kamal Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salutare ! Am si eu o problema si sper sa o pot rezolva cu ajutorul sfaturilor voastre. Am un CBR600 F4 din 2000 si ca tot omul m-am ocupat de intretinerea ei peste iarna...toate bune si frumoase pana am ajuns la pinion...nu vrea sa cedeze nici mort...nu stiu daca ma exprim corect, ma refer la partea de la schimbator, cred ca pinion se numeste ...am incercat in toate felutile dar degeaba, in viteze cu frana trasa si persoana pe ea...poate exista vreo smecherie de care sa nu stiu...va rog sa ma ajutati! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 N-ar fi rau sa pui o poza ca sa vaza lumea care din metodele de prindere a pinionului o ai tu pe CBR. incearca asa http://www.garagenight.tv/ep-8-chain-and-sprockets-part-2/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salutare !Am si eu o problema si sper sa o pot rezolva cu ajutorul sfaturilor voastre. Am un CBR600 F4 din 2000 si ca tot omul m-am ocupat de intretinerea ei peste iarna...toate bune si frumoase pana am ajuns la pinion...nu vrea sa cedeze nici mort...nu stiu daca ma exprim corect, ma refer la partea de la schimbator, cred ca pinion se numeste ...am incercat in toate felutile dar degeaba, in viteze cu frana trasa si persoana pe ea...poate exista vreo smecherie de care sa nu stiu...va rog sa ma ajutati! Multumesc ! Toate pinioanele au o clema de protectie care intra in santurile acelea. Desfa clema mai intai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 N-ar fi rau sa pui o poza ca sa vaza lumea care din metodele de prindere a pinionului o ai tu pe CBR.incearca asa http://www.garagenight.tv/ep-8-chain-and-sprockets-part-2/ Multumesc mult...voi pune azi o poza ca sa vada lumea despre ce este vorba...si daca tot ajung astazi la motocicleta voi incerca si ce mi-ai pus tu aici... Multumesc mult ! Toate pinioanele au o clema de protectie care intra in santurile acelea. Desfa clema mai intai O sa ma uit si dupa clema...multumesc pentru sfat...oricum am sa pun o poza sa vedeti exact despre ce este vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Clema aia are si 2 suruburi cat china de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 Poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 (editat) Pai atunci fixezi motorul in viteza si o desfaci cu cheia tubulara sanatoasa. Vezi ca 99% e cu filetul pe dos. Adica rotesti in sensul acelor de ceasornic sa il desfaci Era vorba de surubul mare din mijloc! Editat Februarie 16, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Cu pistol pe compresor ai incercat?...arata cam "sudat" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Nu e sudat nene, e cu filet pe dreapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 In sensul normal de desfacut am incercat si degeaba...se misca cu totul...cred ca in sensul acelor de ceasornic ar fi ceva...chiar nu am incercat...am dat de 2-3 ori asha dar fara succes....o sa incerc asha poate reusesc, problema ar fi daca se poate intampla ceva rau?...am citit si manualul dar degeaba...nu am gasit nicaieri ceva legat de lucrul asta...iti arata imagini si iti prezinta in mare pinionul, nu spune cum sa fie dat jos Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Cica are un bolt care trebuie scos inainte.... uite poza. Si descarca manualul asta de reparatii: http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 Cica are un bolt care trebuie scos inainte.... uite poza.Si descarca manualul asta de reparatii: http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html Multumesc mult ! O fi avand bolt, dar cum il scot...ca eu unu in afara de surubul ala nu prea vad nik... Sper sa gasesc o solutie cand am motocicleta in fata... Multumesc inca odata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Surubul ala (bolt in engleza, asa cum spune poza de mai sus) se desface normal, spre stinga. Gindeste logic: axul pinionului e antrenat spre stinga, pinionul opune rezistenta spre dreapta, si surubul are tendinta sa se stringa (spre dreapta). Asa ca du-te la o vulcanizare si incearca o cheie cu impact (pneumatica sau electrica), altfel sansele sint slabe. La remontare ai grija sa respecti cuplul de stringere, in general nu e chiar asa de mare (tocmai din cauza faptului ca are tendinta sa se autoinsurubeze). