Pierrooradea Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 ar trebui japonezii sa scoata ceva nou si la capitolul PANEUROPEAN ca prea au intins-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B385ALH Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Salut posesorii de Pan European. Tocmai ce l-am adus acasa. Sper sa mai fie si altii pe aici pentru ca am o mulțime de informații care mi ar prinde bine. Întreținerea in primul rand. Ce punem, cat punem si mai ales cand punem. Habar n am sa încarc poza aici cu dansul dar ma voi strădui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 (editat) La 25.07.2017 la 20:30, Gixu. a spus: Asta ar fi planul pentru anul viitor, un K 1600 Pe mine ma surprind cei ce cumpara inca ST 1300 nou cu 16-17000 Euro. 18.000 E. Omu cu trompetele vad ca nu mai zice nimic. La 30.05.2018 la 22:35, B385ALH a spus: Salut posesorii de Pan European. Tocmai ce l-am adus acasa. Sper sa mai fie si altii pe aici pentru ca am o mulțime de informații care mi ar prinde bine. Întreținerea in primul rand. Ce punem, cat punem si mai ales cand punem. Habar n am sa încarc poza aici cu dansul dar ma voi strădui. Da si tu niste detalii despre mobra.Gen nr km ,an fabricatie,culoare,stare,etc. Editat Februarie 11, 2019 de bunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 PE danseaza de spate la viteza, asta e motivul pentru care politia a renuntat la ele in SUA la un moment dat. Mie mi s-a parut un motor confortabil, cu o buna ergonomie insa sa incinge si e f vechi ca model. Cum a spus cineva mai sus nu era de lasat, trebuiau sa scoata o varianta mai noua. Vedeti ca si K1600GT are o usoara instabilitate pe spate la viteza dar e realmente aerodinamica, se manifesta doar solo cu topcase. Cu pasager sau fara topcase merge ata. Pt touring la viteza a fost bun K1200-1300, mergem cu 240 ore in sir, crapa parbrizul la prinderi. Asta cu ani in urma, acum cu viteza mai incet cam peste tot. Cea mai mare viteza bagam in Ungaria, era soseaua cam goala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Acum 5 ore, Doru BMW a spus: PE danseaza de spate la viteza, asta e motivul pentru care politia a renuntat la ele in SUA la un moment dat. Mie mi s-a parut un motor confortabil, cu o buna ergonomie insa sa incinge si e f vechi ca model. Cum a spus cineva mai sus nu era de lasat, trebuiau sa scoata o varianta mai noua. Vedeti ca si K1600GT are o usoara instabilitate pe spate la viteza dar e realmente aerodinamica, se manifesta doar solo cu topcase. Cu pasager sau fara topcase merge ata. Pt touring la viteza a fost bun K1200-1300, mergem cu 240 ore in sir, crapa parbrizul la prinderi. Asta cu ani in urma, acum cu viteza mai incet cam peste tot. Cea mai mare viteza bagam in Ungaria, era soseaua cam goala. Sa stii ca nici PE nu vobleaza cu doua persoane.Pe solo e mai nasol.In ce priveste viteza sa nu-mi spui ca ai inceput sa mergi cu viteza legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Ianuarie 2, 2023 Share Postat Ianuarie 2, 2023 Hop si eu pe aici cu o batranica, nu de alta, dar a cam ruginit topicul. Proaspat achizitionata, an 2002, aproape 32000 mile, deocamdata ramane cu mine in Dublin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markko40 Postat Iunie 25, 2023 Share Postat Iunie 25, 2023 Salut, cam slabă activitatea pe aici! Am dat peste voi total întâmplător. Pan-ul meu e fabricație 2007 și l-am achiziționat în 2017. Avea 34.000 km. Are o listă lungă de accesorii începând de la Superbrace (o brățară care leagă furca față deasupra aripii - îmbunătățește manevrabilitatea), șa Bagster dedicată făcută în Franța cu spumă cu memo Bultex, port navi Migsel dedicat ST 1300, port navigație Touratech, Navi Garmin XT, semnalizări led pe oglinzi la exterior (martorii din bord dificil de văzut) înălțătoare coarne Helibar dedicate, claxon goarna, Cruise control KAOKO dedicat și mai nou gume Michelin Road 5 car mi se par f mișto. Parbrizul este policarbonat de la Național Cycle cu brevet V-stream (USA product), încălzire mânere Oxford, monitorizare pneuri Tyre Boy, afișaj schimbător viteze GiPro și ce-o mai fi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crccrc Postat Iulie 5, 2023 Share Postat Iulie 5, 2023 La 25.06.2023 la 14:36, markko40 a spus: Salut, cam slabă activitatea pe aici! Am dat peste voi total întâmplător. Pan-ul meu e fabricație 2007 și l-am achiziționat în 2017. Avea 34.000 km. Are o listă lungă de accesorii începând de la Superbrace (o brățară care leagă furca față deasupra aripii - îmbunătățește manevrabilitatea), șa Bagster dedicată făcută în Franța cu spumă cu memo Bultex, port navi Migsel dedicat ST 1300, port navigație Touratech, Navi Garmin XT, semnalizări led pe oglinzi la exterior (martorii din bord dificil de văzut) înălțătoare coarne Helibar dedicate, claxon goarna, Cruise control KAOKO dedicat și mai nou gume Michelin Road 5 car mi se par f mișto. Parbrizul este policarbonat de la Național Cycle cu brevet V-stream (USA product), încălzire mânere Oxford, monitorizare pneuri Tyre Boy, afișaj schimbător viteze GiPro și ce-o mai fi... salutare! unde ai mai găsit Road 5, bănuiesc ca varianta GT.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.