drc Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Exista buson pentru ulei cu magnet cat si magnet pentru filtru (acesta poate fi inlocuit cu magnetul de la hdd) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 pilitura se formeaza la inceputul rodajului, apoi dispare. Se mai poate forma si cand uleiul se rupe mai greu , dupa o perioada mai lunga de nepornire cand nu e lubrefiat pistonul, de aceea e recomandat sa nu o pornesti de la prima cheie, ci sa aiba niste tentative , pana se lubrefiaza pistoanele. Eu am schimbat acu 1 luna uleiul, am avut 10 w 40 Motul 5100. S-a comportat bine 4000 de km insa pe caldura mare motorul meu cu racire pe aer vibra cam aiurea si acum i-am bagat full sintetic tot Motul 15 w 50 si parca merge mai bine... diferenta se va simti la vara pe canicula. La scimbul de ulei am cautat cu magnetu pilitura de fier in uleiul vechi si nu am gasit. Nu era nici pe busonul de golire de la baia de ulei. Filtre de ulei , ca sa raspund si altora se pot lua de pe Louis sau de la sediile ACR doar Mann si Champion. doar trebuie sa stii indicativul. Eu am luat acu un an filtru de ulei Champion F 306, de la ACR, de 30 ron. Mi-a venit in 24 de ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Deci cel mai bine e ca atunci cand imi ung lantul sa schimb si filtrul si uleiul. am inteles multumesc. Acum ca sa revin la subiect gasisem pe un site o comparatie facuta intre procedeul normal de schimb al uleiului (la hornet in manual scrie 12000 sau 12 luni dar l-am schimbat pe la 7000) si procedeul asta care "se recomanda" de a se schimba din 3521 in 3521 sau din 4999 in 4999 km. Calculul teoretic era facut pentru 100000 de km. Un kilometraj mediu zic eu chiar si la motoare. Concluzia a fost urmatoarea: diferenta de bani intre cele 2 "procedee" iti permitea lejer ca la 100000 km sa-ti segmentezi motorul. Bine testul acesta fusese facut pentru o masina dar asta nu cred ca e relevant. Concluzia a fost ca singurii care au de castigat de aici ar fi cei care vand aceste produse. Deci de ce sa ne .. in sus? De uzat motorul oricum se uzeaza. Ori il vinzi intre timp ori il segmentezi ori il faci praf. Dar sa recomanzi cuiva sa-l schimbe la un sfert de interval decat zic cei l-au proiectat si eventual testat mi se pare aiurea. Editat Aprilie 17, 2009 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 http://www.autoeducation.com/autoshop101/oil-change-1.htm Care aveti rabdare si cititi tot sa imi spuneti daca va mai schimbati uleiul sintetic la 3000 de km. acolo se dau 3000 de mile...asa ca eu cum il schimb dupa 5500-6000 de km e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 acolo se dau 3000 de mile...asa ca eu cum il schimb dupa 5500-6000 de km e ok Zice ca "mitul schimbarii uleiului la 3000 de mile (4800 km)" deci e un mit, o credinta populara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.