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 In poza aia pe surub pare a avea un zavor sau cum ii zice... genu ala ca o agrafa infipta perpendicular pe axul surubului (cum e la roata la masina sa nu-ti sara) Cel mai bine la o vulcanizare daca poti merge cu ea ca ala cu compresoru desface cu siguranta... cat sa nu mai fie intepenit si apoi il strangi iar sa mergi pana acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 Surubul ala (bolt in engleza, asa cum spune poza de mai sus) se desface normal, spre stinga. Gindeste logic: axul pinionului e antrenat spre stinga, pinionul opune rezistenta spre dreapta, si surubul are tendinta sa se stringa (spre dreapta). Asa ca du-te la o vulcanizare si incearca o cheie cu impact (pneumatica sau electrica), altfel sansele sint slabe. La remontare ai grija sa respecti cuplul de stringere, in general nu e chiar asa de mare (tocmai din cauza faptului ca are tendinta sa se autoinsurubeze). M-am gandit la varianta asta de prima data...dar tre sa gasesc pe cineva care sa faca treaba cum trebuie..ca aici la Focsani este mai greu cu service-urile moto, nu ca nu ar fi, dar mecanicii se cred Dumnezeu si din cauza asta refuz sa apelez... Multumesc mult de tot ! RE5PECT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Nu trebuie cine stie ce service, doar o vulcanizare auto, ca aia au intotdeauna pistoale pneumatice si nici nu sint mari mecanici sa puna intrebari. Te duci la ei, le dai de-o bere si le spui sa-ti desfaca surubul, fara alte explicatii. Daca ajungi la service sigur o sa-ti faca teoria chibritului si-o sa-ti strice motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Surubul ala (bolt in engleza, asa cum spune poza de mai sus) se desface normal, spre stinga. Gindeste logic: axul pinionului e antrenat spre stinga, pinionul opune rezistenta spre dreapta, si surubul are tendinta sa se stringa (spre dreapta). Asa ca du-te la o vulcanizare si incearca o cheie cu impact (pneumatica sau electrica), altfel sansele sint slabe. La remontare ai grija sa respecti cuplul de stringere, in general nu e chiar asa de mare (tocmai din cauza faptului ca are tendinta sa se autoinsurubeze). Subscriu si eu. Eu am vfr, cu pinionul tot pe stanga si surubul are filet normal. La tine e sudat probabil pentru ca s-a pus substanta de fixare, de-aia trebuie desfacut cu ciocan de-ala pneumatic. Sa vii tu pregatit cu o tubulara de 15, sau 14, parca atat are capul surubul ala, in caz ca nu au la vulcanizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 Multumesc mult pentru sfaturi... Pana la urma o voi duce eu la bun sfarsit... Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Apropo... daca vrei sa schimbi si foaia de la lantz, aia de pe roata, sa vezi acolo suruburi intepenite. Unele ies numai cu zeama de flex sau bormasina )) . Ca sa nu faci doua drumuri la vulcanizare, pregateste si nimbusul pentru foaie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 Apropo... daca vrei sa schimbi si foaia de la lantz, aia de pe roata, sa vezi acolo suruburi intepenite. Unele ies numai cu zeama de flex sau bormasina )) . Ca sa nu faci doua drumuri la vulcanizare, pregateste si nimbusul pentru foaie . Aia a fost floare la ureche...si-au dat drumu f usor suruburile fara prea mult efort...aia e 9 acuma...a ramas doar pinionul asta care imi da batai de cap...dar il voi rezolva eu cu ajutorul sfaturilor voastre... Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Aia a fost floare la ureche...si-au dat drumu f usor suruburile fara prea mult efort...aia e 9 acuma...a ramas doar pinionul asta care imi da batai de cap...dar il voi rezolva eu cu ajutorul sfaturilor voastre...Multumesc mult ! Sa stii ca in manualele de service scrie ca la suruburile alea trebuie pusa pasta de-aia fixatoare (un produs Loctite care se da pe filet cu scopul de a "suda" suruburile incat sa nu se desfaca in mers, in timp, de la vibratii). Nu este ceva foarte scump si nici critic, adica procentual vorbind, riscul e destul de mic sa se desfaca suruburile alea. Consecintele insa pot fi fatale, o foaie care incepe sa vobleze poate duce la o roata blocata iar mai departe iti imaginezi si tu. Nu stiu de unde sa-ti zic sa faci rost de pasta de-aia, in general nici eu personal nu prea fac lucrarile ca in manual la motocicleta, insa unele detalii care nu necesita efort sau cost prea mare ca asta cu fixarea suruburilor pot face diferente majore, cateodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 pe louis gasiti de exemplu loctite. dar sigur si in romania... si nu neaparat loctite, ceva mehlem care sa le intepeneasca acolo (acum sa nu incepeti sa puneti picatura sau poxipol sau alte rahaturi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamal Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 Un sfat f bun... Am sa caut pe la magazine..daca nu gasesc cu siguranta voi comanda asha ceva... Multumesc inca odata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.