florinmotoare Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 am un prieten bun care mi-a facut instalatia electrica,stiti voi ,fara improvizatii,fara scurturi,cu papucii electrici cositoriti ,nu pur si simplu stransi pe cablu,e super. am pus si furtune good year la benzina,urmeaza sa pun si filtre decantoare azi. am inlocuit toate cablurile de la acceleratie,frana si ambreiaj urmeaza sa montez aparatoarea fata si tobe originale daca ma ajutati sa gasesc de asemenea vreau samontez o aprindere electronica din aceea cu senzor hall de la ural(sunt ieftine pe e-bay)de fapt e una din imbunatatirile pe care vreau sa le aduc motorului.apropo ,era sa uit,unde gasesc saboti de frana sa numai ferodourile sau de la ce s-ar potrivi,ale mele sunt cam tocite sias vrea sa le schimb. multumesc ca ati citit topicul si sarbatori fericite etc. etc....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Decembrie 16, 2005 Share Postat Decembrie 16, 2005 Frate neprist, iti urez mult spor in munca de restaurare, sa lucrezi cu grija si atentie Dar, daca vrei sa il restaurezi, asta inseamna stare cat mai apropiata de cea aoriginala, adica fara aprindere electronica si alte alea. BTW, pune-i si semnalizarile originale la locul unde vin ele in mod normal, nu de Jawa langa far. PS: si scoate-i emblemele de BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 16, 2005 Share Postat Decembrie 16, 2005 Ba chiar ca sunt naspa tobele alea ...l Daca nu gasesti pe nicaieri iti dau un pont. Pune de tractor. SI ca sa fie original, pune si caruta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Decembrie 16, 2005 Autor Share Postat Decembrie 16, 2005 Ba chiar ca sunt naspa tobele alea ...l Daca nu gasesti pe nicaieri iti dau un pont. Pune de tractor. SI ca sa fie original, pune si caruta. lasa gluma ba si mai bine fa-mi rost de atas ca tobe cred ca o sa iau de-alea noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Decembrie 18, 2005 Autor Share Postat Decembrie 18, 2005 azi am pornit nipra ,......merge ...dar(ca de fiecare data cand pornesti un nipru exista un"dar")imi inegreste bujiile,le omoara ,merge ce merge si apoi isi modifica mersul,incep bujiile sa intrerupa,si trebuie sa opresc sa le dau jos,sa le curat,am pus ngk br7hs dar fara nici un rezultat si asta de cand am schimbat doua lucruri,platoul cu centrifugalul si pistoanele cu segmentii si bolturile...... poate ma lamuriti si pe mine de ce? care ar fi cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Bujii innegrite = amestec prea bogat => tre' sa reglezi mai bine carburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Fa-ti timp intr-o dimineata si fa-o cu totul de la capat. Regleaza tot. Daca nu merge reglat simetric la ambii cilindrii, regleaza diferentiat in asa fel incat sa nu traga unu pe celalalt. Saq nu fie si bobina de vina... Bai sunt bune NGK BP7HS dar sunt cam pretentioase. Io le-am pus la pastyrare si merg cu 14NP24. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Nu ca m-as pricepe la Nipre, da' imi dau cu parerea: poate ajunge ulei camera de ardere ca la 2T, din cauza montarii gresite/lipsei segmentilor pe piston Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Bujii innegrite = amestec prea bogat => tre' sa reglezi mai bine carburile Sau n-a strans bine chiulasa si trage aer fals pe undeva. E posibil si pe la flansa de la carburator. Am patit, de asta stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Decembrie 19, 2005 Autor Share Postat Decembrie 19, 2005 Sau n-a strans bine chiulasa si trage aer fals pe undeva. E posibil si pe la flansa de la carburator. Am patit, de asta stiu ADIKA ITI INNEGREA BUJIILE DUPA NUMAI CATEVA MINUTE DE MERS?AM SCHIMBAT PISTOANELE,SEGMENTII,BOLTU',COMPRESIE AM MULT MAI BUNA DECAT INAINTE SI TOTUSI NU TRAGE SI OMOARA BUJIILE,ASTA SA FIE CAUZA?AM GARNITURI NOI,MAINE LE SCHIMB,MERSI DACA MERGE,LA PRIMA INTRUNIRE FAC CINSTE,DACA NU ....MAI CAUT ...UNDEVA E CEVA CARE IMI SCAPA...