Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Mi-am luat si eu un F 650 ST , din '97 si vreau sa-i schimb cauciucurile.Camere am gasit Continental, pe Calea Floreasca cu 65 Roni buc.

Cauciucurile care-mi trebuie sunt de 100 / 90 / 18 si 130 / 80 / 17.

Mitas nu are dimensiunea pentru fata.

Am gasit Heidenau 90 / 90 / 18 cu 170 Roni si 130 / 80 / 17 T 69 T 237 Roni ,130 / 80 / 17 T 65 T 246 Roni si 130 / 80 / 17 T 65 H 254 Roni.

Aveti idee ce inseamna 69 T,65 T si 65 H ?

De cel de fata ce parere aveti ?

Editat de rfd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aveti idee ce inseamna 69 T,65 T si 65 H ?

 

 

 

in "69 T " 69 e un indice privind sarcina max a anvelopei (325 kg),iar T e un indice referitor la viteza max.(190 km/h)

http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_code

 

Heidenau K60 e o guma 50/50 on/off de care eu sunt exagerat de multumit pentru ce stil de mers am.

 

DSCN2576Large.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu un F 650 ST , din '97 si vreau sa-i schimb cauciucurile.Camere am gasit Continental, pe Calea Floreasca cu 65 Roni buc.

Cauciucurile care-mi trebuie sunt de 100 / 90 / 18 si 130 / 80 / 17.

Mitas nu are dimensiunea pentru fata.

Am gasit Heidenau 90 / 90 / 18 cu 170 Roni si 130 / 80 / 17 T 69 T 237 Roni ,130 / 80 / 17 T 65 T 246 Roni si 130 / 80 / 17 T 65 H 254 Roni.

Aveti idee ce inseamna 69 T,65 T si 65 H ?

De cel de fata ce parere aveti ?

 

 

Nu-ti lua Haidenau. Stiu ca sunt mai ieftine, dar nu te zgarci la preturi la cauciucuri. Si incearca sa pastrezi dimensiunile originale. Eu am luat acum o luna Pirelli Scorpions si pot sa-ti spun ca se lipesc pe asfalt. Ma rog, la ce a fost pe jos luna asta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si iti place cum arata? La Saab i-ai pune cauciucuri de tractor?

 

 

Izu,ala e un exemplu cuminte.

 

Arata fix ca un scrambler de firma. Si merge(a) ca unul. Acum arata ca in poza pusa de mine mai sus. Si merge cam ca un f650 cu 70 CP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, vand Balauru. Pentru cine nu stie, e vorba de asta

/index.php?...&hl=funduro

 

I-am modificat saua la Darian, i-am pus parbriz si cric central, baterie noua, schimbat free wheel, pus ungator de lant Loobman si am mai facut vreo 4000 de km anul trecut.

 

- set motor nou (aprox 5000 km),

- kit de lant f. bun,

- baterie nou,

- toba carbon,

- sa modificata low-seat

- crash-bar,

- parbriz touring,

- hand-guards,

- top-case,

- ungator pentru lant Loobman,

- consumabile schimbate, gata de sezon.

 

Pret 1600 Euro

 

Sau impreuna cu Suzuki Bandit GSf 250 - 2200 EURO

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-356683.html

post-47813-1297346009_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu niste nelamuriri... sper ca nu si probleme.

 

Anu trecut dupa ce am luat motocicleta a picat releul de incarcare. Baga 15.6V si mi-a fiert bateria. Bun, am lat un releu de honda cu 200 ron i-am facut mufele sa fie totul ok (releul e aftermarket din ala care se potriveste si pe pegaso si pe nush ce alte motoare). Am facut frumos lipiturile, le-am izolat cu tuburi care se strang pe cablu la caldura etc - deci lucratura de calitate, nu mi-am batut joc de releu cu banda izolatoare sau papuci. bateria cum a fiert, am pus in ea apa distilata si am pus-o la icnarcat.

 

A 2-a zi test. Baga 14.5V deci functioneaza. In decembrie am tras motoru pe dreapta, am scos bateria si am depozitat-o in casa. Acum 2 zile o dau jos de pe raft, o masor 11.99 (12 rotunjit). M-am gandit ca e destul ca sa pornesc motorul. Intr-adevar a fost destul la al 5-lea buton a pornit.

