Narko Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Salutare tuturor, e primul meu post pe 2009 in sectiunea enduristilor, in primul rand va urez un an cat mai bun pentru enduro, vreme cat mai frumoasa, noroi cat mai mult si nu in ultimul rand sanatate pentru a le putea face pe toate d-ale offroad-ului Intrebarea mea suna in felul urmator. O sa intampin multe dezavantaje daca imi iau o Husqvarna TE610, avand in vedere faptul ca m-am dat aproape 2 ani cu un Suzuki DR 350 ? La plin e mai greu TE610 decat DR 350 ??? (am tot cautat pe net, dar n-am gasit nimic clar). Am vazut ca 610TE are alta ciclistica spre deosebire de DR 350, mi s-ar parea mai manevrabil. Totusi, ce ma face curios e ca are motor de 600, ma duce cu gandul spre o un soft enduro, desi motocicleta arata a hard enduro. M-au "speriat" multe persoane spunandu-mi : " N-o sa faci tu hard in veci cu 600 cm3 " . Se merita o Husqvarna TE610 din 2000 sau nu ? Eu as vrea sa fac hard enduro cu ea. Multumesc Editat Februarie 25, 2009 de Narko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Husqvarna TE610 este peste dr350 si ca ciclistica si ca putere si chiar daca ar fi mai grea nu vei simti lucrul asta. pentru hard enduro poti sa te uiti si la KTM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Februarie 25, 2009 Autor Share Postat Februarie 25, 2009 Husqvarna TE610 este peste dr350 si ca ciclistica si ca putere si chiar daca ar fi mai grea nu vei simti lucrul asta. pentru hard enduro poti sa te uiti si la KTM... Nu dispun de fonduri momentan, si am gasit o posibila varianta sa-mi dau masina pentru o Husqvarna TE610. Mie de mult mi-a ramas gandul la 300 EXC, dar ce sa-i faci...nu-s bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Salutare tuturor, e primul meu post pe 2009 in sectiunea enduristilor, in primul rand va urez un an cat mai bun pentru enduro, vreme cat mai frumoasa, noroi cat mai mult si nu in ultimul rand sanatate pentru a le putea face pe toate d-ale offroad-ului Intrebarea mea suna in felul urmator. O sa intampin multe dezavantaje daca imi iau o Husqvarna TE610, avand in vedere faptul ca m-am dat aproape 2 ani cu un Suzuki DR 350 ? La plin e mai greu TE610 decat DR 350 ??? (am tot cautat pe net, dar n-am gasit nimic clar). Am vazut ca 610TE are alta ciclistica spre deosebire de DR 350, mi s-ar parea mai manevrabil. Totusi, ce ma face curios e ca are motor de 600, ma duce cu gandul spre o un soft enduro, desi motocicleta arata a hard enduro. M-au "speriat" multe persoane spunandu-mi : " N-o sa faci tu hard in veci cu 600 cm3 " . Se merita o Husqvarna TE610 din 2000 sau nu ? Eu as vrea sa fac hard enduro cu ea. Multumesc Dpdv al traseului, iesirile nu vor fi foarte hard. Dpdv al pilotului, iesirile vor fi foarte hard. PS Misto motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Nu dispun de fonduri momentan, si am gasit o posibila varianta sa-mi dau masina pentru o Husqvarna TE610. Mie de mult mi-a ramas gandul la 300 EXC, dar ce sa-i faci...nu-s bani http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=53571 - la banii astia e super cred eu. am vazut-o si intr-adevar cred ca merita banii - eu sunt fun 4T altfel ...... bafta la vanzare, cumparare sau schimb si un an cat ma enduros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=53571 - la banii astia e super cred eu. am vazut-o si intr-adevar cred ca merita banii - eu sunt fun 4T altfel ...... bafta la vanzare, cumparare sau schimb si un an cat ma enduros. O sa ti se dezvolte piciorul de dat la kick foarte tare-si intereseazate inainte daca poti de undeva gasi piese ptr ea.-ca-ti vor trebui sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 eu as ramane cu dr350 pana as aduna banuti pentru ceva mai bun pt hard enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Salut ! Sunt posesorde DR 350 si am avut ocazia sa merg cu Husaberg FE600 care este similar 98% cu Husqvarna TE610. 