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 Ba daca nu e stransa bine chiulasa se observa ca e ulei pe dedesubt, sau mai rau se simte cand e pornita. Cand am luat Uralul de la propretaru vechi suiera ca o locomotiva cu aburi: nu se auzea motorul de compresia ce o scapa (futuse garnitura), si tot i-am dat 100. Faza e ca daca i-ai schimbat setul la 500km maxim procedezi la strangerea din nou a prezoanelor, asa se obisnuieste. Da nu de la asa ceva cred ca e. Sunt nasoale K65-urile si K68-urile PEKAR ca se regleaza greu la cuiul poantou si mai si curg aiurea din cauza garniturii. K68-urile Kartex (cum se gasesc la Tunaru) sunt mai bune, nu curg, se regleaza precis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Decembrie 20, 2005 Share Postat Decembrie 20, 2005 La mine scapa pe acolo si nu se auzea nimic, iar de pornit, pornea foarte usor. Nu are pe unde sa curga uleiul daca nu e stransa bine chiulasa, mai gandeste-te Eu mi-am dat seama ca nu stransa bine cand am trecut cu mana pe deasupra imbinarii dintre chiulasa si cilindru si am simtit curent de aer care se amplifica cu cat cresteam turatia. Si era un suflu ritmic, corespundea cu zgomotul scos de teava de esapament. Am rezolvat cu alta garnitura de chiulasa. Acu' nu spun ca asta are Niprul lui, dar cine stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Decembrie 20, 2005 Share Postat Decembrie 20, 2005 Off-topic: Buey, ia ziceti voi la nenea, cand iese jet de gaze pe langa surubul care fixeaza capacul de la chiuloasa, atunci de la ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 20, 2005 Share Postat Decembrie 20, 2005 o fi de la iepurator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 Nu cred ca e de la epurator, daca e evacuarea lui infundata, impusca prima data garniturile de la culbutori, alea de pe bloc. La Cosmin tare ma tem ca ghidurile de supapa sunt duse sau, mai rau, chiulasa e fisurata. De fapt, daca stau si ma gandesc mai bine, daca e infundat epuratorul, scapa presiune pe unde oate, adica in cazul asta prin returul de ulei din chiulasa. Si e posibil sa scoata in felul asta fum pe la surubul ala. Offf... asta se vede doar prin incercari: adica se porneste motorul si se astupa teava epuratorului. Daca nu se intampla nimic, asta e buba... daca se intampla ceva diferit, atunci mai trebuie sapat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 25, 2005 Share Postat Decembrie 25, 2005 ai umblat cumva shi la supape? mie mi s-a intamplat faza cu innegritu bujiei din cauza supapelor care nu inchideau bine (cea de admisie), dar shi din cauza unei garnituri de chiuloasa impuscata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 28, 2005 Share Postat Decembrie 28, 2005 Salutare, pentru saboti de frana te poti duce cu cei vechi la RIBS, in Bucuresti , Berceni intersectia strazilor Martisor si Secerisului, am facut acolo saboti pentru un Bmw r12 si ferodouri de ambreiaj la un mercedes, nu mai stiu cat dracu au costat dar sunt bune si au garantie. sa-i ceri vanzatorului factura, altfel te arde la bani cum a incercat cu mine. e valabil si pt altii care nu gasesc ferodouri la motoarele lor. lasi sabotii acolo si vii mai incolo sa-i iei, gata montati, cu ferodouri lipite sau nituite, dupa caz. parca tu stiai un m72 de piese. da-mi un mesaj la valicaddy@hotmail.com daca gasesti ceva. se lasa cu nu te pot incurca cu reglajele, m-ul meu innegreste si el bujiile dar merge bine mersi si nici nu ma ating de ceva pana nu crapa, iar consumul este irelevant, n-am pretentii