marius13 Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Buna, ma poate ajuta cineva cu un sfat?La F 650-ul meu,model 1995 am avut anul trecut urmatoarea problema:se oprea in timpul mersului,dupa care pornea f. greu,trebuia tinut la turatie mare apoi sa nu se opresca;dupa un timp aprox 30 min de drum continuu fara a se incinge prea tare aparea aceasta problema.Eu sunt din Sibiu dar locuiesc in Bucuresti si am cate o motocicleta in fiecare oras.F 650 -ul fiind la Sibiu am incercat prima data acolo,am schimbat bujii,cdi-ul curatat carburator si nimic;am adus moto la Bucuresti unde am schimabat bobinele de la aprindere si a functionat ok 500 km ;anul acesta plecand intr-o tura dupa 150 km am patit acelasi lucru respectiv oprire motor in timpul mersului iar apoi pornire greoaie.Help...............unde sa-l duc ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Ai incercat sa masori tensiunea la bornele bateriei cu motorul oprit si apoi cu el in diferite turatii? Daca exista diferente mari de tensiune sau daca incarcarea este sub limita normala, poate produce multe si nabanuite probleme, printre care e posibil sa fie si asta expusa de tine. Verifica si revino cu detalii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Salutare. Am un bmw f650 din 96 si nu ajung bine cu degetele la frana fata. Levierul de frana la modelul asta nu are reglaj. Se potrivesc de la alt model de moto? A incercat cineva sa indoaie manetele? Merci. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 dupa ce am mers cu un kawasaki ninja 250 si am vazut ce frame faine are pe fata, le-as schimba si eu, chiar daca ajung la maneta de frana, insa cred ca e foarte scump ca faci o astfel de schimbare. La kawasaki puteam frana doar cu 2 degete si puteam tine acoperita frana; avea o maneta de frana progresiva - putin moale la inceput, dar foarte eficienta - zici ca avea servo. La F650 e tare din start, maneta e foarte departe si trebuie sa franezi cu toate degetele si sa tragi tare de maneta - niciodata nu mi-a inspirat incredere frana de pe F650, chiar daca sunt suficient de puternice (pacat ca e greu de folosit). Tind sa cred ca asa e si la motoretele voastre, nu doar la a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 stiam ca 650 nu mai e disponibil ca te-am vazut prin oras e bun si 649... am sa fac poze la modificarea facuta si am sa le postez. (saptamana asta care vine) cand zic ca se supraincingea ma refer la senzatia pe care mi-o inducea. ventilator mergand incontinuu temperatura ulei si apa crescand inexorabil. nu am asteptat niciodata sa se aprinda vreun bec. cred ar fi fost cam aiurea sa astept atat. acum temperatura uleiului sare foarte rar de 80 in oras (cam pe acolo sta) iar electroventilatorul porneste mai tarziu si apuca sa mai faca si pauze. inainte cand se pornea nu se mai oprea decat cand opream si motorul si scoteam cheia. aici era de fapt una din dilemele f650-ului, e un motor excelent de oras dar se supraincingea, la drum merge ok adica se raceste mai bine dar totusi nu este un motor de sosea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 nu stiu ce sa zic, si eu am tot F650 si n-am probleme de genu, cel putin nu in perioada asta a anului. dar din ce-mi aduc aminte nici anul trecut, in vara, nu era asa rau, desi ventilatorul pornea relativ des. ce ulei ai(indicativ)? nivelul antigelului? e schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gerula1967 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Cred ca o sa ti le trimit pe mail, ca aici ne limiteaza la 1 MB si sunt mari. De confort nu se discuta. E de 10 ori mai bine, atat pentru mine, cat si pentru pasager care nu mai trebuiue sa-si suceasca gatul ca sa vada ceva in fata, deoarece e mai inalta pe spate. De pret, ce sa-ti zic, mi-e si jena pentru munca lui Darian si cat a cerut el: 150 de lei. Mesaj completat