RzVan Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 incearca sa faci o poza sau uitate in manualul de reparatie ce e p-acolo....altfel nu te pot ajuta Mesaj completat gsx-f meu e gata de ceva timp...aproape gata... in iarna as vrea sa cumpar un sistem complet vance&hines de pe e-bay si un kit factory pro stage1..om vedea pana atunci. Mesaj completat sunt curios, ar fi doritori in a cumpara evacurea completa ce o am pe motocicleta?! toba finala este mivv sportline carbon... s-ar potrivi pe a mea oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) RzVan, stiu sigur ca se potriveste pe modelele 600 si 750 inainte de 97....practic am citit pe katriders ca se pot schimba si cu modelele 98-01 dar trebuie schimbata baia de ulei..deci,cred ca nu... Editat Aprilie 21, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 RzVan, stiu sigur ca se potriveste pe modelele 600 si 750 inainte de 97....practic am citit pe katriders ca se pot schimba si cu modelele 98-01 dar trebuie schimbata baia de ulei..deci,cred ca nu... da acu m-am documentat si eu.nu se potriveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 o sa fac si un videoclip sa vedeti cum suna...eu m-am hotarat momentan sa revin la evacuarea stock....oricum trebuie sa fac identificarea la RAR si sa nu am probleme. deci, evacuarea completa ramane la vanzare! cei interesati imi pot trimite pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RăzvanAR Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Salut. Mă alătur Âşi eu posesorilor de Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) incearca sa faci o poza sau uitate in manualul de reparatie ce e p-acolo....altfel nu te pot ajuta Mesaj completat gsx-f meu e gata de ceva timp...aproape gata... in iarna as vrea sa cumpar un sistem complet vance&hines de pe e-bay si un kit factory pro stage1..om vedea pana atunci. Mesaj completat sunt curios, ar fi doritori in a cumpara evacurea completa ce o am pe motocicleta?! toba finala este mivv sportline carbon... de ce ai vrea sa bagi atatia bani intr-un gunoi de fapt? sa stii ca motorul ala nu a excelat la nimic niciodata... Editat Aprilie 22, 2011 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Salut. Mă alătur Âşi eu posesorilor de Suzuki. Bine ai venit! La cati mai multi km cu ea si fara evenimente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 de ce ai vrea sa bagi atatia bani intr-un gunoi de fapt? sa stii ca motorul ala nu a excelat la nimic niciodata... bai fratele meu tu lasi comm. fara sa intrebi la care motor e buba ...uite ca e vorba de ala vechi . sa stricat filetu interior unde intra surubu si acum nus ce sa-1fac mai bn ai veni sa te uiti sa-mi dai un sfat..chiar te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 de ce ai vrea sa bagi atatia bani intr-un gunoi de fapt? sa stii ca motorul ala nu a excelat la nimic niciodata... scuza-ma ca bag banii intr-un gunoi ....tu ce gunoaie ai?! de fapt ce iti pasa de gunoaiele mele? poate am mai multe motoare si nu am in ce baga banii... de asta se alege praful de toate motocicletele din romania, te zgarcesti la ulei, la filtre si apoi se vaita ca s-a ales prafu' de ele... sa nu mai iau nici placute de frana si nici sa schimb uleiul ca e un gunoi si stii la ce au excelat si o fac in continuare?! fiabilitate, si mai ales e perfecta ca motocicleta de zi cu zi, ca doar nu tin motor sa aiba 180 de cai si sa ma duc pe circuit, macar de am avea unde! bafta cu gunoaiele iti doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 TRADAREEE!!!!!Dragilor, v-am tradat! M-am dat cu inamicul. Am vandut GSX F-ul pe nepusa masa, unui domn extraordinar din Barlad. A fost o chestie de moment: m-a sunat, a venit, a vazut-o, si m-am trezit fara motor si cu banii in mana. Oricum, ma bucur ca a ajuns pe maini bune. Eu acum mi-am luat un Fazer 600 S2, un model mai usor decat namila noastra, cu care cred ca ma voi intelege mai bine dpdv al greutatii si manevrelor pe loc. Acum trebuie sa ma obisnuiesc si cu asta. Bafta multa, si sa stiti ca sunt cu sufletul tot alaturi de voi. Shepard Tradatoruleee ........... , s-o stapanesti sanatos dar stii cum se zice ....prima iubire