pava98 Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Salut deținătorilor de Honda Cbf Âşi celor de Suzuki Gsf Âşi de DL am o rugăminte vreau să achiziționez una Âşi nu stiu de care. Dacă s-ar putea Âşi o părere ici colo vreau un turing Âşi nu pot să mă hotărăsc . În principiu mă interesează pentru un drum lung gen toată țara, una la mână, 2. Pentru navetă pe perioada estivală. 3 Caracteristicile mele :104 kg, 1,78 iar pasagerul la jumătatea greutății mele . AÂş rămâne dator pentru informații Âşi dacă se poate să văd un gsf mă interesează cel mai mult eu sunt din Constanța. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) Teoretic V Strom, practic GSF. V Strom cred ca ar avea suspensii cu un pic mai multe rezerve decat GSFu pt armata de kile pe care o ai. Si ar mai avea avantajul ca i gipan si mai poti iesi cu ea pe un forestier alea alea. Daca zici ca vrei ture prin tara cred ca ar fi mai indicat decat un naked. Insa nici un GSF cu o nenorocire de semicarena, deci S, nu le zice rau la touring deloc, mai ales daca e modelu de dupa 2000, cu carena mai faina (daca exista asa ceva) si mai ampla ca la precedentul model. Dar eu ti-as recomanda un 650 din 2005-06 pe cuplu ceva mai bun si un touring mai confortabil decat 600le. De CBF nu zic, ca nu cunosc si nu ma fascineaza. Editat Martie 6, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pava98 Postat Martie 6, 2009 Autor Share Postat Martie 6, 2009 (editat) Teoretic V Strom, practic GSF. V Strom cred ca ar avea suspensii cu un pic mai multe rezerve decat GSFu pt armata de kile pe care o ai. Si ar mai avea avantajul ca i gipan si mai poti iesi cu ea pe un forestier alea alea. Daca zici ca vrei ture prin tara cred ca ar fi mai indicat decat un naked. Insa nici un GSF cu o nenorocire de semicarena, deci S, nu le zice rau la touring deloc, mai ales daca e modelu de dupa 2000, cu carena mai faina (daca exista asa ceva) si mai ampla ca la precedentul model. Dar eu ti-as recomanda un 650 din 2005-06 pe cuplu ceva mai bun si un touring mai confortabil decat 600le. De CBF nu zic, ca nu cunosc si nu ma fascineaza. Întradevăr mă fascinează unul din 2005, Gsf, vorbind dar mă tentează Âşi DL tot din 2005 Âşi cred că trebuie neapărat să merg la Buc. . La Constanța nu există reprezentanță Suzuki motors, apropo de kg. sunt doar pe cântar. Editat Martie 6, 2009 de pava98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 dl 650 sau 1000,ai de toate cuplu,putere,starea drumului nu prea conteaza,bagaje,v2 la 90... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Întradevăr mă fascinează unul din 2005, Gsf, vorbind dar mă tentează Âşi DL tot din 2005 Âşi cred că trebuie neapărat să merg la Buc. . La Constanța nu există reprezentanță Suzuki motors, apropo de kg. sunt doar pe cântar. GSF`u mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pava98 Postat Martie 9, 2009 Autor Share Postat Martie 9, 2009 GSF`u mare Există mai multe modele, am găsit un Gsf 650 din 2005 la 3400E, o fi bine o fi rău? Am mai găsit un Cbf în Constanța tot la acelaÂşi preț, Âşi un Dl tot din 2005 la 3600E? care este de luat?î Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Există mai multe modele, am găsit un Gsf 650 din 2005 la 3400E, o fi bine o fi rău? Am mai găsit un Cbf în Constanța tot la acelaÂşi preț, Âşi un Dl tot din 2005 la 3600E? care este de luat?î vezi ca am in semnatura un Bandint frumos si ingrijit...da un telefon si vorbeste cu proprietarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 DL 1000 daca vrei touring calumea, sau TDM . Nu, serios acuma, 650-ul e ok pt majoritatea situatiilor, chit ca-i GSF sau DL, dar in doi pe autostrada caii miarului se simt calumea, am comparat TDM-ul de 900 c-un DL650 si vreau sa zic ca DA! . Si 1000-le are 98 CP vs 86 cit are TDM.... Bafta la achizitie, orice ar fi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pava98 Postat Martie 11, 2009 Autor Share Postat Martie 11, 2009 DL 1000 daca vrei touring calumea, sau TDM . Nu, serios acuma, 650-ul e ok pt majoritatea situatiilor, chit ca-i GSF sau DL, dar in doi pe autostrada caii miarului se simt calumea, am comparat TDM-ul de 900 c-un DL650 si vreau sa zic ca DA! . Si 1000-le are 98 CP vs 86 cit are TDM.... Bafta la achizitie, orice ar fi! Mulțumesc, să înțeleg că trebuiesc câțiva cai în plus? Dar nu există Âşi reversul medaliei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 TDM-ul e cea mai buna alegere dintre astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.