1. Indiscutabil este mai performant decat un DR 350; 2. Cantareste undeva la 115 kg - deci este mai usor; 3. Ciclistica este asemanatoare cu cea de KTM si greu de acceptat daca iti place cum merge Yamaha. 4. In caz de probleme cu piesele la Husqvarna (si Husaberg) ai de asteptat foarte mult pentru furnizorii autohtoni. 5. Daca tot te gandesti la KTM ....eu in locul tau as opta mai degraba pentru varianta asta (KTM) dar sub nici o forma pentru KTM EXC 300 ... este un motor foarte nervos si pentru persoane cu inclinatii sportive... ceea ce cel putin eu "posesor de DR350" nu sunt si am motive serioase sa cred ca nici tu. 6. Sugestie - daca vrei si sosesa cumpara un 4 timpi (EXC 450 sau chiar DRZ 400) - daca vrei enduro si offroad cumpara un 2 timpi (EXC 200 sau EXC 250) 7. Demn de luat in seama la 2 timpi si GAS GAS. PS: incearca sa faci schimbare cand financiar o iti permiti sa-l achiti cu banul jos pentru ca in caz de schimb vanzatorul isi va supraevalua marfa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) In primul rand nu incape comparatie intre 350 si 610 la cmc, la putere, la scop, la ciclistica. Parerea mea este ca amandoua sint duale. Husqvarna a facut 610, initial, pentru SM si ulterior a construit-o si pentru enduro. 610 este o bestie care rupe tot si, mai ales, aderenta pe urcari. Cunosc profesionisti care se dau pe husqvarna, iar la enduro, hard, prefera TE310. In afara de asta este si prea grea pentru hard. De preferat 610-le doar pe asfalt, macadam, urcari usoare, pamant uscat. Un fel de rally. Pe asfalt merge si cu 180, daca ii scoti limitarile. Eu am Te450 si din fabricatie are 48 cai cu care fac aproape hard. Cu ceva imbunatatiri, minime, s-ar duce la 53. Prea mult pentru hard. So ... Editat Februarie 25, 2009 de floricel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinstan1710 Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 FRATE SA-TU DAU UN SFAT ....NU ITI LUA HUSQVARNA ....AM AVUT UN TE610 U PORNIRE LA BUTON BUN OK ....DAR FRATE SA NUTI CADA VREO PIESA DE LA EL CA ASTEPTI PINA ITI VINE DE ITI DORESTI MARTE DUPA MINE KTM E CEL MAI OK....PIESE IN 2-3ZILE ASA DAR NU 2-3LUNI, IN REST A FOST K MOTORUL DAR PIESELE TE OMOARA!!!!!!!!! DA AIA AM SI DATO PRECIZEZZ................DEFECTA!!!!!!!!!!! BAFTA LA CUMPARATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Daca iti iei un motor exotic cauta ceva mai nou. Daca iei o husqarna din 2000 si incepi sa faci enduro cu ea o sa stea mai mult pe bara asteptand piese decat in padure. Mai tine DR-ul ca e f ok, mai strange bani si ia ceva mai nou. Ca sa nu mai vorbesc ca nu ai ce sa cauti cu 600 in padure. Nu o sa poti sa mergi cu ea. E greu de controlat. cati bani dai pe Husqarna aia? La vanzari e un EXC 450 al lui CsoCso la 3000 Euro. Super pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csocso Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 La vanzari e un EXC 450 al lui CsoCso la 3000 Euro. Si mai e si putin negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Daaa, daca ma luam dupa ce zic unii si altii probabil ca acum n-as fi avut husqvarna. Dar am si sint incantat de ea. Bineinteles ca am luat-o noua, cu injectie. Nu se strica, nu se ineaca, porneste imediat, nu moare bateria si nu fierbe aproape niciodata. Doar in conditii extreme. Intr-un an i-am schimbat un cauciuc (desi nu era absoluta nevoie) si capacul de la lichidul de ambreiaj (ca l-am rupt si maneta de la decompresor atarna). Daca ai sti cati mi-au spus ca injectia e proasta... Si habar n-au. De-aia a pus cateemu injectie la 2009? De-aia au si altii injectii? Ca sint proaste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 (editat) De-aia a pus cateemu injectie la 2009? De-aia au si altii injectii? Ca sint proaste? Pentru motoarele noi se pare ca injectia e obligatorie. Cel putin pt astea inmatriculabile. Norme europene, bla, bla, bla... In curand o sa fie obligatoriu si ABS-ul, precum e la masini. Editat Februarie 27, 2009 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.