Sari la conținut

Remorci Moto


Postări Recomandate

Salut prieteni,

 

Tot eu va deranjez :haha:

La primavara trebuie sa-mi iau remorca moto si as aprecia niste sfaturi din experienta voastra personala.

De ex:

- care este o greutate acceptabila pentru o remorca de 2 sau 3 motoare?

- de ce sa tin cont atunci cand cumpar una? Sunt anumite componente mai sensibile?

- o lista de producatori locali?

- cam cat costa o remorca buna?

- ce probeleme ati avut cu remorcile voastre?

Hai merci

Ionut

 

PS: rog moderatorii sa nu mute topicul. Ma intereseaza parerea enduristilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ÂŞI EU VREAU...la noi una nouă, cu 3 locuri(firmă românească) costă 42 MILIOANE :D

 

by the way.. vzusem una (aproape ) noua pentru 2/3 moto pe aici pe site

650 euro + vama..

 

pentru ca si eu vreau una, pot spune ca m-am documentat si abia o gasesti pe la banii astia germania

 

repet, e pentru motoexclusiv.

 

pentru patrucicletele noastre merge si una din aia de praktiker (24 de milioane parca)- iau si io una in 2 luni.

 

ce mai stiu e ca pana ce caram noi are greutate mica (<750kg ) si nu are nevoie de sistem de franare care ridica pretul considerabil.

 

aa, si mai stiu ca sunt la sibiu niste baieti care le fac custom (cu sine de ex.) dar sunt destul de scumpe - te duce la 1.600 euroi una mai acatarii. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut uite eu am o remorca ptr 1 singur motor, din 300 euro max este facut , nu necesita inmatriculare din moment ce nu are sasiu, eu personal am fost cu remorca si motorul pe ea in strainatate, nimeni nu a itrebat de ce nu are Nr de inmatriculare.

Pun o poza sper sa se vada!

 

Mareste poza si se vede, iar daca vrei mai fac poze si ti le trimit!

 

Este usor de pus motorul, o singura persoana o suie sus si o si da jos de pe ea!

post-1751-1133360343_thumb.jpg

Editat de Ati
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut uite eu am o remorca ptr 1 singur motor, din 300 euro max este facut , nu necesita inmatriculare din moment ce nu are sasiu, eu personal am fost cu remorca si motorul pe ea in strainatate, nimeni nu a itrebat de ce nu are Nr de inmatriculare.

Pun o poza sper sa se vada!

 

Mareste poza si se vede, iar daca vrei mai fac poze si ti le trimit!

 

Este usor de pus motorul, o singura persoana o pune su si o si da jos de pe ea!

Este de vanzare sau se poate face cu MAX. 300 ???

Cu politia romana :D cum ramane ? Ai nostrii sunt mai :haha:

Daca este de vanzare si nu o vrea Ionut ma intereseaza pe mine !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ionut uite eu am o remorca ptr 1 singur motor, din 300 euro max este facut , nu necesita inmatriculare din moment ce nu are sasiu, eu personal am fost cu remorca si motorul pe ea in strainatate, nimeni nu a itrebat de ce nu are Nr de inmatriculare.

Interesant. Se poate extinde proiectul si pt 2 sau 3?

 

 

Merge cumparata o semi-remorca veche cu acte si adaptata la moto? Adica puse cele 2-3 sine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut uite eu am o remorca ptr 1 singur motor, din 300 euro max este facut , nu necesita inmatriculare din moment ce nu are sasiu, eu personal am fost cu remorca si motorul pe ea in strainatate, nimeni nu a itrebat de ce nu are Nr de inmatriculare.

Pun o poza sper sa se vada!

 

Mareste poza si se vede, iar daca vrei mai fac poze si ti le trimit!

 

Este usor de pus motorul, o singura persoana o suie sus si o si da jos de pe ea!

 

Interesanta jucaria ta.

Nu tzopaie? Cat de tare poti sa mergi cu ea?