Le ai pe mailul din profilul tau! Sunt mai mult decat de interesat de acelasi subiect. Te rog, in masura in care ai timp, un mail si pentru mine la gerula1967@yahoo.com Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 nu stiu ce sa zic, si eu am tot F650 si n-am probleme de genu, cel putin nu in perioada asta a anului. dar din ce-mi aduc aminte nici anul trecut, in vara, nu era asa rau, desi ventilatorul pornea relativ des. ce ulei ai(indicativ)? nivelul antigelului? e schimbat? antigelul e ok, schimbat, concentratie ok. uleiul e sintetic repsol 20w50. ideea este ca eu ma deplasez cu ea in interes de servici. deci sunt toata ziua calare prin oras. daca as folosi-o in WE sau doar la niste ture pe seara probabil ca nu m-ar fi deranjat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnynebunul Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 salut.vreau sa-mi vand batranica.sunt plecat din tara si am nevoie de bani.daca stiti pe cineva interesat de blonda mea sa ma contacteze pe pm sau pe mail.blonda e perfecta:tace si face.detalii in anunt.o vara frumoasa la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Poate sa-mi spuna cineva unde pot cumpara o camera spate F650 model 1995 in Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Poate sa-mi spuna cineva unde pot cumpara o camera spate F650 model 1995 in Romania? http://www.heidenau.ro/ Asa interesant e forumul acesta..se vorbeste sute de pagini despre acelasi lucru...bujii, ce fel de ulei sa pun,,crashbar si suporti de valize etc..dar cand intradevar se realizeaza ceva..cand se face o modificare majora..ex. radiator de ulei montat pe F650..nu e interesat nimeni.. cel care a facut tine secret..nici o poza..ce prindere a facut..unde a montat-o exact..de la ce motor a folosit radiatorul... pe furtunul de tur sau pe retur a montat radiatorul.. Duce pompa de ulei marirea circuitului de ungere/ulei?!?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 pai dat fiind ca-s 2 pompe de ulei nu cred ca ar fi asa problema! cand studiam dominatorul care nu are racire pe apa am dat de modificarea despre care vorbesti. dat fiind ca e tot monociclindru si ca cel ce a facut mod-u acesat e scump la vorba poate va ajuta asta http://89232.forumromanum.com/member/forum/entry_trans_ubb.user_89232.1221668786.1112037102.1112037102.1.oel_schaumig_oelkuehler_dran_schuld-honda_dominator.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 http://www.heidenau.ro/ Multumesc. Am comandat de la ei cauciucuri si nu am vazut camerele. Insa chiar azi a ajuns pachetul de la Wunderlich. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) http://www.heidenau.ro/ Asa interesant e forumul acesta..se vorbeste sute de pagini despre acelasi lucru...bujii, ce fel de ulei sa pun,,crashbar si suporti de valize etc..dar cand intradevar se realizeaza ceva..cand se face o modificare majora..ex. radiator de ulei montat pe F650..nu e interesat nimeni.. cel care a facut tine secret..nici o poza..ce prindere a facut..unde a montat-o exact..de la ce motor a folosit radiatorul... pe furtunul de tur sau pe retur a montat radiatorul.. Duce pompa de ulei marirea circuitului de ungere/ulei?!?... scuze pentru intarziere dar am fost foarte prins cu alte chestii. radiatorul de ulei l-am luat de la un dezmembrator pe criteriul dimensiunilor cam 8cm/20cm ca sa incapa cat mai bine. furtunele de ulei le-am prelungit cu unele de ulei de masina (chiar de mercedes, dar merg oricare doar sa se potriveasca la gura. o sa fac si o poza cu unde s-a facut intreruperea. pe furtunul de retur. Editat Iunie 16, 2011 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Salutari ! A cumparat cineva aceasta roata (face parte din sistemul de pornire) noua de la BMW ? Daca da imi poate spune si cat costa ? Calutul zace bolnav din cauza ei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulianx Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Salut, unde pot sa gasesc sau sa comand flansele de cauciuc care vin din chiulasa in carburatoare ? gasesc piesa si la dezmembrari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Care ma lamureste si pe mine ca belele se tin lant. Am cumparat regulator de tensiune nou de la BMWm ,m-am gandit ca ar fi bine sa il mut, asa ca l-am montat langa clanxon. Acum partea funny, in ziua in care l-am cumparat, am facut proba, masurat si tot c trebuie, totul bun, dupa ce i-am facut mutarea mi-a dat-o sus, ca peste 11.70 V nu trece, adica nu pot folosii motocicleta decat penntru cateva sute de metrii. Am folosit fire ceva mai groase ca m-am gandit ca e mai ok, am montat regulatorul pe o placuta de cupru si i-am facut inpamantarea pe scheletul de la bord. In timpul montajului am ars doua sigurante, principala (rosie) si cea de lumini (galbena0, am atins firele din greseala de furca .Din manual am inteles ca de la generator trebuie sa vina 14 V, ceea ce mi se pare cam absurd, probabil nu am inteles eu bine, mie nu imi da nici macar 11. In concluzie ce e de facut? Sa fie si generatorul dus? cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Care ma lamureste si pe mine ca belele se tin lant. Am cumparat regulator de tensiune nou de la BMWm ,m-am gandit ca ar fi bine sa il mut, asa ca l-am montat langa clanxon. Acum partea funny, in ziua in care l-am cumparat, am facut proba, masurat si tot c trebuie, totul bun, dupa ce i-am facut mutarea mi-a dat-o sus, ca peste 11.70 V nu trece, adica nu pot folosii motocicleta decat penntru cateva sute de metrii. Am folosit fire ceva mai groase ca m-am gandit ca e mai ok, am montat regulatorul pe o placuta de cupru si i-am facut inpamantarea pe scheletul de la bord. In timpul montajului am ars doua sigurante, principala (rosie) si cea de lumini (galbena0, am atins firele din greseala de furca .Din manual am inteles ca de la generator trebuie sa vina 14 V, ceea ce mi se pare cam absurd, probabil nu am inteles eu bine, mie nu imi da nici macar 11. In concluzie ce e de facut? Sa fie si generatorul dus? cheers asta e din ciclul: ce-si face omul cu mana lui se cheama lucru manual nu am mai vazut releu de incarcare (regulator de tensiune) montat langa claxon. mi se pare prea expus. in fine, mai e si ipoteza cum ca firele (mai groase) au si ele impedanta lor si au modificat schema. trebuia sa pui fire normale. pana si lungimea firelor este importanta. incearca sa-l muti din nou temporar la locul lui pe firele lui si vezi ce zice. dupa aia cred ca poti sa tragi singur concluziile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 asta e din ciclul: ce-si face omul cu mana lui se cheama lucru manual nu am mai vazut releu de incarcare (regulator de tensiune) montat langa claxon. mi se pare prea expus. in fine, mai e si ipoteza cum ca firele (mai groase) au si ele impedanta lor si au modificat schema. trebuia sa pui fire normale. pana si lungimea firelor este importanta. incearca sa-l muti din nou temporar la locul lui pe firele lui si vezi ce zice. dupa aia cred ca poti sa tragi singur concluziile... Mersi, insa nu sunt lamurit, de ce ar fi prea expus, practic este acoperit de masca, si este mai putin probabil sa se incalzeasca, pentru ca este tot timpul in curent. In princiu a fost montat prost sub sa pe plastic de la bun innceput, am auzit multi ca l-au montat in patea dreapta din spate insa nu am vazut nici o poza, poate binevoieste careva sa puna o pusa cu unul montat astfel. Cu grosimea o inteleg in sa cu lungimea firelor nu inteleg , de ce ar fi lungimea o problema? O sa incerc sa il pun la loc desi nu stiu daca va fi vreo diferenta, ramane de vazut, va anunt cum a mers. Alte pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 @remu1: nu stiu cum o fi la BMW dar o idee de pret de nou iti