 

Dar, si acum vin intrebarile:

 

1. Am luat si o baterie noua atunci dar nu am montat-o pe motor. Are ceva ca am mai mers cu aia veche care a fiert? Acum nu am masurat-o dupa ce i-am dat pornirea si am lasat motoru pornit 5-10 minute. Se poate strica ceva daca mai merg cu bateria asta? ca sa o tin pe cea noua de rezerva pentru ca nu am luat-o plina (de unde deduc eu ca nu expira asa de usor acidul care se pune in ea). Evident o pun pe cea noua daca dupa ce sta motorul pornit ea ramane tot asa de slaba. Cat trebuie sa aiba bateria 12.5 - 13v? ca sa o masor zilele astea si sa vad ce fac mai departe.

 

2. Se aude un CLAC puternic cand opresc motorul de la buton. Este normal? Tin minte ca am citit pe undeva ca cineva injura fostul prprietar care i-a zis ca e normal sa faca CLAC si dupa ceva timp a trebuit sa schimbe un rulment de la bendix (parca... s-ar putea sa gresesc)

 

3. La a 3-a actionare a butonului acel CLAC s-a auzit din nou cand inca eram cu mana pe butonu de pornire si a trebuit sa apas iar butonul ca sa pornesc motoru. Daca acest clac este normal, este posibil ca atunci cand mie mi s-a intrerupt in timp ce eram cu degetu pe buton sa fi fost din cauza ca bateria era putin mai slaba si de aceea a decuplat bendixul? Nu tot timpul se aude acel sunet si de aceea mi se pare ciudat.

 

Am pus intrebarile astea pentru ca as vrea sa stiu ce trebuie sa fac in continuare... daca schimbarea bateriei rezolva problema sau trebuie sa ma uit la bendix sa vad daca e dus un rulment sau doar un arc. Intr-un fel nu m-as apuca sa desfac motoru pentru ca momentan merge... si daca merge nu as avea de ce sa umblu acolo. Dar mi frica sa nu se strice si altceva din cauza acelui CLAC si sa ma coste mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Se aude un CLAC puternic cand opresc motorul de la buton. Este normal? Tin minte ca am citit pe undeva ca cineva injura fostul prprietar care i-a zis ca e normal sa faca CLAC si dupa ceva timp a trebuit sa schimbe un rulment de la bendix (parca... s-ar putea sa gresesc)

 

3. La a 3-a actionare a butonului acel CLAC s-a auzit din nou cand inca eram cu mana pe butonu de pornire si a trebuit sa apas iar butonul ca sa pornesc motoru. Daca acest clac este normal, este posibil ca atunci cand mie mi s-a intrerupt in timp ce eram cu degetu pe buton sa fi fost din cauza ca bateria era putin mai slaba si de aceea a decuplat bendixul? Nu tot timpul se aude acel sunet si de aceea mi se pare ciudat.

 

Am pus intrebarile astea pentru ca as vrea sa stiu ce trebuie sa fac in continuare... daca schimbarea bateriei rezolva problema sau trebuie sa ma uit la bendix sa vad daca e dus un rulment sau doar un arc. Intr-un fel nu m-as apuca sa desfac motoru pentru ca momentan merge... si daca merge nu as avea de ce sa umblu acolo. Dar mi frica sa nu se strice si altceva din cauza acelui CLAC si sa ma coste mai mult.

 

Clanc-ul cand opresti motorul este normal..zgomotul este de la decompresor centrifugal..

Decompresorul are ca scop sa deschida o valva mai repede cand motorul nu este pornit si scade compresia ca demarorul sa poate sa dea peste cap pistonul ..sa invarta in continuare pana porneste...

Problema apare cand dai la demaror si nu poate sa invarta motorul..practic auzi cum se intepeneste si este nevoie sa iei mana de pe butonul de pornire si sa incerci inca odata (aparent face ca si cum ai avea bateria descarcata..poata sa fie si de la baterie dar poate sa fie si de la decompresor)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De talon nu ai nevoie? Ceva CIV?

 

Nu am nevoie de talon / CIV pentru cheie :D - oricum le am acasa.

 

contact, rezervor, sa! toate sunt pt aceeasi cheie! trateaza problema delicat ca poate gasesti cheia! eu unul cand imi facea contactul figuri l-am dat jos de pe mobra fara sa ma ating de carene and co. recomand sa folosesti butucul de la contact pt copie cheie! mai usor de dat jos

 

L-am dat jos (de fapt grumpy) pe ala de la rezervor! Am avut ceva emotii ca la alte acareturi rezervorul si saua au niste tablite false- le lipsesc niste catei - tocmai pentru a preveni copierea cheior dupa butuc si posibilitatea furarii agregatului :)

 

As zice ca cel de la sa e cel mai usor de dat jos. Si seaua o poti deschide cu o tija lunga si ridici de sa ( e elastica) dar sa fie undeva la cald, nu pe frigul asta. Bafta

 

cel de la rezervor a durat 2-3 minute!

