Vizitator dorutrucker Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 Am gasit un Simpson Sport 250 cmc,4T, '62 ,necesita mici reparatii si umblat pe la estetica (a stat intr-o sandrama multi ani ) nu este ruginita dar tre'sa umbli pe la vopsea.200$ merita? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 Sa ma scuze baietii "samsonisti", dar nu te sfatuiesc.De ce ? uite s-a mai discutat: http://www.pro-bike.ro/bb/index.php?showtopic=2746 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator dorutrucker Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 Mercic frumos(AXEL),mai astept ceva pareri sa vina mai repede primavara,sa ne dam si noi cu ele Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 EU zic ca merita, sa-ti faci mana pe el un an doi. E cel mai bun de invatzat. Ce-i drept, o sa cam alergi sa-i faci actele, deci daca faci suma s-ar putea sa mai urce pretul total. Daca are acte vechi (fara carte de identitate), sa ti-l lase la 150$ maxim. Daca nu porneste (are magnetoul dus) nu-l lua. Daca nu are compresie (a stat cu vreo supapa deschisa), nu-i un bai asa mare, ca oricum o sa-l desfaci pana il invetzi pe dinafara. Vezi sa nu-i patineze ambreiajul, sa intre in toate vitezele si vezi ce electrica are pe lumini. Daca in general nu pare prea obosit (jocuri mecanice peste tot pe unde nu ar trebui sa fie), merita banii si distractia de mecanizat la el iarna (daca ai timp liber). Altfel, ia-ti italiana sau japoneza. Daca vrei neaparat comunista (din motive evidente )) ), ia-ti simson. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 Numere vechi, nearanjat la partea mecanica, ai de munca la tot, 100 dolari nu mai mult ca ai nevoie de bagat destule in el. Eu l-am luat pe al meu cu 3 milioane acu 2 ani , singurele parti bune au fost cauciucurile, in rest totul a fost o mare varza. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 12, 2003 Share Postat Decembrie 12, 2003 ca oricum o sa-l desfaci pana il invetzi pe dinafara. Q.E.D. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Ianuarie 7, 2004 Share Postat Ianuarie 7, 2004 am si eu un drac de asta da e mai mult pt piese daca are cineva nevoie de el srieti la kidu20@k.ro e intreg si asa si vreau sa-l dau proprietarul mi-a zis ca acu 2 ani a mers cu el da ..... momentan n-am timp sa ma bag in el Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MadRider Postat Ianuarie 21, 2004 Share Postat Ianuarie 21, 2004 Dupa ce il iei,pana il termini de facut te saturi de el si vrei ceva mai mare ...dar oricum pana il termini o sa il stii ca abecedarul...pe dinafara...oricum daca iti plac motoarele si iti place sa lucrezi la ele...uneori atunci cand iti e lumea mai draga ...ia-l. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
itc Postat Ianuarie 21, 2004 Share Postat Ianuarie 21, 2004 Degeaba radeti de bietul Simsonache. E o motocicleta foarte buna pentru incepatori. In afara de magnetou, care odata demagnetizat nu-l mai faci cum a fost in vecii vecilor, dar poti s-o treci pe bobina si merge snur, motocicleta e foarte fiabila. Rar se strica ceva la el odata pus la punct. Cel mai mare merit al Simsonului este ca e SINGURUL motor accesibil ca pret in 4 timpi. Ganditi-va ca s-a facut in anii '60 - ce vreti de la un fier de patruj' de ani - sa mearga ca un Harley? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
itc Postat Ianuarie 21, 2004 Share Postat Ianuarie 21, 2004 Daca tot am deschis discutia, hai sa-mi mai dau si eu cu parerea. Simsonu' ar merge mai bine ca altele, daca s-ar pune pe el piese noi. La toate celelalte motociclete comuniste se mai gasesc de bine de rau piese NOI, originale. Pe cand la Simson - eu n-am vazut decat foooarte rar piese noi (vindea unu' un piston nou cu 1 bulion - ceea ce e enorm, si oricum e rar de gasit) in rest - toata lumea face carpeli - fiindca altceva n-ai ce face - de unde draq sa iei piese noi, nepuse pe motor? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
olmaco Postat Ianuarie 21, 2004 Share Postat Ianuarie 21, 2004 L-am vazut si eu.doru mi-a dat nr.tel. proprietar.parerea mea :nu merita. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 Daca tot am deschis discutia, hai sa-mi mai dau si eu cu parerea. Simsonu' ar merge mai bine ca altele, daca s-ar pune pe el piese noi. La toate celelalte motociclete comuniste se mai gasesc de bine de rau piese NOI, originale. Pe cand la Simson - eu n-am vazut decat foooarte rar piese noi (vindea unu' un piston nou cu 1 bulion - ceea ce e enorm, si oricum e rar de gasit) in rest - toata lumea face carpeli - fiindca altceva n-ai ce face - de unde draq sa iei piese noi, nepuse pe motor? Eu am cumparat unSimson acum 10 ani cu 250 000 de mii lei dar era demontat descompletat noroc ca avea carte tehnica. Nu se gasesc piese este drept ca se mai reconditioneaza insa fara prea mare suces. Anul trecut am schimbat trei ambelaje cel mai bun a mers 700 de Km. f putin .( am ajuns la concluzia ca bat si rulmentii in locasuri, biela este decalibrata etc.) Reconditionatul costa mult sa nu te gandesti ca scapi sub 8 milioane de lei daca mai calculezi si timpul pierdut poti sa-ti iei o motocicleta mai noua la care se gasesc piese. Cu toate acestea sunt de parere ca dintre comuniste este cea mai buna (exceptie este BMW ul) Daca ai placerea de a lucra si vrei sa ai una clasica sa o cumperi.Daca esti genul care injura si da cu ea de pamant daca nu merge nu o lua caci ea nu este de vina cu nimic Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate