Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

incearca sa faci o poza sau uitate in manualul de reparatie ce e p-acolo....altfel nu te pot ajuta

 

Mesaj completat

gsx-f meu e gata de ceva timp...aproape gata... :( in iarna as vrea sa cumpar un sistem complet vance&hines de pe e-bay si un kit factory pro stage1..om vedea pana atunci.

Mesaj completat

sunt curios, ar fi doritori in a cumpara evacurea completa ce o am pe motocicleta?! toba finala este mivv sportline carbon...

 

s-ar potrivi pe a mea oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

RzVan, stiu sigur ca se potriveste pe modelele 600 si 750 inainte de 97....practic am citit pe katriders ca se pot schimba si cu modelele 98-01 dar trebuie schimbata baia de ulei..deci,cred ca nu...

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RzVan, stiu sigur ca se potriveste pe modelele 600 si 750 inainte de 97....practic am citit pe katriders ca se pot schimba si cu modelele 98-01 dar trebuie schimbata baia de ulei..deci,cred ca nu...

da acu m-am documentat si eu.nu se potriveste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa fac si un videoclip sa vedeti cum suna...eu m-am hotarat momentan sa revin la evacuarea stock....oricum trebuie sa fac identificarea la RAR si sa nu am probleme. deci, evacuarea completa ramane la vanzare! cei interesati imi pot trimite pm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
incearca sa faci o poza sau uitate in manualul de reparatie ce e p-acolo....altfel nu te pot ajuta

 

Mesaj completat

gsx-f meu e gata de ceva timp...aproape gata... :( in iarna as vrea sa cumpar un sistem complet vance&hines de pe e-bay si un kit factory pro stage1..om vedea pana atunci.

Mesaj completat

sunt curios, ar fi doritori in a cumpara evacurea completa ce o am pe motocicleta?! toba finala este mivv sportline carbon...

 

 

de ce ai vrea sa bagi atatia bani intr-un gunoi de fapt? sa stii ca motorul ala nu a excelat la nimic niciodata...

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ai vrea sa bagi atatia bani intr-un gunoi de fapt? sa stii ca motorul ala nu a excelat la nimic niciodata...

bai fratele meu tu lasi comm. fara sa intrebi la care motor e buba ...uite ca e vorba de ala vechi . sa stricat filetu interior unde intra surubu si acum nus ce sa-1fac mai bn ai veni sa te uiti sa-mi dai un sfat..chiar te rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ai vrea sa bagi atatia bani intr-un gunoi de fapt? sa stii ca motorul ala nu a excelat la nimic niciodata...

scuza-ma ca bag banii intr-un gunoi :P ....tu ce gunoaie ai?! de fapt ce iti pasa de gunoaiele mele? poate am mai multe motoare si nu am in ce baga banii... de asta se alege praful de toate motocicletele din romania, te zgarcesti la ulei, la filtre si apoi se vaita ca s-a ales prafu' de ele... sa nu mai iau nici placute de frana si nici sa schimb uleiul ca e un gunoi :P si stii la ce au excelat si o fac in continuare?! fiabilitate, si mai ales e perfecta ca motocicleta de zi cu zi, ca doar nu tin motor sa aiba 180 de cai si sa ma duc pe circuit, macar de am avea unde! bafta cu gunoaiele iti doresc! :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TRADAREEE!!!!!

Dragilor, v-am tradat! M-am dat cu inamicul. Am vandut GSX F-ul pe nepusa masa, unui domn extraordinar din Barlad. A fost o chestie de moment: m-a sunat, a venit, a vazut-o, si m-am trezit fara motor si cu banii in mana. Oricum, ma bucur ca a ajuns pe maini bune.

Eu acum mi-am luat un Fazer 600 S2, un model mai usor decat namila noastra, cu care cred ca ma voi intelege mai bine dpdv al greutatii si manevrelor pe loc. Acum trebuie sa ma obisnuiesc si cu asta.

Bafta multa, si sa stiti ca sunt cu sufletul tot alaturi de voi.

