Sari la conținut

Scuter Chinezesc


alexutzzz
 Share

Postări Recomandate

Salutre...Scuter chinezesc in 4t s'a oprit in mers si nu mai vroia sa porneasca in nici un fel..

Incercat toate metodele...scanteie exista parea sa nu aiba compresie.

Desfacut motor,cilindrul "plin de ulei"scuterul dadea si ulei pe toba segmentii pareau relativ ok...

Ce e de schimbat in el..?Sau care este cauza...

2Cum se pune axa cu came...fata de piston...nu am gasit semne pe axa si pe motor...si nici nu mi-a trecut prin cap sa fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lucrez in piese auto de felul meu si sincer pot spune fara vreo rautate ca avem si o anume categorie de piese de vanzare ...made in china ca sa zic asa....

ei bine ..acele porcarii sunt cumparate doar de doua firme mari si late si jumatate din ele sau chiar mai bine vin retur ptr ca ....sunt varza.....

vorba monsteristului ...chinezariile sunt tot chinezarii ........

era oarecum o alta mancare de peste daca era ceva made in japonia desi daca stau sa ma gandesc bine si aia sunt axati pe anumite produse nu chiar pe orice este made in japonia ..

in fine...ma bagam si eu aiurea in seama ....

scuze ptr intoxicarea topicului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, eu am desfacut o chinezarie a unui prieten, anul trecut chiar. scuterul nu avea nici 3.000 de km, dar era varza la curea, la frane, la pornit, nu mai zic de electrica. mi-am batut capul cateva ore, ca sa ajungem la concluzia ca nu se merita pus pe picioare. de mers, l-am facut sa mearga, dar era ca si cum ai fi dus 10 inghetate in doua maini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutre...Scuter chinezesc in 4t s'a oprit in mers si nu mai vroia sa porneasca in nici un fel..

Incercat toate metodele...scanteie exista parea sa nu aiba compresie.

Desfacut motor,cilindrul "plin de ulei"scuterul dadea si ulei pe toba segmentii pareau relativ ok...

Ce e de schimbat in el..?Sau care este cauza...

2Cum se pune axa cu came...fata de piston...nu am gasit semne pe axa si pe motor...si nici nu mi-a trecut prin cap sa fac

ai demontat motorul ? daca nu lasa-l asa hai sa vb pe mess poate pot sa te ajut cumva ,da-mi ID-ul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU e nici o suparare...

Deci pana la urma stie cineva ce e de schimbat prin el?si cum e pune axa cu came fata de piston?

Pai in general, cand pistonul este in pozitia maxima de sus asezi axul cu came in asa fel incat supapele sa nu fie actionate... E posibil sa porneasca asa, dar trebuie sa fii mai precis de atat.

 

Chinezii au doar un singur set cu marcaje, restul le pun la ochi comparand cu setul ala... care probabil o fi ciordit de la vreu scuter japonez... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
NU e nici o suparare...

Deci pana la urma stie cineva ce e de schimbat prin el?si cum e pune axa cu came fata de piston?

 

Vezi ca chinezariile astea in 4 timpi au o boala, raman fara joc la supape (probabil se mananca scaunul la supape) de ajung sa stea un pic deschise si nu mai fac compresie. Asta am gasit la o chinezarie a unui amic al meu, i-am reglat culbutorii si a pornit la prima carja. Nici nu ma gandeam la asa ceva dar cand am demontat sa vad daca-i sarita de la punct am vazut ca nu au joc culbutorii. Sunt atat de proaste ca a avut problema asta dupa 2300 km.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu cateva completari putin mai exacte ;

 

1...la inceputul admisiei pistonul se afla la PMS si supapele de adm si ev sant deschise,supapa de admisie se deschide inainte de terminarea cursei de eacuare cu un unghi de avans intre 5 si 30 grade.

2...supapa de evacuare se inchide cu o intarziere intre 10 si 20 grade dupa ce pistonul si-a inceput cursa de admisie(coborare catre PMI)

...ceea ce inseamna ca atunci cand pui lantul la distributie lasi pistonul inainte de PMS intre 1 si 2mm si supapa de admisie de acolo sa inceapa deschiderea,cealalta se regleaza din culbutori(tacheti)

...jocul termic e de 0,15-0,45 la supapa de admisie si de 0,2-0,8 la supapa de evacuare.

...sper sa ajute pe cineva :)

bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Salutre...Scuter chinezesc in 4t s'a oprit in mers

asta e un PLEONASM

 

Chinezariile sunt de unica folosinta, ca prezervativul, singura placere este sa rupi ambalajul nu se pot repara

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e un PLEONASM

 

Chinezariile sunt de unica folosinta, ca prezervativul, singura placere este sa rupi ambalajul nu se pot repara

:)

prezervativele se mai vulcanizeaza pe criza asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...