alexutzzz Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salutre...Scuter chinezesc in 4t s'a oprit in mers si nu mai vroia sa porneasca in nici un fel.. Incercat toate metodele...scanteie exista parea sa nu aiba compresie. Desfacut motor,cilindrul "plin de ulei"scuterul dadea si ulei pe toba segmentii pareau relativ ok... Ce e de schimbat in el..?Sau care este cauza... 2Cum se pune axa cu came...fata de piston...nu am gasit semne pe axa si pe motor...si nici nu mi-a trecut prin cap sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 da-i foc si apoi pisha-te pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CMIDP Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 da-i foc si apoi pisha-te pe el. =)))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 o chinezarie tot chinezarie e. oricat ai repara ori regla la ea, nu ai sa scoti ceva valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Februarie 5, 2009 Autor Share Postat Februarie 5, 2009 Nu e al meu e a unei cunostinte,a venit caldura si nu are cu ce sa se deplaseze si nici buget pentru altu.Daca avea nu isi lua chinezarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CMIDP Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 lucrez in piese auto de felul meu si sincer pot spune fara vreo rautate ca avem si o anume categorie de piese de vanzare ...made in china ca sa zic asa.... ei bine ..acele porcarii sunt cumparate doar de doua firme mari si late si jumatate din ele sau chiar mai bine vin retur ptr ca ....sunt varza..... vorba monsteristului ...chinezariile sunt tot chinezarii ........ era oarecum o alta mancare de peste daca era ceva made in japonia desi daca stau sa ma gandesc bine si aia sunt axati pe anumite produse nu chiar pe orice este made in japonia .. in fine...ma bagam si eu aiurea in seama .... scuze ptr intoxicarea topicului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 mai, eu am desfacut o chinezarie a unui prieten, anul trecut chiar. scuterul nu avea nici 3.000 de km, dar era varza la curea, la frane, la pornit, nu mai zic de electrica. mi-am batut capul cateva ore, ca sa ajungem la concluzia ca nu se merita pus pe picioare. de mers, l-am facut sa mearga, dar era ca si cum ai fi dus 10 inghetate in doua maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CMIDP Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 dar era ca si cum ai fi dus 10 inghetate in doua maini. good point Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Salutre...Scuter chinezesc in 4t s'a oprit in mers si nu mai vroia sa porneasca in nici un fel..Incercat toate metodele...scanteie exista parea sa nu aiba compresie. Desfacut motor,cilindrul "plin de ulei"scuterul dadea si ulei pe toba segmentii pareau relativ ok... Ce e de schimbat in el..?Sau care este cauza... 2Cum se pune axa cu came...fata de piston...nu am gasit semne pe axa si pe motor...si nici nu mi-a trecut prin cap sa fac ai demontat motorul ? daca nu lasa-l asa hai sa vb pe mess poate pot sa te ajut cumva ,da-mi ID-ul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 da-i foc si apoi pisha-te pe el. in ce ordine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 in ce ordine? ...tare..!!!... tre sa aiba grija in ce directie bate vantu'mai conteaza ordinea? al rog frumos pe omu sa nu se supere ca glumim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Februarie 7, 2009 Autor Share Postat Februarie 7, 2009 NU e nici o suparare... Deci pana la urma stie cineva ce e de schimbat prin el?si cum e pune axa cu came fata de piston? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 NU e nici o suparare...Deci pana la urma stie cineva ce e de schimbat prin el?si cum e pune axa cu came fata de piston? Pai in general, cand pistonul este in pozitia maxima de sus asezi axul cu came in asa fel incat supapele sa nu fie actionate... E posibil sa porneasca asa, dar trebuie sa fii mai precis de atat. Chinezii au doar un singur set cu marcaje, restul le pun la ochi comparand cu setul ala... care probabil o fi ciordit de la vreu scuter japonez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) NU e nici o suparare...Deci pana la urma stie cineva ce e de schimbat prin el?si cum e pune axa cu came fata de piston? Vezi ca chinezariile astea in 4 timpi au o boala, raman fara joc la supape (probabil se mananca scaunul la supape) de ajung sa stea un pic deschise si nu mai fac compresie. Asta am gasit la o chinezarie a unui amic al meu, i-am reglat culbutorii si a pornit la prima carja. Nici nu ma gandeam la asa ceva dar cand am demontat sa vad daca-i sarita de la punct am vazut ca nu au joc culbutorii. Sunt atat de proaste ca a avut problema asta dupa 2300 km. Editat Februarie 8, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 vin si eu cu cateva completari putin mai exacte ; 1...la inceputul admisiei pistonul se afla la PMS si supapele de adm si ev sant deschise,supapa de admisie se deschide inainte de terminarea cursei de eacuare cu un unghi de avans intre 5 si 30 grade. 2...supapa de evacuare se inchide cu o intarziere intre 10 si 20 grade dupa ce pistonul si-a inceput cursa de admisie(coborare catre PMI) ...ceea ce inseamna ca atunci cand pui lantul la distributie lasi pistonul inainte de PMS intre 1 si 2mm si supapa de admisie de acolo sa inceapa deschiderea,cealalta se regleaza din culbutori(tacheti) ...jocul termic e de 0,15-0,45 la supapa de admisie si de 0,2-0,8 la supapa de evacuare. ...sper sa ajute pe cineva bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubiosu Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 am vazut cam tarziu, in fine... prietene, asta e tot ce ai putut sa zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 da-i foc si apoi pisha-te pe el. gand la gand..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 are si axa cu came? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Salutre...Scuter chinezesc in 4t s'a oprit in mers asta e un PLEONASM Chinezariile sunt de unica folosinta, ca prezervativul, singura placere este sa rupi ambalajul nu se pot repara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 asta e un PLEONASM Chinezariile sunt de unica folosinta, ca prezervativul, singura placere este sa rupi ambalajul nu se pot repara prezervativele se mai vulcanizeaza pe criza asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.