Shepard

 

 

Tradatoruleee ...........:P , s-o stapanesti sanatos dar stii cum se zice ....prima iubire nu o uiti niciodata :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuza-ma ca bag banii intr-un gunoi :P ....tu ce gunoaie ai?! de fapt ce iti pasa de gunoaiele mele? poate am mai multe motoare si nu am in ce baga banii... de asta se alege praful de toate motocicletele din romania, te zgarcesti la ulei, la filtre si apoi se vaita ca s-a ales prafu' de ele... sa nu mai iau nici placute de frana si nici sa schimb uleiul ca e un gunoi :P si stii la ce au excelat si o fac in continuare?! fiabilitate, si mai ales e perfecta ca motocicleta de zi cu zi, ca doar nu tin motor sa aiba 180 de cai si sa ma duc pe circuit, macar de am avea unde! bafta cu gunoaiele iti doresc! :moron:

PASTE FERCIT TUTUROR ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tradatoruleee ...........:P , s-o stapanesti sanatos dar stii cum se zice ....prima iubire nu o uiti niciodata :P

Multumesc frumos!

Tocmai de-aia, tot pe aici o sa ma gasiti ca am ramas un gixxefist convins.

Bafta, si sa ne intalnim sanatosi pe drumurile patriei

Shepard

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost eu saptamana trecuta sa imi schimbe releul de incarcare .

 

Da si tu mai multe detalii referitor la asta, te rog!

Unde l-ai schimbat, te-au chemat ei sau ai stiut tu dinainte de recall, inlocuire gratuita sau contra-cost, ai avut ceva probleme anterior cu incarcarea acumulatorului/oprire motor in mers, etc.

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E groasa problema ? :P

 

Daca e sa te iei dupa avertizarea din pagina 2, e cam groasa:

 

"Operating your motorcycle without having the recall service performed may increase the risk of a crash.

DO NOT OPERATE YOUR AFFECTED MOTORCYCLE.

To minimize the risk of a crash, do not ride, or allow anyone else to ride your motorcycle until this recall service has been completed."

 

Ei zic ca cea mai pesimista varianta e ca motorul sa se opreasca in mers, datorita descarcarii acumulatorului.

Totusi, stau si ma gandesc ca la GS500F-ul pe care l-am avut inainte, am patit de vreo doua sau trei ori sa mi se opreasca motorul in timpul mersului din cauza consumarii benzinei si necesitatii de a comuta butonul de benzina de pe pozitia ON pe pozitia RES. La inceput, nu reuseam sa il rotesc in mers si de aia am patit chestia asta cu opritul motorului in mers. Nu e chiar asa grav, doar sa nu fii intr-o depasire taman in momentul ala... :P

 

Am sunat si eu la Motorteam sa intreb despre ce e vorba. Mi-a cerut seria la sasiu. :blbl: Nu inteleg de ce, atat timp cat in nota aia de la Suzuki zice clar ca TOATE mobrele fabricate in 2008 si 2009 au boala asta. Om vedea maine raspunsul lor, daca trebuie sau nu sa ma duc cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa te iei dupa avertizarea din pagina 2, e cam groasa:

 

"Operating your motorcycle without having the recall service performed may increase the risk of a crash.

DO NOT OPERATE YOUR AFFECTED MOTORCYCLE.

To minimize the risk of a crash, do not ride, or allow anyone else to ride your motorcycle until this recall service has been completed."

 

Ei zic ca cea mai pesimista varianta e ca motorul sa se opreasca in mers, datorita descarcarii acumulatorului.

Totusi, stau si ma gandesc ca la GS500F-ul pe care l-am avut inainte, am patit de vreo doua sau trei ori sa mi se opreasca motorul in timpul mersului din cauza consumarii benzinei si necesitatii de a comuta butonul de benzina de pe pozitia ON pe pozitia RES. La inceput, nu reuseam sa il rotesc in mers si de aia am patit chestia asta cu opritul motorului in mers. Nu e chiar asa grav, doar sa nu fii intr-o depasire taman in momentul ala... :P

 

Am sunat si eu la Motorteam sa intreb despre ce e vorba. Mi-a cerut seria la sasiu. :blbl: Nu inteleg de ce, atat timp cat in nota aia de la Suzuki zice clar ca TOATE mobrele fabricate in 2008 si 2009 au boala asta. Om vedea maine raspunsul lor, daca trebuie sau nu sa ma duc cu ea!

 

 

Am mai cautat detalii pe alte forumuri din afara . Se pare ca sunt anumite serii cu probleme . Am luat ceva informatii dar nu stiu cat sunt de oficiale.

