Sari la conținut

Modificare comenzi ambreaj si frana fata


dragon tech
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

De cateva zile tot caut pe Internet informatii despre modul de modificare a comenzilor astfel incat pe ghidon sa nu existe manete. Am vazut cateva custom-uri pe internet cu un astfel de ghidon si imi plac mult cum arata. Ma gandeam sa modific si eu o motocicleta care a intrat in posesia mea vara treacuta. Ma intereseaza solutiile tehnice.

 

Iata ce am gasit pana acum:

- suicide shift cu manate de ambreaj pe el; ar mai fi si solutia cu suicede shift si ambreajul la pedala la piciorul stang, dar nu imi place asa mult

- o alta solutie pentru ambreaj (pana acum doar la Exile am vazut) este de a fi actionat identic ca si acceleratia de la mansonul din partea stanga de pe ghidon

- singura solutie pentru frana fata de care am citit a fost actionarea ei simultana cu frana spate de la pedala de picior

 

O idee despre cum as vrea sa arate ghidonul ar fi "Pure Sex Dragster" de la Exile (mai multe informatii despre el aici)

 

post-8855-1233911927_thumb.jpg post-8855-1233911939_thumb.jpg

 

post-8855-1233911948_thumb.jpg post-8855-1233911954_thumb.jpg

 

La acest motor ambreajul este actionat de la maneta stanga si are schimbator de viteze normal. Ce nu imi dau seama de unde este actionata frana fata.

 

Astept orice sugestii si pareri despre solutiile tehnice de modificare a comenzilor.

 

Multumesc.

 

Mihai

Seth RC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici in acest link gasesti comenzi interne pt ghidon

 

denumirea in engleza este internal throttle

 

http://motors.search.ebay.com/internal-thr...sifQQsofocusZbs

 

link cu tot ce e posibil despre internal throttle pe google

http://images.google.es/images?hl=es&r...sa=N&tab=wi

 

Pt abreaj folosesti o comanda interna si treci cablul direct prin ghidon....simlu de facut

 

Pt frina fata acelasi sistem doar caci cablul de frina trebuie dus pina undeva ..pe jos in fata cadrului sau sub rezervor unde trebe sa pui o pompa de frina cilindrica ca si cea ce se foloseste la masini dar mult mult mai mica, care sa fie actionata printro pirghie ....e un pic cam greu de explicat in cuvinte ...cind am timp poate fac un desen...sau gasesc pe net ceva concret ca sa intelegi....

 

da si tu detalii la ce motor vrei sa folosesti acest sistem

 

aici citeva linkuri cum se instaleaza asa ceva

http://www.streetchopperweb.com/tech/0101s...able/index.html

http://www.gpdesigns.net/pdf/Internal%20Th...0Directions.pdf

http://www.choppersurplus.com/np/handlebar...l_throttle.html

http://www.bitterendchoppers.com/Misc.html

http://shop.choppersinc.com/Products/Inter...eve__CH131.aspx

http://www.xoprodox.com/internal-throttle-assembly.php

 

daca nu ma isel russel de la exile a folosit in interiorul ghidonului o pompa fidraulica cilindrica din acea mica proiectat de ei pt frina fata sa intre in ghidon ,daca te uiti bine nu se vede nici unde pompa hidraulica a frinei fata, tre sa fie in ghidon

 

salut

Editat de robychopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tiai dat seama ce zice omul ? el vrea ghidonul curat fara nimic pe el, ce ai pus tu are si recipientii lichidului de frina si ambreiaj pe ghidon

 

no offence dar cred ca el vrea ghidonul complet curat fara nimic pe el

 

desi arata chiar foarte bine si acest sistem pus de tine

 

salut

Editat de robychopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tiai dat seama ce zice omul ? el vrea ghidonul curat fara nimic pe el, ce ai pus tu are si recipientii lichidului de frina si ambreiaj pe ghidon

no offence dar cred ca el vrea ghidonul complet curat fara nimic pe el

desi arata chiar foarte bine si acest sistem pus de tine

salut

 

da, mi-am dat seama ce vrea el, dar am pus link-ul ala sa vada cam cum este actionata frana fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta da treaba serioasa sa ascunzi toate cele in interiorul ghidonului.

 

M-ati pus serios pe ganduri! Sa indraznesc sa intreb cine ar face in tara asa ceva?

 

Bafta!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

@dragontech:

 

ce-ai mai facut, ai modificat ghidonul ?

....mi-a trecut prin cap ca poate iti prisoseste comanda stock a ambreiajului - ma intereseaza beleaua aia de rezervor de ambreiaj.....imi cer scuze ca dau tarcoale ca hiena dar chiar nu gasesc..... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Cam ciudata faza cu invartitul manerului spre inainte ca sa franezi. Daca e doar frana de motor(ma indoiesc) e bine , dar daca e frana normala, e cam nasol, mai sunt unii care sunt obisnuiti sa decelereze brusc, la schimbatul vitezei = frana brusca. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici explica Russell ceva mai multe despre ambreiaj si acceleratie...

http://www.exilecycles.com/index.php?section=37

despre sistemul frinare fata nu am gasit nimic...

 

uite aici un ghidon curat care mi-ar placea si mie...

http://www.debrix.com/Early-Glide-Handleba.../25-0601-vt.htm

 

dar tot nu ma dumiresc cum functioneaza frina fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca legi cablul de frana fata la pedala ce se intimpla?

o idee buna, faci frana 2in1, numai ca tre' s-o fixezi pt dozare optima fata-spate....dar ce faci atunci cand tre' sa trantesti o frana de urgenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o idee buna, faci frana 2in1, numai ca tre' s-o fixezi pt dozare optima fata-spate....dar ce faci atunci cand tre' sa trantesti o frana de urgenta?

 

Nu prea ma pricep la mecanica dar - lasi frana spate un pic mai laxa ( adica cu un pic mai mare joc la cablu) Pe masura ce apesi- franezi intii cu fata si apoi intra in functiune si spatele. Adica ca un fel de ABS crud si simplu. Ai nevoie de franare de urgenta - oricum se franeaza ambele roti si in final se blocheaza fata, fara sa blochezi si spatele. Cred ca e chestie doar de exercitiu - obisnuinta. Sincer 'NU am habar de cum se comporta real, pe drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cite stiu, de ex la dacia - era un repartitor pe spate care, atunci cind era incarcata masina deschidea conductele de frina pe spate si frina si spatele. Acelasi repartitor deschidea la frinarea de urgenta (brusca). Poate fi o idee practica.

Mesaj completat

am luat-o si invirtit-o pe toate partile.

Oricum o faci ramii cu o comanda in plus pe care poti sa o pui numai la picior daca vrei ca fata sa fie colplet goala

Sau suicide shifter cu ambreaj pe el

 

Da ce s-ar intimpla daca ai muta acceleratia la picior - a doua pedala pe partea dreapta? si ai rezolva mai multe dileme desi nu stiu cum ar arata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Ok,am citit,am sapat si am dezgropat topicul....intr-un final,si-a pus cineva asa ceva?Intreb cai sunt foarte interesat pt un proiect de bobber cat mai "curat"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi place cum arata dar mi se pare ca e un sistem mai degraba de show decat adaptat mersului pe strada. La exile frana fata este actionata de mansonul de acceleratie dar in sens invers acceleratiei. Poate fi frana hidraulica interna (in ghidon) sau comanda mecanica (cu cablu in ghidon) pt. o pompa de frana hidraulica de spate ascunsa sub rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...