atillas Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 trebuie sa schimb kit-ul de lant si sunt curios de ce la anumite marci(in speta regina)diferenta intre un lant cu o-ring-uri si unul cu z-ring-uri este semnificativa.zalele presupun ca sunt la fel la ambele modele,(compozitie,forma etc)si imi vine greu sa cred ca diferenta dintre -ringuri justifica pretul asta..mai concret am gasit la autototal acelasi lant cu aproape 2 mil diferenta.cine a folosit ambele lanturi ar putea sa ne dea un sfat legat de fiabilitate,comportament,etc si bineinteles daca CHIAR merita luat un lant cu z-ringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 si pe mine ma intereseaza lant. de unde sa-mi iau? prefer cele cu siguranta. regina e vestita pt lanturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Parerea mea e sa-l iei pe ala mai ieftin si sa-l schimbi mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edisone Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) RK si DID sunt foarte bune, daca sunt X-ring sunt si mai bune, Regina sunt de o calitate indoielnica. Editat Ianuarie 28, 2009 de edisone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Cum ai ajuns la concluzia ca regina sunt de kko?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 diferenta de pret este f mica intre lanturile o ring si z ring ce au specificatie tehnica similara.nu comparati un o ring ieftin cu un z ring scump. eu ma declar f f f multumit de lantul regina cu care a venit ktm ul meu de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edisone Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 despre lant aici /index.php?...ente+did+regina bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 un DID cu X-ring cred ca e cel mai ok ! (parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 DID-520-VX e ultimul lant ce l`am cumparat...dar si asta s`a intins relativ repede. Cred ca depinde si ce foaie ai pe spate aluminiu sau metal... depinde de greutatea omului sau nu stiu. Inca nu am gasit un lant sa zic, da mai asta e ce trebuie, .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poppy Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Eu am utilizat Regina si DID fara O-ring, Regina cu O-ring si cu Z-ring. Cele fara O-ring au tinut cam cate 2 luni fiecare. Lanturile cu O si Z ring le-am folosit aproape un sezon intreg fiecare cu cate doua randuri de pinioane AFAM. Diferente intre comportamentul si uzura acestora sunt greu de observat in lipsa evidentei numarului exact de ore de functionare a fiecaruia si a conditiilor de exploatare.Teoretic cel cu Z ring este mai bun pentru ca designul in forma de z al ringului retine mai bine vaselina in acele cavitati si totodata confera o elasticitate mai mare lantului la solicitari bidirectionale. Foarte importanta este si calitatea pinioanelor. Oricum pe teren lanturile nu mor de moarte buna ci datorita conditiilor "improprii" de exploatare. Totusi diferenta de pret de care spui este cam mare si cred ca aceasta se datoreaza diferentei dintre lungimile celor doua lanturi; z-ringul din cate stiu se vinde la auner cu 118 zale iar cele cu o- ring se vand de la 106 pana la 120 zale cu preturi diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 vin si eu cu o intrebare, la cat timp se schimba un lant z-ring ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) @moz...orice lant se schimba cand prezinta deformatii vizibile, cand isi prierde flexibilitatea si cand lungimea masurata intre un numar de N zale trece de o valoare maxima specificata de fiecare producator. sau cand se rupe oricum, la ce moto ai, nu cred ca poate rezista un lant mai mult de 2 randuri de pinioane/foi Editat Ianuarie 29, 2009 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 RK si DID sunt foarte bune, daca sunt X-ring sunt si mai bune, Regina sunt de o calitate indoielnica. Cum ai ajuns la concluzia ca regina sunt de kko?? subscriu si eu la ce-a zis edisone si am observat si eu acest lucru la mobrele mele (de strada) cat si la prieteni. regina se "ducea" mult mai repede decat alta marca. Am pus RK si a tinut ceva mai bine (peste 10.000km cum tinea Regina) iar cu DID am ajuns si la 20.000km, dar asta era pe strada, la enduro io zic ca cel mai ieftin e cel mai bun. conditiile sunt prea extreme ca sa te gandesti ca face minuni Z-ringu' ala si tine vaselina prin balti si nisip. la fel de bine poa sa tina si nisipu' acolo si sa se duca mai repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 Ieri am cumparat si eu un lant nou DID cu Z-ring cu 118 zale la pretul de 270 ron. Cele fara ring-uri tin foarte putin deci nu merita chiar daca sunt ieftine. Pe mine m-a tinut unul 3 luni. Nu mai cumpar asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) Cele fara ring-uri tin foarte putin deci nu merita chiar daca sunt ieftine. Pe mine m-a tinut unul 3 luni. Nu mai cumpar asa ceva. ai folosit ceara pentru lubrifiere sau sprei de lant? http://www.putoline.com/en/products/catalo...b-omschrijving/ Editat Ianuarie 29, 2009 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 ai folosit ceara pentru lubrifiere sau sprei de lant? http://www.putoline.com/en/products/catalo...b-omschrijving/ Folosesc spray de lant Motorex special de off-road. si il dau inainte de fiecare iesire...din abundenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) pentru