 

Mi se pare f suspect ca nu trebuie inmatriculata. Daca e asa, teoretic poti sa faci si una de 2 motoare, nu? Care stai bine cu legislatia sa ne luminezi si pe noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru o remorca buna de un motor sau doua vorbiti cu LAURENTIU in buc 0722456946 eu am avut de la el neinmatriculata si am folosito timp de trei ani in toata Rominia fara probleme urci motoru singur pe ea si are stabilitate am mers cu moto pe ea 180km/h si nu sa simntit nimic nu stiu daca afara poti sa iesi pret nu stiu sa va dau acum :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut uite eu am o remorca ptr 1 singur motor, din 300 euro max este facut , nu necesita inmatriculare din moment ce nu are sasiu, eu personal am fost cu remorca si motorul pe ea in strainatate, nimeni nu a itrebat de ce nu are Nr de inmatriculare.

Pun o poza sper sa se vada!

 

Mareste poza si se vede, iar daca vrei mai fac poze si ti le trimit!

 

Este usor de pus motorul, o singura persoana o suie sus si o si da jos de pe ea!

 

 

bai Ati, sunteti culmea voi pe acolo, cu mergeti voi cu remorci pe naspa, cu atv-uri neinmatriculate, omologate pe naspa, parca n-ati fi in romania........

 

normal ca orice fier cu macar o roata legata de masina trebuie omologata si inmatriculata.

ce de dosare or sa iasa.....

 

Art. 77. - (1) Punerea în circulație sau conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul ori remorci neînmatriculate sau a unui tramvai neînregistrat se pedepseÂşte cu închisoare de la 1 la 3 ani.

 

Art. 13. - (1) Autovehiculele Âşi remorcile se înmatriculează permanent, temporar sau pentru probe la autoritatea competentă în a cărei rază proprietarii sau deținătorii îÂşi au domiciliul ori reÂşedința, în condițiile stabilite prin regulament. Autovehiculele care aparțin Ministerului Apărării Naționale Âşi Ministerului de Interne se înregistrează la aceste ministere Âşi pot, după caz, să fie înmatriculate Âşi la autoritatea competentă.

 

vehicul - un sistem mecanic care se deplasează pe drum, cu sau fără mijloace de autopropulsare, utilizat în mod curent pentru transportul de persoane Âşi/sau bunuri ori pentru efectuarea de servicii sau lucrări;
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine ma intereseaza de ceva vreme exact aceeasi problema (cu remorca).

Sincer mi se pare foarte dubioasa chestia asta care zici ca nu trebe inmatriculata. Adica eu nu vad pana la urma care este diferenta majora intre o remorca si chestia asta. Si daca mie imi e greu sa o vad nu stiu cum o sa-i explic militianului ce si cum.

O sa ma interesez si eu mai mult si vom vedea.

 

 

Eu as mai avea o intrebare suplimentara ca am auzit oarece vorbe. Cam ce putere este necesar sa aiba masina pt a fi in stare sa traga o remorca pe care se afla 2-3 motoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu parere de rau va informez ca tot ce are osie si protap se considera remorca si trebuie inmatriculata. Daca cineva vrea sa inmatriculeze o remorca artizanala trebuie sa prezinte proiect facut de un inginer autorizat, calcul de greutati, dovada ca sudurile sunt facute de un sudor autorizat nu nu stiu ce fel de calificare. Obligatoriu trebuie aripi, instalatie de lumini, si triunghiuri rosii pe extremitatile stanga si dreapta.

 

Cea mai ieftina metoda este sa cumperi o semiremorca cu acte si sa-i dai jos obloanele, apoi pe podea sa pui niste sine (1,2 sau 3) depinde de cat de lata e remorca. A mea asa e facuta. O sa fac o poza cu remorca mea si poate va inspirati.

 

@Green Alex: Eu o trag cu o Astra 1.6i de 75CP. Am pus pe ea 2 Africa Twin si merge bine si la 100km/h. La demaraj se simte ca se forteaza un pic, iar la denivelari se cam simt "suturi in fund". Cu 2 cross-uri pe ea nici n-am simtit-o.