faci aici: http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-pegaso-650-1997-2000-ignition-unit-1961.php piesa 19 @irip: Tensiunea la iesirea din regulatorul de tensiune trebuie sa fie min 13V max 15V la 5000rpm(14,5V ar zice multa lume). Tensiunea mai mica s-ar putea sa se datoreze faptului ca nu sunt legate toate cele trei infasurari de la stator,sau e ceva contact imperfect.Unii ar zice sa cositoresti toate imbinarile intre cele 3 fire ce vin de la stator si intrarea corespunzatoare in regulatorul de tensiune.Poti sa verifici ce iese din generator pe cele trei fire(masori doua cate doua ) inainte de regulatorul de tensiune, trebuie sa fie mai mult de 70 V curent alternativ la 5000rpm. Nu cred ca lungirea firelor afecteaza cu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Si eu am patit asa ceva cand aveam BMW! Sfat: verifica sa ai contactul la masa bine facut!!! Adica masoara sa nu ai deloc rezistenta intre minusul de la baterie si cel ce intra in releu. Eu aveam 0,03 si nu incarca bine. Incearca sa faci contactele pana ajungi la 0,01. Tot cu multimetru masoara rezistenta pe o parte si pe alta a fiecarei mufe. La + de asemenea cu contactul pus verifica sa vezi ce rezistenta ai intre + de pe baterie si cel ce intra in releu. Daca toate astea sunt in parametrii fa urmatoarea masuratoare: 1. desfaci mufa cu firele galbene 2. pornesti motoru 3. cu multimetru pus pe curent alternativ masori intre fiecare papuc din mufa de fire galbene ce vine din motor. Adica o sonda de la multimetru o bagi intr-un papuc din mufa si cealalta sonda in alt papuc din aceeasi mufa. In felu asta faci toate combinatiile. In fiecare caz ar trebui sa ai intre 20V si 40-50-60V nu mai stiu exact ... in functie de turatie. In orice caz, daca ai peste 20V inseamna ca motoru scoate curent si probabil daca ai urmat si pasii cu masuratul rezistentelor, ai cam fecundat si releul cel nou. Spor maxim. (Sunt convins ca ai rezistente aiurea sau contacte imperfecte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) Expus la claxon zici? Apa nu are nimic cu el. La un Intruder e pus chiar sub radiator, din fabrica. Eu l-am pus pe langa vasul de expansiune. La enduro, poate e si el murdar cu cativa stropi de apa, dar atat. Important e sa se racoreasca. Editat Iunie 20, 2011 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Cunoste cineva diferenta intre placute de frana standard si cele SINTERIZATE? Trebuie sa cumpar un set si nu stiu ce sa aleg. Se merita diferenta in plus pentru cele sinterizate? Dupa 15.000 km, placutele mele de pe spate s-au uzat inegal - cea din interior e uzata complet, cea din exterior (care e impinsa de piston) e uzata doar putin. Mie mi se pare suspecta treaba. Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Cunoste cineva diferenta intre placute de frana standard si cele SINTERIZATE? Trebuie sa cumpar un set si nu stiu ce sa aleg. Se merita diferenta in plus pentru cele sinterizate? Dupa 15.000 km, placutele mele de pe spate s-au uzat inegal - cea din interior e uzata complet, cea din exterior (care e impinsa de piston) e uzata doar putin. Mie mi se pare suspecta treaba. Voi ce parere aveti? Că-i faină poza ta de la avatar! On topic: - vezi să meargă frumos toate componentele culisante Âşi plimbărețe din ansamblu frână spate. Etrierul culisează (floating) pe doi pini. Vezi să se plimbe uÂşor pe acei doi pini. Referitor la plăcutele sinterizate vs. organice -> google it! ca sa vezi despre ce e vorba fizic cu placutele alea. Cele sinterizate sunt mai dure, se tocesc mai greu, implicit tin mai mult timp, franeaza ceva mai bine si strica discu de frana. Editat Iunie 21, 2011 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 sal cum as putea schima un bec de la bord (turometru)si de ce bec as avea nevoie la un f650 din 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.