Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Buna,

 

ma poate ajuta cineva cu un sfat?La F 650-ul meu,model 1995 am avut anul trecut urmatoarea problema:se oprea in timpul mersului,dupa care pornea f. greu,trebuia tinut la turatie mare apoi sa nu se opresca;dupa un timp aprox 30 min de drum continuu fara a se incinge prea tare aparea aceasta problema.Eu sunt din Sibiu dar locuiesc in Bucuresti si am cate o motocicleta in fiecare oras.F 650 -ul fiind la Sibiu am incercat prima data acolo,am schimbat bujii,cdi-ul curatat carburator si nimic;am adus moto la Bucuresti unde am schimabat bobinele de la aprindere si a functionat ok 500 km ;anul acesta plecand intr-o tura dupa 150 km am patit acelasi lucru respectiv oprire motor in timpul mersului iar apoi pornire greoaie.Help...............unde sa-l duc ce sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai incercat sa masori tensiunea la bornele bateriei cu motorul oprit si apoi cu el in diferite turatii? Daca exista diferente mari de tensiune sau daca incarcarea este sub limita normala, poate produce multe si nabanuite probleme, printre care e posibil sa fie si asta expusa de tine. Verifica si revino cu detalii! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am un bmw f650 din 96 si nu ajung bine cu degetele la frana fata. Levierul de frana la modelul asta nu are reglaj. Se potrivesc de la alt model de moto? A incercat cineva sa indoaie manetele? Merci. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am mers cu un kawasaki ninja 250 si am vazut ce frame faine are pe fata, le-as schimba si eu, chiar daca ajung la maneta de frana, insa cred ca e foarte scump ca faci o astfel de schimbare. La kawasaki puteam frana doar cu 2 degete si puteam tine acoperita frana; avea o maneta de frana progresiva - putin moale la inceput, dar foarte eficienta - zici ca avea servo. La F650 e tare din start, maneta e foarte departe si trebuie sa franezi cu toate degetele si sa tragi tare de maneta - niciodata nu mi-a inspirat incredere frana de pe F650, chiar daca sunt suficient de puternice (pacat ca e greu de folosit). Tind sa cred ca asa e si la motoretele voastre, nu doar la a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) stiam ca 650 nu mai e disponibil ca te-am vazut prin oras :D

e bun si 649...

am sa fac poze la modificarea facuta si am sa le postez.

(saptamana asta care vine)

 

cand zic ca se supraincingea ma refer la senzatia pe care mi-o inducea. ventilator mergand incontinuu temperatura ulei si apa crescand inexorabil. nu am asteptat niciodata sa se aprinda vreun bec. cred ar fi fost cam aiurea sa astept atat. acum temperatura uleiului sare foarte rar de 80 in oras (cam pe acolo sta) iar electroventilatorul porneste mai tarziu si apuca sa mai faca si pauze. inainte cand se pornea nu se mai oprea decat cand opream si motorul si scoteam cheia.

 

aici era de fapt una din dilemele f650-ului, e un motor excelent de oras dar se supraincingea, la drum merge ok adica se raceste mai bine dar totusi nu este un motor de sosea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa zic, si eu am tot F650 si n-am probleme de genu, cel putin nu in perioada asta a anului. dar din ce-mi aduc aminte nici anul trecut, in vara, nu era asa rau, desi ventilatorul pornea relativ des.

ce ulei ai(indicativ)? nivelul antigelului? e schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa ti le trimit pe mail, ca aici ne limiteaza la 1 MB si sunt mari. De confort nu se discuta. E de 10 ori mai bine, atat pentru mine, cat si pentru pasager care nu mai trebuiue sa-si suceasca gatul ca sa vada ceva in fata, deoarece e mai inalta pe spate. De pret, ce sa-ti zic, mi-e si jena pentru munca lui Darian si cat a cerut el: 150 de lei.

Mesaj completat

 

 

Le ai pe mailul din profilul tau! :bigstar:

 

Sunt mai mult decat de interesat de acelasi subiect. Te rog, in masura in care ai timp, un mail si pentru mine la gerula1967@yahoo.com

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa zic, si eu am tot F650 si n-am probleme de genu, cel putin nu in perioada asta a anului. dar din ce-mi aduc aminte nici anul trecut, in vara, nu era asa rau, desi ventilatorul pornea relativ des.

ce ulei ai(indicativ)? nivelul antigelului? e schimbat?

 

antigelul e ok, schimbat, concentratie ok. uleiul e sintetic repsol 20w50.

ideea este ca eu ma deplasez cu ea in interes de servici. deci sunt toata ziua calare prin oras. daca as folosi-o in WE sau doar la niste ture pe seara probabil ca nu m-ar fi deranjat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna cineva unde pot cumpara o camera spate F650 model 1995 in Romania?