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca orice remorca trebuie inmatriculata, indiferent daca este doar o axa si protap sau

cea mai complexa rulota.

Eu am o remorca facuta pentru 2 motoare la Pancar Sibiu, am cumparat-o in 2003 cu 500,-EUR+TVA, cu CIV cu tot.

Este buna, stabila la viteze mari (140) masa maxima 750 kg, fara frane.

Inainte de a cumpara una, vezi cat poti tracta fara frane (scrie in talon).

Nu tractati remorci cu dube sau jeepuri mari (fara sa aveti B+E), este foarte posibil sa depaseasca 3.500 kg masele maxime adunate.

Nu merita sa te apuci sa faci una, iese mai scump decat face (daca o omologezi).

Cumperi una de la Metro sau Selgros, pui o sina sau doua pe ea si gata remorca pentru moto.

Daca vreti sa puneti mai multe decat 2, problema este ca punctele de amarare pentru chingi trebuie sa fie cat mai departe de axul longitudinal al motorului ca sa nu fiti nevoiti sa intindeti prea tare chingile (ce strica amortizoarele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he, pai problema nu cred ca este (cel putin pentru mine) sa gasesc o remorca buna, ci sa gasesc o remorca ieftina. Asa stiu mai multe firme care fac asa ceva si pot face si la comanda ce fel de remorca vreau eu, problema ar fi sa fie la un pret cat mai mic.

 

@cstelia: sarumana de informatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut uite eu am o remorca ptr 1 singur motor, din 300 euro max este facut , nu necesita inmatriculare din moment ce nu are sasiu, eu personal am fost cu remorca si motorul pe ea in strainatate, nimeni nu a itrebat de ce nu are Nr de inmatriculare.

Pun o poza sper sa se vada!

 

Mareste poza si se vede, iar daca vrei mai fac poze si ti le trimit!

 

Este usor de pus motorul, o singura persoana o suie sus si o si da jos de pe ea!

 

 

Aveti grija cu remorcile neinmatriculate. NU E ADEVARAT CA NU TREBUIE NUMERE pe remorcile "fara sasiu' sau pe remoric care sunt facute numai din ax si cirlig.

Va intilniti cu un politist cu exces de zel si iese CAZ PENAL.

 

Salut Zsolt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ce putere este necesar sa aiba masina pt a fi in stare sa traga o remorca pe care se afla 2-3 motoare?

 

La fiecare masina scrie in talon sarcina maxima remorcabila (cu/fara franare). De principiu, cu cat e motorul mai puternic si masina mai grea, cu atat mai bine. Practic, merge sa tragi remorca cu orice ai prin curte :haha:. Noi am mers si cu dacia papuc (3 oameni + remorca cu 3 motoare) si ne-am descurcat.

 

Okes, mai ai vreun contact de la Sibiu? (mi se pare OK pretul)

 

Revin cu intrebarea: cam cate kile are o remorca goala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am cumparat remorca de la un dealer din Cluj, patronul se numeste dl. Morocoj 0722-211.429.

Este tip de treba, vorbeste cu el.

Pe cei de la Pancar ii poti gasi direct pe net.

remorca mea cantareste 150 kg, sarcina utila 600 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am cumparat remorca de la un dealer din Cluj, patronul se numeste dl. Morocoj 0722-211.429.

Este tip de treba, vorbeste cu el.

Pe cei de la Pancar ii poti gasi direct pe net.

remorca mea cantareste 150 kg, sarcina utila 600 kg.

 

Merci de info :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e de la Malumet (vezi datele mai sus), a fost vreo 700 de euroi plus TVA. Am mers cu ea maxim (...aaaa... mai bine nu spun) km/h si sta foarte bine. Ti-o face la comanda, cum vrei tu, de 1, 2 sau 3 motoare. Tipul de acolo e si el endurist si cunoaste bine problema.