 

Demonteaza contactul, si fa dupa el. Incuietoarea de la sea e simplificata si nu are toti cateii care sunt la contact. Cel putin asa am vazut la multe mobre, sincer nu am studiat problema la F-urile noastre.

 

Grija mare la cine faci cheia ca eu am avut surpriza ca "meseriasu" sa umble cu picioarele pe la catei si sa imi inapoieze contactul cu o cheie care mergea perfect. Dar numai la contact, la sea si buson de benzina nu se mai potrivea :laugh:, de am innebunit instant. :)

 

Numa bine

 

la F sunt identice la sa / rezervor/ contact- meseriasul - www.reparatiiimposibile.ro - daca mai are cineva nevoie!

 

Unde sa fac un duplicat de cheie?

Editat de jamalex2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pegaso are alt stapan. :) si am gasit ceva la un pret ok. deaceea intrebam. ms si va salut

 

Aham, priceput! Atunci s-o luam sistematic. a mea e din 95, mai exact din mai 95 si inmatriculata prima oara in sept 95, in Italia. Nu o sa intru in zona datelor tehnice pe care le respecta cu brio daca e pusa la punct. Ai grija sa fie inmatriculata ca mie mi-a scos peri albi cat m-am plimbat pe la Circa Financiara, ANAF si Politie. Bun! Acum, ce am remarcat eu: la drum lung se comporta impecabil chiar si incarcata, cu pasager (de 50 de kg) top case si coburi, pline, normal. Eu am 85 de kg si consumul a fost undeva la 5,1, iarna, adica acum doua saptamani cat am fost un weekend pe Valea Prahovei. Doar cu pasager, acelasi, mananca 4,2. In oras, adica in Bucuresti, consumul este undeva la 6,8 la suta. E extrem de manevrabila in aglomeratia noastra si, oarecum impunatoare, adsica soferii se dau la o parte si se uita cu respect. Sigla e de vina! Consumabilele costa si se schimba la fel ca la orice alta capra, deci, din punctul asta de vedere nu e nici o problema. Daca te lasa ceva mai special, reprezenta BMW din Pipera se ocupa de problema in cam 2 saptamani. Daca e sa schimbi rulmenti sau alte maruntisuri preturile sunt cele din magazine, adica, la mine de exemplu, rulmentii pe spate, 26 euro, bucata, la fel ca aia de pe fata. Cauciucurile, Pirelli Scorpions, 900 de lei, cu montaj si echilibrat. Manere incalzite, minunate iarna asta, 40 de euro. Adica, ai inteles ideea, nu mai stau sa pun preturi. Dar, repet, reglata si intretinuta, pleaca de la prima cheie si la -19 grade si te duce unde ai nevoie, fara grija. Avand in vedere ca e facuta numai din dural si plastic, n-ai probleme cu rugina. Mai e ceva? A, eu am 1,85m si o folosesc cu reglajul amortizorului spate setat pe maximum si e foarte comoda, atat pentru mine, cat si pentru prietena. E adevarat ca am sa gen Corbin, facuta de Darian, care a si inaltat-o putin, 1 cm. Daca am uitat ceva, contacteaza-ma! Atasat ai si o poza cu motorica si din 1995 flancat de "pasager", facuta acum 2 sapt la Paraul Rece.

