Sari la conținut

kit-uri de lant


Postări Recomandate

trebuie sa schimb kit-ul de lant si sunt curios de ce la anumite marci(in speta regina)diferenta intre un lant cu o-ring-uri si unul cu z-ring-uri este semnificativa.zalele presupun ca sunt la fel la ambele modele,(compozitie,forma etc)si imi vine greu sa cred ca diferenta dintre -ringuri justifica pretul asta..mai concret am gasit la autototal acelasi lant cu aproape 2 mil diferenta.cine a folosit ambele lanturi ar putea sa ne dea un sfat legat de fiabilitate,comportament,etc si bineinteles daca CHIAR merita luat un lant cu z-ringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta de pret este f mica intre lanturile o ring si z ring ce au specificatie tehnica similara.nu comparati un o ring ieftin cu un z ring scump. eu ma declar f f f multumit de lantul regina cu care a venit ktm ul meu de serie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DID-520-VX e ultimul lant ce l`am cumparat...dar si asta s`a intins relativ repede. Cred ca depinde si ce foaie ai pe spate aluminiu sau metal... depinde de greutatea omului sau nu stiu. Inca nu am gasit un lant sa zic, da mai asta e ce trebuie, ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am utilizat Regina si DID fara O-ring, Regina cu O-ring si cu Z-ring. Cele fara O-ring au tinut cam cate 2 luni fiecare. Lanturile cu O si Z ring le-am folosit aproape un sezon intreg fiecare cu cate doua randuri de pinioane AFAM. Diferente intre comportamentul si uzura acestora sunt greu de observat in lipsa evidentei numarului exact de ore de functionare a fiecaruia si a conditiilor de exploatare.Teoretic cel cu Z ring este mai bun pentru ca designul in forma de z al ringului retine mai bine vaselina in acele cavitati si totodata confera o elasticitate mai mare lantului la solicitari bidirectionale. Foarte importanta este si calitatea pinioanelor. Oricum pe teren lanturile nu mor de moarte buna ci datorita conditiilor "improprii" de exploatare. Totusi diferenta de pret de care spui este cam mare si cred ca aceasta se datoreaza diferentei dintre lungimile celor doua lanturi; z-ringul din cate stiu se vinde la auner cu 118 zale iar cele cu o- ring se vand de la 106 pana la 120 zale cu preturi diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@moz...orice lant se schimba cand prezinta deformatii vizibile, cand isi prierde flexibilitatea si cand lungimea masurata intre un numar de N zale trece de o valoare maxima specificata de fiecare producator.

sau cand se rupe :laugh:

oricum, la ce moto ai, nu cred ca poate rezista un lant mai mult de 2 randuri de pinioane/foi

Editat de Soso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RK si DID sunt foarte bune, daca sunt X-ring sunt si mai bune, Regina sunt de o calitate indoielnica.

 

 

Cum ai ajuns la concluzia ca regina sunt de kko??

 

subscriu si eu la ce-a zis edisone si am observat si eu acest lucru la mobrele mele (de strada) cat si la prieteni. regina se "ducea" mult mai repede decat alta marca. Am pus RK si a tinut ceva mai bine (peste 10.000km cum tinea Regina) iar cu DID am ajuns si la 20.000km, dar asta era pe strada, la enduro io zic ca cel mai ieftin e cel mai bun. conditiile sunt prea extreme ca sa te gandesti ca face minuni Z-ringu' ala si tine vaselina prin balti si nisip. la fel de bine poa sa tina si nisipu' acolo si sa se duca mai repede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am cumparat si eu un lant nou DID cu Z-ring cu 118 zale la pretul de 270 ron.

Cele fara ring-uri tin foarte putin deci nu merita chiar daca sunt ieftine. Pe mine m-a tinut unul 3 luni. Nu mai cumpar asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele fara ring-uri tin foarte putin deci nu merita chiar daca sunt ieftine. Pe mine m-a tinut unul 3 luni. Nu mai cumpar asa ceva.

 

 

ai folosit ceara pentru lubrifiere sau sprei de lant?

 

http://www.putoline.com/en/products/catalo...b-omschrijving/

Editat de valbida1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cele fara O_ring este un alt tratament si anume ceara pe care am pus-o in link se pune pe foc si arunci lantul la prajit.

in timp ce firebe ceara se curata si lubrifieaza lantul.

 

cine respecta procedura este multumit de rezultate, oricum majoritatea se dau mx.