nu o uiti niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 scuza-ma ca bag banii intr-un gunoi ....tu ce gunoaie ai?! de fapt ce iti pasa de gunoaiele mele? poate am mai multe motoare si nu am in ce baga banii... de asta se alege praful de toate motocicletele din romania, te zgarcesti la ulei, la filtre si apoi se vaita ca s-a ales prafu' de ele... sa nu mai iau nici placute de frana si nici sa schimb uleiul ca e un gunoi si stii la ce au excelat si o fac in continuare?! fiabilitate, si mai ales e perfecta ca motocicleta de zi cu zi, ca doar nu tin motor sa aiba 180 de cai si sa ma duc pe circuit, macar de am avea unde! bafta cu gunoaiele iti doresc! PASTE FERCIT TUTUROR ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Paste Fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Tradatoruleee ........... , s-o stapanesti sanatos dar stii cum se zice ....prima iubire nu o uiti niciodata Multumesc frumos! Tocmai de-aia, tot pe aici o sa ma gasiti ca am ramas un gixxefist convins. Bafta, si sa ne intalnim sanatosi pe drumurile patriei Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Pentru cei care detin modele 2008 si 2009, mare atentie aici. Recall pe parte electrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Am fost eu saptamana trecuta sa imi schimbe releul de incarcare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Am fost eu saptamana trecuta sa imi schimbe releul de incarcare . Da si tu mai multe detalii referitor la asta, te rog! Unde l-ai schimbat, te-au chemat ei sau ai stiut tu dinainte de recall, inlocuire gratuita sau contra-cost, ai avut ceva probleme anterior cu incarcarea acumulatorului/oprire motor in mers, etc. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 E groasa problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 E groasa problema ? Daca e sa te iei dupa avertizarea din pagina 2, e cam groasa: "Operating your motorcycle without having the recall service performed may increase the risk of a crash. DO NOT OPERATE YOUR AFFECTED MOTORCYCLE. To minimize the risk of a crash, do not ride, or allow anyone else to ride your motorcycle until this recall service has been completed." Ei zic ca cea mai pesimista varianta e ca motorul sa se opreasca in mers, datorita descarcarii acumulatorului. Totusi, stau si ma gandesc ca la GS500F-ul pe care l-am avut inainte, am patit de vreo doua sau trei ori sa mi se opreasca motorul in timpul mersului din cauza consumarii benzinei si necesitatii de a comuta butonul de benzina de pe pozitia ON pe pozitia RES. La inceput, nu reuseam sa il rotesc in mers si de aia am patit chestia asta cu opritul motorului in mers. Nu e chiar asa grav, doar sa nu fii intr-o depasire taman in momentul ala... Am sunat si eu la Motorteam sa intreb despre ce e vorba. Mi-a cerut seria la sasiu. Nu inteleg de ce, atat timp cat in nota aia de la Suzuki zice clar ca TOATE mobrele fabricate in 2008 si 2009 au boala asta. Om vedea maine raspunsul lor, daca trebuie sau nu sa ma duc cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Daca e sa te iei dupa avertizarea din pagina 2, e cam groasa: "Operating your motorcycle without having the recall service performed may increase the risk of a crash. DO NOT OPERATE YOUR AFFECTED MOTORCYCLE. To minimize the risk of a crash, do not ride, or allow anyone else to ride your motorcycle until this recall service has been completed." Ei zic ca cea mai pesimista varianta e ca motorul sa se opreasca in mers, datorita descarcarii acumulatorului. Totusi, stau si ma gandesc ca la GS500F-ul pe care l-am avut inainte, am patit de vreo doua sau trei ori sa mi se opreasca motorul in timpul mersului din cauza consumarii benzinei si necesitatii de a comuta butonul de benzina de pe pozitia ON pe pozitia RES. La inceput, nu reuseam sa il rotesc in mers si de aia am patit chestia asta cu opritul motorului in mers. Nu e chiar asa grav, doar sa nu fii intr-o depasire taman in momentul ala... Am sunat si eu la Motorteam sa intreb despre ce e vorba. Mi-a cerut seria la sasiu. Nu inteleg de ce, atat timp cat in nota aia de la Suzuki zice clar ca TOATE mobrele fabricate in 2008 si 2009 au boala asta. Om