 

In general osiile folosite suporta peste 700 de kg, dar in primul si in primul rand te uiti in talonul masinii tale si vezi cat poate sa traga (fara franare). Apoi le spui celor care iti fac remorca sa ti-o omologheze la greutatea dorita. Aveti grija ca unele masini nu pot trage (conform talon) mai mult de 450-500 de kile, deci remorca trebuie omologata (sa scrie in talonul ei) sub capacitatea ei teoretica. Remorca mea cantareste tot vreo 150 de kile.

 

Cat despre remorci neinmatriculate nici nu poate fi vorba, e asa cum au spus si cei de mai sus.

 

DAR... Am auzit de la cineva (nu am vazut cu ochii mei) ca ar exista un dispozitiv care se pune pe carligul tau de remorcare si urci roata fata a motocicletei pe acest dispozitiv si o blochezi acolo. Roata spate a motocicletei ramane pe asfalt si de fapt motocicleta merge pe ea (bineinteles scoasa din viteza). Ieftin si bun! Acest dispozitiv nu are osie si roti proprii, deci nu este o remorca. De fapt ai o masina care tracteaza o motocicleta, ambele inmatriculate, prin urmare totul este legal OK. Ramane de investigat cum arata acest dispozitiv si daca sa poate procura de undeva. Daca afla cineva ceva, ma intereseaza si pe mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest dispozitiv este folosit in cateva state din USA, si foarte interzis in celelalte. Nu este deloc simplu, si nu se pune pe bila de 50 mm, ci se inlocuieste sistemul bilei cu un alt sistem, care in EU nu este acceptat, tocmai ca este imposibil sa asiguri verticalitatea si rezistenta dispozitivului la torsiuni. La noi, foarte artizanal, se preteaza numai la ATV-urile mai usoare, ce nu au nevoie de verticalitate impusa (stau si singure), dar iar ne lovim de omologabilitate. Luminile n-ar fi greu de prelungit, sau chiar de cuplat luminile de la ATV la masina (asta la ATV-urile cu lumini omologate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de 1990 am vazut multi care veneau la curse la motocros in stilul descris mai sus, din cite tin minte aveau un ax sudat de papuc sau dubita in spate si montau furca fata de la motocicleta pe el!! Inventivitatea romanului n-are limite! Eu am o remorca de la Eurometal Bucuresti, nu a fost prea scumpa, dar nu prea le au ei asa cum trebuie. Am fost pe la ei sa o scurteze, centrul de greutate era prea in fata si apasa pe cirlig. Oricum pina la urma a iesit f.bine, si in 2 ani am facut destui km. cu ea fara probleme! Singura problema o stiti cu totii: pierzi destul timp la incarcat si descarcat, asa ca de multe ori imi vine sa mai degraba sa plec la drum pe TT decit sa incarc YZ-ul. Dar hobby-ul e hobby, la motocros si enduro nu poti merge pe motor! -decit daca stai in zona(singurul pe care il stiu e Max Balasescu, care in 2003 la rally raid-ul de la Craiova a venit de dimineata din Bucuresti calare pe Adventure!!! isi facuse omul antrenamentul pina la cursa! :haha: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci Dragos :haha:

 

Bogdane, am vazut remorca ta. Mi se pare cam mult fier in ea. Cate kile are?

Eu nu am cine stie ce experienta la plimbat cu remorca, dar mi se pare ca se pune f repede daca sunt 2 oameni.

 

Cat despre agatzatul motocicletei direct de masina ... eu nu mi-as pune niciodata motocicleta agatzata asa. Cred ca as conduce numai cu ochii in oglinda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ete c-am gasit ceva:

http://www.sportutilitytrailers.com/Magneta/RHMC1.htm

Si inca ceva:

http://www.autowbars.co.uk/motorcyclerack.htm

In general masinile normale suporta pe consola spate cam max. 75 de kile. Deci teoretic un enduro de 100-si-ceva poate fi carat cu varianta 1 (1/2 din greutate sta pe sosea)

 

Mai ramane problema cu omologarea...

post-2066-1133795187_thumb.jpg

post-2066-1133795198_thumb.jpg

post-2066-1133795224_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...