cele fara O_ring este un alt tratament si anume ceara pe care am pus-o in link se pune pe foc si arunci lantul la prajit. in timp ce firebe ceara se curata si lubrifieaza lantul. cine respecta procedura este multumit de rezultate, oricum majoritatea se dau mx. Editat Ianuarie 29, 2009 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 31, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2009 revin cu amanunte..am avut pe motor regina cu z-ring si l-am folosit 1 sezon si jumatate(aprox.3500 de km)si l-am facut varza..acum am luat un regina cu o-ring(super pret de achizitie..220 lei)si sunt curios cat va tine..pana acum am avut pe motor doar regina pe exc-uri iar pe lc4 am folosit DID..asta tinea mult mai mult dar si solicitarile erau mai mici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 la 220 lei sau la 270 lei nu va asteptati sa primiti cele mai bune modele de lant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 la 220 lei sau la 270 lei nu va asteptati sa primiti cele mai bune modele de lant! lantul costa de fapt 360 lei pret client dar eu am la respectiva firma reducere substantiala..presupun ca nu e chiar un jaf..ramane de vazut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto-shop cristur Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Salut.Dupa experienta personala si al prietenilor cu care ne dam impreuna pot sa zic ca sintem multumiti de calitatea DID . Am folosit mai multe feluri de lanturi si cel mai mult a tinut DID ul. Dar aveti grija cind luati ca si in DID cu o Ring sau X Ring sint 3-4 tipuri . De obicei la toate firme sint vindute cel care este mai ieftin si la un pret marisor .Asa se poate face un profit bun dar dupa aia vine experienta negativa.(ca am luat did si na tinut .nici did ul nu e bun si .nici did ul nu e bun si asa mai departe.)Cel mai ieftin did cu x ring este la 290 ron cu 120 zale .Asta e bun pina la 40 cai putere. Cel care este facut pina la 75 cai putere tot cu x ring costa 349 ron.Cel care este facut peste 75 cai putere costa 500 ron. Cind alegi un produs terbuie sa sti intre ce alegi si dupa aia poti sa zici parerea cum a fost sau cum na fost. Motoarele enduro si cross sint aproape toti peste 40 cai putere.Deci eu lantul cu 290 ron nu recomand.O sa tina si el dar nu atit cit este diferenta intre cel care merge pina la 75 cai putere Sper ca am ajutat intrun fel la alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOD Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salut.Dupa experienta personala si al prietenilor cu care ne dam impreuna pot sa zic ca sintem multumiti de calitatea DID .Am folosit mai multe feluri de lanturi si cel mai mult a tinut DID ul. Dar aveti grija cind luati ca si in DID cu o Ring sau X Ring sint 3-4 tipuri . De obicei la toate firme sint vindute cel care este mai ieftin si la un pret marisor .Asa se poate face un profit bun dar dupa aia vine experienta negativa.(ca am luat did si na tinut .nici did ul nu e bun si .nici did ul nu e bun si asa mai departe.)Cel mai ieftin did cu x ring este la 290 ron cu 120 zale .Asta e bun pina la 40 cai putere. Cel care este facut pina la 75 cai putere tot cu x ring costa 349 ron.Cel care este facut peste 75 cai putere costa 500 ron. Cind alegi un produs terbuie sa sti intre ce alegi si dupa aia poti sa zici parerea cum a fost sau cum na fost. Motoarele enduro si cross sint aproape toti peste 40 cai putere.Deci eu lantul cu 290 ron nu recomand.O sa tina si el dar nu atit cit este diferenta intre cel care merge pina la 75 cai putere Sper ca am ajutat intrun fel la alegere. Cum faci diferenta intre lunturile de 40 75 sau peste 75 cai putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) Cum faci diferenta intre lunturile de 40 75 sau peste 75 cai putere? Poate vroia sa zica cilindree. un exemplu de specificatii aici din cate observ eu la DID, pt. enduro sunt doar 2 modele: X-ring si T-ring, ambele suporta 500cc cum au majoritatea. cele fara o-ring sunt pt. motocross si-s la randul lor in functie de cilindree (125/250/500 cc) Editat Februarie 2, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto-shop cristur Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Cum faci diferenta intre lunturile de 40 75 sau peste 75 cai putere? Salut DID520 V CU O RING 0-40 CAI DID520 VX CU X RING 0-40 CAI DID520 VM CU X RING 0-75 CAI DID520 VM CU X RING CULAREA AURIU 0-75 CAI DID520 ZVM2 CU X RING 75CAI- Cu respect Poate vroia sa zica cilindree. un exemplu de specificatii aici din cate observ eu la DID, pt. enduro sunt doar 2 modele: X-ring si T-ring, ambele suporta 500cc cum au majoritatea. cele fara o-ring sunt pt. motocross si-s la randul lor in functie de cilindree (125/250/500 cc) Salut. Nu am referit la cilidri ci am referit pa puterea de rezistenta a lantului. Daca luam la maruntis nu numai 2 model este in DID.Este cu O ring, X ring, cu T ring, fara oring, si in categoriile astea sint mai multe tipuri dupa puterea de rezistenta. Clientul nu trebuie sa stie neaparat diferentele intre piese ci vinzatorul.El trebuie sa zica ce e bun si ce sfatuieste dupa care asuma raspundere. Cu respect moto-shop cristur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 felicitari pentru atitudine!!multa lume la noi nu stie ce cumpara.fie ca vrem sau nu, sportul pe care l-am ales este costisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.