de 170 Conti Milestone care a incaput la fix.Cele mai mari batai de cap au fost la fixarea oglinzilor originale pe brate aftermarket.Ulterior,un amic mi-a festit o tema Jack Daniel's....Mai urmeaza inmatricularea si vremea buna.

Va recomand si voua o astfel de "manevra".Luati o rabla pe bani de cacao si incercati sa faceti ceva cu mana voastra.Veti avea mari satisfactii.Poate unii,mai norocosi si inspirati vor avea cu mini buget,maxi rezultat.SUCCES!!!

 

 

 

Seaua prea groasa, riser-ele prea inalte... ca totul, in general, de gustibus...

 

A biker's work is never done, ain't it?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seaua prea groasa, riser-ele prea inalte... ca totul, in general, de gustibus...

 

A biker's work is never done, ain't it?

Ai perfecta dreptate! Dar cand nu ai nici 6 luni de la o operatie nasoala(hernie de disc) si nici drumuri a la Bavaria parca e mai bun ceva gros sub curut.Riser-ele le-am facut tot eu si tot din considerente,sa zicem terapeutice,le-am vrut inalte....Oricum,iti dau dreptate!

 

Unde lai facut si cat te-a costat?

Motorul a fost 500 de euro.Ce am mai pus pe el+aerografia,vreo 1600 cu totul.De facut l-am facut in garajul personal,seara de pe la orele 20 pana la 1-2 a.m. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QUOTE (Roadkill_Himself @ Jan 28 2009, 10:17 AM) post_snapback.gif''Seaua prea groasa, riser-ele prea inalte... ca totul, in general, de gustibus...

 

A biker's work is never done, ain't it? ''

 

 

Ai perfecta dreptate! ...Oricum,iti dau dreptate!

 

 

AH 72 NOOOOOOOOO ! FACEA MISTO ! Ai cazut in capcana ... Lasa ca o sa te obisnuiesti cu R.D. Ti-a facut initierea acu' .Sa nu-l crezi nici cand vorbeste serios :laugh: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QUOTE (Roadkill_Himself @ Jan 28 2009, 10:17 AM) post_snapback.gif''Seaua prea groasa, riser-ele prea inalte... ca totul, in general, de gustibus...

A biker's work is never done, ain't it? ''

AH 72 NOOOOOOOOO ! FACEA MISTO ! Ai cazut in capcana ... Lasa ca o sa te obisnuiesti cu R.D. Ti-a facut initierea acu' .Sa nu-l crezi nici cand vorbeste serios :cheers: :laugh:

 

sunt convins ca n-a facut misto ... dar tu esti prea prins cu ale tale...

"look at bright side of the moon"

 

 

 

Motorul a fost 500 de euro.Ce am mai pus pe el+aerografia,vreo 1600 cu totul.De facut l-am facut in garajul personal,seara de pe la orele 20 pana la 1-2 a.m. :laugh:

 

aici cred ca te intreba de tatuaj ... :love:

Editat de Philip_HD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate! Dar cand nu ai nici 6 luni de la o operatie nasoala(hernie de disc) si nici drumuri a la Bavaria parca e mai bun ceva gros sub curut.Riser-ele le-am facut tot eu si tot din considerente,sa zicem terapeutice,le-am vrut inalte....Oricum,iti dau dreptate!

 

 

Atunci e de inteles. Oricum, era doar o chestie de gust, nimic altceva, in ciuda parerii unora d-aici.

 

 

 

aici cred ca te intreba de tatuaj ... :laugh:

 

 

... care tatuaj e super misto gindit si executat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cale voi vopsi candva....Apropo! Vad ca si tu ai ce ai cu lupul dacic.Eu il port pe al meu in spinare,de ceva vreme :laugh:

e misto tatuaju'.

si eu vreau un tatuaj, dar nu-mi vine ideea + ca tre' sa ma tin de-un prieten la arhitectura sa-mi puna pe hartie ideea.

Io-l vreau undeva ori pe umar, ori pe piept ori pe omoplat si mult mai mic fata de al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain motorul, a la frisco style bobber-chopper. Sa faci dintr-o motocicleta asa de urata cum este Viraga de serie, asa ceva... merita respect! :laugh:

Koszonom szepen! Apropo!Acum am pus ochii pe o Kawa vn 1500 din '96 la vreo 20k km.Va fi transformata in Indian sau un Drifter,daca vrei dar cu scaune separate.Cel din fata va fi o sa de cal iar motocicleta,mai putin motorul va fi imbracata in piele.Acum ma gandesc la un model pentru aripi si la un suicidal shift mai deosebit.Pana la final mai e drum lung,dar sper ca intr-o zi...

 

un singur sfat am: renunta la fisele cu led! da, arata bine dar sa vezi tu cum merge motorul cu unele normale...

Deocamdata porneste la fix si nu da semne ca ar intrerupe scanteia.Oricum,preventiv am marit putin distanta la electrozii bujiilor si am schimbat cifra de autocuratare,de la 7 la 8EA.Plus ca am recuperat cauciucurile originale din capetele pipelor.Acum nu mai exista riscul sa sara si sa te "defibrileze"in mers :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...