post-60131-1297844211_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham, priceput! Atunci s-o luam sistematic. a mea e din 95, mai exact din mai 95 si inmatriculata prima oara in sept 95, in Italia. Nu o sa intru in zona datelor tehnice pe care le respecta cu brio daca e pusa la punct. Ai grija sa fie inmatriculata ca mie mi-a scos peri albi cat m-am plimbat pe la Circa Financiara, ANAF si Politie. Bun! Acum, ce am remarcat eu: la drum lung se comporta impecabil chiar si incarcata, cu pasager (de 50 de kg) top case si coburi, pline, normal. Eu am 85 de kg si consumul a fost undeva la 5,1, iarna, adica acum doua saptamani cat am fost un weekend pe Valea Prahovei. Doar cu pasager, acelasi, mananca 4,2. In oras, adica in Bucuresti, consumul este undeva la 6,8 la suta. E extrem de manevrabila in aglomeratia noastra si, oarecum impunatoare, adsica soferii se dau la o parte si se uita cu respect. Sigla e de vina! Consumabilele costa si se schimba la fel ca la orice alta capra, deci, din punctul asta de vedere nu e nici o problema. Daca te lasa ceva mai special, reprezenta BMW din Pipera se ocupa de problema in cam 2 saptamani. Daca e sa schimbi rulmenti sau alte maruntisuri preturile sunt cele din magazine, adica, la mine de exemplu, rulmentii pe spate, 26 euro, bucata, la fel ca aia de pe fata. Cauciucurile, Pirelli Scorpions, 900 de lei, cu montaj si echilibrat. Manere incalzite, minunate iarna asta, 40 de euro. Adica, ai inteles ideea, nu mai stau sa pun preturi. Dar, repet, reglata si intretinuta, pleaca de la prima cheie si la -19 grade si te duce unde ai nevoie, fara grija. Avand in vedere ca e facuta numai din dural si plastic, n-ai probleme cu rugina. Mai e ceva? A, eu am 1,85m si o folosesc cu reglajul amortizorului spate setat pe maximum si e foarte comoda, atat pentru mine, cat si pentru prietena. E adevarat ca am sa gen Corbin, facuta de Darian, care a si inaltat-o putin, 1 cm. Daca am uitat ceva, contacteaza-ma! Atasat ai si o poza cu motorica si din 1995 flancat de "pasager", facuta acum 2 sapt la Paraul Rece.

Salut

 

Poti sa atasezi te rog niste poze mai detaliate cu saua modificata, sa-mi spui cam cat a costat si ce comfort ai acum.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Poti sa atasezi te rog niste poze mai detaliate cu saua modificata, sa-mi spui cam cat a costat si ce comfort ai acum.

Multumesc.

 

Cred ca o sa ti le trimit pe mail, ca aici ne limiteaza la 1 MB si sunt mari. De confort nu se discuta. E de 10 ori mai bine, atat pentru mine, cat si pentru pasager care nu mai trebuiue sa-si suceasca gatul ca sa vada ceva in fata, deoarece e mai inalta pe spate. De pret, ce sa-ti zic, mi-e si jena pentru munca lui Darian si cat a cerut el: 150 de lei.

Mesaj completat

Salut

 

Poti sa atasezi te rog niste poze mai detaliate cu saua modificata, sa-mi spui cam cat a costat si ce comfort ai acum.

Multumesc.

 

Le ai pe mailul din profilul tau! :bigstar:

post-60131-1297929144_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand urmatoarele:

 

Inaltatoare de ghidon de 20 mm inatla 20mm si se portrive la gidon de 22mm diam

 

IMG_2905_1.JPG

 

Filtru de benzina metalic, se poate curata(BMW F650/ST/Funduro/Clasic) sau pt orice furtun cu diam. interior de 6 mm, mobre pe carburator (nu e specific BMW deci mere pe orice) :

 

IMG_2907_1.JPG

 

IMG_2909_1.JPG

 

Kit de reparatie pompa de apa pt. bmw f650 funduro si f650st original de la BMW:

 

IMG_2912_1.JPG

 

Detalii legate de preturi, pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa ti le trimit pe mail, ca aici ne limiteaza la 1 MB si sunt mari. De confort nu se discuta. E de 10 ori mai bine, atat pentru mine, cat si pentru pasager care nu mai trebuiue sa-si suceasca gatul ca sa vada ceva in fata, deoarece e mai inalta pe spate. De pret, ce sa-ti zic, mi-e si jena pentru munca lui Darian si cat a cerut el: 150 de lei.

Mesaj completat

 

 

Le ai pe mailul din profilul tau! :bigstar:

 

Multumesc mult de promptitudine. Foarte frumoasa si nu ii scumpa deloc cu 150 lei. Anul trecut a fost asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator VULPOIU

Am Âşi eu câteva întrebări, pentru cei care au de destul timp această motocicletă, ca să-Âşi poată forma o părere:

 

1: Cam care este balanța fiabilitate/costuri de întreținere? Adică, e destul de rezistentă pentru uzul cotidian - drumuri oarecum soft-enduro (străzi proaste, pietruite cu macadam de râu) ocazional ieÂşire pe dealuri, versus costuri piese ?

 

2: Care este consumul mediu - trafic urban lejer + înafara localității, neîncărcată, doar cu conducător aprox. 75 kg;

 

3: Manevrabilitate, frână, stabilitate.

 

Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...