Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Trebuie sa schimb si eu bujiile ..care ti-ai pus Iridium , merita ?

 

 

Eu le-am schimbat la 12000 km, dar nu as sti sa iti spun ce bujii mi-au pus , dar nu cred ca Iridium

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu le-am schimbat la 12000 km, dar nu as sti sa iti spun ce bujii mi-au pus , dar nu cred ca Iridium

 

 

Depinde cat te-au costat , Iridium costa cam 50-60 bucata

Mesaj completat

Gata , schimbat bujiile ..montat iridium...prima impresie , porneste mai usor restul impresiilor dupa plimbarea de weekend

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de : 1 releu semnalizare (cel pe care il am doar aprinde continuu becurile, nu intrerupt) si 1 cablu ambreiaj. Poate nu am cautat pe net unde trebuia....Vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt pozitiile robinetului de benzina si ce semnifica ele, ptr modelul din 1990 ? Mentionez ca motorul a fost revopsit si ca literele respective au disparut. As vrea sa stiu care e poztia ptr ON (probabil in jos), Rezerva si Off.

Multumesc.

Editat de radum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ON este in jos si este bine sa ramana asa tot timpul(este actionat vacumatic robinetul), RES este in fata(tot vacumatic) si PRI este inapoi(nu e recomandat sa lasi pe pri deoarece benzina curge tot timpul, este folosit doar pana se inunda carburatoarele de benzina dupa o perioada lunga de stat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bikershop am vazut azi un anunt : ,,dezmembrez Suzuki gsx-f. Am toate piesele ''

Motorul avea culoare crem si parea destul de intreg ( doar carenele si bordul erau demontate si pozate langa)

Cine are nevoie de vreo piesa.......(tipul este din Mures)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma apropii de 1.000 km si trebuie sa schimb uleiul de motor si filtrul de ulei.

In privinta uleiului de motor, m-am hotarat sa folosesc un ulei Motul 7100 4T 10W40 (la bidon de 4 litri).

In ceea ce priveste filtrul de ulei, nu am gasit nicio specificatie in manualul utilizatorului.

Ce filtru de ulei este indicat a se monta? Ma intereseaza detaliile tehnice privitor ale filtrului de ulei (fabricant, cod produs, etc.). Ar fi binevenita si o cotatie de pret pentru un filtru de ulei mai de Doamne-ajuta!

 

Merci.

Mesaj completat

Later edit: am gasit informatiile ref. la filtru de ulei (cod producator HF138, KN-138 sau MW65)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ma apropii de 1.000 km si trebuie sa schimb uleiul de motor si filtrul de ulei.

In privinta uleiului de motor, m-am hotarat sa folosesc un ulei Motul 7100 4T 10W40 (la bidon de 4 litri).

In ceea ce priveste filtrul de ulei, nu am gasit nicio specificatie in manualul utilizatorului.

Ce filtru de ulei este indicat a se monta? Ma intereseaza detaliile tehnice privitor ale filtrului de ulei (fabricant, cod produs, etc.). Ar fi binevenita si o cotatie de pret pentru un filtru de ulei mai de Doamne-ajuta!

 

Merci.

Mesaj completat

Later edit: am gasit informatiile ref. la filtru de ulei (cod producator HF138, KN-138 sau MW65)

 

 

Salut.

Cred ca motul 7100 este f bun fiind un ulei sintetic , eu mi-am pus motul 5100 semisintetic din motive financiare insa am redus intervalul de schimb la 5000 in loc de 6000 . De regula dealarii pun : Elf - Fuchs silkolene , Motorteam - Ipone (sunt importatori pe ro ,evident) iar BS motors au Motul

Filtrul de ulei , nu-ti recomand MW65 de la Mann , e facut in Africa de sud si arata urat . Mai degraba Champion K301 ,arata mult mai bine lucrat . costa 30 de lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cred ca motul 7100 este f bun fiind un ulei sintetic , eu mi-am pus motul 5100 semisintetic din motive financiare insa am redus intervalul de schimb la 5000 in loc de 6000 . De regula dealarii pun : Elf - Fuchs silkolene , Motorteam - Ipone (sunt importatori pe ro ,evident) iar BS motors au Motul

Filtrul de ulei , nu-ti recomand MW65 de la Mann , e facut in Africa de sud si arata urat . Mai degraba Champion K301 ,arata mult mai bine lucrat . costa 30 de lei

 

Multumesc pentru info.

 

:D

Mesaj completat

Multumesc pentru info.

 

:P

 

Un manual de reparatii in format electronic se gaseste pe aici? Link-uri, ceva...

:(

 

Mesaj completat

MANUAL REPARATII GSX650F K8

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ce liniste e pe aici.....hai sa cer si eu ceva sfaturi...prima belea ar fi incarcarea, imi baga pana la 15,1v, daca scot mufa de la far baga mai putin pana la 14,6v , ar fi mai ok. verific pe viitor instalatia ca am vazut ca apare destul de des problema asta. si vreau sfaturile celor ce folosesc\au folosit mai multe tipuri de ulei. acum i-am bagat motul 7100 10w40, dar mai il papa,(desi nu scoate gram de fum) inainte a avut motul 5100 15w40, dar nu am apucat sa merg cu el...si cutia de viteze clocane cam rau, banuiesc ca tot de la ulei! hai cu sfaturile! :)

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce liniste e pe aici.....hai sa cer si eu ceva sfaturi...prima belea ar fi incarcarea, imi baga pana la 15,1v, daca scot mufa de la far baga mai putin pana la 14,6v , ar fi mai ok. verific pe viitor instalatia ca am vazut ca apare destul de des problema asta. si vreau sfaturile celor ce folosesc\au folosit mai multe tipuri de ulei. acum i-am bagat motul 7100 10w40, dar mai il papa,(desi nu scoate gram de fum) inainte a avut motul 5100 15w40, dar nu am apucat sa merg cu el...si cutia de viteze clocane cam rau, banuiesc ca tot de la ulei! hai cu sfaturile! ;)

 

1.Electrica nu cunosc.

