dragon tech Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Salut, De cateva zile tot caut pe Internet informatii despre modul de modificare a comenzilor astfel incat pe ghidon sa nu existe manete. Am vazut cateva custom-uri pe internet cu un astfel de ghidon si imi plac mult cum arata. Ma gandeam sa modific si eu o motocicleta care a intrat in posesia mea vara treacuta. Ma intereseaza solutiile tehnice. Iata ce am gasit pana acum: - suicide shift cu manate de ambreaj pe el; ar mai fi si solutia cu suicede shift si ambreajul la pedala la piciorul stang, dar nu imi place asa mult - o alta solutie pentru ambreaj (pana acum doar la Exile am vazut) este de a fi actionat identic ca si acceleratia de la mansonul din partea stanga de pe ghidon - singura solutie pentru frana fata de care am citit a fost actionarea ei simultana cu frana spate de la pedala de picior O idee despre cum as vrea sa arate ghidonul ar fi "Pure Sex Dragster" de la Exile (mai multe informatii despre el aici) La acest motor ambreajul este actionat de la maneta stanga si are schimbator de viteze normal. Ce nu imi dau seama de unde este actionata frana fata. Astept orice sugestii si pareri despre solutiile tehnice de modificare a comenzilor. Multumesc. Mihai Seth RC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) aici in acest link gasesti comenzi interne pt ghidon denumirea in engleza este internal throttle http://motors.search.ebay.com/internal-thr...sifQQsofocusZbs link cu tot ce e posibil despre internal throttle pe google http://images.google.es/images?hl=es&r...sa=N&tab=wi Pt abreaj folosesti o comanda interna si treci cablul direct prin ghidon....simlu de facut Pt frina fata acelasi sistem doar caci cablul de frina trebuie dus pina undeva ..pe jos in fata cadrului sau sub rezervor unde trebe sa pui o pompa de frina cilindrica ca si cea ce se foloseste la masini dar mult mult mai mica, care sa fie actionata printro pirghie ....e un pic cam greu de explicat in cuvinte ...cind am timp poate fac un desen...sau gasesc pe net ceva concret ca sa intelegi.... da si tu detalii la ce motor vrei sa folosesti acest sistem aici citeva linkuri cum se instaleaza asa ceva http://www.streetchopperweb.com/tech/0101s...able/index.html http://www.gpdesigns.net/pdf/Internal%20Th...0Directions.pdf http://www.choppersurplus.com/np/handlebar...l_throttle.html http://www.bitterendchoppers.com/Misc.html http://shop.choppersinc.com/Products/Inter...eve__CH131.aspx http://www.xoprodox.com/internal-throttle-assembly.php daca nu ma isel russel de la exile a folosit in interiorul ghidonului o pompa fidraulica cilindrica din acea mica proiectat de ei pt frina fata sa intre in ghidon ,daca te uiti bine nu se vede nici unde pompa hidraulica a frinei fata, tre sa fie in ghidon salut Editat Februarie 6, 2009 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 http://www.krausmotorco.com/parts-twist-brake.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) http://www.krausmotorco.com/parts-twist-brake.html tiai dat seama ce zice omul ? el vrea ghidonul curat fara nimic pe el, ce ai pus tu are si recipientii lichidului de frina si ambreiaj pe ghidon no offence dar cred ca el vrea ghidonul complet curat fara nimic pe el desi arata chiar foarte bine si acest sistem pus de tine salut Editat Februarie 6, 2009 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 tiai dat seama ce zice omul ? el vrea ghidonul curat fara nimic pe el, ce ai pus tu are si recipientii lichidului de frina si ambreiaj pe ghidonno offence dar cred ca el vrea ghidonul complet curat fara nimic pe el desi arata chiar foarte bine si acest sistem pus de tine salut da, mi-am dat seama ce vrea el, dar am pus link-ul ala sa vada cam cum este actionata frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Asta da treaba serioasa sa ascunzi toate cele in interiorul ghidonului. M-ati pus serios pe ganduri! Sa indraznesc sa intreb cine ar face in tara asa ceva? Bafta! Editat Februarie 10, 2009 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 @dragontech: ce-ai mai facut, ai modificat ghidonul ? ....mi-a trecut prin cap ca poate iti prisoseste comanda stock a ambreiajului - ma intereseaza beleaua aia de rezervor de ambreiaj.....imi cer scuze ca dau tarcoale ca hiena dar chiar nu gasesc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Cam ciudata faza cu invartitul manerului spre inainte ca sa franezi. Daca e doar frana de motor(ma indoiesc) e bine , dar daca e frana normala, e cam nasol, mai sunt unii care sunt obisnuiti sa decelereze brusc, la schimbatul vitezei = frana brusca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 uite aici explica Russell ceva mai multe despre ambreiaj si acceleratie... http://www.exilecycles.com/index.php?section=37 despre sistemul frinare fata nu am gasit nimic... uite aici un ghidon curat care mi-ar placea si mie... http://www.debrix.com/Early-Glide-Handleba.../25-0601-vt.htm dar tot nu ma dumiresc cum functioneaza frina fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 si daca legi cablul de frana fata la pedala ce se intimpla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 si daca legi cablul de frana fata la pedala ce se intimpla? o idee buna, faci frana 2in1, numai ca tre' s-o fixezi pt dozare optima fata-spate....dar ce faci atunci cand tre' sa trantesti o frana de urgenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 o idee buna, faci frana 2in1, numai ca tre' s-o fixezi pt dozare optima fata-spate....dar ce faci atunci cand tre' sa trantesti o frana de urgenta? Nu prea ma pricep la mecanica dar - lasi frana spate un pic mai laxa ( adica cu un pic mai mare joc la cablu) Pe masura ce apesi- franezi intii cu fata si apoi intra in functiune si spatele. Adica ca un fel de ABS crud si simplu. Ai nevoie de franare de urgenta - oricum se franeaza ambele roti si in final se blocheaza fata, fara sa blochezi si spatele. Cred ca e chestie doar de exercitiu - obisnuinta. Sincer 'NU am habar de cum se comporta real, pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 probabil un sistem cum e cel de la masina,cu repartitor,e cel mai ok....la actionare normala frineaza egal,dar in sit. de urgenta,blocheaza fata mai intii.??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Din cite stiu, de ex la dacia - era un repartitor pe spate care, atunci cind era incarcata masina deschidea conductele de frina pe spate si frina si spatele. Acelasi repartitor deschidea la frinarea de urgenta (brusca). Poate fi o idee practica. Mesaj completat am luat-o si invirtit-o pe toate partile. Oricum o faci ramii cu o comanda in plus pe care poti sa o pui numai la picior daca vrei ca fata sa fie colplet goala Sau suicide shifter cu ambreaj pe el Da ce s-ar intimpla daca ai muta acceleratia la picior - a doua pedala pe partea dreapta? si ai rezolva mai multe dileme desi nu stiu cum ar arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Ok,am citit,am sapat si am dezgropat topicul....intr-un final,si-a pus cineva asa ceva?Intreb cai sunt foarte interesat pt un proiect de bobber cat mai "curat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Si mie imi place cum arata dar mi se pare ca e un sistem mai degraba de show decat adaptat mersului pe strada. La exile frana fata este actionata de mansonul de acceleratie dar in sens invers acceleratiei. Poate fi frana hidraulica interna (in ghidon) sau comanda mecanica (cu cablu in ghidon) pt. o pompa de frana hidraulica de spate ascunsa sub rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.