florinelu07 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Salutare Am doua DR 350, ambele fabricatie 1993, diferenta de serie de fabricatie de cca 500 de buc.... Una dintre ele respectiv aia mai tanara (cca 3 saptamani dupa data de fabricatie) este simtitor mai grea (lejer 7-8 kg) decat cea mai veche. Ambele sunt tip SK42B si: 1. Dupa cartea tehnica cu care au fost livrate (user manual) au 118 kg la gol + 9 litri rezervorul de benzina + 1,1 litri ulei telescoape + 1,9 litri ulei ---> aprox 130 kg. 2. Actele de imatriculare de Germania dau greutati diferite de cca 10 kg (desugur mai grea este aia de zic si eu). 3. RAR le-a trecut pe ambele la 140 kg (probabil au folosit acelasi numar de omologare) + rezervor de 15 litri !?!??!? - o fi ala de plastic..... PS: Optic sunt identice .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Nu stiu de diferentele tale de greutate, dar si la mine in talon tot 140kg si rezervor de 15 litri scrie. Cel mai probabil, o greseala a celui care a facut listele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 24, 2009 Autor Share Postat Februarie 24, 2009 Pai rezervor de 15 litri nu cred ca ar putea fi decat cel after-market de la Acerbis !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bladebiker Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 mai baieti aia de la rar sunt tampiti eu am dr de 650 si mi-au scris in talon ca are 244 kg masa proprie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 24, 2009 Autor Share Postat Februarie 24, 2009 Nu cred ca sunt tampiti ci doar lipsiti de profesionalism. Totul trebuie sa sa miste cat mai repede pentru ei pentru ca atunci vin mai repede si banii... Si in mod sigur nimeni nu isi bate capul cu varianta constructiva a vehicolului respectiv. Si atunci daca primul DR 350 imatriculat avea rezervor de 15 litri atunci este cel mai simplu sa nu iti incarci programul de lucru si sa le consideri pe toate ca atare, ca doar sunt platiti la ora nu la vehicul inspectat corect. Si prin generalizare ajungem la foarte multe situatii neplacute. Singurul vehicul cu caracteristici identice timp de 30 de ani (pentru RAR) a fos DACIA 1300 !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 sunt cam off topic:dr 600 r cate kg are????la mine scrie peste 200......si cred ca e exagerat rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 25, 2009 Autor Share Postat Februarie 25, 2009 DR 600 are cam 165-170 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Scuze de interventie, dar "inginerii" de la RAR chiar sunt idioti. Mie mi-au scris pe certificatul unui motor (SV650) masa proprie 400kg, pentru ca in documentele din tara de provenienta scria 400 maxim autorizat. Ea saraca are 167 uscata. Si nu cred ca ar fi primul caz, treaba-i sa fie in favoarea noastra . Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 chiar conteaza cate kilograme are trecute mobra in acte? iar daca vrei sa ii afli greutatea o duci la un centru de colectare de fier vechi si o cantaresti (fara aluzii, ei sunt cei ce au cantare mari la care se poate ajunge usor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) Salutare Am doua DR 350, ambele fabricatie 1993, diferenta de serie de fabricatie de cca 500 de buc.... Una dintre ele respectiv aia mai tanara (cca 3 saptamani dupa data de fabricatie) este simtitor mai grea (lejer 7-8 kg) decat cea mai veche. Ambele sunt tip SK42B si: 1. Dupa cartea tehnica cu care au fost livrate (user manual) au 118 kg la gol + 9 litri rezervorul de benzina + 1,1 litri ulei telescoape + 1,9 litri ulei ---> aprox 130 kg. 2. Actele de imatriculare de Germania dau greutati diferite de cca 10 kg (desugur mai grea este aia de zic si eu). 3. RAR le-a trecut pe ambele la 140 kg (probabil au folosit acelasi numar de omologare) + rezervor de 15 litri !?!??!? - o fi ala de plastic..... PS: Optic sunt identice .... bah ce discutii aveti mancate-as:)) az' maine fac si eu un topic de genu... dece xt-u are doua crampoane rupte la guma fata si dr-u nu Editat Februarie 26, 2009 de baluba16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Hai ma ca omu a pus o intrebare buna si interesata: "In ce constau alea 7-8 kg in plus?". Cea mai logica chestie ar putea fi diferenta de materiale folosite la unele subansamble. La rezervor e usor de masurat, bagi benzina si vezi cata iti intra. P.S.: am mai scris eu pe-aici niste chestii legate de RAR, asta e, nu ai ce sa le faci, ei au o "baza de date bine documentata" creata din vremuri demult apuse cand abia se vedeau primele japoneze prin tzara. Iar greselile care implica "factorul uman" sunt la ordinea zilei. Par example, la un Ford Modeo au trecut greutatea 650 de kg. Cred ca restul de kg (vreo tona) e pe la DR-urile voastre prin taloane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 27, 2009 Autor Share Postat Februarie 27, 2009 bah ce discutii aveti mancate-as:)) az' maine fac si eu un topic de genu... dece xt-u are doua crampoane rupte la guma fata si dr-u nu ... foarte profund.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.