MOTORIOUS Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) A cumparat o Virago Xv din 1993 din Italia,cu 500 de europeni.Arata din cale afara de rau si nici nu a mai fost pornita de vreo 6-7 ani.Am adus-o acasa si dupa ce am spalat-o bine parca a iesit alta motoreta la iveala.Desigur,a mai ramas ceva rugina pe ici-colo si cromul era cam bulit...Pe bord arata 8000 de km.Ulterior am constatat ca era rupt cablul de kilometraj,dar eu banuiesc,ca chiar atata avea fiindca de la atata stat s-a ruginit cablul si la prima miscare din loc s-a torsionat si a cedat.Motorul,clar,nu prezinta urme de interventie mecanica.Era doar oribil customizat si o aerografie de toata jena cu un indian vai de mama lui.Am curatat carburile,schimbat ulei,filtru ulei,aer,bujii,acumulator nou(dar din ala ieftin).Am reinstalat carburile si tot tacamul,i-am dat o cheie si ....nimic! Uitasem sa pun benzina.De...emotiunile! Am pus benzina,contact si dupa cateva ture in gol si vreo 3 rateuri a pornit. Am lasat-o la ralanti vreo 15 min. apoi am ascultat-o cu atentie.Nu batea nimic,pur si simplu la un ralanti a la Harley auzi cum lucra tachetii. Dupa vreo cateva zile am dus-o totusi la Mures,si mi-au fost reglate carburile,balansate corect,masurata compresia,jocul la supape.Totul era o.k mai putin cilindrul fata care mergea putin prea sarac,dar a fost rezolvata si asta.Si uite asa,in timpul liber mi-am facut de lucru.Am schimbat bordul cu un AceWell,am mutat sigurantele sub masca din stanga intr-un fusebox de CBR 600,am taiat cadrul,am taiat scaunul in vederea unui motor solo.Am mai pus un short dragbar,fise cu led,suport numar lateral si alte maruntisuri.Pe spate am pus guma de 170 Conti Milestone care a incaput la fix.Cele mai mari batai de cap au fost la fixarea oglinzilor originale pe brate aftermarket.Ulterior,un amic mi-a festit o tema Jack Daniel's....Mai urmeaza inmatricularea si vremea buna. Va recomand si voua o astfel de "manevra".Luati o rabla pe bani de cacao si incercati sa faceti ceva cu mana voastra.Veti avea mari satisfactii.Poate unii,mai norocosi si inspirati vor avea cu mini buget,maxi rezultat.SUCCES!!! Editat Ianuarie 26, 2009 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Super fain! Acum baga ceva kilometri in ea ca aia 8000 sunt degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) BRAVO....asa mai arata a chopper....ar merita sa-i faci o sha de piele cu JackDaniels. Editat Ianuarie 26, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slowmotion Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 foarte frumos, felicitari pentru initiativa si creativitate ;ai reusit sa demosntrezi ca daca ai o pasiune, o imaginatie bogata si un oarecare bun simt artistic + bineinteles pachetul de cunostinte mecanice => poti face lucruri foarte misto.Iti doresc mult succes in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 26, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) Super fain! Acum baga ceva kilometri in ea ca aia 8000 sunt degeaba. Faina treaba facurati si voi.Si mie imi place stilul mai...bobber si tocmai de aia am renuntat la comenzi avansate....http://www.youtube.com/watch?v=o2LWPUCQrTc foarte frumos, felicitari pentru initiativa si creativitate ;ai reusit sa demosntrezi ca daca ai o pasiune, o imaginatie bogata si un oarecare bun simt artistic + bineinteles pachetul de cunostinte mecanice => poti face lucruri foarte misto.Iti doresc mult succes in continuare. Multumesc.Sincer nu ma omor dupa chopper-e.Pe 2 roti merg oficial din '94(neoficial de prin '87) si toate motoarele mele au fost doar enduro stradale si cross si tot la astea voi ramane.Viroaga asta a fost asa,sa vad daca iese ceva...Acuma,ce a iesit judecati voi. Numa' bine! Editat Ianuarie 26, 2009 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Faina treaba facurati si voi.Si mie imi place stilul mai...bobber si tocmai de aia am renuntat la comenzi avansate....http://www.youtube.com/watch?v=o2LWPUCQrTc tare sunt curios cum arata inainte-ai vreo poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 26, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2009 tare sunt curios cum arata inainte-ai vreo poza? Sa stii ca am pe undeva vreo 2-3 trantite pe un cd.Le caut si le pun...Ia sa vad eu unde or fi. Din pacate nu am una before,asa mai ampla.Dar ca idee sunt bune si astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 superb! frumoasa lucrare!marbles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 WOW!!!!!!!!! Nice bike!!!!!!!!!! super tare !!