 

http://www.heidenau.ro/

 

 

 

 

Asa interesant e forumul acesta..se vorbeste sute de pagini despre acelasi lucru...bujii, ce fel de ulei sa pun,,crashbar si suporti de valize etc..dar cand intradevar se realizeaza ceva..cand se face o modificare majora..ex. radiator de ulei montat pe F650..nu e interesat nimeni.. cel care a facut tine secret..nici o poza..ce prindere a facut..unde a montat-o exact..de la ce motor a folosit radiatorul... pe furtunul de tur sau pe retur a montat radiatorul.. Duce pompa de ulei marirea circuitului de ungere/ulei?!?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai dat fiind ca-s 2 pompe de ulei nu cred ca ar fi asa problema! cand studiam dominatorul care nu are racire pe apa am dat de modificarea despre care vorbesti. dat fiind ca e tot monociclindru si ca cel ce a facut mod-u acesat e scump la vorba poate va ajuta asta http://89232.forumromanum.com/member/forum/entry_trans_ubb.user_89232.1221668786.1112037102.1112037102.1.oel_schaumig_oelkuehler_dran_schuld-honda_dominator.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.heidenau.ro/

 

 

 

 

Asa interesant e forumul acesta..se vorbeste sute de pagini despre acelasi lucru...bujii, ce fel de ulei sa pun,,crashbar si suporti de valize etc..dar cand intradevar se realizeaza ceva..cand se face o modificare majora..ex. radiator de ulei montat pe F650..nu e interesat nimeni.. cel care a facut tine secret..nici o poza..ce prindere a facut..unde a montat-o exact..de la ce motor a folosit radiatorul... pe furtunul de tur sau pe retur a montat radiatorul.. Duce pompa de ulei marirea circuitului de ungere/ulei?!?...

 

scuze pentru intarziere dar am fost foarte prins cu alte chestii.

radiatorul de ulei l-am luat de la un dezmembrator pe criteriul dimensiunilor cam 8cm/20cm ca sa incapa cat mai bine.

furtunele de ulei le-am prelungit cu unele de ulei de masina (chiar de mercedes, dar merg oricare doar sa se potriveasca la gura.

o sa fac si o poza cu unde s-a facut intreruperea. pe furtunul de retur.

post-45381-0-90606900-1308190904_thumb.jpg

post-45381-0-19372800-1308190915_thumb.jpg

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

A cumparat cineva aceasta roata (face parte din sistemul de pornire) noua de la BMW ? Daca da imi poate spune si cat costa ? Calutul zace bolnav din cauza ei .

post-2197-0-65522600-1308209153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ma lamureste si pe mine ca belele se tin lant. Am cumparat regulator de tensiune nou de la BMWm ,m-am gandit ca ar fi bine sa il mut, asa ca l-am montat langa clanxon. Acum partea funny, in ziua in care l-am cumparat, am facut proba, masurat si tot c trebuie, totul bun, dupa ce i-am facut mutarea mi-a dat-o sus, ca peste 11.70 V nu trece, adica nu pot folosii motocicleta decat penntru cateva sute de metrii. Am folosit fire ceva mai groase ca m-am gandit ca e mai ok, am montat regulatorul pe o placuta de cupru si i-am facut inpamantarea pe scheletul de la bord. In timpul montajului am ars doua sigurante, principala (rosie) si cea de lumini (galbena0, am atins firele din greseala de furca :(.Din manual am inteles ca de la generator trebuie sa vina 14 V, ceea ce mi se pare cam absurd, probabil nu am inteles eu bine, mie nu imi da nici macar 11. In concluzie ce e de facut? Sa fie si generatorul dus? cheers

post-3531-0-18481000-1308505660_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ma lamureste si pe mine ca belele se tin lant. Am cumparat regulator de tensiune nou de la BMWm ,m-am gandit ca ar fi bine sa il mut, asa ca l-am montat langa clanxon. Acum partea funny, in ziua in care l-am cumparat, am facut proba, masurat si tot c trebuie, totul bun, dupa ce i-am facut mutarea mi-a dat-o sus, ca peste 11.70 V nu trece, adica nu pot folosii motocicleta decat penntru cateva sute de metrii. Am folosit fire ceva mai groase ca m-am gandit ca e mai ok, am montat regulatorul pe o placuta de cupru si i-am facut inpamantarea pe scheletul de la bord. In timpul montajului am ars doua sigurante, principala (rosie) si cea de lumini (galbena0, am atins firele din greseala de furca :(.Din manual am inteles ca de la generator trebuie sa vina 14 V, ceea ce mi se pare cam absurd, probabil nu am inteles eu bine, mie nu imi da nici macar 11. In concluzie ce e de facut? Sa fie si generatorul dus? cheers

 

asta e din ciclul: ce-si face omul cu mana lui se cheama lucru manual :D

nu am mai vazut releu de incarcare (regulator de tensiune) montat langa claxon. mi se pare prea expus. in fine, mai e si ipoteza cum ca firele (mai groase) au si ele impedanta lor si au modificat schema. trebuia sa pui fire normale.

pana si lungimea firelor este importanta.

incearca sa-l muti din nou temporar la locul lui pe firele lui si vezi ce zice. dupa aia cred ca poti sa tragi singur concluziile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e din ciclul: ce-si face omul cu mana lui se cheama lucru manual :D

nu am mai vazut releu de incarcare (regulator de tensiune) montat langa claxon. mi se pare prea expus. in fine, mai e si ipoteza cum ca firele (mai groase) au si ele impedanta lor si au modificat schema. trebuia sa pui fire normale.

pana si lungimea firelor este importanta.

incearca sa-l muti din nou temporar la locul lui pe firele lui si vezi ce zice. dupa aia cred ca poti sa tragi singur concluziile...