Editat de valbida1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu amanunte..am avut pe motor regina cu z-ring si l-am folosit 1 sezon si jumatate(aprox.3500 de km)si l-am facut varza..acum am luat un regina cu o-ring(super pret de achizitie..220 lei)si sunt curios cat va tine..pana acum am avut pe motor doar regina pe exc-uri iar pe lc4 am folosit DID..asta tinea mult mai mult dar si solicitarile erau mai mici..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 220 lei sau la 270 lei nu va asteptati sa primiti cele mai bune modele de lant!

lantul costa de fapt 360 lei pret client dar eu am la respectiva firma reducere substantiala..presupun ca nu e chiar un jaf..ramane de vazut..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Dupa experienta personala si al prietenilor cu care ne dam impreuna pot sa zic ca sintem multumiti de calitatea DID .

Am folosit mai multe feluri de lanturi si cel mai mult a tinut DID ul.

Dar aveti grija cind luati ca si in DID cu o Ring sau X Ring sint 3-4 tipuri .

De obicei la toate firme sint vindute cel care este mai ieftin si la un pret marisor .Asa se poate face un profit bun dar dupa aia vine experienta negativa.(ca am luat did si na tinut .nici did ul nu e bun si

 

.nici did ul nu e bun si asa mai departe.)Cel mai ieftin did cu x ring este la 290 ron cu 120 zale .Asta e bun pina la 40 cai putere.

Cel care este facut pina la 75 cai putere tot cu x ring costa 349 ron.Cel care este facut peste 75 cai putere costa 500 ron.

Cind alegi un produs terbuie sa sti intre ce alegi si dupa aia poti sa zici parerea cum a fost sau cum na fost.

Motoarele enduro si cross sint aproape toti peste 40 cai putere.Deci eu lantul cu 290 ron nu recomand.O sa tina si el dar nu atit cit este diferenta intre cel care merge pina la 75 cai putere

Sper ca am ajutat intrun fel la alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Dupa experienta personala si al prietenilor cu care ne dam impreuna pot sa zic ca sintem multumiti de calitatea DID .

Am folosit mai multe feluri de lanturi si cel mai mult a tinut DID ul.

Dar aveti grija cind luati ca si in DID cu o Ring sau X Ring sint 3-4 tipuri .

De obicei la toate firme sint vindute cel care este mai ieftin si la un pret marisor .Asa se poate face un profit bun dar dupa aia vine experienta negativa.(ca am luat did si na tinut .nici did ul nu e bun si

 

.nici did ul nu e bun si asa mai departe.)Cel mai ieftin did cu x ring este la 290 ron cu 120 zale .Asta e bun pina la 40 cai putere.

Cel care este facut pina la 75 cai putere tot cu x ring costa 349 ron.Cel care este facut peste 75 cai putere costa 500 ron.

Cind alegi un produs terbuie sa sti intre ce alegi si dupa aia poti sa zici parerea cum a fost sau cum na fost.

Motoarele enduro si cross sint aproape toti peste 40 cai putere.Deci eu lantul cu 290 ron nu recomand.O sa tina si el dar nu atit cit este diferenta intre cel care merge pina la 75 cai putere

Sper ca am ajutat intrun fel la alegere.

Cum faci diferenta intre lunturile de 40 75 sau peste 75 cai putere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum faci diferenta intre lunturile de 40 75 sau peste 75 cai putere?

 

Poate vroia sa zica cilindree.

un exemplu de specificatii aici

din cate observ eu la DID, pt. enduro sunt doar 2 modele: X-ring si T-ring, ambele suporta 500cc cum au majoritatea.

cele fara o-ring sunt pt. motocross si-s la randul lor in functie de cilindree (125/250/500 cc)

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum faci diferenta intre lunturile de 40 75 sau peste 75 cai putere?

Salut

DID520 V CU O RING 0-40 CAI

DID520 VX CU X RING 0-40 CAI

DID520 VM CU X RING 0-75 CAI

DID520 VM CU X RING CULAREA AURIU 0-75 CAI

DID520 ZVM2 CU X RING 75CAI-

Cu respect

 

 

Poate vroia sa zica cilindree.

un exemplu de specificatii aici

din cate observ eu la DID, pt. enduro sunt doar 2 modele: X-ring si T-ring, ambele suporta 500cc cum au majoritatea.

cele fara o-ring sunt pt. motocross si-s la randul lor in functie de cilindree (125/250/500 cc)

Salut.

Nu am referit la cilidri ci am referit pa puterea de rezistenta a lantului.

Daca luam la maruntis nu numai 2 model este in DID.Este cu O ring, X ring, cu T ring, fara oring, si in categoriile astea sint mai multe tipuri dupa puterea de rezistenta.

Clientul nu trebuie sa stie neaparat diferentele intre piese ci vinzatorul.El trebuie sa zica ce e bun si ce sfatuieste dupa care asuma raspundere.

Cu respect moto-shop cristur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...