 

 

 

GSX650F chassis number

 

K8- JS1CJ135200 100002 to 101376

K9- JS1CJ135200 101377 to 101876

LO- JS1CJ135200 101877 to 101926

 

As you can see bikes effect are all bikes from JS1CJ135200100002 to JS1CJ135200101926

Total 1926 bikes

You can find your VIN on bike chassis right hand side on frame below seat or in service record and warranty book

 

Ciudat este ca in seria mea de ex apare JS1CJ135100 nu cu 200 cum sunt cele afisate. Probabil diferentele de regiuni :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici JS1CJ136100...

 

Deci? Se pare ca am scapat?! :blbl:

 

De verificat cat incarca releul ala mucios, am verificat conform manualului de service.

In plus fata de conditiile de testare indicate acolo, am lasat sa se incinga motorul pana a cuplat electroventilatorul.

La 5000 rpm cu faza mare aprinsa si electroventilatorul pornit, am 14,5 VCC la borne.

 

Mai mult de atat, n-am ce face!

Scuip in san si ma rog la Dumnezeu sa ajung acasa intreg! :P

 

Sanatate!

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am mai citit se pare ca problema este la materialul de etansare al radiatorului de racire al releului ceea ce duce in timp la supraincalzirea lui si abia apoi incep problemele . Acum WTF merg de mai bine de doi ani cu ea si acum aflu chestia asta . Oare ce urmeaza ? :P

Mesaj completat

Aici JS1CJ136100...

 

Deci? Se pare ca am scapat?! :blbl:

 

De verificat cat incarca releul ala mucios, am verificat conform manualului de service.

In plus fata de conditiile de testare indicate acolo, am lasat sa se incinga motorul pana a cuplat electroventilatorul.

La 5000 rpm cu faza mare aprinsa si electroventilatorul pornit, am 14,5 VCC la borne.

 

Mai mult de atat, n-am ce face!

Scuip in san si ma rog la Dumnezeu sa ajung acasa intreg! :P

 

Sanatate!

 

 

E ciudata treaba , ma intreb de ce nu am avut probleme in mai bine de doi ani si trebuie sa aflu acum ca stau pe un "butoi cu pulbere" :P Se pare ca problema ar fi la termoizolatia insuficienta/proasta intre placa cu circuitele regulatorului si carcasa care are radiator de disipare a caldurii .In timp poate duce la incalzire excesiva a circuitelor si de aici la incarcarea insuficienta a bateriei pana la descarcarea ei si oprirea motorului sau nepornirea lui.

Seamana intr-un fel cu procesoarele care au pasta aia prin care transfera caldura spre cooler .

Mesaj completat

http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls/recal...rintVersion=YES

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma deranjeaza atat de tare chestia asta, cat ma deranjeaza faptul ca Suzuki Romania nu a dat publicitatii acest lucru.

Niste jegosi! Prefera sa tina rahatu' sub presh chiar cu pretul unor posibile accidente...

 

:blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma deranjeaza atat de tare chestia asta, cat ma deranjeaza faptul ca Suzuki Romania nu a dat publicitatii acest lucru.

Niste jegosi! Prefera sa tina rahatu' sub presh chiar cu pretul unor posibile accidente...

 

:blbl:

 

 

Se pare ca Allen si-a schimbat regulatorul si din cate stiu are cumparata motocicleta de la Elf . Daca l-au anuntat si inlocuit defectul inseamna ca stiau de problema si au fost corecti. Acum eu ma intreb ce fac cei ce au iesit din garantie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Elf e dealer Suzuki. Eu ma refeream la Suzuki Romania.

Nu vad nicio nota pe site-ul ala... :blbl:

 

PS: eu am aflat de pocinog de la cineva care a ajuns la Elf pentru revizie si ei l-au atentionat cu privire la asta (un fel de telefonul fara fir...). Nu mi se pare corect. Daca persoana respectiva nu imi spunea, habar nu aveam...Oare asa o fi normal? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , de la Elf am luat-o , si ei m-au sunat , intrebandu-ma daca sunt de acord ca sa imi fie schimbat releul de incarcare , gratuit . Am acceptat , desi nu am avut probleme , incarcarea fiind in parametri .

Editat de AllenC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...