 

 

Mersi, insa nu sunt lamurit, de ce ar fi prea expus, practic este acoperit de masca, si este mai putin probabil sa se incalzeasca, pentru ca este tot timpul in curent. In princiu a fost montat prost sub sa pe plastic de la bun innceput, am auzit multi ca l-au montat in patea dreapta din spate insa nu am vazut nici o poza, poate binevoieste careva sa puna o pusa cu unul montat astfel. Cu grosimea o inteleg in sa cu lungimea firelor nu inteleg , de ce ar fi lungimea o problema? O sa incerc sa il pun la loc desi nu stiu daca va fi vreo diferenta, ramane de vazut, va anunt cum a mers. Alte pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@remu1: nu stiu cum o fi la BMW dar o idee de pret de nou iti faci aici:

http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-pegaso-650-1997-2000-ignition-unit-1961.php

piesa 19

 

@irip:

Tensiunea la iesirea din regulatorul de tensiune trebuie sa fie min 13V max 15V la 5000rpm(14,5V ar zice multa lume).

Tensiunea mai mica s-ar putea sa se datoreze faptului ca nu sunt legate toate cele trei infasurari de la stator,sau e ceva contact imperfect.Unii ar zice sa cositoresti toate imbinarile intre cele 3 fire ce vin de la stator si intrarea corespunzatoare in regulatorul de tensiune.Poti sa verifici ce iese din generator pe cele trei fire(masori doua cate doua ) inainte de regulatorul de tensiune, trebuie sa fie mai mult de 70 V curent alternativ la 5000rpm.

Nu cred ca lungirea firelor afecteaza cu ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit asa ceva cand aveam BMW!

Sfat: verifica sa ai contactul la masa bine facut!!! Adica masoara sa nu ai deloc rezistenta intre minusul de la baterie si cel ce intra in releu. Eu aveam 0,03 si nu incarca bine. Incearca sa faci contactele pana ajungi la 0,01. Tot cu multimetru masoara rezistenta pe o parte si pe alta a fiecarei mufe. La + de asemenea cu contactul pus verifica sa vezi ce rezistenta ai intre + de pe baterie si cel ce intra in releu.

Daca toate astea sunt in parametrii fa urmatoarea masuratoare:

1. desfaci mufa cu firele galbene

2. pornesti motoru

3. cu multimetru pus pe curent alternativ masori intre fiecare papuc din mufa de fire galbene ce vine din motor. Adica o sonda de la multimetru o bagi intr-un papuc din mufa si cealalta sonda in alt papuc din aceeasi mufa. In felu asta faci toate combinatiile. In fiecare caz ar trebui sa ai intre 20V si 40-50-60V nu mai stiu exact ... in functie de turatie. In orice caz, daca ai peste 20V inseamna ca motoru scoate curent si probabil daca ai urmat si pasii cu masuratul rezistentelor, ai cam fecundat si releul cel nou.

 

Spor maxim. (Sunt convins ca ai rezistente aiurea sau contacte imperfecte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Expus la claxon zici? Apa nu are nimic cu el. La un Intruder e pus chiar sub radiator, din fabrica. Eu l-am pus pe langa vasul de expansiune. La enduro, poate e si el murdar cu cativa stropi de apa, dar atat. Important e sa se racoreasca.

Editat de Patrick_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunoste cineva diferenta intre placute de frana standard si cele SINTERIZATE? Trebuie sa cumpar un set si nu stiu ce sa aleg. Se merita diferenta in plus pentru cele sinterizate?

 

Dupa 15.000 km, placutele mele de pe spate s-au uzat inegal - cea din interior e uzata complet, cea din exterior (care e impinsa de piston) e uzata doar putin. Mie mi se pare suspecta treaba. Voi ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunoste cineva diferenta intre placute de frana standard si cele SINTERIZATE? Trebuie sa cumpar un set si nu stiu ce sa aleg. Se merita diferenta in plus pentru cele sinterizate?

 

Dupa 15.000 km, placutele mele de pe spate s-au uzat inegal - cea din interior e uzata complet, cea din exterior (care e impinsa de piston) e uzata doar putin. Mie mi se pare suspecta treaba. Voi ce parere aveti?

 

Că-i faină poza ta de la avatar!

 

 

 

On topic: - vezi să meargă frumos toate componentele culisante Âşi plimbărețe din ansamblu frână spate. Etrierul culisează (floating) pe doi pini. Vezi să se plimbe uÂşor pe acei doi pini.

Referitor la plăcutele sinterizate vs. organice -> google it! ca sa vezi despre ce e vorba fizic cu placutele alea. Cele sinterizate sunt mai dure, se tocesc mai greu, implicit tin mai mult timp, franeaza ceva mai bine si strica discu de frana.

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...