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 ...Va recomand si voua o astfel de "manevra".Luati o rabla pe bani de cacao si incercati sa faceti ceva cu mana voastra... Ai tot respectul meu Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) a iesit bine! ca sa arate si mai bine, parerea mea: vopseste jantele cu negru Editat Ianuarie 27, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 27, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2009 a iesit bine! ca sa arate si mai bine, parerea mea: vopseste jantele cu negru Poate cale voi vopsi candva....Apropo! Vad ca si tu ai ce ai cu lupul dacic.Eu il port pe al meu in spinare,de ceva vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 A cumparat o Virago Xv din 1993 din Italia,cu 500 de europeni.Arata din cale afara de rau si nici nu a mai fost pornita de vreo 6-7 ani.Am adus-o acasa si dupa ce am spalat-o bine parca a iesit alta motoreta la iveala.Desigur,a mai ramas ceva rugina pe ici-colo si cromul era cam bulit...Pe bord arata 8000 de km.Ulterior am constatat ca era rupt cablul de kilometraj,dar eu banuiesc,ca chiar atata avea fiindca de la atata stat s-a ruginit cablul si la prima miscare din loc s-a torsionat si a cedat.Motorul,clar,nu prezinta urme de interventie mecanica.Era doar oribil customizat si o aerografie de toata jena cu un indian vai de mama lui.Am curatat carburile,schimbat ulei,filtru ulei,aer,bujii,acumulator nou(dar din ala ieftin).Am reinstalat carburile si tot tacamul,i-am dat o cheie si ....nimic! Uitasem sa pun benzina.De...emotiunile! Am pus benzina,contact si dupa cateva ture in gol si vreo 3 rateuri a pornit. Am lasat-o la ralanti vreo 15 min. apoi am ascultat-o cu atentie.Nu batea nimic,pur si simplu la un ralanti a la Harley auzi cum lucra tachetii. Dupa vreo cateva zile am dus-o totusi la Mures,si mi-au fost reglate carburile,balansate corect,masurata compresia,jocul la supape.Totul era o.k mai putin cilindrul fata care mergea putin prea sarac,dar a fost rezolvata si asta.Si uite asa,in timpul liber mi-am facut de lucru.Am schimbat bordul cu un AceWell,am mutat sigurantele sub masca din stanga intr-un fusebox de CBR 600,am taiat cadrul,am taiat scaunul in vederea unui motor solo.Am mai pus un short dragbar,fise cu led,suport numar lateral si alte maruntisuri.Pe spate am pus guma de 170 Conti Milestone care a incaput la fix.Cele mai mari batai de cap au fost la fixarea oglinzilor originale pe brate aftermarket.Ulterior,un amic mi-a festit o tema Jack Daniel's....Mai urmeaza inmatricularea si vremea buna. Va recomand si voua o astfel de "manevra".Luati o rabla pe bani de cacao si incercati sa faceti ceva cu mana voastra.Veti avea mari satisfactii.Poate unii,mai norocosi si inspirati vor avea cu mini buget,maxi rezultat.SUCCES!!! Seaua prea groasa, riser-ele prea inalte... ca totul, in general, de gustibus... A biker's work is never done, ain't it? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Poate cale voi vopsi candva....Apropo! Vad ca si tu ai ce ai cu lupul dacic.Eu il port pe al meu in spinare,de ceva vreme Unde lai facut si cat te-a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 Seaua prea groasa, riser-ele prea inalte... ca totul, in general, de gustibus... A biker's work is never done, ain't it? Ai perfecta dreptate! Dar cand nu ai nici 6 luni de la o operatie nasoala(hernie de disc) si nici drumuri a la Bavaria parca e mai bun ceva gros sub curut.Riser-ele le-am facut tot eu si tot din considerente,sa zicem terapeutice,le-am vrut inalte....Oricum,iti dau dreptate! Unde lai facut si cat te-a costat? Motorul a fost 500 de