la o vechitura ca asta!!! bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Ianuarie 21, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2006 bujii inegrite=amestec bogat era un raspuns corect,am gasit unul din acele de dozaj ridicat mai mult decat trebuia,de-aia scotea fum .am reglat carburile si acum merge super, curand schimb sabotii de frana si tobele,apoi trec la etansari(semeringuri,garnituri)astept ceva sfaturi.salutare si "zapada uscata la deva" cei care mergeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Si eu sunt la capitolul pus la punct etansare. Dar pentru ca e prima data cand umblu in motor o sa ii fac o curatenie generala. Desfacut, spalat, verificat, schimbat garnituri, simeringuri etc. Un sfat al meu ar fi sa faci acelasi lucru, si sa tii minte sa cureti bine in special filtrul de ulei (ala centrifugal). Stiu pe cineva care incerca sa scoata cu grija garnitura din filtrul ala. Care garnitura era de fapt jeg depus in timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Off-topic: Buey, ia ziceti voi la nenea, cand iese jet de gaze pe langa surubul care fixeaza capacul de la chiuloasa, atunci de la ce e? Off tipic : de la fasole Cosmine, de la fasole ..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 valicaddy, nu e bine ca are bujii negre. Daca nivelul e reglat bine si ambele sunt negre (se duce setul de la multa calamina sau de la prea multa benzina care intra in ulei) atunci sunt bujiile. Io peste vara am avut la M61 bujii brune cu 14NP24 , acu ca a venit iarna a trebuit la bunul sfat al Zidului sa pun bujii mai calde 14NP21. Si iar am culoare bruna. In plus am bagat si o porcarie care cica ar curata calamina in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 salut alekule,treaba cu 14np24 nu o stiam,m-am chinuit toata vara cu 14np18,oricum mai am ceva reglaje de facut ,fara drumuri lungi nu se poate regla mare lucru,am incercat ieri ceva dar,nu ma lasa gradele astea multe in minus.am mers vreo 10km dar era asa frig ca nu m-am putut concentra deloc la functionarea motorului,deabia asteptam sa ajung acasa.azi e super frig deci nu ma bag sub nici o forma in garaj si nici pe motor nu ma urc,cred ca o sa stau toata ziua pe forum sa va mai citesc sfaturile despre nipre.SA VINA VARAAAAAAA.....!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Am o informatie despre un atas de Nipru pt tine. Sa-l sun pe mesterul Pedro sa-mi zica datele vanzatorului. Daca as avea cum sa-l atasez la Niprul meu l-as lua eu, ca decat sa mi-l darame vantul de pe cricul central, ca acu 2 nopti (iti dai seama bucurie), prefer sa pun atasul doar de forma. Cum dracu sa mearga bine Nipru cu 14NP18, mi-a distrus mie vreo 2 seturi. Decat sa stai toata ziua sa astepti cate un "sfat " mai bine te delectezi cu saitul asta. E bestial ce poate face omul din pasiune. www.ferrarworld.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Ianuarie 24, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2006 Am o informatie despre un atas de Nipru pt tine. Sa-l sun pe mesterul Pedro sa-mi zica datele vanzatorului. Daca as avea cum sa-l atasez la Niprul meu l-as lua eu, ca decat sa mi-l darame vantul de pe cricul central, ca acu 2 nopti (iti dai seama bucurie), prefer sa pun atasul doar de forma. Cum dracu sa mearga bine Nipru cu 14NP18, mi-a distrus mie vreo 2 seturi. Decat sa stai toata ziua sa astepti cate un "sfat " mai bine te delectezi cu saitul asta. E bestial ce poate face omul din pasiune. www.ferrarworld.com astept detalii alekule,da-mi un bip cand aflii ceva sau un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Februarie 1, 2006 Autor Share Postat Februarie 1, 2006 ceva poze facute azi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.