2.Incearca MOTOREX , sigur o sa va placa la amandoi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A n-a oara.

Diferentele de pret intre semi/full sintetic sunt prea mici in comparatie cu diferentele de performanta & calitate.

Mai ales la racirea pe ulei/aer.. FULL SINTETIC. 10w40, 10w50, 10w60, 15w50 care vrei tu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sar'na pentru manual.

Abia acum l-am vazut, ca am umblat cu sorcova.

 

Sa aveti nevoie de el cat mai putin cu putinta! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am vazut motorul la vanzare ?

 

Da, il am la vanzare pentu ca vreau sa-mi iau ceva mai usor.

 

 

 

Sper sa folosesm manualul doar ca "literatura" si nu sa ma folosesc de el pentru reparatii

Editat de Shepard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, il am la vanzare pentu ca vreau sa-mi iau ceva mai usor.

 

In ce fel (cand anume) te deranjeaza greutatea motorului asta?

Intreb asta, pentru ca si eu ma confrunt cu problema asta.

Bine, eu stiam inca dinainte sa-l iau cat e de greu si ce ma asteapta dupa ce-l am.

Incerc sa ma obisnuiesc cu el, asa greu cum e...

 

Cand a fost sa ma hotarasc ce motor imi voi lua, lupta finala s-a dat intre gsxf si gsr(mult mai usor, mai puternic, dar mai urat(fara carnaj)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce fel (cand anume) te deranjeaza greutatea motorului asta?

Intreb asta, pentru ca si eu ma confrunt cu problema asta.

Bine, eu stiam inca dinainte sa-l iau cat e de greu si ce ma asteapta dupa ce-l am.

Incerc sa ma obisnuiesc cu el, asa greu cum e...

 

Cand a fost sa ma hotarasc ce motor imi voi lua, lupta finala s-a dat intre gsxf si gsr(mult mai usor, mai puternic, dar mai urat(fara carnaj)).

 

Salut,

Spre deosebire de tine, eu nu stiam cat de greu este si ce inseamna asta inainte de a-l cumpara, avand in vedere ca e prima mea motocicleta.

Eu am vrut ceva carenat cand l-am luat si asta era cam singurul model care-mi placea, exceptand pe cele SS, dar care erau cam puernice pentru un incepator.

Imi este greu cu el pe loc, la intoarceri, cand dau cu spatele. Bine, rezolv problema dandu-ma jos si facand manevra dorita. Cert este ca m-a rupt de oase.

In rest, cand plec de pe loc, e altceva, uit cat de greu este. Asta pana opresc din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi este greu cu el pe loc, la intoarceri, cand dau cu spatele. Bine, rezolv problema dandu-ma jos si facand manevra dorita. Cert este ca m-a rupt de oase.

In rest, cand plec de pe loc, e altceva, uit cat de greu este. Asta pana opresc din nou.

 

Corect 100 %.

 

In mers e o placere, in momentul in care opresti e moartea! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.As vrea sa imi schimb tobele (ptr ca nu genereaza destul zgomot; nu vreau sa 'urle' dar nu sunt deloc 'galagioase'). Un pro ptr schimbul tobelor (a celor 2) cu una singura a fost ca 'motocicleta va deveni mai usoara si mai 'galagioasa'). Astept parerile pro si contra legate de acest subiect si, eventual. ce tobe imi recomandati sa imi pun.

Pe de alta parte, am vazut ca tobele actuale sunt legate cate 2, in timp ce la cea singulara va trebui sa adaptez un cot care sa 'stranga' toate gazele intr-o singura teava.

Va multumesc.

 

P.S.

Ma gandeam la Leo Vince Slip On. Alte pareri?

Editat de radum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radum, eu sunt in cautare de o toba stock ptr ca va urma RAR-ul sa o inmatriculez. am avut pe ea inainte akrapovic oval carbon (asa am luat-o), suna f misto nu deranjant in ture mici iar acum am un mivv sportline carbon, suna f bine si asta, nu deranjeaza asa ingrozitor ca cele de titan, etc( conteaza mult si motorul). galeria eras modificata in mare parte, dar facuta cam urat, asa ca am dat jos toate sudurile ce se vedeau si am luat-o de la capat. trebuie sa ai rabdare sa iasa bine. akrapovici-ul era slip-on pe cand mivv-ul bolt-on, asa ca am facut o flansa de prindere din tabla groasa de 4mm, taiata brut cu polidiscul apoi finisata din pila. galeria donatoare a fost de la un wv transporter, ptr ca s-a potrivit la diametru! o sa pun maine ceva poze, sper sa am timp, desi nici acum nu este gata(mai trebuie vopsita). acum ziceti-mi si mie cre dezmembreaza vreun gsx-f? dar piese in stare buna, nu fier vechi! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesori de Suzuki modele pe injectie,care au montat filtre de aer si evacuare sport si nu au montat o electronica de curse(power comander.redbike,bazzas,etc)cele stok, exista posibilitatea remapari CDI original pentru optimizarea functionari motorului.

Un echivalent al lui power comander dar la un pret ma mic si fara sa montezi alta cutiuta magica pe moto.

Pentru informatii 0722537975 TNG PERFORMANCE :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...