euro.Ce am mai pus pe el+aerografia,vreo 1600 cu totul.De facut l-am facut in garajul personal,seara de pe la orele 20 pana la 1-2 a.m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 QUOTE (Roadkill_Himself @ Jan 28 2009, 10:17 AM) ''Seaua prea groasa, riser-ele prea inalte... ca totul, in general, de gustibus... A biker's work is never done, ain't it? '' Ai perfecta dreptate! ...Oricum,iti dau dreptate! AH 72 NOOOOOOOOO ! FACEA MISTO ! Ai cazut in capcana ... Lasa ca o sa te obisnuiesti cu R.D. Ti-a facut initierea acu' .Sa nu-l crezi nici cand vorbeste serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) QUOTE (Roadkill_Himself @ Jan 28 2009, 10:17 AM) ''Seaua prea groasa, riser-ele prea inalte... ca totul, in general, de gustibus...A biker's work is never done, ain't it? '' AH 72 NOOOOOOOOO ! FACEA MISTO ! Ai cazut in capcana ... Lasa ca o sa te obisnuiesti cu R.D. Ti-a facut initierea acu' .Sa nu-l crezi nici cand vorbeste serios sunt convins ca n-a facut misto ... dar tu esti prea prins cu ale tale... "look at bright side of the moon" Motorul a fost 500 de euro.Ce am mai pus pe el+aerografia,vreo 1600 cu totul.De facut l-am facut in garajul personal,seara de pe la orele 20 pana la 1-2 a.m. aici cred ca te intreba de tatuaj ... Editat Ianuarie 29, 2009 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 un singur sfat am: renunta la fisele cu led! da, arata bine dar sa vezi tu cum merge motorul cu unele normale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Ai perfecta dreptate! Dar cand nu ai nici 6 luni de la o operatie nasoala(hernie de disc) si nici drumuri a la Bavaria parca e mai bun ceva gros sub curut.Riser-ele le-am facut tot eu si tot din considerente,sa zicem terapeutice,le-am vrut inalte....Oricum,iti dau dreptate! Atunci e de inteles. Oricum, era doar o chestie de gust, nimic altceva, in ciuda parerii unora d-aici. aici cred ca te intreba de tatuaj ... ... care tatuaj e super misto gindit si executat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 30, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2009 ... care tatuaj e super misto gindit si executat. Ideea a fost a mea iar tatuajul a fost facut in Cluj la Fanarttattoo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Poate cale voi vopsi candva....Apropo! Vad ca si tu ai ce ai cu lupul dacic.Eu il port pe al meu in spinare,de ceva vreme e misto tatuaju'. si eu vreau un tatuaj, dar nu-mi vine ideea + ca tre' sa ma tin de-un prieten la arhitectura sa-mi puna pe hartie ideea. Io-l vreau undeva ori pe umar, ori pe piept ori pe omoplat si mult mai mic fata de al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Foarte fain motorul, a la frisco style bobber-chopper. Sa faci dintr-o motocicleta asa de urata cum este Viraga de serie, asa ceva... merita respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 31, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2009 Foarte fain motorul, a la frisco style bobber-chopper. Sa faci dintr-o motocicleta asa de urata cum este Viraga de serie, asa ceva... merita respect! Koszonom szepen! Apropo!Acum am pus ochii pe o Kawa vn 1500 din '96 la vreo 20k km.Va fi transformata in Indian sau un Drifter,daca vrei dar cu scaune separate.Cel din fata va fi o sa de cal iar motocicleta,mai putin motorul va fi imbracata in piele.Acum ma gandesc la un model pentru aripi si la un suicidal shift mai deosebit.Pana la final mai e drum lung,dar sper ca intr-o zi... un singur sfat am: renunta la fisele cu led! da, arata bine dar sa vezi tu cum merge motorul cu unele normale... Deocamdata porneste la fix si nu da semne ca ar intrerupe scanteia.Oricum,preventiv am marit putin distanta la electrozii bujiilor si am schimbat cifra de autocuratare,de la 7 la 8EA.Plus ca am recuperat cauciucurile originale din capetele pipelor.Acum nu mai exista riscul sa sara si sa te "defibrileze"in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianera Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 FRUMOS MOTOR. saua veche o mai ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.