vedea maine raspunsul lor, daca trebuie sau nu sa ma duc cu ea! Am mai cautat detalii pe alte forumuri din afara . Se pare ca sunt anumite serii cu probleme . Am luat ceva informatii dar nu stiu cat sunt de oficiale. GSX650F chassis number K8- JS1CJ135200 100002 to 101376 K9- JS1CJ135200 101377 to 101876 LO- JS1CJ135200 101877 to 101926 As you can see bikes effect are all bikes from JS1CJ135200100002 to JS1CJ135200101926 Total 1926 bikes You can find your VIN on bike chassis right hand side on frame below seat or in service record and warranty book Ciudat este ca in seria mea de ex apare JS1CJ135100 nu cu 200 cum sunt cele afisate. Probabil diferentele de regiuni :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 (editat) Aici JS1CJ136100... Deci? Se pare ca am scapat?! De verificat cat incarca releul ala mucios, am verificat conform manualului de service. In plus fata de conditiile de testare indicate acolo, am lasat sa se incinga motorul pana a cuplat electroventilatorul. La 5000 rpm cu faza mare aprinsa si electroventilatorul pornit, am 14,5 VCC la borne. Mai mult de atat, n-am ce face! Scuip in san si ma rog la Dumnezeu sa ajung acasa intreg! Sanatate! Editat Aprilie 28, 2011 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Din ce am mai citit se pare ca problema este la materialul de etansare al radiatorului de racire al releului ceea ce duce in timp la supraincalzirea lui si abia apoi incep problemele . Acum WTF merg de mai bine de doi ani cu ea si acum aflu chestia asta . Oare ce urmeaza ? Mesaj completat Aici JS1CJ136100... Deci? Se pare ca am scapat?! De verificat cat incarca releul ala mucios, am verificat conform manualului de service. In plus fata de conditiile de testare indicate acolo, am lasat sa se incinga motorul pana a cuplat electroventilatorul. La 5000 rpm cu faza mare aprinsa si electroventilatorul pornit, am 14,5 VCC la borne. Mai mult de atat, n-am ce face! Scuip in san si ma rog la Dumnezeu sa ajung acasa intreg! Sanatate! E ciudata treaba , ma intreb de ce nu am avut probleme in mai bine de doi ani si trebuie sa aflu acum ca stau pe un "butoi cu pulbere" Se pare ca problema ar fi la termoizolatia insuficienta/proasta intre placa cu circuitele regulatorului si carcasa care are radiator de disipare a caldurii .In timp poate duce la incalzire excesiva a circuitelor si de aici la incarcarea insuficienta a bateriei pana la descarcarea ei si oprirea motorului sau nepornirea lui. Seamana intr-un fel cu procesoarele care au pasta aia prin care transfera caldura spre cooler . Mesaj completat http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls/recal...rintVersion=YES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Nu ma deranjeaza atat de tare chestia asta, cat ma deranjeaza faptul ca Suzuki Romania nu a dat publicitatii acest lucru. Niste jegosi! Prefera sa tina rahatu' sub presh chiar cu pretul unor posibile accidente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Nu ma deranjeaza atat de tare chestia asta, cat ma deranjeaza faptul ca Suzuki Romania nu a dat publicitatii acest lucru.Niste jegosi! Prefera sa tina rahatu' sub presh chiar cu pretul unor posibile accidente... Se pare ca Allen si-a schimbat regulatorul si din cate stiu are cumparata motocicleta de la Elf . Daca l-au anuntat si inlocuit defectul inseamna ca stiau de problema si au fost corecti. Acum eu ma intreb ce fac cei ce au iesit din garantie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Elf e dealer Suzuki. Eu ma refeream la Suzuki Romania. Nu vad nicio nota pe site-ul ala... PS: eu am aflat de pocinog de la cineva care a ajuns la Elf pentru revizie si ei l-au atentionat cu privire la asta (un fel de telefonul fara fir...). Nu mi se pare corect. Daca persoana respectiva nu imi spunea, habar nu aveam...Oare asa o fi normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) Da , de la Elf am luat-o , si ei m-au sunat , intrebandu-ma daca sunt de acord ca sa imi fie schimbat releul de incarcare , gratuit . Am acceptat , desi nu am avut probleme , incarcarea fiind in parametri . Editat Aprilie 29, 2011 de AllenC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.